Anass Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 13 ώρες πριν, Pioneer800 είπε Την προηγουμενη Τεταρτη με ειχαν παρει τηλεφωνο και μου ειπαν πως εξυπηρετουν αρχες Γεναρη και οτι εγω που ειμαι 12/1 ειμαι μεσα στις επομενες μερες!! Το πολυ 10 μερες μου είπε...ακομα κανενα νεο!! μας κοροϊδευουν δυστυχως ξεκαθαρα!! πληρωσα ηδη τη 2η δοση και η πωλητρια αστειευομενη μου κανει θα το ξεπληρωσεις και δεν θα το χεις παρει ακομα !!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ απο αυτους Και εμένα προχθές μου είπαν θα παραβεις μέχρι τελευταίο δεκαήμερο και σήμερα μιυ είπαν Δεβ ξέρουμε ποτέ θα στείλουμε αίτημα να μας απαντήσουν γιατί δεν ξέρουμε και εμείς και θα σας στείλουμε στο κινητό!! Του Αγίου ποτέ! 🤬🤬
Marios2341 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Μόλις μίλησα με τα κεντρικά, δεν ξέρουν τίποτα, ούτε πότε έχουν παραλαβή ούτε μέχρι ποιο μήνα έχουν δώσει, αυτά μου είπαν τα ξέρει αποθήκη 1
vag.patrick Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Εγω εφοσον ειναι ολα καλα το απογευμα θα παω μια βολτα απο το καταστημα που κανα παραγγελια. Σημερα κλεισαμε 2 μηνες... Αι να δουμε.. Γενικα κραταω μικρο καλαθι. ΘΑ επανελθω με νεοτερα , εφοσον παω σημερα.Νομιζω πως αν θα δουμε φως θα ναι τελος του μηνα.... 1
JimxxZe Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, vag.patrick είπε Εγω εφοσον ειναι ολα καλα το απογευμα θα παω μια βολτα απο το καταστημα που κανα παραγγελια. Σημερα κλεισαμε 2 μηνες... Αι να δουμε.. Γενικα κραταω μικρο καλαθι. ΘΑ επανελθω με νεοτερα , εφοσον παω σημερα.Νομιζω πως αν θα δουμε φως θα ναι τελος του μηνα.... Πές τους έχω κασέρι και θέλω να το παραλάβω τώρα να δούμε τι θα σου πει. Αν ξαφνικά ανακαλύψει διαθέσιμα τηλέφωνα σε παρακαλώ ρίξε ένα ωραιότατο μπινελίκι εκ μέρους όλων εμάς να το φχαριστηθεί η ψυχή μας. Βασικά, όπως και να έχει, ριξτους δύο μπινελίκια, όχι προσωπικά στον υπάλληλο, με απεύθυνση πες εις τα κεντρικά στους μανατζαραίους. Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από JimxxZe 1
vag.patrick Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 34 λεπτά πριν, JimxxZe είπε Πές τους έχω κασέρι και θέλω να το παραλάβω τώρα να δούμε τι θα σου πει. Αν ξαφνικά ανακαλύψει διαθέσιμα τηλέφωνα σε παρακαλώ ρίξε ένα ωραιότατο μπινελίκι εκ μέρους όλων εμάς να το φχαριστηθεί η ψυχή μας. Βασικά, όπως και να έχει, ριξτους δύο μπινελίκια, όχι προσωπικά στον υπάλληλο, με απεύθυνση πες εις τα κεντρικά στους μανατζαραίους. ουτως η αλλως για μανουρα θα παω... Δεν το συνηθιζω αλλα τωρα θα γινει... Καταντησε μλκια.... Δεν εχω θεμα με την αναμονη τοσο (το χανε πει εξαρχης σε μενα τουλαχιστον οτι θα χω σιγουρα 1 μηνα αναμονη) , οσο με το οτι δινουν πανω κατω ενα πλανο παραλαβης το οποιο το χουμε ξεπερασει κατα πολυ.Θα μιλησω με υπαλληλο πρωτα και μετα θα ζητησω υπευθυνο να πεσει το μανουριασμα... 1
Anass Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 24 λεπτά πριν, JimxxZe είπε Πές τους έχω κασέρι και θέλω να το παραλάβω τώρα να δούμε τι θα σου πει. Αν ξαφνικά ανακαλύψει διαθέσιμα τηλέφωνα σε παρακαλώ ρίξε ένα ωραιότατο μπινελίκι εκ μέρους όλων εμάς να το φχαριστηθεί η ψυχή μας. Βασικά, όπως και να έχει, ριξτους δύο μπινελίκια, όχι προσωπικά στον υπάλληλο, με απεύθυνση πες εις τα κεντρικά στους μανατζαραίους. Παιδιά εγώ ως εδώ ήταν τους πείρα τηλ και τι δεν άκουσαν και για τα ψέμματα που μας λένε και για όλα και αν δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν να μου το πουν σήμερα να τελειώνει το παραμυθάκι τους υπάρχουν τόσα καταστήματα . Και το μόνο Που μου είπαν ήταν κατανοούμαι την ανάγκη σας αλλά πάνε με σειρά προτεραιότητας και οταν υπάρξει κάτι νεότερο θα μ πουν χαχαχα ας γελασω μετά τους είπα και για την υποτιθέμενη σειρά τους και τα τα ψέματα τύπου εκθεσιακά κομματια που μας κοροϊδεύουν και μας πάνε μήνα σε μήνα και μου λέει λυπόμαστε πολύ θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό να εξυπηρετηθείτε όλοι και να έχετε σύντομα ενημέρωση! Άι σιχτιρ πια!!! Αυτο το ψεμμα ρε παιδιά !!! 1
thansimo79 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά είναι δυνατόν να είναι Μάρτιος, η σειρά 13 να έχει κυκλοφορήσει από Οκτώβριο και να έχει ακόμα 2 - 2μιση μήνες αναμονή?? Ήμαρτον... Τραγικοί οι τύποι... Δεν υπάρχουν αυτά.... Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από thansimo79 1 1
aris_rom Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Πραγματικά τραγική η κατάσταση. Το αν ευθύνεται το Χ κατάστημα, η apple, η istorm, η όλη κατάσταση με τις ελλείψεις ή όλα μαζί δεν το ξέρω. Αλλά προσωπικά όπως είπα και σε καλό φίλο μου που είναι σε αντίστοιχη κατάσταση με εσάς, εγώ θα το ακύρωνα και θα έκανα υπομονή για το 14. 3
JimxxZe Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Τι να κάνουμε ρε μάγκες, εφόσον δεν παρέχει άλλο κατάστημα δόσεις χωρίς πιστωτική αναγκαστικά είμαστε εγκλωβισμένοι στα τερτίπια του Κωτσόβολου. Εγώ σήμερα κλείνω ακριβώς 2 μήνες απο τη παραγγελία και δεν έχω καμία ενημέρωση...
markos1987 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 45 λεπτά πριν, JimxxZe είπε Τι να κάνουμε ρε μάγκες, εφόσον δεν παρέχει άλλο κατάστημα δόσεις χωρίς πιστωτική αναγκαστικά είμαστε εγκλωβισμένοι στα τερτίπια του Κωτσόβολου. Εγώ σήμερα κλείνω ακριβώς 2 μήνες απο τη παραγγελία και δεν έχω καμία ενημέρωση... Περίμενε λίγο ακόμα!! Ειλικρινά ειναι ένα κινητό!!!Απορω γιατί μπαίνετε στη διαδικασία να περιμένετε τόσο καιρό να πάρετε με δόσεις ένα κινητό απο τη στιγμή που δεν έχετε τα χρήματα!!
Elintan68177221 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Με σειρά προτεραιότητας κ στο πλαίσιο 🤣 Όλοι μας κοροιδεύουν παιδιά! Ποτέ ξανά Πλαίσιο και Κοτσόβολος! 1
JimxxZe Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Μπείτε στο site του κώτσου να γελάσετε. Μιλάμε για το μεγαλύτερο τρολ στην ιστορία του ecommerce! Ο ορισμός της κοροϊδίας
Anass Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 18 λεπτά πριν, JimxxZe είπε Μπείτε στο site του κώτσου να γελάσετε. Μιλάμε για το μεγαλύτερο τρολ στην ιστορία του ecommerce! Ο ορισμός της κοροϊδίας Ναι Είχαν όλα τα αλλά το πρασινο το κερασάκι στν τούρτα δεν είχαμε 🤣
bioentre Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 16/3/2022 στις 7:00 ΜΜ, JimxxZe είπε Που έχουμε μπλέξει με τους μπαγλαμάδες ρε φίλε... Εντελώς ψιλικατζίδικο η αντιπροσωπειά istorm - infoquest στην Ελλάδα. Τελειώς ψεύτες και απατεώνες... Στις 16/3/2022 στις 7:59 ΜΜ, teohokage είπε εγω ενημερώθηκα απο διευθυντή mediamarkt ότι τους ήρθε ενημέρωση απο τον αντιπρόσωπο για νέα παραλαβή σε 2-3 βδομάδες που θα καλύψει σχεδόν ότι παραγγελίες έχουν γίνει μέχρι και Μάρτιο. Εγώ έχω κάνει παραγγελία για 128 pro max απο mediamarkt στις 12 Φεβρουαρίου και εκείνη την ημέρα είχε λάβει το κατάστημα την τελευταία παραλαβή iphone που εξυπηρέτησε μέχρι και αρχές Φεβρουαρίου από τότε όλο του αλλάζουν τις ημερομηνίες για την νέα παραλαβή Μόνο μια φορά το μήνα, τέλος του μήνα-αρχές του μήνα εχεί παραλαβή το ψιλικατζίδικο της istorm-infoquest. Στις 17/3/2022 στις 7:58 ΠΜ, markos1987 είπε Δε θα παραλάβετε ποτέ!! η λύση είναι να πάτε απευθείας εκεί αν έχετε μετρητά ή πιστωτική και ότι είναι διαθέσιμο να τον πάρετε και να φύγετε!! διαφορετικα θα βγει το 14 και ακόμα θα σας λένε την επόμενη εβδομάδα παραλαμβάνουμε εμπόρευμα για το 13. η λύση είναι μετρητά και άμαζον ή σκρουτζ που θέλουν και 100ρικο ταρίφα οι μπαλάκηδες της isquare εδώ στην Ελλάδα. 20 ώρες πριν, thansimo79 είπε Ρε παιδιά είναι δυνατόν να είναι Μάρτιος, η σειρά 13 να έχει κυκλοφορήσει από Οκτώβριο και να έχει ακόμα 2 - 2μιση μήνες αναμονή?? Ήμαρτον... Τραγικοί οι τύποι... Δεν υπάρχουν αυτά.... Η αντιπροσωπεία της istorm - isquare είναι κατάντια... Πρέπει να κλείσει άμεσα, σκέψου πως εδώ και ένα χρόνο κυκλοφορίας του imac 24" η κατάσταση δεν έχει στρώσει εντελώς... μιλάμε για μοντέλο 1 χρόνου που κυκλοφόρησε πέρσυ τον απρίλιο. Το ίδιο και με τα ipad air, βγήκαν τα καινούρια τώρα, ενώ τα παλιά δεν τα είχε φέρει καν η αντιπροσωπεία. Είναι για να κλείσουν εντελώς και αυτοί και η acs τους. Για αυτό αν μπορείτε πάρτε το από σκρουτζ και άμαζον, και για να γλυτώσετε από την ταλαιπωρία και να σώσετε 100-200 ευρώ, αλλά και για να τους κοπεί λιγό η μαγκιά και το παπατζιλίκη εκεί στην istorm - infoquest και στα συνεργαζόμενα καταστήματα που τα παίρνει η μπάλα λόγω απαράδεκτης οργάνωσης του αντιπροσώπου 11 ώρες πριν, Elintan68177221 είπε Με σειρά προτεραιότητας κ στο πλαίσιο 🤣 Όλοι μας κοροιδεύουν παιδιά! Ποτέ ξανά Πλαίσιο και Κοτσόβολος! Το κινητό αυτό έχει μπει Ελλάδα 28 Φεβρουαρίου, το έδωσε η istorm - isquare στον Κωτσόβολο, ο Κωτσόβολος το έστειλε σε ένα κατάστημα, οπού λογικά το κινητό μένει εκεί μέχρι τα μέσα του μήνα και αν δεν βρεθεί κανένας σκαστός να το τσιμπήσει μέχρι τότε, θυμόνται να σας καλέσουν αν έχετε προπαραγγελία, αφού τέλος του μήνα θα ξανάρθει. Αλλά λογικά από τη στιγμή που θα μπει Ελλάδα, προτιμούν να περιμένουν 20 μερές μέχρι να πλησιάσει η επόμενη παραλαβήμ για ευνόητους λόγους. Αν πας στο κατάστημα, ο υπάλληλος που θα το πουλήσει το χρεώνεται στις πωλήσεις του, οπότε για αυτό όταν πας από εκεί και του λες έχω παραγγελία σου λέει αυτό δεν έχει ακόμα, αλλά το έχω στο καταστήμα αν θες να ακυρώσουμε την προπαραγγελία και να πάρεις αυτό. Τον χ-ψ υπάλληλο τον βολεύει να το πουλήσει επι τόπου στο κατάστημα και όχι ηλεκτρονικό, το δε κωτσόβολο προφανώς τον βολεύει να το κρατάει στο κατάστημα καμιά 20ρια μέρες μήπως και περάσει κανένας και να σε βολέψει τον επόμενο μήνα αν βαρεθείς να περιμένεις. Κάποια στιγμή βέβαια και σε αυτούς πιάνει χώρο αν δεν φεύγει για αυτό και σας καλούν στα μισά του μήνα. Αλλά δεν ισχύει αυτό για παραλαβές στα μισά του μήνα.. μόνο τέλος του μήνα παραλαμβάνει η αντιπροσωπεία, λόγω κόστους μεταφορικών. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2022 από bioentre
corel Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 8 λεπτά πριν, bioentre είπε Εντελώς ψιλικατζίδικο η αντιπροσωπειά istorm - infoquest στην Ελλάδα. Τελειώς ψεύτες και απατεώνες... Μόνο μια φορά το μήνα, τέλος του μήνα-αρχές του μήνα εχεί παραλαβή το ψιλικατζίδικο της istorm-infoquest. η λύση είναι μετρητά και άμαζον ή σκρουτζ που θέλουν και 100ρικο ταρίφα οι μπαλάκηδες της isquare εδώ στην Ελλάδα. Επειδή διαβάζω συχνά την ενότητα, δεν σε έχω δει να κράζεις τους προπαραγγελιάδικες, που κάνουν προπαραγγελίες σε όλα τα καταστήματα και όποιο ερθει πρωτο πάνε και το παίρνουν... Τα διαθέσιμα κινητά στο εκάστοτε site επι των πλείστον είναι παραγγελίες τις οποίες δεν έχουν παραλάβει ποτέ. Για ένα κινητό που θα δείς διαθέσιμο στο Ηράκλειο Κρήτης είναι λίγο δύσκολο να παραδοθεί στη Θεσσαλονίκη. Απο Σεπτέμβριο μέχρι Οκτώβριο κανείς δε ζητούσε προκαταβολή για προπαραγγελία, ειδικά istorm,isquare και infoquest. Όλες οι παραλαβές εμπορευμάτων εξαρτώνται απο τον προμηθευτή, άλλο το Amazon άλλο ο Κωτσόβολος. Ποσες παραλαβές περιμένεις να έχουν τον μήνα; Για αυτό δεν μπορούν να απαντήσουν στο customer care πότε υπάρχει προγραμματισμένη παραλαβή. Το κατακριτέο είναι οτι χρησιμοποιώντας πιστωτική ή πλάνο δόσεων η δέσμευση των χρημάτων γίνεται την ήμερα της παραγγελίας κατι το οποίο ειναι απαράδεκτο. Και τέλος δεν έχουν όλοι τη δυνάτοτητα αγοράς καταβάλοντας όλο το ποσό, πιστωτική με δόσεις ή πλάνο δόσεων μόνο απο Ελλάδα. Ο καθένας χρησιμοποίει τα χρήματά του, όπως θέλει και όπως τον βολεύει. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα