Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παραγγελία 19/10 και ακόμα τίποτα για 13pm graph. Και όποια επικοινωνία έχω κάνει έχει πεσει στο κενό. Πιστεύω πως έχουν σειρά προτεραιότητας, αλλά για αυτούς που το έχουν πληρώσει μετρητά. Σε μια επικοινωνία που έκανα με εκπρόσωπο του Κωτσόβολου μου είπε πως αφου το έχετε κάνει με πλάνο και πρώτη δόση τον Ιανουάριο γιατί ανυπομονείτε; Κάναμε πρώτη δόση τον Ιανουάριο γιατί ξέρμαμε πως θα καθυστερήσουν (!). Μου είπαν έμμεσα δηλαδή πως θα παραλάβω τον Ιανουάριο. Το πιο αστείο είναι πως μου είχαν πει όταν έκανα την παραγγελία (για να μην χάσουν την πώληση προφανώς) πως θα παραλάβω το πολύ σε 30-35 ημέρες. Επιεικώς το πιο τραγικό μαγαζί της Ελλάδας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ την ακύρωσα τη δική μου γιατί απλώς βαρέθηκα να περιμένω.

Επεξ/σία από JimxxZe
Δημοσ.

Καλά καλό Πάσχα και άμα θα πω εγώ.. Τηλεφώνησα για χιλιοστή φορά και φυσικά δεν μου είπε ποιές παραγγελίες ικανοποιούνται αυτή τη στιγμή ούτε τη σειρά προτεραιότητας. Χαρακτηριστικά μου είπε παραλάβαμε κάποια κομμάτια τέλος του προηγούμενου μήνα αλλά δεν έφτασαν και τώρα οπότε ξαναπαραλάβουμε.. Μπορεί να στείλουν 3000 κομμάτια μπορεί 10 μου λέει, δεν γνωρίζουμε. Και η σειρά προτεραιότητας επομένως δεν έχει σημασία. Επίσης μου είπε μπορεί να μας τα στείλουν σε 1 μήνα, μπορεί και σε 3...του λέω συγνώμη μπορεί να παραλάβω σε 3 μήνες δλδ; μου λέει θεωρητικά ναι.. 🙄😂

Φιλάκια... 😂😱

Υ. Γ. Λέω να παραγγείλουμε κατευθείαν το 14 μπας και το έχουμε όταν θα ναι φρέσκο ακόμα 😭

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Eleutheriag είπε

Καλά καλό Πάσχα και άμα θα πω εγώ.. Τηλεφώνησα για χιλιοστή φορά και φυσικά δεν μου είπε ποιές παραγγελίες ικανοποιούνται αυτή τη στιγμή ούτε τη σειρά προτεραιότητας. Χαρακτηριστικά μου είπε παραλάβαμε κάποια κομμάτια τέλος του προηγούμενου μήνα αλλά δεν έφτασαν και τώρα οπότε ξαναπαραλάβουμε.. Μπορεί να στείλουν 3000 κομμάτια μπορεί 10 μου λέει, δεν γνωρίζουμε. Και η σειρά προτεραιότητας επομένως δεν έχει σημασία. Επίσης μου είπε μπορεί να μας τα στείλουν σε 1 μήνα, μπορεί και σε 3...του λέω συγνώμη μπορεί να παραλάβω σε 3 μήνες δλδ; μου λέει θεωρητικά ναι.. 🙄😂

Φιλάκια... 😂😱

Υ. Γ. Λέω να παραγγείλουμε κατευθείαν το 14 μπας και το έχουμε όταν θα ναι φρέσκο ακόμα 😭

Το εξοργιστικό με αυτούς είναι πως πάντα δίνουν γενικές απαντήσεις... 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Eleutheriag είπε

Καλά καλό Πάσχα και άμα θα πω εγώ.. Τηλεφώνησα για χιλιοστή φορά και φυσικά δεν μου είπε ποιές παραγγελίες ικανοποιούνται αυτή τη στιγμή ούτε τη σειρά προτεραιότητας. Χαρακτηριστικά μου είπε παραλάβαμε κάποια κομμάτια τέλος του προηγούμενου μήνα αλλά δεν έφτασαν και τώρα οπότε ξαναπαραλάβουμε.. Μπορεί να στείλουν 3000 κομμάτια μπορεί 10 μου λέει, δεν γνωρίζουμε. Και η σειρά προτεραιότητας επομένως δεν έχει σημασία. Επίσης μου είπε μπορεί να μας τα στείλουν σε 1 μήνα, μπορεί και σε 3...του λέω συγνώμη μπορεί να παραλάβω σε 3 μήνες δλδ; μου λέει θεωρητικά ναι.. 🙄😂

Φιλάκια... 😂😱

Υ. Γ. Λέω να παραγγείλουμε κατευθείαν το 14 μπας και το έχουμε όταν θα ναι φρέσκο ακόμα 😭

Εγώ σήμερα πήρα και έκανα ακύρωση και τους έβρισα κιόλας. το πήρα με δόσεις μέσω πιστωτικής από μαγαζί Σκρουτζ και το παρέλαβα σήμερα κιόλας! Τσάμπα αναμονή τόσο καιρό αυτό έπρεπε να κάνω από την αρχή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία 25/10 iphone 13 pro max 128 sb. Τους παίρνω κάθε εβδομάδα τηλέφωνα. Σήμερα μου είπαν το επικό! Να το περιμένω μετά τις γιορτές! Μέσα Γενάρη δηλαδή! Οι περισσότεροι υπάλληλοι που μίλησα είναι αγενέστατοι και ειρωνικοί . ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΑΓΑΖΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.  Λυπάμαι τους μήνες που σπατάλησα περιμένοντας. Την ακύρωσα εν τέλει και θα το αγοράσω από σκρουτζομαγαζο και ας είναι και πιο ακριβό. Ποτε ξανά από Κωτσόβολο !

Επεξ/σία από asiminaan
  • Like 1
Δημοσ.

25 λεπτά συνομιλία με μια ευγενέστατη υπάλληλό τους..... Τα είπαμε τόσο ωραία και κατάφερα να αποσπάσω τις εξής πολύ σημαντικές πληροφορίες..... Δεν ξέρουν πότε θα παραλάβουν.... δεν ξέρουν πότε θα στείλουν αλλά με καταλαβαίνουν.... (αισθάνομαι καλύτερα).... Επίσης έχουν ενημέρωση για το τι συμβαίνει στα σόσιαλ με την εταιρία τους σχετικά με τις παραγγελίες και τα αρνητικά σχόλια και προσπαθουν να γίνουν καλύτεροι (καλό)...

Γενικά κάναμε μια αρκετα εποικοδομητική συζήτηση για το πως θα ηταν ο ιδανικός τροπος να γινεται η ενημέρωση των παραγγελιών και λοιπά.......

Εν τέλη δεν είχα καμία ενημέρωση για την παραγγελία μου.... ούτε για το πότε θα παραλάβουν ούτε τίποτα.....  Δε γ#!Ε$#@ται μάλλον θα ακυρώσω κι εγώ... 

 

  • Like 3
Δημοσ.

ξαναμιλησα για πολοστη φορα στο τηλεφωνο και κλασσικα δεν ξερουν ποτε θα παραλαβουν περιμενουν την apple. Για το οτι παραλαμβανει κοσμος που παρηγγειλε μετα απο εμενα κ εγω δεν εχω παραλαβει ακομα ειχαν να πουν πως δεν συμβαινει κατι τετοιο και τηρουν αυστηρη σειρα. Στο επομενο τηλεφωνημα μαλλον θα φυγουν τρελα καντηλια. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον ας ενημερώνουν εξ' αρχής για το τι θα ακολουθήσει. Απλό. Κι όποιος θέλει να περιμένει, να περιμένει από επιλογή του. 

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά δείτε... όλοι αυτοί που μιλάτε στα τηλέφωνα είναι κι αυτοί υπάλληλοι και προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους όπως όλοι μας καθημερινά ... Ακολουθούν τη γραμμή που τους έχουν δώσει οι ανώτεροι τους... Κάνεις από αυτούς δε θέλει να σας κοροϊδέψει εκτός από 2-3 μαλακές που υπάρχουν παντού ... Ξέρω είναι κοροϊδία όλο αυτό που γίνεται αλλά δε φταίνε και αυτοί σε κάτι ... Όποιος μπορεί να περιμένει το κάνει... Όποιος δε μπορεί ακυρώνει τη παραγγελία και πάει από αλλού και απλά δε ξαναγοραζει από κει... Εγώ προσωπικά θα περιμένω γιατί το έχω πληρώσει και είναι και με τιμολόγιο... Και όποτε έρθει... Δε λέω ότι δε με ενοχλεί η κατάσταση αλλά σιγά τι έγινε...

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Eleutheriag είπε

Τουλάχιστον ας ενημερώνουν εξ' αρχής για το τι θα ακολουθήσει. Απλό. Κι όποιος θέλει να περιμένει, να περιμένει από επιλογή του. 

Μα το αστειο της υπόθεσης είναι ότι τους λέμε ότι έχουμε παραδείγματα από ανθρώπους που παρέλαβαν κινητό ενώ είχαν παραγγείλει μετά από εμάς και κάνουν πως δεν ακούν… τραγικό και θλιβερό να κοροϊδεύεις τους ανθρώπους που σου αφήνουν λεφτά… ενώ θα μπορούσαν εξ αρχής να μας πουν ‘κύριοι δε ξέρουμε ποτε θα παραλάβετε.’ Και σου μιλάνε και με ειρωνεία κιόλας. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Alexandros Voulgaris είπε

Παιδιά δείτε... όλοι αυτοί που μιλάτε στα τηλέφωνα είναι κι αυτοί υπάλληλοι και προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους όπως όλοι μας καθημερινά ... Ακολουθούν τη γραμμή που τους έχουν δώσει οι ανώτεροι τους... Κάνεις από αυτούς δε θέλει να σας κοροϊδέψει εκτός από 2-3 μαλακές που υπάρχουν παντού ... Ξέρω είναι κοροϊδία όλο αυτό που γίνεται αλλά δε φταίνε και αυτοί σε κάτι ... Όποιος μπορεί να περιμένει το κάνει... Όποιος δε μπορεί ακυρώνει τη παραγγελία και πάει από αλλού και απλά δε ξαναγοραζει από κει... Εγώ προσωπικά θα περιμένω γιατί το έχω πληρώσει και είναι και με τιμολόγιο... Και όποτε έρθει... Δε λέω ότι δε με ενοχλεί η κατάσταση αλλά σιγά τι έγινε...

Σε αυτό έχεις 10000 δίκια... 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Eleutheriag είπε

Τουλάχιστον ας ενημερώνουν εξ' αρχής για το τι θα ακολουθήσει. Απλό. Κι όποιος θέλει να περιμένει, να περιμένει από επιλογή του. 

Να περιμένει τι ο καθένας που θέλει? Αφού λένε ψέματα. Σου λένε σε 1 βδομάδα θα παραλάβεις και είναι ψεμα γι'αυτό δεν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Ακύρωση η μόνη λύση και ποτέ ξανά αγορά από εκεί  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Alexandros Voulgaris είπε

Παιδιά δείτε... όλοι αυτοί που μιλάτε στα τηλέφωνα είναι κι αυτοί υπάλληλοι και προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους όπως όλοι μας καθημερινά ... Ακολουθούν τη γραμμή που τους έχουν δώσει οι ανώτεροι τους... Κάνεις από αυτούς δε θέλει να σας κοροϊδέψει εκτός από 2-3 μαλακές που υπάρχουν παντού ... Ξέρω είναι κοροϊδία όλο αυτό που γίνεται αλλά δε φταίνε και αυτοί σε κάτι ... Όποιος μπορεί να περιμένει το κάνει... Όποιος δε μπορεί ακυρώνει τη παραγγελία και πάει από αλλού και απλά δε ξαναγοραζει από κει... Εγώ προσωπικά θα περιμένω γιατί το έχω πληρώσει και είναι και με τιμολόγιο... Και όποτε έρθει... Δε λέω ότι δε με ενοχλεί η κατάσταση αλλά σιγά τι έγινε...

εχεις σιγουρα δικαιο, και εγω δεν θα ειχα θεμα να περιμενω οσο καιρό πρέπει, το θεμα μου ειναι οτι παραλαμβανει κοσμος που εχει κανει παραγγελια μετα απο εμενα. 11/10 την εκανα πανω απο 60 μερες εχουν περασει, και εχω δει εδω μεσα παραγγελιες νοεμβριου που εχουν παραλαβει ηδη. Αυτο ειναι που με εκνευριζει. Αν υπηρχε οντως σειρα προτεραιοτητας δεν θα ειχα απολυτως κανενα θεμα μαζι τους. Ουτε τηλεφωνα θα επαιρνα ουτε τιποτα. Αλλα δεν ψηνω να με κοροιδευουν με αυτον τον τροπο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, spyros.d είπε

εχεις σιγουρα δικαιο, και εγω δεν θα ειχα θεμα να περιμενω οσο καιρό πρέπει, το θεμα μου ειναι οτι παραλαμβανει κοσμος που εχει κανει παραγγελια μετα απο εμενα. 11/10 την εκανα πανω απο 60 μερες εχουν περασει, και εχω δει εδω μεσα παραγγελιες νοεμβριου που εχουν παραλαβει ηδη. Αυτο ειναι που με εκνευριζει. Αν υπηρχε οντως σειρα προτεραιοτητας δεν θα ειχα απολυτως κανενα θεμα μαζι τους. Ουτε τηλεφωνα θα επαιρνα ουτε τιποτα. Αλλα δεν ψηνω να με κοροιδευουν με αυτον τον τροπο.

Έχεις κάνει ένσταση παραπόνων; Εγώ έκανα, έπειτα από τη σημερινή μου επικοινωνία με την αγενεστατη υπάλληλο, και περιμένω να με πάρει καποιος υπεύθυνος τηλέφωνο. Μου ήρθε και sms κιόλας στο κινητό, ότι θα επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μου. 

Επεξ/σία από asiminaan

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...