fotiskats Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 ΗΗ EONtv σε μένα λειτουργεί σε μία τηλεόραση με τον αποκωδοποιητη και σε μία ακόμη τηλεόραση σε δύο τάμπλετ (ipad και samsung) και σε PC hp δηλαδή σε δύο τν και σε τρείς φορητές συσκευές και μια μετατροπή λειτουργεί το box με wi fi
rainbow326 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Στις 29/12/2021 στις 5:43 ΜΜ, kondoras είπε Για όσους έχουν ανεξήγητο θέμα με το όριο των συσκευών: Από το myaccount της nova επιλέγουμε «οι Υπηρεσίες μου» -> «ΕΟΝ» -> «Διαχείριση συσκευών». Εκεί βλέπουμε τις συνδεδεμένες συσκευές. Το χρειάστηκα σήμερα που μου έβγαλε ένδειξη «Έχεις υπερβεί τον αριθμό των συσκευών», ενώ βλέπω όλο αυτό το διάστημα μόνο από ΜΙΑ, το σταθερό υπολογιστή! Και τί βλέπω; 4 συσκευές, που στην ουσία είναι ακριβώς η ίδια, με διαφορετική IP (που αλλάζει όταν κλείνεις το ρούτερ ή κόβεται έστω στιγμιαία το ηλεκτρικό...) και διαφορετική έκδοση browser (επειδή ο browser κάνει αναβαθμίσεις σχεδόν κάθε μήνα). Οκ, σβήνω την πρώτη, οι επόμενες δεν σβήνουν και βλέπω κάτω με μικρά γράμματα «Μπορείς να διαγράψεις μια φορητή συσκευή κάθε 30 ημέρες». 😛👿 Τώρα δηλαδή να κάνω προσευχές να μήν ξανακοπεί το ρεύμα και να απενεργοποιήσω τις αναβαθμίσεις του browser για τους επόμενους δύο μήνες, για να σβήσω τις δύο «συσκευές» που «χρεώθηκα». Μπορεί να εξαγοράστηκε. Μπορεί τώρα να λέγεται ΕΟΝ. Αλλά παραμένει πάντα NOVA. Φίλε αυτό είναι όντως τραγικό και δυστυχώς συμβαίνει και στην cosmote tv ! Απορώ γιατί έχουν αυτό τον περιορισμό με τις 30 ημέρες . Εκτός κι αν είναι κονσέρβα η πλατφόρμα και τους αναγκάζουν απο το εξωτερικό να το έχουν. Εγώ πάντως θα ήθελα να δοκιμάσω το interface της EON TV και να δω το περιεχόμενο που προσφέρουν , δεν υπάρχει τρόπος να αγοράσω συνδρομή για 1 μήνα ή δοκιμαστική περίοδος ; Μόνο 24 μηνο συμβόλαιο έχουν ; Ευχαριστώ πολύ!
yazidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Ερώτηση μήπως ξέρει κανείς.. Έχω μια συνδρομή μόνο αθλητικά, και βλέπω πως ανοίξανε όλα τα κανάλια, και τα σίνεμα κτλ.. Παίχτηκε κάτι;
Kostas75 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Σε Samsung QLED Tizen 2017 μοντέλο πάντως υπάρχει πρόβλημα με το EON TV application, ενώ κάνεις login κανονικά και βγάζει κανονικά το interface πλοήγησης κτλ., αρχικά δεν μου δούλευε το video playback (live ή on demand), μετά από μια αλλαγή/προσθήκη άλλης τηλεόρασης και μετά από 30 μέρες πάλι προσθήκη της ίδιας Samsung δούλεψε κανονικά και για περίπου 30-40 μέρες έδειχνε μια χαρά. Ώσπου μια μέρα πάλι σταμάτησε να παίζει το video playback (live ή on demand). Επικοινώνησα με την Nova και δεν είχαν ιδέα αν είχε αναφέρει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα, οπότε απλά ζήτησα αν γίνεται να προωθήσουν το θέμα όπου χρειάζεται, μήπως πρόκειται για κάποιο bug του EON TV app στο Tizen version και χρειάζεται κάποια αναβάθμιση. Όμως χλωμό το κόβω να γίνεται κάτι σύντομα.....
sa00044 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Καλησπέρα. Έχω eon με tv box και σε δεύτερη τηλεόραση chromecast με εφαρμογή eon για μεγάλη οθόνη. Ενώ στο box λειτουργεί κανονικά, στο chromecast ξεκινά και λειτουργεί και κάθε λίγο (από δευτερόλεπτα ως 2-3 λεπτά το πολύ) η εικόνα είτε κολλάει είτε μαυρίζει η οθόνη χωρίς ήχο και επανέρχεται μόνη της μετά από 5-10 δευτερόλεπτα. Αυτό συνεχίζεται διαρκώς, είτε αλλάξω κανάλι, είτε κλείσω και επανεκκινήσω το chromecast. Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας κάτι αντίστοιχο σε chromecast ή άλλο android box;
pirovola Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Εγώ που δεν έχω γυρίσει σε ΕΟΝ+ δορυφορικό ( έπρεπε να δώσω 50 ευρώ και να κάνω υποβάθμιση το δορυφορικό δηλαδή να αλλάξω το ίδιο που είχα στο ίδιο με άλλη ονομασία ) η λύση με ψάξε - ψάξε για browser στο πρόβλημα μεγάλη οθόνη το έλυσα με xiaomi box s , απλά θέλει εγκατάσταση opera και να έχεις μια κενή θέση στο profile σου. Ακόμα χρειάζεσαι ένα ποντίκι ώστε να μπορείς να επιλέγεις μέσα στο EON, το xiaomi box απροβλημάτιστο και πεντακάθαρη εικόνα. Επιπλέον το πας και όπου θέλεις, αν είχα σε τηλεόραση το EON σε μεγάλη οθόνη και το ήθελα αλλού θα έπρεπε να πάρω την τηλεόραση μαζί είτε να περιμένω 30 ημέρες για αλλαγή συσκευής. Θα πρέπει στο xiaomi box s να κάνεις εγκατάσταση και το sideload launcher ώστε να ανοίγεις από εκεί τον opera, το router το έχω στο σαλόνι και στο δωμάτιο το xiaomi και συνδέεται με 5GHz Wi‑Fi 5. Ο τρόπος ανοίγω το xiaomi , πάω στο sideload launcher πατάω opera με το χειριστήριο xiaomi και ανοίγει το παράθυρο στο opera και φορτώνει το ΕΟΝ TV, με το ποντίκι επιλέγω ότι θέλω και στις τρεις τελείες δεξιά πατάω πλήρη οθόνη. Έχω στο δωμάτιο μια Samsung ue40b800040 , όπως γνωρίζεται η Samsung με τις παλιές τηλεοράσεις με αναβαθμίσεις έχει ζήτημα , οπότε με το xiaomi box s έλυσα και αξιοποίησα και την παλιά μου τηλεόραση. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2022 από pirovola 1
con14 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Ενημερωτικά να σας πω ότι με 24αρα σύνδεση δουλεύει μια χαρά και χωρίς σπασίματα. Απλά πρέπει να τους πεις ότι έχεις τουλάχιστον 50αρα σύνδεση για να σου δώσουν το box. Δεν το ελέγχουν αν έχεις όντως. Δεν ξέρω γιατί έχουν βάλει τέτοια προϋπόθεση, η κοσμοτέ δεν σε ρωτάει τίποτα για ταχύτητα.
Iskantar Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Έχει ο πατέρας μου την υπηρεσία nova eon δορυφορικά και εγώ με τους κωδικούς του, παρακολουθώ κανονικά σε laptop, tablet η κινητό. Αγόρασα μια νέα hisense tv που έχει προεγκατεστημενο το app της eon και ενώ κάνω κανονικά τη διαδικασία με κωδικούς και κωδικό επιβεβαίωσης μεγάλης οθόνης, μου βγάζει μήνυμα ότι έχω ξεπεράσει τον αριθμό των συσκευών (κατάργησα και το laptop και το tablet και πάλι τα ιδια) Επικοινώνησα με την nova και μου είπαν πως το μήνυμα το βγάζει γιατί δεν μπορώ λέει να συνδέσω την eon σε μεγάλη οθόνη από άλλη ip. Ισχύει ρε παιδιά? Μήπως υπάρχει κάποιος που το έχει καταφέρει? Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2022 από Iskantar
yazidis Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Iskantar είπε Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Έχει ο πατέρας μου την υπηρεσία nova eon δορυφορικά και εγώ με τους κωδικούς του, παρακολουθώ κανονικά σε laptop, tablet η κινητό. Αγόρασα μια νέα hisense tv που έχει προεγκατεστημενο το app της eon και ενώ κάνω κανονικά τη διαδικασία με κωδικούς και κωδικό επιβεβαίωσης μεγάλης οθόνης, μου βγάζει μήνυμα ότι έχω ξεπεράσει τον αριθμό των συσκευών (κατάργησα και το laptop και το tablet και πάλι τα ιδια) Επικοινώνησα με την nova και μου είπαν πως το μήνυμα το βγάζει γιατί δεν μπορώ λέει να συνδέσω την eon σε μεγάλη οθόνη από άλλη ip. Ισχύει ρε παιδιά? Μήπως υπάρχει κάποιος που το έχει καταφέρει? Αν ΔΕΝ είχες ενεργοποιήσει ποτέ το τότε Nova go extra, ίσως σου δουλέψει με το να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία eon tv extra το οποίο έχει 2,70€ αν δεν κάνω λάθος το μήνα. Σε εμένα έτσι δούλεψε και βλέπω σε μεγάλη οθόνη. Σημειώνω πως το έχω συνδέσει με mi box το οποίο και αυτό το αναγνωρίζει ως μεγάλη οθόνη.
Iskantar Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 9 ώρες πριν, yazidis είπε Αν ΔΕΝ είχες ενεργοποιήσει ποτέ το τότε Nova go extra, ίσως σου δουλέψει με το να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία eon tv extra το οποίο έχει 2,70€ αν δεν κάνω λάθος το μήνα. Σε εμένα έτσι δούλεψε και βλέπω σε μεγάλη οθόνη. Σημειώνω πως το έχω συνδέσει με mi box το οποίο και αυτό το αναγνωρίζει ως μεγάλη οθόνη. Εσύ φίλε μου, με το MI box βλέπεις στο σπίτι που έχεις την σύνδεση σου (απλά σε αλλη τηλεόραση) ή το έχεις συνδέσει π.χ. σε ένα άλλο σπίτι με άλλον πάροχο και βλέπεις σε μεγάλη τηλεόραση με την εφαρμογή της eon?
yazidis Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 52 λεπτά πριν, Iskantar είπε Εσύ φίλε μου, με το MI box βλέπεις στο σπίτι που έχεις την σύνδεση σου (απλά σε αλλη τηλεόραση) ή το έχεις συνδέσει π.χ. σε ένα άλλο σπίτι με άλλον πάροχο και βλέπεις σε μεγάλη τηλεόραση με την εφαρμογή της eon? Σε άλλη ip βλέπω. Δεν είναι καν συνδεδεμένος στο Ίντερνετ ο δορυφορικός δέκτης
Kostas75 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Το θέμα που ανέφερα παραπάνω με το EON TV App streaming playback που έχει σταματήσει να παίζει στην Samsung QLED Tizen 2017 δεν λύνεται με τίποτα. Μέχρι και reset σε εργοστασιακές ρυθμίσεις δοκίμασα στην τηλεόραση και όλα setup από την αρχή και πάλι δεν διορθώθηκε το πρόβλημα. Πιστεύω ότι 99% πρόκειται για bug του EON TV App στην έκδοση για Samsung Tizen και μόνο αν βγει κάποιο update που να το αντιμετωπίζει το πρόβλημα θα λυθεί.
NickosR999 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Έχω μια smart tv F&U αλλά δε μπορώ να βρω την εφαρμογή της EON άρα μονόδρομος το box. Από ότι καταλαβαίνω, το box δεν έχει wifi και ο μόνος τρόπος είναι να το συνδέσεις με το ρουτερ μέσω καλώδιο ethernet. Το ρούτερ βρίσκεται σε άλλο χώρο χωρίς δυνατότητα μετακίνησης. Εάν συνδέσω ένα wifi extender κοντά στην TV και το συνδέσω με το box μέσω ethernet θα λειτουργεί?
jpil Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 18 ώρες πριν, NickosR999 είπε Έχω μια smart tv F&U αλλά δε μπορώ να βρω την εφαρμογή της EON άρα μονόδρομος το box. Από ότι καταλαβαίνω, το box δεν έχει wifi και ο μόνος τρόπος είναι να το συνδέσεις με το ρουτερ μέσω καλώδιο ethernet. Το ρούτερ βρίσκεται σε άλλο χώρο χωρίς δυνατότητα μετακίνησης. Εάν συνδέσω ένα wifi extender κοντά στην TV και το συνδέσω με το box μέσω ethernet θα λειτουργεί? Αν έχεις δυνατό σήμα ναι θα δουλέψει, υπάρχουν και powerline που μεταφέρεις το ίντερνετ μέσω των καλωδίων του ρεύματος και θα έχεις μεγαλύτερη σταθερότητα, παίζουν και πολλά μεταχειρισμένα. 1
NickosR999 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 7 ώρες πριν, jpil είπε Αν έχεις δυνατό σήμα ναι θα δουλέψει, υπάρχουν και powerline που μεταφέρεις το ίντερνετ μέσω των καλωδίων του ρεύματος και θα έχεις μεγαλύτερη σταθερότητα, παίζουν και πολλά μεταχειρισμένα. Eάν πάρω κάποιο stick smart tv (τύπου xiaomi) και κατεβάσω την εφαρμογή της EON μέσω play store λες να με βολέψει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα