Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση συμβολαίου Vodafone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να γνωρίζετε οτι υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης όταν δεν παρέχεται η συμφωνημένη υπηρεσία, και το δικαίωμα αυτό δεν προσδιορίζεται μονομερώς από τους όρους των εταιρειών. Όταν περνάει ένα τρίμηνο να πάρεις συμφωνημένη παρεχόμενη υπηρεσία, μπορείς να παραμείνεις και όταν επιδείξουν τον δεοντα σεβασμό σε σένα το πελάτη, να σε αποδεσμεύσουν .... βέβαια θα έχεις πληρώσει κατι μηνιάτικα νταβαντζιλικι, με όποια περαιτέρω συνέπεια στην ΕΡΓΑΣΙΑ σου.

Επεξ/σία από colibre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/10/2021 στις 7:46 ΠΜ, MTX είπε

Γραψτους στα @@. σου , τίποτα δεν θα σου κάνουνε , το ποσό που οφείλεις είναι μικρότερο από τα έξοδα της δίκης  που δεν θα σε πάνε ποτέ , απλά θα είσαι στο σύστημα τους ότι χρωστάς και αν δεν εξοφλήσεις δεν μπορείς να ξαναπάς σε αυτούς , έτσι περνούμε για εκφοβισμό ότι πάρουνε , πες τους να με πάτε δικαστικός και για την ταλαιπωρία και την κοροϊδία που ειμουνα μέσα στη καραντίνα με πρόβλημα σύνδεσης θα με πληρώσετε κιόλας 

Δικηγόρος μου είπε κάνουν ομαδική αγωγή για πολλούς οφειλέτες μαζί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σας πω την δικιά μου ιστορία με την Vodafone εν συντομία όσο γίνεται.

Είχα ADSL VOIP, και λόγω του ότι έπρεπε να δουλέψω απ το σπίτι, έπρεπε να βάλω VDSL.
ΜΗΝΕΣ πριν, επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν πως υπάρχει διαθεσιμότητα για 30ρα και οκ, καλύτερη απ την adsl για το upload και μόνο.

Περνάνε κάτι μέρες και μου είπαν πως έκαναν λάθος και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.
Τους κράζω και το αφήνουμε εκεί.

Πριν 1 μήνα, επικοινωνώ ξανά μαζί τους μπας και υπάρχει κάποια αλλαγή, μου λένε πως ναι, μπορώ πλέον να βάλω 30ρα.

Περνάνε οι μέρες, και στο σαιτ τους, στην πορεία ενεργοποίησης, βλέπω πως γράφει ADSL 24 μπλα μπλα μπλα.

Μίλησα μαζί τους και μου είπαν πως υπάρχει συστημικό λάθος και θα το αποκαταστήσουν.

Εν τω μεταξύ 1 μέρα μετά την αίτηση, έμεινα χωρίς ιντερνετ (αρα και χωρις τηλέφωνο λόγω voip) και δεν ήξεραν τι φταίει.

Μετά από 2 μέρες, μίλησα με άλλη agent τους και τους είπα να με γυρίσουν πίσω σε ADSL μέχρι να διορθώσουν το πρόβλημα (δεν ήξερε καν πως να το κάνει και της είπα εγώ απ το τηλέφωνο μιας και κάνω την ίδια δουλειά μ αυτούς) και μου το έφτιαξαν.

Ωστόσο το τηλέφωνο δεν λειτουργούσε, δεν γινόταν register μέσα απ το ρούτερ.

Η καημενούλα προσπαθούσε να δει τι φταίει, μου έλεγε βάλτε το δικό μας ρούτερ κλπ κλπ κλπ.

 

ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΟΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟΙ, μου άλλαξαν τον τηλεφωνικό μου αριθμό χωρίς να με ενημερώσουν.

Θεώρησαν σωστό να μου αλλάξουν τον αριθμό και να μη μου πουν τίποτα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΓΥΡΙΣΑΝ ΣΕ POTS από VOIP που ήμουν, και προσπαθούσαν να κάνουν troubleshooting για VOIP τηλεφωνία 2 ολόκληρες μέρες. 

Μόνος μου ανακάλυψα ότι με γύρισαν σε POTS και όταν τους ενημέρωσα μου είπαν "θα πρέπει να το δούμε περαιτέρω" τα γνωστά σκατένια λεκτικά που λένε σε όλους.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ζήτησα να με καλέσουν απ το τμήμα συμβολαίων για να ρωτήσω πόσο θα πληρώσω ρήτρα για να φύγω από την εταιρία.

Με κάλεσαν την επόμενη και η τύπισσα με διαβεβαίωσε πως θα πληρώσω 60 ευρώ το πολύ.

Προφανώς και έκανα την ίδια μέρα αίτηση στον ΟΤΕ γιατί είπα "ε σιγά, 60 ευρώ και θα εξαφανιστώ απ αυτούς"

139 ήρθε και έφυγε mail σε συνήγορο του καταναλωτή με όλη την ιστορία και συνομιλίες μέσω chat κλπ.

 

Γνωμούλες; 

 

image.png.4e633f09a8bc61747c4aa60112715eb3.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/10/2021 στις 6:02 ΜΜ, HateMe είπε

Θα σας πω την δικιά μου ιστορία με την Vodafone εν συντομία όσο γίνεται.

Είχα ADSL VOIP, και λόγω του ότι έπρεπε να δουλέψω απ το σπίτι, έπρεπε να βάλω VDSL.
ΜΗΝΕΣ πριν, επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν πως υπάρχει διαθεσιμότητα για 30ρα και οκ, καλύτερη απ την adsl για το upload και μόνο.

Περνάνε κάτι μέρες και μου είπαν πως έκαναν λάθος και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.
Τους κράζω και το αφήνουμε εκεί.

Πριν 1 μήνα, επικοινωνώ ξανά μαζί τους μπας και υπάρχει κάποια αλλαγή, μου λένε πως ναι, μπορώ πλέον να βάλω 30ρα.

Περνάνε οι μέρες, και στο σαιτ τους, στην πορεία ενεργοποίησης, βλέπω πως γράφει ADSL 24 μπλα μπλα μπλα.

Μίλησα μαζί τους και μου είπαν πως υπάρχει συστημικό λάθος και θα το αποκαταστήσουν.

Εν τω μεταξύ 1 μέρα μετά την αίτηση, έμεινα χωρίς ιντερνετ (αρα και χωρις τηλέφωνο λόγω voip) και δεν ήξεραν τι φταίει.

Μετά από 2 μέρες, μίλησα με άλλη agent τους και τους είπα να με γυρίσουν πίσω σε ADSL μέχρι να διορθώσουν το πρόβλημα (δεν ήξερε καν πως να το κάνει και της είπα εγώ απ το τηλέφωνο μιας και κάνω την ίδια δουλειά μ αυτούς) και μου το έφτιαξαν.

Ωστόσο το τηλέφωνο δεν λειτουργούσε, δεν γινόταν register μέσα απ το ρούτερ.

Η καημενούλα προσπαθούσε να δει τι φταίει, μου έλεγε βάλτε το δικό μας ρούτερ κλπ κλπ κλπ.

 

ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΟΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟΙ, μου άλλαξαν τον τηλεφωνικό μου αριθμό χωρίς να με ενημερώσουν.

Θεώρησαν σωστό να μου αλλάξουν τον αριθμό και να μη μου πουν τίποτα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΓΥΡΙΣΑΝ ΣΕ POTS από VOIP που ήμουν, και προσπαθούσαν να κάνουν troubleshooting για VOIP τηλεφωνία 2 ολόκληρες μέρες. 

Μόνος μου ανακάλυψα ότι με γύρισαν σε POTS και όταν τους ενημέρωσα μου είπαν "θα πρέπει να το δούμε περαιτέρω" τα γνωστά σκατένια λεκτικά που λένε σε όλους.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ζήτησα να με καλέσουν απ το τμήμα συμβολαίων για να ρωτήσω πόσο θα πληρώσω ρήτρα για να φύγω από την εταιρία.

Με κάλεσαν την επόμενη και η τύπισσα με διαβεβαίωσε πως θα πληρώσω 60 ευρώ το πολύ.

Προφανώς και έκανα την ίδια μέρα αίτηση στον ΟΤΕ γιατί είπα "ε σιγά, 60 ευρώ και θα εξαφανιστώ απ αυτούς"

139 ήρθε και έφυγε mail σε συνήγορο του καταναλωτή με όλη την ιστορία και συνομιλίες μέσω chat κλπ.

 

Γνωμούλες; 

 

image.png.4e633f09a8bc61747c4aa60112715eb3.png

Μόνο θράσος να ζητάνε τόσα χρήματα.

Εμένα είναι παρόμοια περίπτωση, 13 μήνες συμβόλαιο εκ των οποίων τους 7 είχα κλειστό σπίτι λόγω καραντίνας και με το που γύρισα άρχισαν τα προβλήματα.Τότε δεν υπήρχε ελάχιστη,μέση και μέγιστη ταχύτητα παρά μόνο τον πίνακα για τη ρήτρα.

3 φορές την ημέρα επανεκκίνηση το ρουτερ, αποσυνδέσεις.Τεχνικοί στο σπίτι,το πρόβλημα βρέθηκε στην εσωτερική καλωδίωση αλλά συνέχιζε τα ίδια με ότι εξοπλισμό είχα στο σπίτι συν ηλεκτρολόγο να δει την καλωδίωση. 

Ηδη έχω προβεί καταγγελία στην ΕΕΤΤ και περιμένω τον λογαριασμό να συνεχίσω ακόμα πιο πέρα με την Vodafone.

Χωρια για το κινητό,όπου και εκεί είχα προβλήματα και δεν πρόκειται να ξαναπάω σε συμβόλαιο με τους συγκεκριμένους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/10/2021 στις 1:34 ΜΜ, NewGascp είπε

Δεν ξέρω αν τους φέσωσε μιας και η κατασκευή γραμμής χρεώνετε από τον ΟΤΕ αλλά σε κάθε περίπτωση έβαλε την υπογραφή του σε μία σύμβαση η οποία προέβλεπε και αυτό το κόστος πρόωρής αποσύνδεσης.
ΙΜΗΟ ας επικοινωνήσει με τη vodafone είτε για κάποιο διακανονισμό είτε για κάποια έκπτωση και εξόφληση. Δεν είναι χρέος που θα πάει στην εφορία αλλά θα τον κυνηγάει μια ζωή αν μείνει έτσι άσε που μπορεί να βγάλουν και εντολή πληρωμής που συνεπάγετε καταχώρηση στο Τειρεσία...

Για να μην τα ξαναγράφω. Επίσης να υπενθυμίσω σε όλους ότι οι ταχύτητες (και οι υποχρεώσεις των ISP) πάνε - αναφέρονται στο "κουτί" του ΟΤΕ έξω από το σπίτι μας και όχι στην πρίζα που βρίσκετε μέσα στο σπίτι μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...