Προς το περιεχόμενο

-20% σε Smartwatches & Activity Trackers με κάρτες Visa


Konstantin77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 ώρες πριν, dm_mlnk είπε

Εγω το τερμάτισα, εκανα την πρωτη παραγγελια στις 26 οκτ για apple watch green , μετα απο τρεις ημερες μ το αλυρωσαν και μ εδωσαν το ξεφτιλισμενο κουπονι των 5€ (Αστειοι οταν η επιστροφη χρηματων κραταει 1-10 ημερες οπου αν προστεθουν και οι μερες τις παραγελιας σου δεσμεουν για καποιες μερες 400€ για να σου δωσουν ενα 5€ και να φας τη φολα).

καπακι αφου εκυρωθηκε η πρωτη παραγγελια ξαναπαρεγγελνω  το ιδιο προιον σε υψηλοτερ τιμη , να μην τα πολυλεω ακυρωθηκε κατα τα γνωστα.

ξανα τριτη φορα το ξαναπαραγγελνω  σε ακομα ακριβοτερη τιμη (πιο πολυ για μα επιβεβαιωθω οτι πουλανε φολα) και μετα απο 3 ημερες αλυρωθηκε και αυτη.

 

μια γνωστοποιηση της ολης συμπεριφορας θα την κανω στο ινστιτουντο καταναλωτη και στο συνηγορο του πολιτη.

Δεν εχω διαθεση να κανω και τεταρτη παραγγελια πειστηκα για την αστειοτητα που αντιμετωπιζουν τους πελατες τους.

Και παρακαλώ αφήστε και μια αρνητική στο κατάστημα για την απαράδεκτη συμπεριφορά τους!

Να ξέρουν οι μελλοντικοί καταναλωτές την συμπεριφορά του καταστήματος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 5/11/2021 στις 10:24 ΠΜ, DrPanosR είπε

Τελικά σήμερα στις 5:30 πμ (!), μετά από 12 μέρες αναμονής, και τρεις μέρες επικοινωνίας, το Σκρουτζ ακύρωσε την παραγγελία ενός AW 7 45mm. 
Έφαγα ζονγκ! 
Μάγκες στο κατάστημα: δίνουν το ρολόι στην νέα ακριβότερη τιμή, και ακυρώνουν την αρχική παραγγελία!…

Το συγκεκριμένο κατάστημα άλλαξε τιμές στην διάρκεια της προσφοράς και δεν τό´χει πετάξει έξω η πλατφόρμα! …

 

Στις 5/11/2021 στις 2:00 ΜΜ, Fulgore είπε

Ηταν  ξεκάθαρα λάθος του καταστήματος που σε περίοδο προωθητικής ενέργειας έβγαλε τα νέα ρολόγια που τα έπιανε η προσφορά. Επρεπε να μην τα είχε βγάλει

Προφανώς κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα πάει να αγοράσει τα apple watch ακριβότερα από την επίσημη τιμή τους.

Τέλος δυστηχώς ή ευτυχώς,ελεύθερη αγορά έχουμε,κοινώς τα καταστήματα μπορούν να χρεώσουν ότι τιμές θέλουν.

Ιστορία: Παρασκευή ξημερώματα ακύρωση παραγγελίας λόγω λάθους διαθεσιμότητας προϊόντος και μή ανεύρεσης σε άλλο κατάστημα (δικαιολογία Σκρουτζ).

Update: Την Δευτέρα (αφού έχει λήξει η προσφορά) το ίδιο κατάστημα έβαλε το ρολόι (στη νέα τιμή, στο καλάθι Σκρουτζ) με άμεση διαθεσιμότητα!

Ελεύθερη αγορά έχουμε. Όταν όμως έχεις πάρει τα χρήματα, και ακυρώνεις την παράδοση του προϊόντος με μια δικαιολογία, η οποία ακριβώς την επόμενη εργάσιμη μέρα καταρρίπτεται από τα γεγονότα, τότε αυτό είναι ΑΠΑΤΗ.
Το κατάστημα κέρδισε μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Η πλατφόρμα επίσης. 

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, DrPanosR είπε

 

Ιστορία: Παρασκευή ξημερώματα ακύρωση παραγγελίας λόγω λάθους διαθεσιμότητας προϊόντος και μή ανεύρεσης σε άλλο κατάστημα (δικαιολογία Σκρουτζ).

Update: Την Δευτέρα (αφού έχει λήξει η προσφορά) το ίδιο κατάστημα έβαλε το ρολόι (στη νέα τιμή, στο καλάθι Σκρουτζ) με άμεση διαθεσιμότητα!

Ελεύθερη αγορά έχουμε. Όταν όμως έχεις πάρει τα χρήματα, και ακυρώνεις την παράδοση του προϊόντος με μια δικαιολογία, η οποία ακριβώς την επόμενη εργάσιμη μέρα καταρρίπτεται από τα γεγονότα, τότε αυτό είναι ΑΠΑΤΗ.
Το κατάστημα κέρδισε μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Η πλατφόρμα επίσης. 

Ιστορία

Ιταλικό amazon βγάζει για προπαραγγελία Samsung watch 4 με κουπόνι(πωλητής το amazon).Περνάει κανονικά όλη η παραγελία.

1 μέρα μετά ακυρώνει σε όλους(ακόμα και σε άτομα του εξωτερικού),με την δικαιολογία ότι δεν μπορεί να παραδώσει στην διεύθυνση αυτή.

Φυσικά άλλα smartwatch τα έστελνε κανονικά όπως και σήμερα αν πάς να ρίξεις νέα παραγγελία.

Καλά έκανες και έριξες καταγγελία μιας και ήταν ξεκάθαρα λάθος του καταστήματος ότι έκανε(και γενικά ο συγκεκριμένος είναι λίγο ότι να ναι στις τιμές), αλλά μια χαρά συμβαίνουν και στο εξωτερικό παρόμοια και από το ίδιο το amazon οπως έχουμε δει πολλές φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παρηγγειλα την πρωτη μερα της προσφορας ενα Galaxy Watch 4 και παρελαβα κανονικα την επομενη μερα.

Εντυπωση μου εκανε οτι η αποδειξη εγραφε το συνολικο ποσο (χωρις εκπτωση), ενω εγω πληρωσα με εκπτωση. Αρα συμπεραινω οτι τα eshops δεν επιβαρυνονται την εκπτωση (αφου κοβουν παραστατικο με την αρχικη τιμη), οποτε δεν καταλαβαινω γιατι να ακυρωνουν παραγγελιες λογω εκπτωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, stcp είπε

Εγω παρηγγειλα την πρωτη μερα της προσφορας ενα Galaxy Watch 4 και παρελαβα κανονικα την επομενη μερα.

Εντυπωση μου εκανε οτι η αποδειξη εγραφε το συνολικο ποσο (χωρις εκπτωση), ενω εγω πληρωσα με εκπτωση. Αρα συμπεραινω οτι τα eshops δεν επιβαρυνονται την εκπτωση (αφου κοβουν παραστατικο με την αρχικη τιμη), οποτε δεν καταλαβαινω γιατι να ακυρωνουν παραγγελιες λογω εκπτωσης.

Γιατί ήθελαν να βγάλουν ακόμα πιο πολλά χρήματα…κάτσε να το πάω 550€ για να το πληρώσει ο πελάτης 450€ (γιατι 100€ ήταν το μέγιστο ποσό έκπτωσης με την ενέργεια ) και να του δώσω ένα «τυράκι» των 30€ και εγω να κερδίσω ακόμα πιο πολλά.

Η κουτοπονηριά στο μεγαλείο της!

Απορω με το Σκρουτζ πως δέχεται τέτοιες συμπεριφορές και δεν κάνει κάτι όμως γι αυτό , κρίμα γιατι τους είχα για σοβαρούς 

Πολύ καλά κάνατε και προχωρήσατε σε καταγγελίες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, DrPanosR είπε

 

Ιστορία: Παρασκευή ξημερώματα ακύρωση παραγγελίας λόγω λάθους διαθεσιμότητας προϊόντος και μή ανεύρεσης σε άλλο κατάστημα (δικαιολογία Σκρουτζ).

Update: Την Δευτέρα (αφού έχει λήξει η προσφορά) το ίδιο κατάστημα έβαλε το ρολόι (στη νέα τιμή, στο καλάθι Σκρουτζ) με άμεση διαθεσιμότητα!

Ελεύθερη αγορά έχουμε. Όταν όμως έχεις πάρει τα χρήματα, και ακυρώνεις την παράδοση του προϊόντος με μια δικαιολογία, η οποία ακριβώς την επόμενη εργάσιμη μέρα καταρρίπτεται από τα γεγονότα, τότε αυτό είναι ΑΠΑΤΗ.
Το κατάστημα κέρδισε μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Η πλατφόρμα επίσης. 

Αυτος ηταν και ο λογος που πηρα το apple watch 6 γιατι το καταστημα αν διαβασετε προσεκτικα τα σχολια ειναι τραγικο οπως και πολλα πλεον καταστηματα στο σκρουτζ με ψευτικες διαθεσιμοτητες και επι του πονηρου λανθασμενες τιμες! Πλεον καμια διαφορα απο το bestprice σε αξιοπιστια καταστηματων.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...