Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας!

 

Με τις βροχές τις προηγούμενες εβδομάδες και καθώς είχε μείνει το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του αεροδρομίου για μερικές μέρες, όταν επέστρεψα είδα την παρακάτω υγρασία στο αριστερό φανάρι.

 

Το άφησα το αυτοκίνητο σε κλειστό πάρκινγκ ώστε να φύγει αλλά μια βδομάδα μετά δεν έχει καθαρίσει τελείως και εκτός αυτού έχει χαλάσει το ένα φανάρι. Μου εμφανίζει το εξής malfunction: Intelligent Light System Inoperative. Το έψαξα αρκετά αλλά δε βγάζω κάποια άκρη.
 

Είχε κάποιος κάποια παρόμοια εμπειρία με υγρασία και μετά να του εμφανίζει malfunction?

Άλλοι μου είπαν να πάω σε φανοποιείο να κάνει στεγανοποίηση του φαναριού, άλλοι είπαν να πάω να λύσουν πρώτα το φως και να δουν αν έχει καεί ο εγκέφαλος του φαναριού… το θέμα μου είναι να πάω στο σέρβις (εκεί μου είπαν να απευθυνθώ σε φανοποιό πρώτα) ή να παω σε ηλεκτρολογειο; Απλά θέλω μια κατεύθυνση καθώς θέλω να αποφύγω τον Ισμαήλο απευθείας για προφανείς λόγους…

Ευχαριστώ πολύ! (Το αυτοκίνητο είναι Mercedes SLK του 2013)

0C7C5275-B13C-4114-873C-DF539D5BC108.jpeg

62D65EC2-F859-4854-BC53-139E0C85D197.jpeg

194E74CA-4204-4028-976D-983F438AA91F.jpeg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγκέφαλος φαναριού;

....ομιτζι και 3 λολ όπου σου το είπαν να μη ξαναπάς. δε ξέρουν τι τους γίνεται ή ψάχνουν κορόιδα τρομάζοντας κόσμο.

το Intelligent Light System είναι απλά ένα σύστημα με αισθητήρα φωτεινότητας στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου σου. Άλλοι κατασκευαστές το ενσωματώνουν στο φανάρι άλλοι στο παρμπρίζ ή στη μάσκα μπροστά. Με αυτό τον αισθητήρα το αυτοκίνητο μετράει τα φώτα που έρχονται προς το μέρος του για να καταλάβει τις συνθήκες και να σου προσαρμόσει τη δέσμη-ένταση αντίστοιχα.

Εσένα προφανώς έχει πάρει, νερό/πολύ υγρασία παντού και όχι μόνο στο φανάρι ή αν είναι στο φανάρι, ο αισθητήρας διαβάζει από το σημείο που φαίνεται ακόμα υγρασιασμένο και άρα δε μπορεί να διαβάσει σωστά.

Η πιο εύκολη λύση είναι να πάρεις ένα πιστολάκι για τα μαλλιά (στο κρύο) ή πιστόλι αέρα με κομπρεσέρ (χαμηλής σχετικά πίεσης) και να φυσήξεις προσεκτικά από τη τρύπα της ψείρας ή μεσαίας λάμπας αφου τη βγάλεις.

Με υπομονή θα στεγνώσει το φανάρι σου. Καλό είναι να ρίξεις μια ματιά να ξεκουμπώσεις και να στεγνώσεις και όλες τις φύσες που πάνε και στα 2 φανάρια εκατέρωθεν.

κατα 99% θα είσαι οκ. :)

τι εγκεφάλους τώρα και σφραγίσματα σε αμάξι του 2013 και δη mercedes.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
Δημοσ.

Το έκανα με πιστολάκι αλλά δεν άλλαξε κατι. Το θέμα είναι ότι ανάβουν τα φώτα αλλά δεν κάνουν adjust τα bi-xenon. Και όσο το έψαξα ballast (εγκέφαλος) λέγεται και είναι κάτω απ το φανάρι και πολλοί λένε ότι από το νερό χαλάει/δεν κάνει επαφή και εμφανίζει αυτό το malfunction. Προσπάθησα να βγάλω το φανάρι αλλά πρέπει να βγει ο προφυλακτύρας για να βγει το φανάρι...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geor92 είπε

Το έκανα με πιστολάκι αλλά δεν άλλαξε κατι. Το θέμα είναι ότι ανάβουν τα φώτα αλλά δεν κάνουν adjust τα bi-xenon. Και όσο το έψαξα ballast (εγκέφαλος) λέγεται και είναι κάτω απ το φανάρι και πολλοί λένε ότι από το νερό χαλάει/δεν κάνει επαφή και εμφανίζει αυτό το malfunction. Προσπάθησα να βγάλω το φανάρι αλλά πρέπει να βγει ο προφυλακτύρας για να βγει το φανάρι...

αν το έκανες για 5 λεπτά προφανώς και δε θα πετύχεις κάτι. θέλει χρόνο και υπομονή.

το φανάρι αν δε κατεβάσεις προφυλακτήρα δε βγαίνει.

εξαρτάται τι γνώσεις και εργαλεία έχεις αν θες να κάνεις σωστή δουλειά.

το πρόβλημά σου είναι ξεκάθαρα ύπαρξη υγρασίας-νερού σε σημεία που δε πρέπει. μόλις στεγνώσει θα δουλέψει.

άσε και το αμάξι στον ήλιο μερικές μέρες. τύλιξε και ένα σακουλάκι παγίδα υγρασίας πίσω από φανάρι και σφράγισέ το κολλητά με μια σακούλα όσο δεν κουνάς το αμάξι.

μπορεί να πάρει μέρες αν δε θες να πάρεις το φανάρι στα χέρια και να το στεγνώσεις σωστά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, geor92 είπε

Το άφησα το αυτοκίνητο σε κλειστό πάρκινγκ ώστε να φύγει αλλά μια βδομάδα μετά δεν έχει καθαρίσει τελείως

Θέλει πολύ ήλιο για να φύγει η υγρασία από το φανάρι. Αν έχεις χώρο το αφήνεις σε ήλιο, βγάζεις την λάμπα θέσεως (λογικά αυτή είναι) ώστε να έχει διέξοδο να φύγει η υγρασία που θα εξατμιστεί…

Δημοσ.

WD40 στις επαφες ακομα κι αν δεν εχει στεγνωσει τελείως, αυτη είναι η δουλειά του κιολας (water displacement). 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα κλασικά φανάρια στεγνώνουν και με τη θερμότητα της λάμπας. Σε αυτου του τύπου δεν θερμαίνονται καθόλου όταν λειτουργούν? Βλέπω μπροστά από τα κύρια φώτα δεν έχει υγρασία, αν το δουλεύει με αναμμένα φώτα δεν θα καθαρίσει σταδιακά μόνο του?

Επεξ/σία από iml
Δημοσ.
19 ώρες πριν, geor92 είπε

Καλησπέρα σας!

 

Με τις βροχές τις προηγούμενες εβδομάδες και καθώς είχε μείνει το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του αεροδρομίου για μερικές μέρες, όταν επέστρεψα είδα την παρακάτω υγρασία στο αριστερό φανάρι.

 

Το άφησα το αυτοκίνητο σε κλειστό πάρκινγκ ώστε να φύγει αλλά μια βδομάδα μετά δεν έχει καθαρίσει τελείως και εκτός αυτού έχει χαλάσει το ένα φανάρι. Μου εμφανίζει το εξής malfunction: Intelligent Light System Inoperative. Το έψαξα αρκετά αλλά δε βγάζω κάποια άκρη.
 

Είχε κάποιος κάποια παρόμοια εμπειρία με υγρασία και μετά να του εμφανίζει malfunction?

Άλλοι μου είπαν να πάω σε φανοποιείο να κάνει στεγανοποίηση του φαναριού, άλλοι είπαν να πάω να λύσουν πρώτα το φως και να δουν αν έχει καεί ο εγκέφαλος του φαναριού… το θέμα μου είναι να πάω στο σέρβις (εκεί μου είπαν να απευθυνθώ σε φανοποιό πρώτα) ή να παω σε ηλεκτρολογειο; Απλά θέλω μια κατεύθυνση καθώς θέλω να αποφύγω τον Ισμαήλο απευθείας για προφανείς λόγους…

Ευχαριστώ πολύ! (Το αυτοκίνητο είναι Mercedes SLK του 2013)

0C7C5275-B13C-4114-873C-DF539D5BC108.jpeg

62D65EC2-F859-4854-BC53-139E0C85D197.jpeg

194E74CA-4204-4028-976D-983F438AA91F.jpeg

    Έτσι κι' αλλιώς δεν πρέπει να είναι πλήρως σφραγισμένα τα φανάρια , ελέγξτε όμως πρώτα αν στην πίσω πλευρά , υπάρχουν ανοίγματα που βοηθάνε ακριβώς αυτό δλδ να μην σχηματίζεται υγρασία εσωτερικά .

Δημοσ.
14 ώρες πριν, gleft είπε

WD40 στις επαφες ακομα κι αν δεν εχει στεγνωσει τελείως, αυτη είναι η δουλειά του κιολας (water displacement). 

To WD40 δε κανει για επαφες γιατι ειναι και ελαφρυ λιπαντικο και αφηνει καταλοιπα.Για τα ηλεκτρολογικα ,μονο σπρευ επαφων.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dantε είπε

To WD40 δε κανει για επαφες γιατι ειναι και ελαφρυ λιπαντικο και αφηνει καταλοιπα.Για τα ηλεκτρολογικα ,μονο σπρευ επαφων.

Wd-40 Specialist Σπρέι Ηλεκτρικών Επαφών 400ml

https://www.skroutz.gr/s/24469053/Wd-40-Specialist-Σπρέι-Ηλεκτρικών-Επαφών-400ml.html

863090897_.png.fcfae42aa3bd73f7fb8cb5092001ab00.png

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Ε δε διευκρινησε ο ανθρωπος.

Οταν μιλαμε για WD 40 σκετο,προφανως μιλαμε για το κλασσικο ελαφρυ λιπαντικο που το χρησιμοποιουμε ακομα και για αποσμητικο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...