Προς το περιεχόμενο

Η Tesla διέθεσε τη δική της ασφάλεια αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας "οδηγική συμπεριφορά σε πραγματικό χρόνο"


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, PCharon είπε

Θεωρώ πως κάποια στοιχεία από μόνα τους δεν επαρκούν για να χαρακτηρίσεις μια οδήγηση ως κακή, παράδειγμα το απότομο φρενάρισμα ή στρίψιμο μπορεί να γίνονται για να αποφύγει κάποιος μια έκτακτη συνθήκη και όχι επειδή είχε ξεχαστεί ή είναι κακός-απότομος οδηγός. Είναι κάπως ρευστό αυτό γενικά, δεν ξέρω κατά πόσο η ιδέα μπορεί να αντικατοπτρίσει πραγματικές συνθήκες.

Δεν ξέρω κατά πόσο εφαρμόζει σε αμερικανικές λεωφόρους, αλλά το ίδιο σε ελληνικούς δρόμους και τις δικές μας ειδικές συνθήκες που αντιμετωπίζει κάθε οδηγός το θεωρώ τελείως υποκειμενικό. Αν μπορούσε να μου μετρήσει τις ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ των σημάτων της τροχαίας και των φωτεινών σηματοδοτών, τότε ΟΚ, αλλά να μου μετράει πώς φρενάρω και πώς στρίβω και πότε είμαι κοντά στον άλλο το θεωρώ τελείως υποκειμενικό.

άμα τα κανεις αυτά θα έπρεπε να σου αφαιρείται το δίπλωμα, όχι να πληρώνεις περισσότερα κόμιστρα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Το τέλος της κακής οδήγησης μάλλον δεν είναι μακριά…

Γενικά όμως ας παραδεχτούμε ότι αυτό είναι γενικά το τέλος της οδήγησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mants118 είπε

όχι ότι περιμέναμε αυτό για πλήρες φακέλωμα, αλλά παρακολούθηση real time πως οδηγάς και τι κάνεις στο αμάξι σου; ξεφεύγει λίγο το πράγμα κατά την άποψη μου!

Εδω αποκλειεται να περασει , θα ξεσηκωθουν οι δημοκρατικες δυναμεις , οι γκαζακηδες , κοντρακηδες κτλπ.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LongTom είπε

Τεράστια κερκόπορτα για πλήρη ιδιωτικοποίηση της (κατα)χρήσης των προσωπικών δεδομένων από OEM, εφόσον για νομικίστικους λόγους θα μπορούν στην κυριολεξία να έχουν όλα τα δεδομένα που λαμβάνουν οι αισθητήρες του οχήματος 24/7 (εξωτερικές κάμερες και ίσως στο μέλλον και εσωτερικές) στην διάθεση τους δίχως νομική βάση για κατάργηση ή τροποποίηση.

Καταρχάς η Tesla ήδη συλλέγει τα δεδομένα των οχημάτων της 24/7. Αυτό που δεν κάνει (ή τουλάχιστον δηλώνει πως δεν κάνει) προκειμένου  να είναι νόμιμη είναι να συνδέει τα δεδομένα αυτά με συγκεκριμένο όχημα/ιδιοκτήτη. Το "ένα αυτοκίνητο έτρεχε με 150 χλμ την ώρα στην Άνω Μαγούλα και φρέναρε απότομα γιατί περνούσε κάποιος στο δρόμο" δεν είναι προσωπικό δεδομένο. Προσωπικό δεδομένο γίνεται αν το "ένα αυτοκίνητο" το αντικαταστήσεις με "Το αυτοκίνητο του gippas", δηλαδή συνδέσεις με κάποιο τρόπο τα δεδομένα με κάποιο πρόσωπο. 

Αυτό που σου λέει η Tesla στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που σου λέει η Google όταν γράφεσαι στο gmail. Επέτρεψε μου να ταυτοποιήσω πως ο χρήστης με ip 103.449.049.041 είναι ο gippas που είναι 45ρης και σε αντάλλαγμα θα σου δώσω μια υπηρεσία. Δεν θέλει κάποιος την ασφάλεια της Tesla; Ας μη γραφτεί και με τον τρόπο αυτό ας μην επιτρέψει στην Tesla να προσωποποιεί τα δεδομένα του.

Σε κάθε περίπτωση καμία νομική κερκόπορτα δεν ανοίγει, η δυνατότητα να παραχωρεί κάποιος τα δεδομένα του υπήρχε και υπάρχει. Τεχνολογική έχει ανοίξει έτσι και αλλιώς από τη στιγμή που υπάρχουν αυτοκίνητα που μπορούν να καταγράφουν δεδομένα, δηλαδή πολλάααααα χρόνια τώρα.

Επεξ/σία από gippas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη, αλλα η οδηγηση δεν ειναι ενα τοπιο ελευθερης εκφρασης. Μπαινεις σε ενα μεσο που σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β και το κανεις μεσα σε ενα πολυ συγκεκριμενο πλαισιο. Το πλαισιο καθοριστηκε ωστε να μην κινδυνευσεις (1) εσυ, (2) η γυρω σου και (3) η ομαλη λειτουργια της κυκλοφοριας. Δεν υπαρχει κανενας λογος εντος μιας πολης να κανεις κατι που δεν προβλεπει με σαφη τροπο ο νομος. Ειναι καλο, λοιπον, να σε παρακολουθουν και να σε αποτρεψουν απο το να ξεφυγεις απο αυτο το πλαισιο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PCharon είπε

Θεωρώ πως κάποια στοιχεία από μόνα τους δεν επαρκούν για να χαρακτηρίσεις μια οδήγηση ως κακή, παράδειγμα το απότομο φρενάρισμα ή στρίψιμο μπορεί να γίνονται για να αποφύγει κάποιος μια έκτακτη συνθήκη και όχι επειδή είχε ξεχαστεί ή είναι κακός-απότομος οδηγός. Είναι κάπως ρευστό αυτό γενικά, δεν ξέρω κατά πόσο η ιδέα μπορεί να αντικατοπτρίσει πραγματικές συνθήκες.

Δεν ξέρω κατά πόσο εφαρμόζει σε αμερικανικές λεωφόρους, αλλά το ίδιο σε ελληνικούς δρόμους και τις δικές μας ειδικές συνθήκες που αντιμετωπίζει κάθε οδηγός το θεωρώ τελείως υποκειμενικό. Αν μπορούσε να μου μετρήσει τις ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ των σημάτων της τροχαίας και των φωτεινών σηματοδοτών, τότε ΟΚ, αλλά να μου μετράει πώς φρενάρω και πώς στρίβω και πότε είμαι κοντά στον άλλο το θεωρώ τελείως υποκειμενικό.

 Δεν είναι ξεκάθαρος ο αλγόριθμος ακόμα της συγκεκριμένης λειτουργίας αλλά σε άλλες παρόμοιες συσκευές  που υπάρχουν πχ Αγγλία, το ένα απότομο φρενάρισμα σε εκατοντάδες χιλιόμετρα θεωρείτε λογικό για τους λόγους που περιγράφεις Ακόμη μπορεί να σου αφαιρεί πόντους αλλά δεδομένου ότι σε γενικές γραμμές οδηγάς σωστά και τηρείς τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας ίσως να είναι αμελητέο το ποσό για να ανέβεις τιμολογιακή κατηγορία.

Γενικά το Tesla μπορεί να δει τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και τα φανάρια εδώ και ένα χρόνο. Μέχρι και τα Vitara  το κάνουν σε σήματα που είναι χωμένα πίσω από θάμνους.

Θα ήθελα να δω κάτι τέτοιο στην Ελλάδα αλλά πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να έχουμε δρόμους διότι με τόσες λακκούβες, σήματα οδικής κυκλοφορίας πίσω από δέντρα θα πιάνουμε όλοι πάτο.

Προσωπικά το θέμα των προσωπικών δεδομένων δεν με νοιάζει και τόσο. Στο σύγχρονο κόσμο αρκετές φορές δίνουμε τα προσωπικά μας δεδομένα για έχουμε περισσότερη ασφάλεια. Μακάρι να μπορούσαν πέραν από τις ασφαλιστικές να στέλνονται και σε κάποιο κρατικό server όπου αμέσως θα σου στέλνει σε mail το μπιλιετάκι και την παραβίαση που έκανες. Πρέπει όλοι να βάλουμε λίγο μυαλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελπίζω στην Ελλάδα να έχουν και φλας. Γιατί κάποια μοντέλα αυτοκινήτων που εισάγουν δεν έχουν αυτό το αξεσουάρ ...

Επεξ/σία από mordred
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mordred είπε

Ελπίζω στην Ελλάδα να έχουν και φλας. Γιατί κάποια μοντέλα που εισάγουν δεν έχουν αυτό το αξεσουάρ ...

Αλήθεια τωρα; πιο μοντέλο δεν έχει φλασ;;😬

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sndev είπε

Αλήθεια τωρα; πιο μοντέλο δεν έχει φλασ;;😬

Είναι πολλά .

κάποτε άκουσα από κάποιον ότι δεν το ανάβει επειδή αναβοσβήνει και καίγεται ευκολότερα η λάμπα από τα υπόλοιπα φώτα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα διαφημιστικό κόλπο του έξυπνου απατεώνα που κοροϊδεύει τους έχοντες γεμάτο πορτοφόλι. Όλες οι ασφάλειες έχουν επιβράβευση των οδηγών που δεν προκαλούν ατυχήματα και πέναλτι σε όσους προκαλούν. Ιλονάκο πάρτους τα σωβρακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iml είπε

Είναι πολλά .

κάποτε άκουσα από κάποιον ότι δεν το ανάβει επειδή αναβοσβήνει και καίγεται ευκολότερα η λάμπα από τα υπόλοιπα φώτα.

Εννοείς οτι ειναι πολλα τα μοντελα που έρχονται χωρις φλασ? 3 έρχονται ολα κ ολα κ εχουν φλασ απο οσο εχω δει..

Τωρα οκ οτι το άκουσες απο κάποιον τι να πω.. περιμένω τη δική μου παραλαβή  ( ναι είμαι απο αυτους τους ηλιθιους που πιασε κότσο ο ελον) κ λογο αυτου έχω ξεψαχνισει τα πάντα ε για φλασ πρόβλημα ειλικρινά τωρα διάβασα!!!!

Οσο για την ασφάλιση η μικτη ελλαδα η πιο φθηνη ξεκιναει πανω απο 1000 το έτος, αν μπορεί να αξιολογήσει την οδηγηση μου κ να πληρώνω λιγότερο καλώς να ορίσει.  Α επίσης καλως να ορίσει μπας κ πέσουν κ οι τιμές από τις ασφαλιστικές πού ειναι στο Θεό για τα ηλεκτρικά ανεξάρτητος μαρκας

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, sndev είπε

Αλήθεια τωρα; πιο μοντέλο δεν έχει φλασ;;😬

Ρε συ, πλάκα κάνουμε ότι πολλοί οδηγοί δεν ανάβουν φλας και πρέπει να μαντευουμε οι υπόλοιποι τι θέλουν να κάνουν. Για να μην τα χρησιμοποιούν μάλλον δεν θα έχει το αμάξι τους. 😝

Επεξ/σία από iml
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, iml είπε

Ρε συ, πλάκα κάνουμε ότι πολλοί οδηγοί δεν ανάβουν φλας και πρέπει να μαντευουμε οι υπόλοιποι τι θέλουν να κάνουν. Για να μην τα χρησιμοποιούν μάλλον δεν θα έχει το αμάξι τους. 😝

Νιωθω κ λιγο χαζος τώρα

 Μπορει να νιωθω κ πολυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...