alfas Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Καλησπέρα. Αρχικά δεν είμαι σίγουρος αν γράφω στο σωστό μέρος αλλά έχω μια απορία σχετικά με την εγγύηση προϊόντος. Έχω την εντύπωση πως όταν ένα προϊόν είναι εντός εγγύησης και διαπιστωθεί πως έχει κάποια βλάβη τότε υπάρχει η δυνατότητα α) πιστωτικού, β) αντικατάστασης και γ) αν το προϊόν δεν υπάρχει πλέον στην αγορά (γιατί αποσύρθηκε) τότε να αντικαθίσταται με το επόμενο μοντέλο. Σωστά δεν θυμάμαι;
gianniz_k Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 8 ώρες πριν, alfas είπε Καλησπέρα. Αρχικά δεν είμαι σίγουρος αν γράφω στο σωστό μέρος αλλά έχω μια απορία σχετικά με την εγγύηση προϊόντος. Έχω την εντύπωση πως όταν ένα προϊόν είναι εντός εγγύησης και διαπιστωθεί πως έχει κάποια βλάβη τότε υπάρχει η δυνατότητα α) πιστωτικού, β) αντικατάστασης και γ) αν το προϊόν δεν υπάρχει πλέον στην αγορά (γιατί αποσύρθηκε) τότε να αντικαθίσταται με το επόμενο μοντέλο. Σωστά δεν θυμάμαι; Ξέχασες την επισκευή που μάλλον έρχεται πρώτη 2
nickol-us Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Nα κάνω εγώ συμπληρωματική ερώτηση; Επειδή πολλές φορέςδιαβάζουμε διάσπαρτες πληροφορίες. Σε αγορά καινούργιου μηχανήματος (πχ) αναφέρει 1 έτος εγγύησης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση όμως λέει οτι ελάχιστα πρέπει να παρέχεται 2ετής εγγύηση. Σε αυτήν την περίπτωση τη γίνεται; Καλύπτεσαι κάπως ή πρέπει να κινηθείς νομικά; Με τα έξοδα και τον χρόνο που παίρνουν οι υποθέσεις φαντάζομαι οτι ακόμη και αν ευσταθεί το να κινηθείς νομικά πρακτικά δεν μπορεί να το κάνει κανείς, δεν αξίζει το κόστος δηλαδή. Οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία, που κατα προτίμηση να συνοδεύεται απο ενδεικτικό απόδειξης, ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο 2
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Η εγγυηση ειναι μια πονεμενη ιστορια. Θεωρεις οτι την εχεις μεχρι να την χρειαστεις. Αν περασουνε οι 6 μηνες εισαι στην πλευρα των χαμενων. (εξαιρω την εγγυηση που την <<πληρωνεις>>) 8 λεπτά πριν, nickol-us είπε Οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία, που κατα προτίμηση να συνοδεύεται απο ενδεικτικό απόδειξης, ευπρόσδεκτη. Εχω εναν γνωστο δικηγορο που μπορει να σε εξυπηρετησει αν θες. Βεβαια κατι θα θελει για τον κοπο του.
nickol-us Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 3 ώρες πριν, CaratNaturelle είπε Η εγγυηση ειναι μια πονεμενη ιστορια. Θεωρεις οτι την εχεις μεχρι να την χρειαστεις. Αν περασουνε οι 6 μηνες εισαι στην πλευρα των χαμενων. (εξαιρω την εγγυηση που την <<πληρωνεις>>) Εχω εναν γνωστο δικηγορο που μπορει να σε εξυπηρετησει αν θες. Βεβαια κατι θα θελει για τον κοπο του. Κακό το αστειάκι...(no offence ) Μία ερώτηση έκανα που πιστεύω αφορά αρκετό κόσμο. Όταν λέω απόδειξη εννοώ μία αναφορά που να πιστοποιεί τα λεγόμενα, ένα λινκ στο ανάλογο φεκ ή οδηγία και όχι λόγια / θεωρίες που μπορεί να πιστεύει ο καθένας, κοινώς λόγια του αέρα που στηρίζονται στο μου είπε ο φίλος του φίλου που είχε έναν φίλο ο τρίτος του ξάδερφος...
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, nickol-us είπε Κακό το αστειάκι...(no offence ) Μία ερώτηση έκανα που πιστεύω αφορά αρκετό κόσμο. Όταν λέω απόδειξη εννοώ μία αναφορά που να πιστοποιεί τα λεγόμενα, ένα λινκ στο ανάλογο φεκ ή οδηγία και όχι λόγια / θεωρίες που μπορεί να πιστεύει ο καθένας, κοινώς λόγια του αέρα που στηρίζονται στο μου είπε ο φίλος του φίλου που είχε έναν φίλο ο τρίτος του ξάδερφος... Αυτο με τον δικηγορο ηταν προφανως χιουμορ. Απλα εχω την εντυπωση οτι αν γραψουνε εδω μεσα 10 ατομα θα διαβασουμε 10 διαφορετικες αποψεις βασισμενες στις προσωπικες εμπειριες. Να εγω π.χ επικοινωνησα με το τσατ της Garmin και τους ανεφερα οτι στο vivoactive 4 μου αδειαζει η μπαταρια πολυ γρηγορα. Το ρολοι ειχε κλεισει χρονο και 1 μηνα. Χωρις πολλα πολλα μου λεει εκει ο τυπος στειλτο πισω και θα παρεις ενα αλλο. Μου στειλανε ενα refurbished και ολα καλα. Να σου πω την αληθεια δεν δοκιμασα να διαμαρτυρηθω π.χ για τα ακουστικα που ειχα παρει κατι Creative ασυρματα που σταματησε το δεξι να ακουγεται. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2021 από Επισκέπτης
Aris_ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 10 ώρες πριν, nickol-us είπε Η Ευρωπαϊκή Ένωση όμως λέει οτι ελάχιστα πρέπει να παρέχεται 2ετής εγγύηση Κανονικά είναι 2 χρόνια άλλα αυτο ισχύει στην εισαγωγή αντιπρωσοπιας Αν το πρόβλημα σου είναι μεγάλο και υπαρχει ζημιά οχι μόνο στο αντικείμενο θα βρεις το δίκιο σου μετά από μήνες ισχύει από την ημέρα που πήγες γραπτός στην υπηρεσία, εδώ το κράτος έχει βάλει τα μισά επίτηδες στην νομοθεσία με αποτέλεσμα αν υπάρχουν διαφορές ως το ποιος φταίει για την ζημιά παίρνουν το μέρος του μαγαζιού γιατί δεν υπάρχει ακόμα εμπειρογνώμονας να αποφανθούν Τεσπα πρέπει να ανοίγεις έστω την καταγγελία γιατί παίρνουν επιδοτήσεις ανεβαίνουν κλίμακα στην κατάταξη και αλλά όταν φαινομενικά είναι όλα καλά , και ολα ειναι ανα περιπτωση οποτε δοκιμάζεις και βλέπεις 2
alfas Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 13 ώρες πριν, gianniz_k είπε Ξέχασες την επισκευή που μάλλον έρχεται πρώτη Αμέλησα να γράψω πως δεν επισκευάζεται. Απλά μου έκανε εντύπωση πως το μαγαζί δεν μου έκανε πρόταση να μου το αντικαταστήσει με νεότερο μοντέλο. Ας γίνω πιο συγκεκριμένος το πρόβλημα αφορά ένα ζευγάρι powerline. To ενα απο τα 2 αρχικά βγήκε εκτός λειτουργίας μετα απο περίπου 3-4 μήνες λειτουργίας και το άλλο ακολούθησε μετά από περίπου 2μηνες να υπολειτουργεί. Τα πηγαίνω στο κατάστημα τους περιγράφω το θέμα και μου ήρθε ενημερωτικό μήνυμα μετά από 2-3 μέρες πως θα πάρω πιστωτικό. Δίχως να προτείνουν αντικατάσταση. Και για αυτό και η αρχική μου ερώτηση για να επιβεβαιώσω ότι θυμάμαι σωστά.
gianniz_k Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, alfas είπε Αμέλησα να γράψω πως δεν επισκευάζεται. Απλά μου έκανε εντύπωση πως το μαγαζί δεν μου έκανε πρόταση να μου το αντικαταστήσει με νεότερο μοντέλο. Ας γίνω πιο συγκεκριμένος το πρόβλημα αφορά ένα ζευγάρι powerline. To ενα απο τα 2 αρχικά βγήκε εκτός λειτουργίας μετα απο περίπου 3-4 μήνες λειτουργίας και το άλλο ακολούθησε μετά από περίπου 2μηνες να υπολειτουργεί. Τα πηγαίνω στο κατάστημα τους περιγράφω το θέμα και μου ήρθε ενημερωτικό μήνυμα μετά από 2-3 μέρες πως θα πάρω πιστωτικό. Δίχως να προτείνουν αντικατάσταση. Και για αυτό και η αρχική μου ερώτηση για να επιβεβαιώσω ότι θυμάμαι σωστά. Όπως είπες σου ήρθε μήνυμα, το οποίο πιθανότατα είναι αυτοματοποιημένο. Άρα όταν πας από κοντά να εξαργυρώσεις το πιστωτικό λογικά θα συζητήσεις με τον υπάλληλο για αντικατάσταση,για αλλο μοντέλο κλπ. Που ακριβώς προβληματίζεται; 1
lector Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Στις 16/10/2021 στις 9:21 ΠΜ, nickol-us είπε Nα κάνω εγώ συμπληρωματική ερώτηση; Επειδή πολλές φορέςδιαβάζουμε διάσπαρτες πληροφορίες. Σε αγορά καινούργιου μηχανήματος (πχ) αναφέρει 1 έτος εγγύησης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση όμως λέει οτι ελάχιστα πρέπει να παρέχεται 2ετής εγγύηση. Σε αυτήν την περίπτωση τη γίνεται; Καλύπτεσαι κάπως ή πρέπει να κινηθείς νομικά; Με τα έξοδα και τον χρόνο που παίρνουν οι υποθέσεις φαντάζομαι οτι ακόμη και αν ευσταθεί το να κινηθείς νομικά πρακτικά δεν μπορεί να το κάνει κανείς, δεν αξίζει το κόστος δηλαδή. Οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία, που κατα προτίμηση να συνοδεύεται απο ενδεικτικό απόδειξης, ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο Η δικη μου εμπειρια με λαπτοπ πριν καμποσα χρονια ηταν οτι μολις μου ειπαν στον 1,5 χρονο οτι ειναι εκτος εγγυησης και θελουν 400 για αντ/ση καμενης μητρικης, τους απαντησα οτι βασει νομου εχω 2 χρονια. Μου το εφτιαξαν δωρεαν χωρις πολλα πολλα. Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι τελευταια οι εταιρειες εχουν αποθρασυνθει εντελως, οι περισσοτερες δε δινουν δεκαρα για after sales service και μπορει να σου βγαλουν την παναγια, οσο κι αν εχεις το νομο με το μερος σου. Τελος, να σημειωθει οτι απ'οσο ξερω τα 2 χρονια ισχυουν για προιοντα επισημης αντιπροσωπειας και οχι για προϊοντα παραεισαγωγης που φερνουν αρκετα σκρουτζομαγαζα, εκει νομιζω μπορουν να σου αρνηθουν τη 2ετια.
alfas Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 15 ώρες πριν, gianniz_k είπε Όπως είπες σου ήρθε μήνυμα, το οποίο πιθανότατα είναι αυτοματοποιημένο. Άρα όταν πας από κοντά να εξαργυρώσεις το πιστωτικό λογικά θα συζητήσεις με τον υπάλληλο για αντικατάσταση,για αλλο μοντέλο κλπ. Που ακριβώς προβληματίζεται; Σε αντίστοιχες περιπτώσεις παλαιότερα που ήρθαν αντίστοιχα μηνύματα για τέτοιες περιπτώσεις το ποίημα ήταν αντικατάσταση ή πιστωτικό και γινόταν αναφορά του ποσού. Απλά τωρα δεν υπήρχε η αναφορά της αντικατάστασης καν.
aris73 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 On 16/10/2021 at 09:21, nickol-us said: Nα κάνω εγώ συμπληρωματική ερώτηση; Επειδή πολλές φορέςδιαβάζουμε διάσπαρτες πληροφορίες. ΣεΚαλησπέρα αγορά καινούργιου μηχανήματος (πχ) αναφέρει 1 έτος εγγύησης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση όμως λέει οτι ελάχιστα πρέπει να παρέχεται 2ετής εγγύηση. Σε αυτήν την περίπτωση τη γίνεται; Καλύπτεσαι κάπως ή πρέπει να κινηθείς νομικά; Με τα έξοδα και τον χρόνο που παίρνουν οι υποθέσεις φαντάζομαι οτι ακόμη και αν ευσταθεί το να κινηθείς νομικά πρακτικά δεν μπορεί να το κάνει κανείς, δεν αξίζει το κόστος δηλαδή. Οποιαδήποτε χρήσιμη πληροφορία, που κατα προτίμηση να συνοδεύεται απο ενδεικτικό απόδειξης, ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο Καλησπέρα, http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html https://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/ γεια. 1
afm Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2021 https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα