mastixas Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Καλησπέρα σας, βρίσκομαι Χίο κ εδώ κ μια βδομάδα δεν έχω ίντερνετ στην 50αρα γραμμή μου. Το τηλέφωνό λειτουργεί κανονικά, τα λαμπάκια στο ρούτερ κανονικά όλα ακόμη και του ίντερνετ ανάβει αλλά πουθενά σύνδεση στο διαδίκτυο. Μέσα από το chat στην εφαρμογή, πέρα του ότι απαντάνε μετά από πολύ ώρα κ αν δεν είσαι εκεί στο κλείνουν, συνέχεια μου αλλάζουν την ημερομηνία που θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος κύριος. Από 13σε 14 Οκτωβρίου έπειτα στις 15 κ τώρα 19. Κανένα ενδιαφέρον για εμένα που τους πληρώνω 15 χρόνια τώρα. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Λήγει το συμβόλαιο μου 11/11 κ θέλω να φύγω μακριά. Σίγουρα επιθυμώ να μην πληρώσω όλο το πάγιο αλλά να αφαιρεθεί αντίστοιχα το ποσό για όσες ημέρες δεν έχω υπηρεσία. Μου έδωσαν δωρεάν internet στο κινητό αλλά μόνο η γυναίκα μου έχει Vodafone αριθμό κ φεύγει από το σπίτι, επομένως είναι σαν να μην έχω πάλι σύνδεση. Που μπορώ να το καταγγείλω όλο αυτό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα