konvon Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπερα Έχω ενα πακέτο απο cosmote με 100αρα και απεριόριστα σταθερά και κινητά.Το ρουτερ κλειδώνει στα 76. Από τη Δευτέρα που πέρασε όμως λόγω κάποιας βλάβης στο δίκτυο τους δεν έχω τηλέφωνο ενώ το ίντερνετ λειτουργεί κανονικά . Απο τα πολλά μόλις σήμερα με ενημέρωσαν οτι δε μπορεί να αποκατασταθεί η βλάβη του σταθερού εκτός και αν γίνει υποβάθμιση της γραμμής σε 50αρα.!! Έχει τύχει σε κάποιον αυτο;; Μπορεί να συμβαίνει να έχω ίντερνετ ενω οχι σταθερό και αυτο να μη μπορει να φτιαχτει; Θα μπορούσαν να μετατρέψουν προσωρινά το σταθερό μου σε voip μεχρι την αποκατάσταση της βλάβης;; Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2021 από konvon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_k1 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Καλησπέρα φίλε μου, αν η τηλεφωνία στη γραμμή λειτουργεί εκτός του ρουτερ δεν θα έπρεπε να επηρεάζεται από την ταχύτητα της γραμμής. Μήπως σου ανέφεραν κάποιο άλλο πόρισμα αποκλειστικά για την τηλεφωνία? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konvon Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2021 Απο τον έλεγχο , οι τεχνικοί εχουν βγαλει πορισμα για μη αποκατάσταση λειτουργίας λογω ανεφικτότητας παροχής υπηρεσία ηταν η απαντηση στο τσατ (γιατι τηλεφωνο δεν παιζει να τους πιασεις) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipN Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) - Η «ανεφικτότητα» είναι το νέο άλλοθι στην Cosmote για να υποβαθμίζει γραμμές πελατών που δήλωσαν βλάβη, για λόγους που μόνο αυτοί γνωρίζουν. Είναι η 4η φορά που το ακούω αυτή την εβδομάδα και από 4ο διαφορετικό πελάτη της. Την πρώτη το άκουσα εγώ ο ίδιος. Spoiler - Παλαιότερα σου έλεγαν άλλες δικαιολογίες. Πριν μερικά χρόνια που ήμουν σε ADSL2+ έως 24 και συγχρόνιζα σε 17-19 Mbps, όταν παρουσιάστηκε μια βλάβη ο τεχνικός προσπάθησε να με πείσει να πάω σε 8Mbps προφίλ γιατί λέει η γραμμή μου δεν ήταν σταθερή. Μικρή λεπτομέρεια, άλλος τεχνικός του ΟΤΕ μου είχε πει ότι έχω την καλύτερη γραμμή στη γειτονιά μου και κανείς από τους υπόλοιπους γείτονες δεν συγχρόνιζε σε ταχύτητα χαμηλότερη από 12.5 Mbps όπως έμαθα από την «Εξυπηρέτηση πελατών» της Cosmote όταν έκανα γραπτή καταγγελία… - Σου προτείνω να ζητήσεις γραπτή απάντηση και να την στείλεις στην αρμόδια αρχή. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2021 από filipN Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konvon Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 4 ώρες πριν, filipN είπε - Η «ανεφικτότητα» είναι το νέο άλλοθι στην Cosmote για να υποβαθμίζει γραμμές πελατών που δήλωσαν βλάβη, για λόγους που μόνο αυτοί γνωρίζουν. Είναι η 4η φορά που το ακούω αυτή την εβδομάδα και από 4ο διαφορετικό πελάτη της. Την πρώτη το άκουσα εγώ ο ίδιος. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου - Παλαιότερα σου έλεγαν άλλες δικαιολογίες. Πριν μερικά χρόνια που ήμουν σε ADSL2+ έως 24 και συγχρόνιζα σε 17-19 Mbps, όταν παρουσιάστηκε μια βλάβη ο τεχνικός προσπάθησε να με πείσει να πάω σε 8Mbps προφίλ γιατί λέει η γραμμή μου δεν ήταν σταθερή. Μικρή λεπτομέρεια, άλλος τεχνικός του ΟΤΕ μου είχε πει ότι έχω την καλύτερη γραμμή στη γειτονιά μου και κανείς από τους υπόλοιπους γείτονες δεν συγχρόνιζε σε ταχύτητα χαμηλότερη από 12.5 Mbps όπως έμαθα από την «Εξυπηρέτηση πελατών» της Cosmote όταν έκανα γραπτή καταγγελία… - Σου προτείνω να ζητήσεις γραπτή απάντηση και να την στείλεις στην αρμόδια αρχή. Ακριβώς.Η υπάλληλος μου είπε ότι ταχύτητα στα 76 δεν είναι αποδεκτή για την εταιρεία σε 100αρα και αρα θα πρέπει να πεσω σε 50αρα.(50αρα ειχα στο προηγούμενο πρόγραμμα κ το ρουτερ κλείδωνε στα 53!)και αρα θα πρέπει να πεσω σε 50αρα.Πως όμως αυτό θα λύσει τη βλάβη της τηλεφωνίας δε μπορεί να μου εξηγήσει!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα