Panos-Rodos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους, Πλέον έχει τελειώσει η υπομονή μου με τους απαράδεκτους..Από 50 άρα vdsl πέρσι τέτοιο καιρό πήγα σε 100 άρα vdsl,καινούριο ρούτερ,κλείδωμα στα 75-82 και όλα καλά μέχρι και πριν 3 βδομάδες που ξεκίνησε με 1-2 αποσυνδέσεις και κατέληξε στις 7 μέσα σε μια μέρα.Δηλωσα βλάβη,άπειρα restart,ήρθε τεχνικός,αλλάξαμε καν ρούτερ με καινούριο,μια μέρα μετά ξανά τα ίδια. Η κορυφή εκείνη την μέρα,παίρνω το σταθερό να δηλώσω ξανά βλάβη,μου βγαίνει μύνημα ότι είναι κομμένη η γραμμή λόγω οφειλης.Ιντερνετ όμως κανονικά.Οδυσσεια να τους βρω γιατί στο τηλ δεν απαντά κανείς και κλείνει η γραμμή,αναγκαστικά γράφω στο chat μέσω της εφαρμογής του κινητού.Μου λέι λέει η κοπελιά από το "support" ότι είναι συστημικό λάθος και θα το διορθώσουν.Οντως μετά από 3 ώρες όλα οκ.Οι αποσυνδέσεις συνεχίστηκαν.Καταληξαμε να μου που ε ότι η γραμμή είναι μακριά από το σημείο που συνδέεται και πρέπει να γίνει υποβάθμιση λόγω ανεφικτοτητας.Ρωταω εγώ,μα καλά τι εννοείτε ότι έβγαλε πόδια το σπίτι και μεταφέρθηκε?1 χρόνο μια χαρά δούλευε.Αυτο μου είπαν λέει αυτό σας λέω.Εβαλα ένα μικρό mini ups της legrand,διότι δουλεύω από το σπίτι,και όταν κάνει αποσύνδεση το ρούτερ,κάνει 10 λεπτά να επανέλθει.Για 2 μέρες,το ΣΚ,δούλεψε κανονικά.Την Δευτέρα έκανε 1 αποσύνδεση,και σήμερα έπεσε τελείως.Δηλωσα βλάβη κανονικά,θα λυθεί σε τρεις μέρες max μου έγραψαν,έχω τεράστιο θέμα στην δουλειά μου,και είμαστε χωρίς τηλ και ίντερνετ.Περιμενω τον τεχνικό να ξαναέρθει λοιπόν και να δει τι?Ο εξοπλισμός είναι καινουριος,την Παρασκευή τον πήρα.Καλωδιοσεις του σπιτιού μιας κι μονοκατοικία και προστατευμένες και ελεγμένες.Και από του ΟΤΕ τον τεχνικό. Στα log files παρατήρησα ότι βγάζει error στα dns.Επισης,ξαφνικα η ημερομηνία είναι 1970-1-1. Παίρνεις την καραμπίνα η δεν την παίρνεις? Έχει κάποιος κατι παρόμοιο? Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2021 από Panos-Rodos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Ανέβασε στατιστικά για αρχή να πάρουμε μια ιδέα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panos-Rodos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 5 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε Ανέβασε στατιστικά για αρχή να πάρουμε μια ιδέα..πρώτη φωτό εχθές το βράδυ,δεύτερη σήμερα το πρωί που φάνηκε πως θα έχω θέμα,στην τρίτη λίγο πριν πεθάνει.. και στην τέταρτη το error Και ένα log file,έκανα βέβαια restart μπας και γίνει κανένα θαύμα,factory reset,τώρα το απόγευμα που είναι πεθαμένο αλλά μπαααα. Speedport_Plus_1970-01-01_SystemLog.txt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δοκίμασε να κλείσεις το SRA από τις ρυθμίσεις Internet, xdsl ή modulation κάπου εκεί.. Άσε G.INP και Bitswap ON Πόσες πρίζες έχεις στο σπίτι; Το ρούτερ είναι απευθείας στον τοίχο χωρίς σπλιτερ κλπ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panos-Rodos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Ναι κατευθείαν χωρίς τίποτα.Μια είναι,για τις άλλες που είναι ούτως η άλλως ακυρωμενες,έπαιρναν κατευθείαν από το κουτί στο σπίτι εξωτερικά.Αλλα έχουν ακυρωθεί.Ενα καλώδιο 1,5 μέτρο από το κουτί στο ρούτερ μέσα στο σπίτι. Το έκλεισα το SRA 16 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε Δοκίμασε να κλείσεις το SRA από τις ρυθμίσεις Internet, xdsl ή modulation κάπου εκεί.. Άσε G.INP και Bitswap ON Πόσες πρίζες έχεις στο σπίτι; Το ρούτερ είναι απευθείας στον τοίχο χωρίς σπλιτερ κλπ; Απευθείας,μια μπριζα,έβγαλα το SRA,έκανα και restart και δεν κάνει τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Από σφάλματα πάλι έχει; Δοκίμασες με άλλο καλώδιο κοντό<2μ από πρίζα σε ρούτερ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panos-Rodos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε Από σφάλματα πάλι έχει; Δοκίμασες με άλλο καλώδιο κοντό<2μ από πρίζα σε ρούτερ; Τα πάντα έχω δοκιμάσει.Δεν συνδέεται καν.Σαν να έχει κοπεί τελειως Μόλις τώρα, Panos-Rodos είπε Τα πάντα έχω δοκιμάσει.Δεν συνδέεται καν.Σαν να έχει κοπεί τελειως Να δοκιμάσω να αλλάξω τα dns με του cloudflare για παραδειγμα?Τώρα έχει του ΟΤΕ μέσα βέβαια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kozanitis1 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Κάνε πρώτα μια επαναφορά εργοστασιακών πρώτα, μετά άλλαξε τους DNS για δοκιμή.. Δήλωσε ξανά βλάβη μήπως και βγάλει άκρη.. Πάντως με τόση εξασθένηση, αν δεν είναι κάτι άλλο, ίσως καλύτερα στα 50.. Εκτός ups πάλι τα ίδια κάνει; Πολλή ώρα πάντως τα 10 λεπτά για sync Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2021 από Kozanitis1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panos-Rodos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε Κάνε πρώτα μια επαναφορά εργοστασιακών πρώτα, μετά άλλαξε τους DNS για δοκιμή.. Δήλωσε ξανά βλάβη μήπως και βγάλει άκρη.. Πάντως με τόση εξασθένηση, αν δεν είναι κάτι άλλο, ίσως καλύτερα στα 50.. Εκτός ups πάλι τα ίδια κάνει; Πολλή ώρα πάντως τα 10 λεπτά για sync Έχω δηλώσει ήδη και περιμένω τον τεχνικό και καλά.Ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι είτε έχουν κάνει παπαρια στο KV παράδειγμα αλλαγή θέσης/πόρτας η το καλώδιο μέχρι εδώ κάπου έχει κοπεί.Ειναξ νεκρό τελειως.Μα και στα 50 το ίδιο θα κάνει.Και πως γίνεται ένα χρόνο να δουλεύει κανονικά.Δεν μπορεί να το απαντήσει κανένας τεχνικός του οτε?Αρ κάτι έχουν αλλάξει αυτοί.50 άρα δεν παίζει να πάω γιατί αυτομάτως το συμβόλαιο ξεκινάει από την αρχή. Σε ευχαριστώ πάντως.Θα γράψω εάν έρθουν αύριο και τι φτιάξουν τι έγινε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipN Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Panos-Rodos είπε Καλησπέρα σε όλους, Πλέον έχει τελειώσει η υπομονή μου με τους απαράδεκτους..Από 50 άρα vdsl πέρσι τέτοιο καιρό πήγα σε 100 άρα vdsl,καινούριο ρούτερ,κλείδωμα στα 75-82 και όλα καλά μέχρι και πριν 3 βδομάδες που ξεκίνησε με 1-2 αποσυνδέσεις και κατέληξε στις 7 μέσα σε μια μέρα.Δηλωσα βλάβη,άπειρα restart,ήρθε τεχνικός,αλλάξαμε καν ρούτερ με καινούριο,μια μέρα μετά ξανά τα ίδια. Η κορυφή εκείνη την μέρα,παίρνω το σταθερό να δηλώσω ξανά βλάβη,μου βγαίνει μύνημα ότι είναι κομμένη η γραμμή λόγω οφειλης.Ιντερνετ όμως κανονικά.Οδυσσεια να τους βρω γιατί στο τηλ δεν απαντά κανείς και κλείνει η γραμμή,αναγκαστικά γράφω στο chat μέσω της εφαρμογής του κινητού.Μου λέι λέει η κοπελιά από το "support" ότι είναι συστημικό λάθος και θα το διορθώσουν.Οντως μετά από 3 ώρες όλα οκ.Οι αποσυνδέσεις συνεχίστηκαν.Καταληξαμε να μου που ε ότι η γραμμή είναι μακριά από το σημείο που συνδέεται και πρέπει να γίνει υποβάθμιση λόγω ανεφικτοτητας.Ρωταω εγώ,μα καλά τι εννοείτε ότι έβγαλε πόδια το σπίτι και μεταφέρθηκε?1 χρόνο μια χαρά δούλευε.Αυτο μου είπαν λέει αυτό σας λέω.Εβαλα ένα μικρό mini ups της legrand,διότι δουλεύω από το σπίτι,και όταν κάνει αποσύνδεση το ρούτερ,κάνει 10 λεπτά να επανέλθει.Για 2 μέρες,το ΣΚ,δούλεψε κανονικά.Την Δευτέρα έκανε 1 αποσύνδεση,και σήμερα έπεσε τελείως.Δηλωσα βλάβη κανονικά,θα λυθεί σε τρεις μέρες max μου έγραψαν,έχω τεράστιο θέμα στην δουλειά μου,και είμαστε χωρίς τηλ και ίντερνετ.Περιμενω τον τεχνικό να ξαναέρθει λοιπόν και να δει τι?Ο εξοπλισμός είναι καινουριος,την Παρασκευή τον πήρα.Καλωδιοσεις του σπιτιού μιας κι μονοκατοικία και προστατευμένες και ελεγμένες.Και από του ΟΤΕ τον τεχνικό. Στα log files παρατήρησα ότι βγάζει error στα dns.Επισης,ξαφνικα η ημερομηνία είναι 1970-1-1. Παίρνεις την καραμπίνα η δεν την παίρνεις? Έχει κάποιος κατι παρόμοιο? - Αν ήταν μόνο η περίπτωσή σου, δεν θα τολμούσα να πω τα παρακάτω. Μόλις περιέγραψες τη νέα κατάσταση πραγμάτων στην Cosmote όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου, κυρίως. - Πρώτον, υπάρχει γενική πτώση της ταχύτητας συγχρονισμού και download σε πολλές περιοχές και σε μερικές από αυτές είναι πολύ μεγάλη. Στην περιοχή μου κινείται γύρω στο 40% στο συγχρονισμό (VDSL2 από Α/Κ) και 45% στο download. - Δεύτερον, προτείνεται όλο και ποιο συχνά, η πολύ εύκολη «λύση» της αλλαγής modem/router… - Τρίτον, πολύ ποιο εύκολα από παλαιότερα προτείνουν τελευταία την «υποβάθμιση λόγω ανεφικτότητας». Spoiler Στο «επεισόδιο» αυτό (του σήριαλ Cosmote), οι τεχνικοί συνήθως παίζουν το ρόλο του «καλού» και των οικονομικών υπηρεσιών του «κακού». Σε πολλές περιπτώσεις όμως, όλοι, συμπεριφέρονται σαν να σου κάνουν χάρη. Οι πρώτοι λέγοντας ότι σου δίνουν το δικαίωμα της υποβάθμισης αν και δεν έχεις ξεπεράσει το όριο, ενώ οι άλλοι στο παρουσιάζουν περίπου σαν δικό σου φταίξιμο. Δεν αποδέχονται την παραμονή σου στο πρόγραμμα που είσαι τώρα κάνοντας μια έκπτωση 10%, κάτι που άλλος πάροχος κάνει. Αφού «τόλμησες» να ζητήσεις το επίπεδο των υπηρεσιών που είχες παλαιότερα, πάρε μια αναγκαστική υποβάθμιση για να προσέχεις τις κινήσεις σου στο μέλλον… Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2021 από filipN Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panos-Rodos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, filipN είπε - Αν ήταν μόνο η περίπτωσή σου, δεν θα τολμούσα να πω τα παρακάτω. Μόλις περιέγραψες τη νέα κατάσταση πραγμάτων στην Cosmote όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου, κυρίως. - Πρώτον, υπάρχει γενική πτώση της ταχύτητας συγχρονισμού και download σε πολλές περιοχές και σε μερικές από αυτές είναι πολύ μεγάλη. Στην περιοχή μου κινείται γύρω στο 40% στο συγχρονισμό (VDSL2 από Α/Κ) και 45% στο download. - Δεύτερον, προτείνεται όλο και ποιο συχνά, η πολύ εύκολη «λύση» της αλλαγής modem/router… - Τρίτον, πολύ ποιο εύκολα από παλαιότερα προτείνουν τελευταία την «υποβάθμιση λόγω ανεφικτότητας». Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Στο «επεισόδιο» αυτό (του σήριαλ Cosmote), οι τεχνικοί συνήθως παίζουν το ρόλο του «καλού» και των οικονομικών υπηρεσιών του «κακού». Σε πολλές περιπτώσεις όμως, όλοι, συμπεριφέρονται σαν να σου κάνουν χάρη. Οι πρώτοι λέγοντας ότι σου δίνουν το δικαίωμα της υποβάθμισης αν και δεν έχεις ξεπεράσει το όριο, ενώ οι άλλοι στο παρουσιάζουν περίπου σαν δικό σου φταίξιμο. Δεν αποδέχονται την παραμονή σου στο πρόγραμμα που είσαι τώρα κάνοντας μια έκπτωση 10%, κάτι που άλλος πάροχος κάνει. Αφού «τόλμησες» να ζητήσεις το επίπεδο των υπηρεσιών που είχες παλαιότερα, πάρε μια αναγκαστική υποβάθμιση για να προσέχεις τις κινήσεις σου στο μέλλον… Λοιπον έχουμε νέα,ήρθε ο τεχνικός,και καταλήξαμε,το ρούτερ που μου έδωσαν την Παρασκευή για αλλαγή ήταν χαλασμένο,άσχετα που για 3 μέρες δούλεψε κανονικά.Μπορει να το καταλάβει κάποιος απ' το αυτοκόλλητο που έχει μπει πάνω από το κανονικό στην κάτω μεριά του ρούτερ.Προς στιγμή δουλεύει κανονικά.Ειναι όμως ακόμα με firmware 031_OTE1 που φαντάζομαι θα κάνει update μόνο του.Θα το παρακολουθώ μέχρι το απόγευμα να δω τι παίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα