Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giokspy είπε

Δοκίμασε και γράψε εντυπώσεις. Εμένα πάντως με 600 προς όλους απεριόριστα cosmote 600sms και 6.5gb στα 19€ μάλλον δε με συμφερει

??

  • Like 1
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 ώρες πριν, mariosraptor1984 είπε

Μπορεί. Σίγουρα πάντως το 10αρι υπάρχει :)

14 είναι, το έκανα πέρσι με την ίδια εταιρεία. Και μάλιστα πήγα σε ανταγωνιστή. αν σε απειλήσουν μη μασήσεις.

Νομίζω τα σχόλια είναι περιττά για την προσφορά και την τιμή...

Γελάνε και τα τσιμέντα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με 24€ και 15 λεπτά χρόνου την εβδομάδα, έχεις 600 προς όλους +300sms και 100gb internet κάθε μήνα αν σε καλύπτει το δίκτυο της vodafone. Αν δώσει κάτι καλύτερο απο αυτό η cosmote, το συζητάμε.. Σίγουρα υπάρχουν και οι λύσεις του εξωτερικού και βολεύουν γιατί με κάποιες σιμ έχεις σύνδεση και με τα 3 ελληνικά δίκτυα ή με τα 2 πχ cosmo-wind οπότε θεωρητικά θα έχεις σήμα σχεδόν παντού αλλά και πάλι προσωπικά προτιμώ να έχω την σιμ αυτή για ώρα ανάγκης και για κανονική χρήση το ελληνικό δίκτυο

Επεξ/σία από bbbb
Δημοσ.
23 ώρες πριν, DesCobra είπε

Ας δούμε πως τη βγάζουμε και μεις από το 2010 κάνοντας μια online ανανέωση των 10ε μηνιαίως στην Ελλάδα. 

Screenshot_20211012-172218_What's Up.jpg

Τα λεπτά και mb είναι μεταφερομενα από μήνα σε μήνα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες το ενεργοποίσα κατά λάθος σε ένα καρτοκινητό μου και είχα την εξής άσχημη εμπειρία με την εξυπηρέτηση πελατών

αφού το ενεργοποήσα να σημειώσω ότι πλήρωσε αμέσως με την κάρτα μου το ανάλογο ποσό...

χωρις να χρονοτριβήσω πήρα αμέσως εξυπηρέτηση πελατών και αφού με πήραν πίσω μετά από ένα τρίωρο τους ανέφερα ότι η ενεργοποίσηση από μέρους μου έγινε κατά λάθος και στην συνέχεια ζήτησα να υπαναχωρήσω της παραγγελίας μου και να μου επιστραφεί το ποσό που πλήρωσα 
απάντηση του υπαλλήλου δεν γίνεται να υπαναχωρήσετε το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι μέσω της εφαρμογής να πατήσετε εκεί που λέει ' παύση΄ και αφού περάσει ο μήνας να επιστρέψει το κινητό σας σε καρτοκινητό .
του εξηγώ ότι θέλω ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ και όχι παύση αφού λεει στους όρους ηλεκτρονικών αγορών ότι έχω δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14ων ημερών μου λέει υπαναχώρηση γίνεται όταν δεν έχει ενεργοποιηθεί αμέσως το cosmote neo του λέω μα εφόσον έκανα την διαδικασία ενεργοποιείται αμέσως πως θα μπορούσα να κάνω υπαναχώρηση σε κάτι το οποίο δεν έχω ενεργοποιήσει ...

Μου λέει περιμένετε και αφού περιμένω κανά πεντάλεπτο εμμένει στην προηγούμενη απόφασή του αφού μου εξηγεί ότι έγινε μέσω εφαρμογής και η εφαρμογή έχει 'άλλους όρους' 
Καταλαβαίνετε τι νεύρα έχω με τους άσχετους.... μιλάμε για απατεωνίστικες πρακτικές από μία εταιρεία στην οποία έχω 4 κινητα και ένα σταθερό και κάθε μήνα πληρώνω πάνω απο 120 ευρώ.... λυπάμαι 

Επεξ/σία από xDante
Δημοσ.
4 ώρες πριν, xDante είπε

Παίδες το ενεργοποίσα κατά λάθος σε ένα καρτοκινητό μου και είχα την εξής άσχημη εμπειρία με την εξυπηρέτηση πελατών

αφού το ενεργοποήσα να σημειώσω ότι πλήρωσε αμέσως με την κάρτα μου το ανάλογο ποσό...

χωρις να χρονοτριβήσω πήρα αμέσως εξυπηρέτηση πελατών και αφού με πήραν πίσω μετά από ένα τρίωρο τους ανέφερα ότι η ενεργοποίσηση από μέρους μου έγινε κατά λάθος και στην συνέχεια ζήτησα να υπαναχωρήσω της παραγγελίας μου και να μου επιστραφεί το ποσό που πλήρωσα 
απάντηση του υπαλλήλου δεν γίνεται να υπαναχωρήσετε το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι μέσω της εφαρμογής να πατήσετε εκεί που λέει ' παύση΄ και αφού περάσει ο μήνας να επιστρέψει το κινητό σας σε καρτοκινητό .
του εξηγώ ότι θέλω ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ και όχι παύση αφού λεει στους όρους ηλεκτρονικών αγορών ότι έχω δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14ων ημερών μου λέει υπαναχώρηση γίνεται όταν δεν έχει ενεργοποιηθεί αμέσως το cosmote neo του λέω μα εφόσον έκανα την διαδικασία ενεργοποιείται αμέσως πως θα μπορούσα να κάνω υπαναχώρηση σε κάτι το οποίο δεν έχω ενεργοποιήσει ...

Μου λέει περιμένετε και αφού περιμένω κανά πεντάλεπτο εμμένει στην προηγούμενη απόφασή του αφού μου εξηγεί ότι έγινε μέσω εφαρμογής και η εφαρμογή έχει 'άλλους όρους' 
Καταλαβαίνετε τι νεύρα έχω με τους άσχετους.... μιλάμε για απατεωνίστικες πρακτικές από μία εταιρεία στην οποία έχω 4 κινητα και ένα σταθερό και κάθε μήνα πληρώνω πάνω απο 120 ευρώ.... λυπάμαι 

Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει η υπαναχωρηση σε τετοια προιοντα. Δηλ σε καρτοκινητο αν βαλεις καρτα μπορεις να υπαναχωρησεις επειδη το μετανιωσες ή ισχυριστεις οτι το εκανες κατα λαθος;

Δημοσ.

Παντως πληροφορηθηκα οτι η χρεωση κλησεων ειναι ανα λεπτο, οχι ανα 3λεπτο που ισχυει στα περισσοτερα προγραμματα.

Δημοσ.

Καμμία προσφορά των εταιρειών δεν είναι προς όφελος του καταναλωτή. Πάντα κρύβεται μια παγίδα πίσω από τους όρους. Όλες οι προσφορές ψάχνουν αφελείς.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Προσοχή μεγάλη με το πρόγραμμα Cosmote NEO. 
Αν κάνεις διακοπή, δεν γυρίζεις αυτόματα στο παλιό σου πρόγραμμα όπως ισχυρίζονται "τόσο απλά".

Αν έχεις φοιτητικό WU (What's up student), πρέπει να ξανακάνεις αίτηση ενεργοποίησης του φοιτητικού πακέτου εφόσον πληροίς μέχρι εκείνη την ημέρα τους όρους (δηλ. είσαι φοιτητής ακόμα).
Στη συνέχεια πρέπει να στείλεις sms ΑΛΠΑΚ στο 1314 και εφόσον έχουν εγκριθεί τα χαρτιά σου για το φοιτητικό να στείλεις W στο 1314, για να ενεργοποιηθεί το φοιτητικό πακέτο. Μόνο εύκολο δεν ήταν, όπως διαφημιζόταν. 

Έκανα να βγάλω άκρη 2 βδομάδες και τα καταστήματα που επισκέφτηκα δήλωναν αναρμόδια καθώς δεν μπορούσαν να "δουν" και να διαχειριστούν το πρόγραμμα μιας και όλα είναι "digital" πια. 

Δημοσ.

Αυτά είναι αποτελέσματα των παζαριών της Ελλάδας. Βρίσκομαι Αγγλία, έχω συμβόλαιο με την ακριβότερη (και καλύτερη η οποία είναι η ΕΕ) εταιρία κινητής και πληρώνω 20 λίρες για 120GB 5G χωρίς περιορισμούς ταχύτητας μιας και εδώ Αγγλία αυτό υπάρχει, απεριόριστα μηνύματα και κλήσεις, roaming για όταν έρχομαι Ελλάδα με κανέναν περιορισμό ως τα 60GB σε ταχύτατα και μετά περιορίζεται στα 8Mbps, Spotify, Prime video, Apple TV, Netflix που δεν τρώει από τα data μου και ανά 6 μήνες έχω την δυνατότητα upgrade για να προσθέσω συσκευή. 

Παράδειγμα τον Ιανουάριο έχω δυνατότητα upgrade και να πάρω συσκευή μέσα στο πρόγραμμα (π.χ. γλυκοκοιτάζω το απλό Pixel 6) που θα μπορέσω είτε να δώσω το αντίστοιχο τίμημα των μηνών που έχω ήδη ξοδέψει ως προκαταβολή ή να αρχίσω φρέσκο το συμβόλαιο με την προσθήκη της συσκευής στον μηνιαίο λογαριασμό. 

Π. Χ. Βρίσκομαι ήδη στο συμβόλαιο στους 12 μήνες και έχω άλλους 12 να λήξει. Μπορώ είτε να πληρώσω μπροστά το κόστος της συσκευής x12 μήνες και το υπόλοιπο κόστος να μοιραστεί στους λογαριασμούς για άλλους 12 ή να αρχίσουμε πάλι το συμβόλαιο για 24 μήνες και να μοιράσουμε το κόστος της συσκευής φουλ. 

Αντιλαμβάνεται και ο πιο χαζός πόσο μεγάλη ευκολία είναι και πόσο καλύτερα προγράμματα, υπηρεσίες και τιμές παίρνεις με τέτοιο τρόπο. Ειλικρινά δεν ξέρω πότε και αν θα έρθει ποτέ κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Ειλικρινά δεν ξέρω πότε και αν θα έρθει ποτέ κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. 

Οσο πληθυσμό έχει το Λονδίνο έχει όλη η Ελλάδα. Με μία κεραία ψηλά καλύπτεις μεγάλες αποστάσεις σε επίπεδες χώρες. Στην Ελλάδα θέλεις περισσότερες κεραίες και πιο κοστοβόρες υποδομές για να καλύψεις ελάχιστο κόσμο. Ποτέ δεν μπορούμε να φτάσουμε αυτές τις τιμές γιατί οι εταιρείες θα έχουν κλείσει πολύ πιο πριν. Ξέρεις πόσες εκατοντάδες εκατομμύρια έχουν δώσει για να νοικιάσουν τις συχνότητες? Από την άλλη μεριά έχεις δει τις τιμές στην Αμερική ή στον Καναδά? Μην λέμε ότι θέλουμε. 

Επεξ/σία από pavlitakis
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ γιατί νομίζω πως είναι για τα δεδομένα της Ελλάδας ένα τίμιο πρόγραμμα?

το συγκεκριμένο πακέτο δηλαδή σου δίνει με 20€/μήνα 

400 προς όλους/ μήνα 

και 5 gb + 100/12 = 13gb / μήνα 

Σωστά?

Υπάρχει κάποιο άλλο πρόγραμμα στην ίδια η σε άλλη εταιρεία που να προσφέρει τα παραπάνω με αυτά τα χρήματα?

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...