creek21 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Κανόνας κανόνας δεν υπάρχει στην αγορά, ιδιωτικής ετικέτας υπάρχουν πολλών ποιοτήτων. Αν θέλει ο προμηθευτής και έχει τους λόγους του, μπορεί να προμηθεύσει με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας χαμηλότερης ή εφάμιλλης ή καλύτερης ποιότητας από τα ανταγωνιστικά επώνυμα. Το πρόβλημα με τα λιντλ κατ' εμέ είναι αλλού: στη συμπεριφορά του προσωπικού και μη ξινίσουν ορισμένοι ότι δήθεν στρεφόμαστε κατά του εργαζομένου (η του αφεντικού που είναι Γερμανός). Κατ' εμέ πάντα, που ψωνίζω αρκετά και στο λιντλ για να μη πει κανείς ότι δεν έχω εμπειρία ή ότι το λέω από προκατάληψη, πολύ πιο συχνά έχω συναντήσει στο λιντλ συμπεριφορές άκομψες έως κακόβουλες και αναιδείς που το προσωπικό δε σέβεται τον καθ'ολα ευγενέστατο πελάτη. Από απλή αγένεια του προσωπικού έως να σε κοιτάζουν (και να φέρονται) μη βούτηξες καμιά ντομάτα... Και δεν είναι μία η εμπειρία, αλλά επαναλαμβανόμενη σε καταστήματα διαφορετικών περιοχών ακόμα και πόλεων. Πιθανολογώ ότι είναι η εργασιακή κουλτούρα που επιτρέπει τέτοιες συμπεριφορές. Παλιότερα υπήρχε επιγραφή στις εισόδους που προειδοποιούσε ...τους κλέφτες. ΟΚ δε λέω, δε θα υπερασπιστεί κανείς τους κλέφτες αλλά αυτό είναι άλλο με το να είσαι πελάτης και να σε αντιμετωπίζουν ως δυνάμει κλέφτη με μια επιγραφή εκ προοιμίου στην είσοδο. Κι ούτε είναι η επιγραφή που κακοφανιστηκαμε και δεν το ξεπεράσαμε από τότε. Χτες ήταν εκείνο, σήμερα υπάρχουν οι σεκιουριτάδες που σουλατσάρουν στους διαδρόμους. ΟΚ. Αλλά το να πας στο ταμείο και να σε τσεκάρουν από το καρότσιι μέχρι τις τσάντες.. Μιλάμε για σουρεάλ. Και δεν είναι τυχαίο εφ' όσον εχουν μετατρέψει το προσωπικό σε κυνηγούς κεφαλών (αν δεν κάνω λάθος το μπόνους για κάθε κλοπή, υπήρχε ή και υπάρχει ίσως ακόμα). Ξαναλέω: Δε μιλάμε να είσαι κλέφτης, εκεί είναι άλλο. Μιλάμε να σε αντιμετωπίζουν για κλέφτη. Προσωπικά μου έχει τύχει σκηνικό να μην έχω μπει στο κατάστημα καν. Εκεί που στέκομαι στις μέρες του κορωνοϊού ουρά απ'έξω και ο σεκιουριτάς χωρίς να έχω μπει στο κατάστημα το ξαναλέω, να επιμένει σε ερωτήσεις τί κρατάω, αν η τσάντα μου είναι άδεια ή ότι θα πρέπει να τη δείξω που είναι άδεια όταν μπω και φτάσω στο ταμείο. Μπορεί να φταίει και το οργανόγραμμα που το κάθε μαγαζί είναι και τσιφλίκι, δεν ξέρω. Αλλά αυτή η εργασιακή κουλτούα έχει κάνει τους εργαζόμενους δεσποτικούς απέναντι στον πελάτη. Και να έλεγες ότι αυτοί οι εργαζόμενοι είναι κακοπληρωμένοι, στην πραγματικότητα είναι από τους καλύτερα απασχολούμενους στο χώρο. Και ο πελάτης τους τιμάει για να έχουν δουλειά , αλλιώς πάει αλλού. Ειλικρινά πρέπει να τα λέμε αυτά, όχι για να κλείσει το λιντλ αλλά μπας και αλλάξουν κάποιες καταστάσεις. Σε άλλα σούπερμάρκετ δε μπορεί να είναι τυχαίο που, και δεν έχω συναντήσει ανάλογα πράγματα αλλά και δε συμβαίνουν από όσο έχω μια αίσθηση στον βαθμό αυτό (κι άντε για να μην είμαστε απόλυτοι,ας πούμε πες να συμβαίνουν πιο σπάνια). Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2021 από creek21 4 1
vagos789 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 "Απο τα τζαμπο" θα επρεπε να ειναι το ρητο,πραγματα μιας χρησεως Τo lidl ξεκινησε ως hard discounter, πλεον δεν ειναι τετοιο μαγαζι Εχει στησει πολυ δυνατη μαναβικη και πληρες φουρνο,τα προιοντα ελεγχονται δειγματοληπτικα (καθε παρτιδα) απο ολες τις μεγαλες αλυσιδες Προσωπικα το αποφευγω γιατι εχει παντα πολυ κοσμο,λιγα ταμεια και καθολου internet shopping (την ωρα που στην Γερμανια εχουν μεγαλο τζιρο online) 2
Liverpool89 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 32 λεπτά πριν, creek21 είπε Κανόνας κανόνας δεν υπάρχει στην αγορά, ιδιωτικής ετικέτας υπάρχουν πολλών ποιοτήτων. Αν θέλει ο προμηθευτής και έχει τους λόγους του, μπορεί να προμηθεύσει με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας χαμηλότερης ή εφάμιλλης ή καλύτερης ποιότητας από τα ανταγωνιστικά επώνυμα. Το πρόβλημα με τα λιντλ κατ' εμέ είναι αλλού: στη συμπεριφορά του προσωπικού και μη ξινίσουν ορισμένοι ότι δήθεν στρεφόμαστε κατά του εργαζομένου (η του αφεντικού που είναι Γερμανός). Κατ' εμέ πάντα, που ψωνίζω αρκετά και στο λιντλ για να μη πει κανείς ότι δεν έχω εμπειρία ή ότι το λέω από προκατάληψη, πολύ πιο συχνά έχω συναντήσει στο λιντλ συμπεριφορές άκομψες έως κακόβουλες και αναιδείς που το προσωπικό δε σέβεται τον καθ'ολα ευγενέστατο πελάτη. Από απλή αγένεια του προσωπικού έως να σε κοιτάζουν (και να φέρονται) μη βούτηξες καμιά ντομάτα... Και δεν είναι μία η εμπειρία, αλλά επαναλαμβανόμενη σε καταστήματα διαφορετικών περιοχών ακόμα και πόλεων. Πιθανολογώ ότι είναι η εργασιακή κουλτούρα που επιτρέπει τέτοιες συμπεριφορές. Παλιότερα υπήρχε επιγραφή στις εισόδους που προειδοποιούσε ...τους κλέφτες. ΟΚ δε λέω, δε θα υπερασπιστεί κανείς τους κλέφτες αλλά αυτό είναι άλλο με το να είσαι πελάτης και να σε αντιμετωπίζουν ως δυνάμει κλέφτη με μια επιγραφή εκ προοιμίου στην είσοδο. Κι ούτε είναι η επιγραφή που κακοφανιστηκαμε και δεν το ξεπεράσαμε από τότε. Χτες ήταν εκείνο, σήμερα υπάρχουν οι σεκιουριτάδες που σουλατσάρουν στους διαδρόμους. ΟΚ. Αλλά το να πας στο ταμείο και να σε τσεκάρουν από το καρότσιι μέχρι τις τσάντες.. Μιλάμε για σουρεάλ. Και δεν είναι τυχαίο εφ' όσον εχουν μετατρέψει το προσωπικό σε κυνηγούς κεφαλών (αν δεν κάνω λάθος το μπόνους για κάθε κλοπή, υπήρχε ή και υπάρχει ίσως ακόμα). Ξαναλέω: Δε μιλάμε να είσαι κλέφτης, εκεί είναι άλλο. Μιλάμε να σε αντιμετωπίζουν για κλέφτη. Προσωπικά μου έχει τύχει σκηνικό να μην έχω μπει στο κατάστημα καν. Εκεί που στέκομαι στις μέρες του κορωνοϊού ουρά απ'έξω και ο σεκιουριτάς χωρίς να έχω μπει στο κατάστημα το ξαναλέω, να επιμένει σε ερωτήσεις τί κρατάω, αν η τσάντα μου είναι άδεια ή ότι θα πρέπει να τη δείξω που είναι άδεια όταν μπω και φτάσω στο ταμείο. Μπορεί να φταίει και το οργανόγραμμα που το κάθε μαγαζί είναι και τσιφλίκι, δεν ξέρω. Αλλά αυτή η εργασιακή κουλτούα έχει κάνει τους εργαζόμενους δεσποτικούς απέναντι στον πελάτη. Και να έλεγες ότι αυτοί οι εργαζόμενοι είναι κακοπληρωμένοι, στην πραγματικότητα είναι από τους καλύτερα απασχολούμενους στο χώρο. Και ο πελάτης τους τιμάει για να έχουν δουλειά , αλλιώς πάει αλλού. Ειλικρινά πρέπει να τα λέμε αυτά, όχι για να κλείσει το λιντλ αλλά μπας και αλλάξουν κάποιες καταστάσεις. Σε άλλα σούπερμάρκετ δε μπορεί να είναι τυχαίο που, και δεν έχω συναντήσει ανάλογα πράγματα αλλά και δε συμβαίνουν από όσο έχω μια αίσθηση στον βαθμό αυτό (κι άντε για να μην είμαστε απόλυτοι,ας πούμε πες να συμβαίνουν πιο σπάνια). Αυτο μπορει να ισχυει που αναφερεις. Αλλα θυμισου τι γινόταν με τους χυμς ξηρους καρπους, πολλές φορες εχουν εργαλεία που τα ανοιγουν χωρίς δισταγμό καποιοι. Κανενας δεν θέλει να αντιμετωπιζει νομιζω τους πελάτες του σαν κλέφτες, γιατι απο αυτούς κερδιζει. Απλα στην Ελλάδα εχουμε χασει και μεις λιγο τον αυτοσεβασμό μας. Αυτος που εχωνε τα χερια να πάρει κασιους το εκανε μόνο στο λιντλ, σε αλλο σούπερ μάρκετ δεν τον σκεφτοταν καν.
george1807 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 51 λεπτά πριν, creek21 είπε Κανόνας κανόνας δεν υπάρχει στην αγορά, ιδιωτικής ετικέτας υπάρχουν πολλών ποιοτήτων. Αν θέλει ο προμηθευτής και έχει τους λόγους του, μπορεί να προμηθεύσει με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας χαμηλότερης ή εφάμιλλης ή καλύτερης ποιότητας από τα ανταγωνιστικά επώνυμα. Το πρόβλημα με τα λιντλ κατ' εμέ είναι αλλού: στη συμπεριφορά του προσωπικού και μη ξινίσουν ορισμένοι ότι δήθεν στρεφόμαστε κατά του εργαζομένου (η του αφεντικού που είναι Γερμανός). Κατ' εμέ πάντα, που ψωνίζω αρκετά και στο λιντλ για να μη πει κανείς ότι δεν έχω εμπειρία ή ότι το λέω από προκατάληψη, πολύ πιο συχνά έχω συναντήσει στο λιντλ συμπεριφορές άκομψες έως κακόβουλες και αναιδείς που το προσωπικό δε σέβεται τον καθ'ολα ευγενέστατο πελάτη. Από απλή αγένεια του προσωπικού έως να σε κοιτάζουν (και να φέρονται) μη βούτηξες καμιά ντομάτα... Και δεν είναι μία η εμπειρία, αλλά επαναλαμβανόμενη σε καταστήματα διαφορετικών περιοχών ακόμα και πόλεων. Πιθανολογώ ότι είναι η εργασιακή κουλτούρα που επιτρέπει τέτοιες συμπεριφορές. Παλιότερα υπήρχε επιγραφή στις εισόδους που προειδοποιούσε ...τους κλέφτες. ΟΚ δε λέω, δε θα υπερασπιστεί κανείς τους κλέφτες αλλά αυτό είναι άλλο με το να είσαι πελάτης και να σε αντιμετωπίζουν ως δυνάμει κλέφτη με μια επιγραφή εκ προοιμίου στην είσοδο. Κι ούτε είναι η επιγραφή που κακοφανιστηκαμε και δεν το ξεπεράσαμε από τότε. Χτες ήταν εκείνο, σήμερα υπάρχουν οι σεκιουριτάδες που σουλατσάρουν στους διαδρόμους. ΟΚ. Αλλά το να πας στο ταμείο και να σε τσεκάρουν από το καρότσιι μέχρι τις τσάντες.. Μιλάμε για σουρεάλ. Και δεν είναι τυχαίο εφ' όσον εχουν μετατρέψει το προσωπικό σε κυνηγούς κεφαλών (αν δεν κάνω λάθος το μπόνους για κάθε κλοπή, υπήρχε ή και υπάρχει ίσως ακόμα). Ξαναλέω: Δε μιλάμε να είσαι κλέφτης, εκεί είναι άλλο. Μιλάμε να σε αντιμετωπίζουν για κλέφτη. Προσωπικά μου έχει τύχει σκηνικό να μην έχω μπει στο κατάστημα καν. Εκεί που στέκομαι στις μέρες του κορωνοϊού ουρά απ'έξω και ο σεκιουριτάς χωρίς να έχω μπει στο κατάστημα το ξαναλέω, να επιμένει σε ερωτήσεις τί κρατάω, αν η τσάντα μου είναι άδεια ή ότι θα πρέπει να τη δείξω που είναι άδεια όταν μπω και φτάσω στο ταμείο. Μπορεί να φταίει και το οργανόγραμμα που το κάθε μαγαζί είναι και τσιφλίκι, δεν ξέρω. Αλλά αυτή η εργασιακή κουλτούα έχει κάνει τους εργαζόμενους δεσποτικούς απέναντι στον πελάτη. Και να έλεγες ότι αυτοί οι εργαζόμενοι είναι κακοπληρωμένοι, στην πραγματικότητα είναι από τους καλύτερα απασχολούμενους στο χώρο. Και ο πελάτης τους τιμάει για να έχουν δουλειά , αλλιώς πάει αλλού. Ειλικρινά πρέπει να τα λέμε αυτά, όχι για να κλείσει το λιντλ αλλά μπας και αλλάξουν κάποιες καταστάσεις. Σε άλλα σούπερμάρκετ δε μπορεί να είναι τυχαίο που, και δεν έχω συναντήσει ανάλογα πράγματα αλλά και δε συμβαίνουν από όσο έχω μια αίσθηση στον βαθμό αυτό (κι άντε για να μην είμαστε απόλυτοι,ας πούμε πες να συμβαίνουν πιο σπάνια). Προφανώς έχουν υπάρξει περιστατικά και γι' αυτό αυτά τα μέτρα. Τα άλλα supermarkets μπορεί να έχουν μια ανοχή σε αυτό, αλλά το lidl με βάση την τιμολογιακή πολιτική του δεν έχει τέτοια περιθώρια. Επίσης ανά περιοχή πάνε τα μέτρα έχω παρατηρήσει. πχ Γλυφάδα είναι πιο κουλ, αλλά στο Παγκράτι πιο στην τσίτα. 1
Vassilis_24 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 On 12/10/2021 at 13:24, Bitbit said: Για να μην σας παρασέρνει ο κάθε εξυπνακιας. Το θέμα με το λιδλ δεν είναι η ποιότητα. Το μίσος για το λιδλ ξεκίνησε με την κρίση μόνο και μόνο επειδή είναι γερμανικών συμφερόντων. Ξέρετε οι κακοί Γερμανοί..... Αν ήταν ελληνικό δε θα ελεγε κανείς τίποτα. Για τα jumbo που πουλάνε ο,τι άθλια κινεζια κυκλοφορεί δεν ακούω τίποτα. Εκτός αν κάποιος πιστεύει ότι τα προϊόντα τους είναι ποιοτικότερα του λιδλ. Γελάνε και οι πέτρες εδώ. Δεν έχω μετοχές στη λιδλ , ούτε είμαι υπάλληλος αλλά έχει καταντήσει αηδία όλο αυτό. Nαι, καλή σύγκριση, γιατί αυτά που παίρνουμε από τα jumbo τα τρώμε... 4 1
creek21 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 10 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε Αυτο μπορει να ισχυει που αναφερεις. Αλλα θυμισου τι γινόταν με τους χυμς ξηρους καρπους, πολλές φορες εχουν εργαλεία που τα ανοιγουν χωρίς δισταγμό καποιοι. Κανενας δεν θέλει να αντιμετωπιζει νομιζω τους πελάτες του σαν κλέφτες, γιατι απο αυτούς κερδιζει. Απλα στην Ελλάδα εχουμε χασει και μεις λιγο τον αυτοσεβασμό μας. Αυτος που εχωνε τα χερια να πάρει κασιους το εκανε μόνο στο λιντλ, σε αλλο σούπερ μάρκετ δεν τον σκεφτοταν καν. 3 λεπτά πριν, george1807 είπε Προφανώς έχουν υπάρξει περιστατικά και γι' αυτό αυτά τα μέτρα. Τα άλλα supermarkets μπορεί να έχουν μια ανοχή σε αυτό, αλλά το lidl με βάση την τιμολογιακή πολιτική του δεν έχει τέτοια περιθώρια. Επίσης ανά περιοχή πάνε τα μέτρα έχω παρατηρήσει. πχ Γλυφάδα είναι πιο κουλ, αλλά στο Παγκράτι πιο στην τσίτα. αν είναι αυτή η λογική, τότε έχει δίκιο το κάθε λιντλ αλλά και καλώς το λέμε πως το μόνο που απομένει και πρέπει να ξέρει ο καθένας είναι τί τον περιμένει στο λιντλ σε αντίθεση με τα άλλα σούπερμάρκετ γιατί μπορεί να πάρεις ένα φτηνό γιαούρτι αλλά δε θα θέλει το λιντλ να διαφημιστεί στο ότι πρέπει οι πελάτες του να προετοιμάζονται να αφήνουν την αξιοπρεπειά τους στο προσωπικό ούτε ότι αντίτιμο για τις και καλά φτηνές τιμές είναι κι από ένα γερό στομάχι και γερά νεύρα να αντιμετωπίζεσαι από τα γούστα του οποιουδήποτε από το προσωπικό χωρίς να έχεις δώσει δικαίωμα δεν το πάω καν στα νομικίστικα και τα ηθικολογικά σε κάθε περίπτωση ας γίνουν γνωστά όλα αυτά κοί τα, το ότι υπάρχει γενικό και σοβαρό πρόβλημα συμπεριφοράς του προσωπικού στο λιντλ είναι γεγονός για να μη στο πάω ότι ακόμα και έχω πετύχει να κοροιδεύουν τους πελάτες και σε τί τιμές ψωνίζουν αυτά είναι προβλήματα που θα έπρεπε να απασχολούν την τελευταία επιχείρηση, όχι μόνο το λιντλ και δε μιλάω για το να καταστρέφεις τα προϊόντα στο τέλος τέλος το κατά πόσο δικαιολογείται η κάθε αμετροεπής αντίδραση είναι υπό συζήτηση κι αν θες διαφορετικά, μια χαρά έχω δει σε άλλα σούπερμάρκετ να ανοίγουν και να τρώνε από προϊόντα πριν το ταμείο μέσα στο κατάστημα και να μη λέει κανείς υπάλληλος κάτι (ή τουλάχιστον να μην γίνεται άκμψη παρατήρηση δημοσίως), κι αυτό όμως πάλι δε σημαίνει κάτι, το κάθε μαγαζί έχει δική του πολιτική (μια φορά στο λιντλ δεν το έχω πετύχει ποτέ κανένα πελάτη να τρώει, και δε θέλω να φανταστώ πώς θα αντιδρούσε υπάλληλος του λιντλ) ο μόνος τρόπος για να αλλάξουν κάποια πράγματα, γιατί κανείς νομίζω δε θέλει να κλείσει ένα σούπερμάρκετ είναι να τα καυτηριάζουμε ανοιχτά
george1807 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 2 λεπτά πριν, creek21 είπε αν είναι αυτή η λογική, τότε έχει δίκιο το κάθε λιντλ αλλά και καλώς το λέμε πως το μόνο που απομένει και πρέπει να ξέρει ο καθένας είναι τί τον περιμένει στο λιντλ σε αντίθεση με τα άλλα σούπερμάρκετ γιατί μπορεί να πάρεις ένα φτηνό γιαούρτι αλλά δε θα θέλει το λιντλ να διαφημιστεί στο ότι πρέπει οι πελάτες του να προετοιμάζονται να αφήνουν την αξιοπρεπειά τους στο προσωπικό ούτε ότι αντίτιμο για τις και καλά φτηνές τιμές είναι κι από ένα γερό στομάχι και γερά νεύρα να αντιμετωπίζεσαι από τα γούστα του οποιουδήποτε από το προσωπικό χωρίς να έχεις δώσει δικαίωμα δεν το πάω καν στα νομικίστικα και τα ηθικολογικά σε κάθε περίπτωση ας γίνουν γνωστά όλα αυτά κοί τα, το ότι υπάρχει γενικό και σοβαρό πρόβλημα συμπεριφοράς του προσωπικού στο λιντλ είναι γεγονός για να μη στο πάω ότι ακόμα και έχω πετύχει να κοροιδεύουν τους πελάτες και σε τί τιμές ψωνίζουν αυτά είναι προβλήματα που θα έπρεπε να απασχολούν την τελευταία επιχείρηση, όχι μόνο το λιντλ και δε μιλάω για το να καταστρέφεις τα προϊόντα στο τέλος τέλος το κατά πόσο δικαιολογείται η κάθε αμετροεπής αντίδραση είναι υπό συζήτηση κι αν θες διαφορετικά, μια χαρά έχω δει σε άλλα σούπερμάρκετ να ανοίγουν και να τρώνε από προϊόντα πριν το ταμείο μέσα στο κατάστημα και να μη λέει κανείς υπάλληλος κάτι (ή τουλάχιστον να μην γίνεται άκμψη παρατήρηση δημοσίως), κι αυτό όμως πάλι δε σημαίνει κάτι, το κάθε μαγαζί έχει δική του πολιτική (μια φορά στο λιντλ δεν το έχω πετύχει ποτέ κανένα πελάτη να τρώει, και δε θέλω να φανταστώ πώς θα αντιδρούσε υπάλληλος του λιντλ) ο μόνος τρόπος για να αλλάξουν κάποια πράγματα, γιατί κανείς νομίζω δε θέλει να κλείσει ένα σούπερμάρκετ είναι να τα καυτηριάζουμε ανοιχτά Νομίζω πρώτον δεν καταλαβαίνεις τη λογική του Lidl και δεύτερον δεν εκτιμάς το Lidl. Επίσης μου φαίνονται υπερβολικά αυτα που λες. Δεν έχω συναντήσει κάποια περίεργη συμπεριφορά και ούτε με έχουν γδύσει στην είσοδο. Στο lidl πας γιατί θες καλές τιμές και ταχύτητα. Δεν πας να κάνεις shopping therapy. Όλα είναι basic από άποψη στυσίματος, αλλά ταυτόχρονα αυτό που εκτιμάω πολύ είναι τα γρήγορα ταμεία. Δεν περιμένεις τον μπροστινό να γεμίσει τις 20 σακούλες του. Στην τελική αν δεν σου κάνει δεν πηγαίνεις, προς τι η γκρίνια; 2 1
thanasisxask Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 14 λεπτά πριν, george1807 είπε Νομίζω πρώτον δεν καταλαβαίνεις τη λογική του Lidl και δεύτερον δεν εκτιμάς το Lidl. Επίσης μου φαίνονται υπερβολικά αυτα που λες. Δεν έχω συναντήσει κάποια περίεργη συμπεριφορά και ούτε με έχουν γδύσει στην είσοδο. Στο lidl πας γιατί θες καλές τιμές και ταχύτητα. Δεν πας να κάνεις shopping therapy. Όλα είναι basic από άποψη στυσίματος, αλλά ταυτόχρονα αυτό που εκτιμάω πολύ είναι τα γρήγορα ταμεία. Δεν περιμένεις τον μπροστινό να γεμίσει τις 20 σακούλες του. Στην τελική αν δεν σου κάνει δεν πηγαίνεις, προς τι η γκρίνια; Δηλαδή δεν μπορεί ένας άνθρωπος να πει κάτι που τον ενοχλεί και τον πειράζει; γιατί αντιδράς έτσι; 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις