Μακιαβέλλι Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Καλημέρα, Έχω την canon eos 250d και ο μόνος φακός που έχω είναι ο kit 18-55. Η χρήση είναι πολύ χομπιστικη και περιστασιακή κυρίως από την σύζυγο (ή από εμένα όταν βγάζω την σύζυγο). Δηλαδή δεν θέλω να δώσω κάνα 400αρικο για φακό που θα χρησιμοποιώ για 5 φωτογραφίες το 3μηνο. Θέλω έναν φακό κυρίως για εσωτερικούς χώρους. Επίσης ο kit φακός δυσκολεύεται να κάνει autofocus σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Αν υπάρχει φακός που βοηθάει και στα δύο ακόμα καλύτερα. Αν χρησιμοποιώ λάθος ορολογίες συγχωρέστε με, είμαι ελαφρώς άσχετος. Ευχαριστώ
pifilos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 7 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε Καλημέρα, Έχω την canon eos 250d και ο μόνος φακός που έχω είναι ο kit 18-55. Η χρήση είναι πολύ χομπιστικη και περιστασιακή κυρίως από την σύζυγο (ή από εμένα όταν βγάζω την σύζυγο). Δηλαδή δεν θέλω να δώσω κάνα 400αρικο για φακό που θα χρησιμοποιώ για 5 φωτογραφίες το 3μηνο. Θέλω έναν φακό κυρίως για εσωτερικούς χώρους. Επίσης ο kit φακός δυσκολεύεται να κάνει autofocus σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Αν υπάρχει φακός που βοηθάει και στα δύο ακόμα καλύτερα. Αν χρησιμοποιώ λάθος ορολογίες συγχωρέστε με, είμαι ελαφρώς άσχετος. Ευχαριστώ Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ Canon αλλά από γνωστούς νομίζω πως ο πιο φθηνός φακός που να είναι έτσι πιο φωτεινός είναι ο 50mm f 1.8 αλλά ίσως είναι αρκετά στενός (χωρίς να ξέρω για τι χώρους μιλάμε). Αμέσως μετά είναι ο 22mm f 2.8 για τον οποίο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά δεν ξέρω αν είναι αρκετά φωτεινός για την χρήση που θες. Σε κάθε περίπτωση για εστίαση σε πολύ κοντινές αποστάσεις πρέπει να τσεκάρεις την ελάχιστη εστιακή απόσταση κάθε φακού που σε ενδιαφέρει για να δεις τι σε βολεύει. Δεν είναι αυτός ο μόνος παράγοντας αλλά δεν θέλω να σε μπλέξω παραπάνω. 1