riskus Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Λοιπόν, αγόρασα το κινητό πριν 1 χρόνο και κάτι. Εντός εγγύησης, παρατήρησα πως από καιρού εις καιρόν η συσκευή έχανε τη SIM - κι ως εκ τούτου έμενε άνευ σήματος, εκτός δικτύου. Αλλαξα SIM με μια καινούρια nano της Cosmote, αν και δύσκολο να έφταιγε αυτή. Η κατάσταση συνεχίστηκε κανονικά και κατέληξα να πάω στη Samsung για έλεγχο. Ο τεχνικός που το έλεγξε συνδέοντας το με την εφαρμογή (τα logs του κινητού προφανώς), μου είπε πως όντως φαίνονται 2 αποσυνδέσεις καθημερινά. Το κράτησαν για επισκευή. Μετά από ορισμένες ημέρες με κάλεσαν να το παραλάβω, λέγοντας μου πως αλλάχθηκε η πλακέτα με καινούρια. Περιττό να αναφέρω πως το πρόβλημα συνεχίστηκε, το επιβεβαίωσε λίγες ημέρες αργότερα ο ίδιος τεχνικός, πραγματοποιώντας πάλι έλεγχο του κινητού. Αυτή τη φορά μου είπαν πως θα αλλάξουμε sim tray, όπερ και εγένετο. Το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί και συνεχίζεται κανονικά. Σε σχετική ερώτηση μου, ο τεχνικός δήλωσε άγνοια, λέγοντας πως δεν βλέπει άλλη επιλογή από το να αλλάξουμε ξανά πλακέτα. Επέμεινα σε άλλη λύση, καθώς η αλλαγή πλακέτας με εξαναγκάζει σε συνεχή επαναφορά και επαναρύθμιση του κινητού, πράγμα χρονοβόρο που δεν θέλω να κάνω ξανά σε τόσο μικρό διάστημα με μικρές πιθανότητες επιτυχίας μάλιστα (ήδη έβαλαν καινούρια πλακέτα άλλωστε...) Σας έχει τύχει ανάλογη περίπτωση με δύσκολη ή μη αποτελεσματική επισκευή σε εντός εγγύησης συσκευή; Σκέφτηκα να ζητήσω αντικατάσταση με νέα συσκευή ή πίστωση για αγορά άλλης. Τι προτείνετε και τι πιστεύετε πως μπορώ να κάνω για να μην εμπλακώ σε ένα αέναο σπιράλ πέρα δώθε στο service χωρίς αποτέλεσμα; Εχει νόημα να εμπλέξω τον Κωτσόβολο (απ' όπου έγινε η αγορά) ζητώντας αντικατάσταση ή κάτι αντίστοιχο;
Fotia Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Yποθετω εχεις χαρτια του σερβις, που λενε εγινε αλλαγη πλακετας για να τρεξεις το θεμα .
riskus Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, Fotia είπε Yποθετω εχεις χαρτια του σερβις, που λενε εγινε αλλαγη πλακετας για να τρεξεις το θεμα . Τα έχω ναι. Το ρωτάς για την περίπτωση που πάω στον Κώτσο;
Tsilitheo2 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Λεγοντας οτι "θα αλλαξουμε το sim tray" εννοείς το sim tray ή το sim card holder??. Γιατι το sim card holder αλλαχτηκε με την μητρικη,το δε sim tray , δεν προσφερει κατι στην λειτουργία του κινητου,ειναι απλα μια γεφυρα
riskus Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 10 λεπτά πριν, Tsilitheo2 είπε Λεγοντας οτι "θα αλλαξουμε το sim tray" εννοείς το sim tray ή το sim card holder??. Γιατι το sim card holder αλλαχτηκε με την μητρικη,το δε sim tray , δεν προσφερει κατι στην λειτουργία του κινητου,ειναι απλα μια γεφυρα Ετσι το ονόμασαν στο service της samsung, είναι το συρταράκι που βγαίνει και βάζεις sim+sd card. Μου είπαν πως δεν το αλλάζουν με την πλακέτα και το έκαναν στη δεύτερη φορά που πήγα για το πρόβλημα. Κι εγώ δεν θεωρούσα πως έχει κάποια ιδιαιτερη σημασία, αλλά είπαν πως "πρέπει να το δοκιμάσουμε, ίσως να φταίει".
Fotia Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Για τα ισως και να δοκιμασουμε ...Θα έλεγα να τσεκαρεις ολα αυτα και σε άλλο service .
riskus Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 31 λεπτά πριν, Fotia είπε Για τα ισως και να δοκιμασουμε ...Θα έλεγα να τσεκαρεις ολα αυτα και σε άλλο service . Η συσκευή είναι εντός εγγύησης, γιατί να εμπλέξω τρίτο service (εκτός του επίσημου της Samsung) και με δικό μου κόστος μάλιστα;
Fotia Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Eνας επισημος μονο υπαρχει ; Δεν ξερω βεβαια περιοχη που εισαι ... Αναλογα τους ορους συναλλαγης ,ίσως πρεπει το σερβις να σου πει δεν φτιαχνεται ,για να απευθυνθείς στο κατάστημα για αντικατασταση.
stark Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, riskus είπε Λοιπόν, αγόρασα το κινητό πριν 1 χρόνο και κάτι. Εντός εγγύησης, παρατήρησα πως από καιρού εις καιρόν η συσκευή έχανε τη SIM - κι ως εκ τούτου έμενε άνευ σήματος, εκτός δικτύου. Αλλαξα SIM με μια καινούρια nano της Cosmote, αν και δύσκολο να έφταιγε αυτή. Η κατάσταση συνεχίστηκε κανονικά και κατέληξα να πάω στη Samsung για έλεγχο. Ο τεχνικός που το έλεγξε συνδέοντας το με την εφαρμογή (τα logs του κινητού προφανώς), μου είπε πως όντως φαίνονται 2 αποσυνδέσεις καθημερινά. Το κράτησαν για επισκευή. Μετά από ορισμένες ημέρες με κάλεσαν να το παραλάβω, λέγοντας μου πως αλλάχθηκε η πλακέτα με καινούρια. Περιττό να αναφέρω πως το πρόβλημα συνεχίστηκε, το επιβεβαίωσε λίγες ημέρες αργότερα ο ίδιος τεχνικός, πραγματοποιώντας πάλι έλεγχο του κινητού. Αυτή τη φορά μου είπαν πως θα αλλάξουμε sim tray, όπερ και εγένετο. Το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί και συνεχίζεται κανονικά. Σε σχετική ερώτηση μου, ο τεχνικός δήλωσε άγνοια, λέγοντας πως δεν βλέπει άλλη επιλογή από το να αλλάξουμε ξανά πλακέτα. Επέμεινα σε άλλη λύση, καθώς η αλλαγή πλακέτας με εξαναγκάζει σε συνεχή επαναφορά και επαναρύθμιση του κινητού, πράγμα χρονοβόρο που δεν θέλω να κάνω ξανά σε τόσο μικρό διάστημα με μικρές πιθανότητες επιτυχίας μάλιστα (ήδη έβαλαν καινούρια πλακέτα άλλωστε...) Σας έχει τύχει ανάλογη περίπτωση με δύσκολη ή μη αποτελεσματική επισκευή σε εντός εγγύησης συσκευή; Σκέφτηκα να ζητήσω αντικατάσταση με νέα συσκευή ή πίστωση για αγορά άλλης. Τι προτείνετε και τι πιστεύετε πως μπορώ να κάνω για να μην εμπλακώ σε ένα αέναο σπιράλ πέρα δώθε στο service χωρίς αποτέλεσμα; Εχει νόημα να εμπλέξω τον Κωτσόβολο (απ' όπου έγινε η αγορά) ζητώντας αντικατάσταση ή κάτι αντίστοιχο; Σε ποιο ακριβώς service της Samsung πήγες; Αν δεν έχεις πάει Smartec, πάρτους τηλέφωνο και εξήγησέ τους τι ακριβώς έχει γίνει, κι αν μπορούν να το αναλάβουν αυτοί. https://smartec.gr/gr.php Κανονικά είναι υποχρεωμένοι να το αναλάβουν, απλά δεν ξέρω αν περιπλέκεται λίγο το θέμα επειδή το άνοιξαν τόσες φορές από άλλο (έστω και επίσημο) service. Εγώ δεν θα τους ρωτούσα, απλά θα τους καλούσα διερευνητικά και θα τους έλεγα "σας το φέρνω" και θα έβλεπα αντίδραση. Αν είναι η Smartec που σου κάνει τα τερτίπια (και ουσιαστικά δεν στο επισκευάζει με αποτελεσματικό τρόπο), τότε μίλα στον Κωτσόβολο, από κοντά και πες τους ότι θα απευθυνθείς στην Προστασία και το Συνήγορο του Καταναλωτή, αν δεν στο αντικαταστήσουν με νέα συσκευή, κυρίως μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία. Για την επαναφορά του κινητού: Μπορείς είτε μέσω Google (One) backup είτε μέσω Smart Switch να κάνεις full backup και να το επαναφέρεις ακριβώς εκεί που ήταν (όταν έκανες το τελευταίο backup). Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2021 από stark
riskus Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, stark είπε Σε ποιο ακριβώς service της Samsung πήγες; Αν δεν έχεις πάει Smartec, πάρτους τηλέφωνο και εξήγησέ τους τι ακριβώς έχει γίνει, κι αν μπορούν να το αναλάβουν αυτοί. https://smartec.gr/gr.php Κανονικά είναι υποχρεωμένοι να το αναλάβουν, απλά δεν ξέρω αν περιπλέκεται λίγο το θέμα επειδή το άνοιξαν τόσες φορές από άλλο (έστω και επίσημο) service. Εγώ δεν θα τους ρωτούσα, απλά θα τους καλούσα διερευνητικά και θα τους έλεγα "σας το φέρνω" και θα έβλεπα αντίδραση. Αν είναι η Smartec που σου κάνει τα τερτίπια (και ουσιαστικά δεν στο επισκευάζει με αποτελεσματικό τρόπο), τότε μίλα στον Κωτσόβολο, από κοντά και πες τους ότι θα απευθυνθείς στην Προστασία και το Συνήγορο του Καταναλωτή, αν δεν στο αντικαταστήσουν με νέα συσκευή, κυρίως μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία. Για την επαναφορά του κινητού: Μπορείς είτε μέσω Google (One) backup είτε μέσω Smart Switch να κάνεις full backup και να το επαναφέρεις ακριβώς εκεί που ήταν (όταν έκανες το τελευταίο backup). Καθότι βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη, πήγα στη microtech επί της Δωδεκανήσου. Θα τους καλέσω δοκιμαστικά αυτούς που αναφέρεις, αλλά δεν γνωρίζω αν θα θέλουν να αναλάβουν, δεδομένου πως βρίσκονται στην Αθήνα, εμπλέκονται μεταφορικά, κλπ. Οσον αφορά το backup, γνωρίζω τις μεθόδους και τις χρησιμοποίησα (στο smart switch επέμεινε και η Samsung στα πλαίσια της διευκόλυνσης μου. Παρόλα αυτά, είναι μια διαδικασία στην οποία δεν θέλω να μπαίνω συνεχώς - μένοντας χωρίς τη συσκευή μου για περισσότερο από μία εβδομάδα κάθε φορά...
stark Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2021 2 λεπτά πριν, riskus είπε Καθότι βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη, πήγα στη microtech επί της Δωδεκανήσου. Θα τους καλέσω δοκιμαστικά αυτούς που αναφέρεις, αλλά δεν γνωρίζω αν θα θέλουν να αναλάβουν, δεδομένου πως βρίσκονται στην Αθήνα, εμπλέκονται μεταφορικά, κλπ. Οσον αφορά το backup, γνωρίζω τις μεθόδους και τις χρησιμοποίησα (στο smart switch επέμεινε και η Samsung στα πλαίσια της διευκόλυνσης μου. Παρόλα αυτά, είναι μια διαδικασία στην οποία δεν θέλω να μπαίνω συνεχώς - μένοντας χωρίς τη συσκευή μου για περισσότερο από μία εβδομάδα κάθε φορά... Δες κι αυτό σε περίπτωση που το αποφασίσεις, κι ανάλογα τι θα σου πουν τηλεφωνικά: https://smartecservice.gr/smartec-courier-online-service/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα