fonsde Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπερα, θελω βοηθησω εναν φιλο που εινα ελευθερος επαγγελματιας (ιατρος) για να κανει ηλεκτρονικο τιμολογιο για παροχη υπερεσιων. Ξερει κανεις τα παρακατω? Ειδος / τυπος παραστατικου ειναι σωστη η επιλογη? (το παραστατικο θα ειναι αποδειξη για εξετασεις) Το ΑΦΜ του αντισυμβαλλομένου ειναι πραγματικα υποχρεωτικο? Στο ΦΠΑ εχω επιλεξει τις σωστες επιλογες? Δεν εχει ΦΠΑ η υπηρεσια αλλα ειναι σωστος ο λογος εξαιρεσης προσθηκη χαρακτηριστικων γραμμης θελει τιποτα? Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2021 από fonsde
Charismo Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 1. Αν αφορά λιανική απόδειξη παροχής σε ιδιώτες πρέπει να επιλέξεις 11.2 ΑΠΥ 2. Αν είναι όντως τιμολόγιο και όχι απόδειξη παροχής, τότε βέβαια χρειάζεται ΑΦΜ. Δε νοείται τιμολόγιο χωρίς ΑΦΜ αντισυμβαλλόμενου. Στην περίπτωση της απόδειξης δεν είναι υποχρεωτικό. 3. Οι διατάξεις απαλλαγής είναι συγκεκριμένες και πρέπει να συμβουλευτεί το λογιστή του. Δεν είναι κάτι που επιλέγεται στην τύχη, ούτε μπορεί να σε συμβουλεύσει κάποιος στο internet. 4. Ναι οι χαρακτηρισμοί γραμμής είναι υποχρεωτικοί. Στην περίπτωση παροχής π.χ. μπορεί να είναι "Έσοδα από παροχή υπηρεσιών - Ε3_561_001 Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Χονδρικής ή ό,τι άλλο μπορεί να αφορά. 1
fonsde Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) πολυ χρησιμα ινφο thanks! Στο τελος εχει και προσθηκη φορων παραστατικου. Αυτο αδειο η πρεπει να βαλω κατι? Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2021 από fonsde
Charismo Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Αν το παραστατικό δεν έχει φόρους γιατί να βάλεις? Π.χ. παρακρατήσεις, μεταφορικά, εισφορές ανακύκλωσης κτλ. Κοίταξε γενικά πρέπει κάποιος να έχει και γενικές γνώσεις όσον αφορά το τιμολογιακό καθεστώς του ανθρώπου που θέλει να εξυπηρετήσει. Αλλιώς μεγαλύτερη ζημιά μπορεί να κάνεις αντί να βοηθήσεις. Έχε υπ’όψιν σου πως ό,τι ανεβαίνει στα ηλεκτρονικά βιβλία του πελάτη δεν αναιρείται, άσχετα αν για το 2021 είναι σε πιλοτική όπως λένε εφαρμογή. Και πάλι φορολογικά στοιχεία αποτελούν και μπορούν ανά πάσα στιγμή να κάνουν αυτεπάγγελτα έλεγχο στον οποιοδήποτε.
ekrepali Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 11 λεπτά πριν, Charismo είπε Αλλιώς μεγαλύτερη ζημιά μπορεί να κάνεις αντί να βοηθήσεις. Έχε υπ’όψιν σου πως ό,τι ανεβαίνει στα ηλεκτρονικά βιβλία του πελάτη δεν αναιρείται Το μπλέξιμο που μπορεί να γίνει δεν αφορά μόνο αυτόν που κόβει λάθος τιμολόγιο αλλά και αυτόν που το παραλαμβάνει. Το περασμένο μήνα παρέλαβα λάθος προϊόντα... κρατάω το τιμολόγιο και τα στέλνω πίσω με δελτίο αποστολής (περιμένοντας πιστωτικό). Τη 15η μέρα κι αφού τους είχα ταράξει στα τηλέφωνα τις προηγούμενες μέρες, μου κόβουν λάθος πιστωτικό. Έπαιρνα τηλέφωνο ζητώντας να μιλήσω με το λογιστήριο της εταιρίας και προφανώς η κοπέλα που έκοβε τα τιμολόγια δεν ήταν λογίστρια. Τελικώς διορθώθηκε το πιστωτικό με ετεροχρονισμένη ημερομηνία (προφανώς σε πρόγραμμα και δεν είχαν περαστεί ακόμα online). Moυ ξαναστέλνουν τα σωστά προϊόντα κι αυτή τη φορά στο καινούργιο τιμολόγιο ξέχασαν να κάνουν αποφορολόγηση. Μιλάμε για τρέλα. 30/9 κομμένο αυτό το τιμολόγιο. Πήρα τηλέφωνο και τους λέω μη τολμίσετε να το ακυρώσετε ή να το διορθώσετε, θα σας πάρει ο διάολος και θα σας σηκώσει. Κλείνω ΦΠΑ, ανεβάστε κι εσείς τα τιμολόγια όπως είναι για να συμφωνούν τα στοιχεία μεταξύ μας... και συνεργασία τέλος. Γι'αυτό λοιπόν αν δε ξέρετε τι κάνετε, ρωτήστε κάποιον που ξέρει. Ή πάτε να κάνετε ένα σεμινάριο να λύσετε όλες τις απορίες σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα