PhoneKiller Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Έχω ένα ibiza 1.2 του 2005. Φοράω 195/55/15 και διάβασα πως μπορώ να πάω και σε 50αρια που ειναι και πιο φτηνά. Δεδομένο όμως πως το αμάξι ήδη μου φαίνεται πως κοπανάει και πως έχει λίγους ίππους σκέφτομαι να παραμείνω σε 55αρια καθώς με τα 50 θα κοπανάει περισσότερο και θα κόψει και λίγο από την τελική του ενώ το κενό στο θόλο θα μεγαλώσει. 2. Διάβασα για τα. ΤΟΥΟ Τ1R και ψάχνω και μια εναλλακτική ακόμα πιο οικονομική λύση καθώς το αμάξι σε 4-5 μήνες θα πουληθεί. Μεχρι να το πουλήσω όμως δεν θέλω να σκοτωθώ 😁 Παρακαλώ την γνώμη σας. Ευχαριστώ.
Fordakias7 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Βαλε αφοβα 195 50 15 δεν θα σου κοψει καθολου απλα θα χασεις πολυ λιγο ανεση σε λακουβες ισα ισα που το αμαξι θα ακουει λιγο καλυτερα στις στροφες.Προτεινω turanza t005 η falken ze310 και τα 2 ειναι εξαιρετικα λαστιχα και τα φαλκεν σε απιστευτη τιμη για αυτα που προσφερουν Η επομενη λυση ειναι να πας σε 185 55 15 αν ντε και καλα θελεις το 55αρι προφιλ τα φαλκεν που σου προτεινα ειδα οτι παιζουν σε αρκετα χαμηλη τιμη σε σχεση με 195 55 15 ελαστικα εγω στην θεση σου θα εβαζα 195 50 θεωρω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη update μιας και το τσεκαρα ειναι λιγο πιο σωστη διασταση το 185 55 15 αφοβα μπορεις να το βαλεις 2
liakinen Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Οι 9 στους 10 έχουμε κάνει εδώ και χρόνια την μετάβαση από 195/55/15 σε 195/50/15 με μόνη διαφορά τα λεφτά που έμειναν στην τσέπη μας. 1
sakks80 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2021 195/50/15 βάζω χρόνια αντί για 55 προφίλ γιατί είναι πιο φτηνά και δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά. Αύγουστο άλλαξα λάστιχα και έβαλα τα Hankook ventus prime 3. Καλά φαίνονται μέχρι στιγμής τώρα σε βαθοςτ χρόνου και αν χάνουν απόδοση μετά από 10κ χιλιόμετρα δεν ξέρω. Μετά λίγο πιο ακριβά είναι τα Bridgestone turanza t005. Καλό λάστιχο. Και τέλος το καλύτερο είναι Michelin pilot sport 3 που ήταν το προηγούμενο λάστιχο που είχα και το κράτησα 7 χρόνια. Δίνεις κάτι παραπάνω αλλά έχει αντοχή στο χρόνο αποδίδοντας καλά ακόμα και μετά από 40κ χιλιόμετρα. 1
PhoneKiller Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. *Δεν έγραψα πως το ibiza είναι το Mk3. Μήπως μια λύση είναι να βάλω 195/60/15 που είναι πιο φτηνό? Γνωρίζει κανείς εαν μπορώ να το βάλω? Μέχρι στιγμής έχω καταλήξει σε 195/50/15 στα Falcen (228 μαζί με τοποθέτηση) http://www.xoimes.gr/elastika?d1=195&d2=50&d3=15&manu=23&model= *Κάπου διάβασα πως τα Sincera είναι πιο μαλακά απο τα Ziex Εαν μπορώ να βάλω όμως 195/60/15 θα το προτιμούσα καθώς με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση ενώ ακόμα και τα 195/55/15 μου κοπανούσαν οπότε φαντάζομαι με τα 50άρια θα έχω μεγάλο πρόβλημα. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2021 από PhoneKiller
gaspari Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Μια ερώτηση για Falken 310 που έβαλε ο φίλος από Χοιμέ, παρατήρησα ότι ο δείκτης ταχύτητας 82Η έχει 70dB έναντι του 67dB που έχει το 82V. Γιατί αυτή η διαφορά;
PhoneKiller Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, gaspari είπε Μια ερώτηση για Falken 310 που έβαλε ο φίλος από Χοιμέ, παρατήρησα ότι ο δείκτης ταχύτητας 82Η έχει 70dB έναντι του 67dB που έχει το 82V. Γιατί αυτή η διαφορά; Εμένα εννοείς? Δεν τα έβαλα ακόμα. Ψάχνομαι. Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά νομίζω το 82V είναι για μεγαλύτερη τελική οπότε θεωρητικά είναι καλύτερο αφού γράφει και λιγότερα dB. Οπότε μάλλον σε αυτό θα πάω. αφού η τιμή είναι ίδια. Εαν και κάπου διάβαζα πως τα Sincera είναι ίσως καλυτερα. Έχω μπερδευτεί. Δεν γνωρίζω γιατί το H γράφει περισσότερα dB. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2021 από PhoneKiller
Fordakias7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2021 21 λεπτά πριν, PhoneKiller είπε Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. *Δεν έγραψα πως το ibiza είναι το Mk3. Μήπως μια λύση είναι να βάλω 195/60/15 που είναι πιο φτηνό? Γνωρίζει κανείς εαν μπορώ να το βάλω? Μέχρι στιγμής έχω καταλήξει σε 195/50/15 στα Falcen (228 μαζί με τοποθέτηση) http://www.xoimes.gr/elastika?d1=195&d2=50&d3=15&manu=23&model= *Κάπου διάβασα πως τα Sincera είναι πιο μαλακά απο τα Ziex Εαν μπορώ να βάλω όμως 195/60/15 θα το προτιμούσα καθώς με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση ενώ ακόμα και τα 195/55/15 μου κοπανούσαν οπότε φαντάζομαι με τα 50άρια θα έχω μεγάλο πρόβλημα. Για το κοπανημα λογικά φταίνε τα αμορτισέρ με 55 προφίλ και να κοπαναει κάτι δεν πάει καλά.Βαλε 185 55 15 τότε δεν αξίζει να πας σε 60αρι προφίλ με τπτ θα το κόψει το αμάξι 12 λεπτά πριν, gaspari είπε Μια ερώτηση για Falken 310 που έβαλε ο φίλος από Χοιμέ, παρατήρησα ότι ο δείκτης ταχύτητας 82Η έχει 70dB έναντι του 67dB που έχει το 82V. Γιατί αυτή η διαφορά; Αν το όχημα σου ξεπερνάει τα 200 χιλιόμετρα η είναι βαρύ τότε βάλε αυτά με δείκτη v. 1
PhoneKiller Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Στις 14/10/2021 στις 10:13 ΜΜ, Fordakias7 είπε Για το κοπανημα λογικά φταίνε τα αμορτισέρ με 55 προφίλ και να κοπαναει κάτι δεν πάει καλά.Βαλε 185 55 15 τότε δεν αξίζει να πας σε 60αρι προφίλ με τπτ θα το κόψει το αμάξι Αν το όχημα σου ξεπερνάει τα 200 χιλιόμετρα η είναι βαρύ τότε βάλε αυτά με δείκτη v. Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το αμάξι έχει 78.000 χιλιόμετρα οπότε δεν είναι τα αμορτισέρ. Δεν το κυκλοφορούσα και έχουν ξεραθεί τα λάστιχα που μπορεί να έχουν φουλ ψωμί αλλά είναι του 2014 γιαυτό μάλλον μπορεί να κοπανάει. Το αμάξι έχει τελική 160-170. Εαν βρω V πιο "φρέσκα" απο Η θα έχω πρόβλημα εαν τα βάλω? Η δεν έχει καμία διαφορά στην δική μου περίπτωση?
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2021 Στις 14/10/2021 στις 8:13 ΜΜ, Fordakias7 είπε Για το κοπανημα λογικά φταίνε τα αμορτισέρ με 55 προφίλ και να κοπαναει κάτι δεν πάει καλά.Βαλε 185 55 15 τότε δεν αξίζει να πας σε 60αρι προφίλ με τπτ θα το κόψει το αμάξι Αν το όχημα σου ξεπερνάει τα 200 χιλιόμετρα η είναι βαρύ τότε βάλε αυτά με δείκτη v. Σε 185/55-15 πιο λίγες επιλογές και πιο ακριβά.Οσοι φοράμε τέτοια απο μαμά πήγαμε σε 195/50-15 Επίσης σημαντικό είναι οι πιέσεις,ακολουθήστε τον κατασκευαστή και όχι τον εξυπνάκια το "30 βάλε.μια χαρά είναι"
Fordakias7 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Σε 185/55-15 πιο λίγες επιλογές και πιο ακριβά.Οσοι φοράμε τέτοια απο μαμά πήγαμε σε 195/50-15 Επίσης σημαντικό είναι οι πιέσεις,ακολουθήστε τον κατασκευαστή και όχι τον εξυπνάκια το "30 βάλε.μια χαρά είναι" Ναι εχεις δικιο ειναι πιο ακριβα αλλα τσεκαρα τα falken ze310 τα οποια ειναι εξαιρετικα ελαστικα και ειναι μολις 37 ευρω ακριβοτερα απο τα αντοιστιχα 195 50 15.Οποτε εαν ο φιλος θελει να παραμεινει στο 55αρι προφιλ ειναι μονοδρομος!Για μενα παντως πρεπει να τσεκαρει τα αμορτισερ του,βασεις μηχανης κλπ διοτι το αμαξι με 55αρι προφιλ δεν θα επρεπε να ΄΄κοπαναει΄΄ οπως λεει. Φοραω 205 55 16 σε φορντ μοντεο και νιωθω οτι ειμαι σε μαγικο χαλι ναι μεν καμια σχεση το σασι αμορτισερ του ιμπιζα αλλα και παλι με ενα 55 αρι προφιλ δεν ειναι δικιαιλογημενο το κοπανημα τουλαχιστον σε μικρες λακουβες και οχι λακουβαρες γιατι εκει και 70αρι να εχεις παλι θα κοπαναει Αν και μπορώ να πω οτι βγάζει νόημα αυτο που λέει ο φίλος διότι εχω και ενα σμαρτ 450 700αρι φοράει 155 60 15 μπροστά και 175 55 15 πίσω (μαμα διαστάσεις) και το αμάξι κοπανάει στις λακούβες.Όμως ειναι με τα μαμήσια αμορτισέρ απο το 2004 που βγήκε απο το εργοστάσιο και μετά απο 80κ χιλιόμετρα τα οποία τα μέτρησαν στο κτεο και μου είπαν ότι είναι στο 70% και καλό ειναι κάποια στιγμή του χρόνου να αλλαχτούν ++ ότι φοράει λάστιχα 6ετιας τα οποία σε 2 εβδομάδες πάνε για αλλαγή.Το σμαρτ όμως εχει μια δικαιολογία γιατί ειναι καρτάκι με ρόδες 800 κιλά ολο και ολο 😛😜
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 33 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε Ναι εχεις δικιο ειναι πιο ακριβα αλλα τσεκαρα τα falken ze310 τα οποια ειναι εξαιρετικα ελαστικα και ειναι μολις 37 ευρω ακριβοτερα απο τα αντοιστιχα 195 50 15.Οποτε εαν ο φιλος θελει να παραμεινει στο 55αρι προφιλ ειναι μονοδρομος!Για μενα παντως πρεπει να τσεκαρει τα αμορτισερ του,βασεις μηχανης κλπ διοτι το αμαξι με 55αρι προφιλ δεν θα επρεπε να ΄΄κοπαναει΄΄ οπως λεει. Φοραω 205 55 16 σε φορντ μοντεο και νιωθω οτι ειμαι σε μαγικο χαλι ναι μεν καμια σχεση το σασι αμορτισερ του ιμπιζα αλλα και παλι με ενα 55 αρι προφιλ δεν ειναι δικιαιλογημενο το κοπανημα τουλαχιστον σε μικρες λακουβες και οχι λακουβαρες γιατι εκει και 70αρι να εχεις παλι θα κοπαναει Αν και μπορώ να πω οτι βγάζει νόημα αυτο που λέει ο φίλος διότι εχω και ενα σμαρτ 450 700αρι φοράει 155 60 15 μπροστά και 175 55 15 πίσω (μαμα διαστάσεις) και το αμάξι κοπανάει στις λακούβες.Όμως ειναι με τα μαμήσια αμορτισέρ απο το 2004 που βγήκε απο το εργοστάσιο και μετά απο 80κ χιλιόμετρα τα οποία τα μέτρησαν στο κτεο και μου είπαν ότι είναι στο 70% και καλό ειναι κάποια στιγμή του χρόνου να αλλαχτούν ++ ότι φοράει λάστιχα 6ετιας τα οποία σε 2 εβδομάδες πάνε για αλλαγή.Το σμαρτ όμως εχει μια δικαιολογία γιατί ειναι καρτάκι με ρόδες 800 κιλά ολο και ολο 😛😜 Μην μπεδευεσαι με τα νουμερα.Δεν έχουν ίδιο υψος το 195/55 με το 185/55 .Το 55 αφορά ποσοστό απο το πρώτο νούμερο .Αλλο το 55% του 185 και άλλο του 195 Το πως αντιλαμβάνεται κάποιος το κοπάνημα είναι αρκετά υποκειμενικό.Αν ειναι και ξερά τα λάστιχα που έχει................... Το σμαρτάκι πιο ελαφρύ πρέπει να ειναι απο 800 κιλα,μου ακούγονται πολλά.
Fordakias7 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Εννούσα οτι το 185 55 15 είναι πιο οικονομικό σε σχεση με το 195 55 15 και ότι ίσως αξίζει να το βάλει αλλά σίγουρα περισσότερο αξιζει το 195 50 15 είναι η καλύτερη λύση. Είναι ακριβώς στα 800 κιλά! 1
papoys1 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) .....................λάθος ποστ Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2021 από papoys1
babisskg Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, PhoneKiller είπε Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το αμάξι έχει 78.000 χιλιόμετρα οπότε δεν είναι τα αμορτισέρ. Δεν το κυκλοφορούσα και έχουν ξεραθεί τα λάστιχα που μπορεί να έχουν φουλ ψωμί αλλά είναι του 2014 γιαυτό μάλλον μπορεί να κοπανάει. Το αμάξι έχει τελική 160-170. Εαν βρω V πιο "φρέσκα" απο Η θα έχω πρόβλημα εαν τα βάλω? Η δεν έχει καμία διαφορά στην δική μου περίπτωση? Λάστιχα του 2014 σήμερα που φτάσαμε στο 2021 δλδ έχουν περάσει αισίως 7 χρόνια ......... πράγμα το οποίο σημαίνει πως έχουν χάσει παντελώς την υγρασία που έχουν σαν υλικό και φυσικά την ικανότητα τους σε επίπεδο πρόσφυσης ........ αλλά έχουν " Φουλ " ψωμί ......... Φυσικά και διάβασα πως είχατε το αυτοκίνητο σε ακινησία , αυτό που πρέπει όμως να ειπωθεί , όχι για σας προσωπικά , αλλά σαν γενικότερη παρένθεση , είναι η κατάσταση όπου οι χρήστες είναι σε θέση να αγοράζουν ακριβές μοτοσυκλέτες / αυτοκίνητα , που κοστίζουν πάρα μα πάρα πολλά χρήματα και αντιστοίχως στην συνέχεια να προβληματίζονται για την αξία αγοράς ενός κράνους η την αξία αγοράς τεσσάρων ελαστικών . Εν ολίγοις δεν είναι σε θέση να κοστολογήσουν πόσο κάνει το κεφάλι τους και η ζωή τους η ίδια . Καταπληκτικό ! Αγοράσαμε δλδ μία μοτοσυκλέτα 20 και χιλιάδων ευρώ η αυτοκίνητο 30 και χιλιάδων και στην συνέχεια έχουμε πρόβλημα αν το κράνος κοστίζει 700 η 800 ευρώ και αντίστοιχα αν τα ελαστικά κοστίζουν 250 η 300 ευρώ . Φυσικά και υπάρχει παροιμία που περιγράφει την κατάσταση ....... μιλάει για αλεύρι και πίτουρα ....... Η ουσία του θέματος έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας το κόστος ενός ατυχήματος , το οποίο δεν έχει μόνον οικονομικό αντίκτυπο σε επίπεδο υλικών ζημιών αλλά πάει ακόμη πιο πέρα με οικονομικές επιπτώσεις σε ανθρώπινο επίπεδο , όπου άνθρωποι θα απουσιάσουν από την εργασία τους προσωρινά ( μόνιμα στο κακό σενάριο ) , από την παραγωγική διαδικασία , από την οικογένεια τους και πάει πολύ μα πολύ πιο πέρα ....... αφού θα εμπλακούν κι' άλλοι τρίτοι ........ διότι σε πολλές περιπτώσεις ........ παίρνουμε κι' άλλους " Στο λαιμό μας " .......... Δυστυχώς αυτά τα " κακά " σενάρια , οφείλονται αρκετές φορές , σε μικροαντιλήψεις αλλά και έλλειψη γνώσης μαζί με αδιαφορία για την γνώση , αφού ένα αυτοκίνητο η μία μοτοσυκλέτα αντιμετωπίζεται με την ίδια λογική χρήσης που έχει το τηλεχειριστήριο μιάς τηλεόρασης ........ όπου το μόνο κακό που μπορεί να του συμβεί , είναι να πέσει από τα χέρια μας στο πάτωμα και να σπάσει . Κλείνω το λογύδριο θυμίζοντας πως δεν απευθύνεται στον νηματοθέτη και πως το μόνο εύκολο είναι να πάει κάποιος με μία κιμωλία στο αυτοκίνητο του και να κάνει ένα περίγραμμα γύρω από κάθε λάστιχο του αυτοκινήτου , όπως πατάνε εκείνη την στιγμή στην άσφαλτο . Στην συνέχεια να ξεπαρκάρει και να δεί τις τέσσερις επιφάνειες που σχηματίστηκαν στην άσφαλτο . Σε όποιον φανούν μικρές , είναι ώρα να αρχίσει να σκέφτεται πως εκεί πατάει η ζωή του , η ζωή των δικών του , αλλά και των γύρω του , όταν οδηγεί . Συν ότι , η ζωή του κοστίζει πολύ περισσότερο από 250 η 300 η 450 ευρώ που κοστίζουν τέσσερα επώνυμα φρέσκα ελαστικά , αφού το συνολικό προσωπικό , οικονομικό , κοινωνικό κόστος είναι τρομακτικά υψηλότερο . Κάποτε , πρέπει όλοι να αντιληφθούν πως δεν ζουν μόνοι τους , σε ένα κλειστό περιβάλλον . Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2021 από babisskg 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα