Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι ένας ευτυχισμένος οδηγός του vw up! 1.0 με 60 άλογα. Το αυτοκίνητο έχει 202.000 χιλίομετρα και μηχανολογικά σχεδόν δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Μέχρι τα 199.000 ήταν αποκλειστικά στα χέρια μου με μερικά προβλήματα όμως στους δίσκους. Το οδηγεί η γυναίκα μου τώρα πλέον. Το πρόβλημα μου είναι με τους δίσκους φρεναρίσματος όπου στραβώνουν και τρέμει το τιμόνι στο φρενάρισμα. Τους προηγούμενους τους άλλαξα πριν 3.000 τον Μαιο που παντρεύτηκα και μαντέψτε ξανάστράβωσαν. 

Έχω αλλάξει μέχρι τα 200.000 χιλιόμετρα περίπου 10 φορές δίσκους τακάκια από αντιπροσωπεία μέχρι σε αρκετά συνεργεία. Προσπαθώ να βρω μια λύση ανεξάρτητη του κόστους ώστε να λύσει δια παντώς το πρόβλημα. Σε όλα τα εξωτερικά συνεργεία μου λένε οτι πέφτω σε λακούβες με νερά και ζεσταμένα φρένα. Αυτό θα είχε μια λογική για έναν νέο οδήγο αλλά όχι για κάποιον που οδηγεί 17 χρόνια. Επίσης μέχρι στιγμής δεν το έπλυνα οπότε και αυτό δεν θα μπορούσε να είναι μια δικαιολογία. Θεωρώ οτι πηγαίνοντας με 120 και πέφτοντας σε ταχύτητα πατώντας τα φρένα δεν προλαβαίνουν να κρυώσουν. Έχει να προτείνει κάποιος μια αξιόπιστη λύση? Σας ευχαριστώ πολύ. Διαθέσιμο budget μέχρι 500 ευρώ και να τα αλλάξω σε κάποιο συνεργείο πληρώνοντας.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δεν έχει βρεθεί η αιτία που σίγουρα υπάρχει, εκτός και αν όντως περνάς από λίμνες / πλένεις ζάντες αμέσως μετά από κάποια διαδρομή χωρίς να κρυώσουν.

Αν είσαι Αττική μπορώ να σου προτείνω μέσω π.μ. κάποιον φρενά. Αλλιώς ψάξε στο google με βάση την περιοχή σου και σίγουρα θα βρεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδή απογοητεύτηκα ως προς τα συνεργεία αλλά και η αντιπροσωπεία έδινε λύση που δεν κρατούσε θα ήθελα να ρωτήσω τι θα μπορούσα να κάνω. 

Μπορεί και να ήταν ιμιτασίον αλλά και αυθεντικά που έβαζα πάλι σε πρόβλημα με οδηγούσαν. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Επειδή απογοητεύτηκα ως προς τα συνεργεία αλλά και η αντιπροσωπεία έδινε λύση που δεν κρατούσε θα ήθελα να ρωτήσω τι θα μπορούσα να κάνω. 

Μπορεί και να ήταν ιμιτασίον αλλά και αυθεντικά που έβαζα πάλι σε πρόβλημα με οδηγούσαν. 

Δεν μπορείς να κάνεις κάτι μόνος σου εκτός από το να προσέχεις τα νερά. Το θέμα είναι ότι ένα σχετικά απλό πράγμα όπως η αλλαγή δίσκων / τακάκια και τα κάνουν λάθος παρακάμπτοντας ελέγχους ενώ τους λες ότι έχεις πρόβλημα για τόσο καιρό...

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Proodevtikos είπε

Άλλαξε γυναίκα

ΧΑχαχαχ Θεός. Αν χαλάνε στα χέρια σου τι κάνεις? Ξέρω θα μου πεις άλλαξε γυναίκα :P 

Μα από τον Μαιο του 2021 μέχρι σήμερα πόσες φορές να έβρεξε 2,3 παραπάνω αποκλείεται. 

Δημοσ.

Γνωστό θέμα , όπως στα υπόλοιπα του vag (citigo , mII) , ελαττωματική παρτίδα ,κλασσικά δεν ανακαλεί αλλά ξεσκαρτώνει

βάλε οτιδήποτε aftermarket , αλλιώς αν έχεις χρόνο πήγαινε αντιπροσωπία ,βγες εθνική , κάνε ένα 120-0 και γύρνα αντιπροσωπία

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

ΧΑχαχαχ Θεός. Αν χαλάνε στα χέρια σου τι κάνεις? Ξέρω θα μου πεις άλλαξε γυναίκα :P 

Μα από τον Μαιο του 2021 μέχρι σήμερα πόσες φορές να έβρεξε 2,3 παραπάνω αποκλείεται. 

Μπορεί να έχουν θέμα τα μουαγιε σου, γιαυτό πρέπει να το δει φρενας και όχι ο μαστρομπάμπης για να γίνουν έλεγχοι και μετρήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετε πριν 2-3 εβδομαδες ελυσα παρομοιο προβλημα.. Ηταν η 3 τριτη φορα που αλλαξα δισκοπλακες,τακακια κτλ, σε διαρκεια 1.5-2 ετων.

Οποτε με καθε επιφυλαξη και απο οσα εμαθα απο μαστορα με @@, που εβρισκε λυση μονο απο οσα του ελεγα, χωρις να ψαξει.

Θα πρεπει να αλλαξεις ρουλεμαν (τροχων), μουαγιε και δισκοπλακες τακακια. Μου πηρε για τα παραπανω + σερβις.. λαδια, φιλτρα, μπουζι αλλαγη καμενου φλας (ολο το πλαστικο οχι λαμπα) μιας φυσας (κατω απο το τιμονι - δε ξερω πως λεγεται) πλυσιμο μηχανης, φιλτρα αερος, κτλ  450€. Δισκοπλακες να παρεις καλες αεριζομενες.

Καλη τυχη με την επισκευη.

-edit-

Ρουλεμαν αλλαξα μονο στους μπροστα τροχους, γτ εκει ειχα το προβλημα.

Επεξ/σία από ifaist
  • Like 1
Δημοσ.

1.Tα  αεριζομενα   δεν  μπαινουν  οπου  ναναι  γιατι  απλα   ειναι  πολυ  πιο  χοντρα.

2.Τα  ρουλεμαν   αν  ειναι   φαγωμενα   κανουν  υπερβολικο   θορυβο   και  αν  σηκωσεις  τροχο

φαινεται  αμεσα  η  ζημια.

3.Εκτος  απο  αστοχια   υλικου   οι  λογοι   ειναι   οτι   βρεχονται  ζεστα  και  στραβωνουν.

Σε  παρομοιο   προβλημα   σε   ακριβο  αυτοκινητο   διαπιστωσα  οτι   μολις   ο  συνεργατης  μου

αφηνε   το  αυτοκινητο   στο  παρκιν   πηγαιναν   τα  δυο   σκυλια  του   και   κατουραγαν    τις   ροδες!!!!

Αν  δεν  παιζει   κατι   τετοιο   βαλε   συμβατους   δισκους  της  TRW  και  οχι  γνησιους.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, tigergreg είπε

1.Tα  αεριζομενα   δεν  μπαινουν  οπου  ναναι  γιατι  απλα   ειναι  πολυ  πιο  χοντρα.

2.Τα  ρουλεμαν   αν  ειναι   φαγωμενα   κανουν  υπερβολικο   θορυβο   και  αν  σηκωσεις  τροχο

φαινεται  αμεσα  η  ζημια.

3.Εκτος  απο  αστοχια   υλικου   οι  λογοι   ειναι   οτι   βρεχονται  ζεστα  και  στραβωνουν.

Σε  παρομοιο   προβλημα   σε   ακριβο  αυτοκινητο   διαπιστωσα  οτι   μολις   ο  συνεργατης  μου

αφηνε   το  αυτοκινητο   στο  παρκιν   πηγαιναν   τα  δυο   σκυλια  του   και   κατουραγαν    τις   ροδες!!!!

Αν  δεν  παιζει   κατι   τετοιο   βαλε   συμβατους   δισκους  της  TRW  και  οχι  γνησιους.

...και εμενα τα παραπανω μου ελεγαν και πανω-κατω αυτα ηξερα! αλλα τα αλλαξα 3 φορες μεχρι την λυση, τουλαχιστον ως τωρα δεν εχω προβλημα.

Σε εμενα εμπαιναν αεριζομενα. Το μουαγιε πιανει πανω στο ρουλεμαν, οποτε με την εξολκευση ειδικα αν δεν εχει μηχανημα ο αλλος κ βαραει με σφυρια δημιουργείται προβλημα. Τα μουαγιε φθηνα ειναι, αν δεν εχει αλλαξει κ ποτε ρουλεμαν ευκαρια ειναι! Επισης, αν ειναι στραβο το μουαγιε βγαζει σε λιγο καιρο προβλημα η δισκοπλακα. Οποτε ολα αλυσιδα ειναι... 

Για το στραβωμα οταν ειναι ζεστα κ βρεχονται... Ολοι αυτο λενε. Το αστειο ειναι οτι μπορει να εχεις το αμαξι 5-10 χρονια μαμα (αναλογα την χρηση) , να μην σου εχει βγαλει ποτε προβλημα και ξαφνικα αλλαζεις και στραβωνουν επειδη ειναι ζεστα!!! Μπορει, μπορει..

Anyways, δεν ειμαι σε καμια περιπτωση ειδικος, αν μοιαζει να μιλαω με καποια σιγουρια ειναι επειδη εμπιστευομαι τον μηχανικο μου (τον καινουργιο) κ αντλω τα παραπανω. Οσο για τα σκυλια που αναφερες LOL. Τι μπορει να παθεις κανεις και να ξοδευει χρονο κ χρημα να βρει λυση. Μακρια απο εμας!

Την Καλημερα μου.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Είμαι ένας ευτυχισμένος οδηγός του vw up! 1.0 με 60 άλογα. Το αυτοκίνητο έχει 202.000 χιλίομετρα και μηχανολογικά σχεδόν δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Μέχρι τα 199.000 ήταν αποκλειστικά στα χέρια μου με μερικά προβλήματα όμως στους δίσκους. Το οδηγεί η γυναίκα μου τώρα πλέον. Το πρόβλημα μου είναι με τους δίσκους φρεναρίσματος όπου στραβώνουν και τρέμει το τιμόνι στο φρενάρισμα. Τους προηγούμενους τους άλλαξα πριν 3.000 τον Μαιο που παντρεύτηκα και μαντέψτε ξανάστράβωσαν. 

Έχω αλλάξει μέχρι τα 200.000 χιλιόμετρα περίπου 10 φορές δίσκους τακάκια από αντιπροσωπεία μέχρι σε αρκετά συνεργεία. Προσπαθώ να βρω μια λύση ανεξάρτητη του κόστους ώστε να λύσει δια παντώς το πρόβλημα. Σε όλα τα εξωτερικά συνεργεία μου λένε οτι πέφτω σε λακούβες με νερά και ζεσταμένα φρένα. Αυτό θα είχε μια λογική για έναν νέο οδήγο αλλά όχι για κάποιον που οδηγεί 17 χρόνια. Επίσης μέχρι στιγμής δεν το έπλυνα οπότε και αυτό δεν θα μπορούσε να είναι μια δικαιολογία. Θεωρώ οτι πηγαίνοντας με 120 και πέφτοντας σε ταχύτητα πατώντας τα φρένα δεν προλαβαίνουν να κρυώσουν. Έχει να προτείνει κάποιος μια αξιόπιστη λύση? Σας ευχαριστώ πολύ. Διαθέσιμο budget μέχρι 500 ευρώ και να τα αλλάξω σε κάποιο συνεργείο πληρώνοντας.

Πέρα απο τα γενικά συνεργεία , έχεις απευθυνθεί σε συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά με φρένα ; 

Όσες φορές άλλαξες δίσκους τι είδους τακάκια χρησιμοποιούσες ;  Έχει μετρηθεί το μουαγιέ μήπως έχει στραβώσει ?

Δημοσ.

Tι μαρκες δισκοπλακες εχεις βάλει εως τωρα;

Ρωταω γιατι στο παρελθόν μου εχουν στραβωσει πολυ γρήγορα 2 φορες Bosch και μία brembo, εβαλα textar και πηγανε 45000 χλμ, εκτοτε μονο textar προτιμω σε φρενα (και τα ΑΤΕ ειναι αντιστοιχης ποιότητας απλα εχω καταλαβει οτι εχουν 2 ποιοτητες και πρεπει να πετυχεις τη καλη)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...