Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα, ας υποθέσουμε ότι κάνω μια αγορά laptop (HP ή Dell ή Huawei ή Lenovo) απο το amazon.de (αναφέρομαι σε laptop που παίρνω απο το amazon και όχι απο κάποιον πωλητή εντός του amazon).

Λογικά δεν θα υπάρχουν φόροι στο τελωνείο, έτσι;

Με την εγγύηση τι ισχύει; Αν πάθει κάτι πρέπει να το στείλω πίσω ή μπορεί να με καλύψει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (επειδή είναι αγορασμένο απο την Ευρωπαική αγορά);

Δημοσ.

Το πας πίσω από εκεί που το πήρες.

Θα υπάρχουν ΦΠΑ+φόροι και τα πληρώνεις πλέον όλα μαζί και εδώ δεν πληρώνεις τίποτα γιατί θα τα έχεις είδη πληρώσει.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, GATE123 είπε

Το πας πίσω από εκεί που το πήρες.

Θα υπάρχουν ΦΠΑ+φόροι και τα πληρώνεις πλέον όλα μαζί και εδώ δεν πληρώνεις τίποτα γιατί θα τα έχεις είδη πληρώσει.

θα υπάρχει ολόκληρος ο ΦΠΑ (24%) ή η διαφορά απο Γερμανία (24-19=5%);

Τι φόρους θα πληρώσω;

Δημοσ.

Για όλες τις αγορές εντός ΕΕ δεν υπάρχει φόρος / τελωνείο. 
Συγκεκριμένα για τις ευρωπαικές εγγυήσεις οι εταιρείες σε στέλνουν στον αντιπρόσωπο Service που έχει η χώρα για την οποία θα ζητήσεις. Είναι πολύ σπάνιο να το αρνηθούν, και θα γίνει μόνο για region exclusive προιόντα. 
Πχ. Lenovo από UK και Dell από πολωνία τα έχω στείλει και τα δύο στην CPI που είναι στον ταύρο. Αντίστοιχα HP από τσεχία έχει πάει στην HP Hellas από το φόρουμ. 

Η διαφορά στις αγορές από Amazon είναι το ότι μπορείς να αξιοποιήσεις την "εγγύηση Amazon" όπως πολλοί από εμάς θα ακούσεις να αναφέρουμε. 
Σε αυτή την περίπτωση βλάβης εκμεταλεύεσαι πως το Amazon είναι τρομερά τυπικό και πολλές φορές αξιώνει εγγυήσεις, όχι με επισκευή/αντικατάσταση αλλά με επιστροφή χρημάτων. 

Αγοράζοντας ένα λάπτοπ από εκεί, μπορεί επειδή να μην έχει άλλο κομμάτι να λύσει άμεσα το θέμα. Ή μπορεί για το συγκεκριμένο προιον ο κατασκευαστής να έχει δηλώσει αντικάταστάσεις αντί για επισκευές. Τότε, αν δεν υπάρχει άλλο κομμάτι θα σου επιστραφεί το ποσό στο ακέραιο. 

Σου γράφω μερικές εμπειρίες από τον άμεσο κύκλο μου για να καταλάβεις τις διαφορές. 

- Αγορά G403 Hero από Amazon.fr . Βγάζει double click, το επιβεβαιώνω με το Support της Logitech και μιλάω άμεσα με amazon.fr . Μου δίνουν την επιλογή αντικατάστασης με καινούριο ή επιστροφή του ποσού. Τελικά μου άνοιξαν Label επιστροφής του προιόντος (δωρεάν αποστολή) και έστειλαν άλλο σφραγισμένο. 

- Αγορά Laptop από Amazon UK. Υπάρχει βλάβη (αλλά είναι λειτουργικό) και μου ζητάνε να το στείλω σε αυτούς για να το στείλουν με τη σειρά τους στον αντιπρόσωπο Service. 
Το λάπτοπ δεν μπόρεσε να επισκευαστεί λόγω έλλειψης ανταλακτικού, οπότε μετά από 1,5 χρόνο χρήσης επιστρέφεται το ποσό και παει ουσιαστικά για δωρεαν upgrade. 
Ωστόσο, τα μεταφορικά για να πάει πίσω πληρώθηκαν κανονικά. Δεν υπήρχε μεγάλη ζημιά και ζήτημα μη λειτουργικότητας. Οπότε θα έπρεπε να επιβεβαιωθεί από το service της εταιρίας. 

-Αγορά καλωδίου για Hifi , από 3o πωλητή αλλα fullified by amazon. 
Από δική μου υπαιτιότητα το καλώδιο έχει δείγματα οξείδωσης από υγρασία και χάνω το αριστερό κανάλι. Μιλάω με το Amazon και μου προτείνει, για να επιτηρεί τη διαδικασία, αντί να γίνει αποστολή νέου, να επιλέξω σκόπιμα επιστροφή χρημάτων. Μιας και η αντικατάσταση θα έπρεπε να γίνει από τον πωλητή και όχι από τους ίδιους, γιατί τη δεδομένη στιγμή δεν υπήρχε στοκ στις αποθήκες. 
Επιστροφή δωρεάν με το Label που άνοιξαν, και επιστροφή χρημάτων.

Οι διαδικασίες είναι λίγο πολύ στάνταρ. Το Amazon θα σε εξυπηρετήσει, αρκεί να είσαι διατεθιμένος να μπεις στη διαδικασία να ενημερώνεις με το τσατ και να μην τους αφήσεις χύμα. Σε σπάνιες περιπτώσεις τα πράγματα κολλάνε και οι διαδικασίες αργούν. Τότε θέλουν πρήξιμο, αλλά όχι όπως εδώ που τρέχεις με καταγγελίες. 


 

  • Like 1
Δημοσ.

με τα μεταφορικά έχω μπερδευτεί λίγο. Όταν πχ κοιτάω τα laptop στην λίστα προϊόντων μου γράφει σε κάποιο απο αυτά €33.21 delivery.

Όταν επιλέγω το laptop και το βλέπω πλεον μόνο του στην σελίδα (φωτο-περιγραφή κλπ) μου γράφει δεξιά: €13.84 delivery October 15 - 22

Τι ισχύει ακριβώς, πως βλέπω τα μεταφορικά για το κάθε προϊόν (έχω βάλει κανονικά στο προφίλ μου την διεύθυνση μου).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...