Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις για το Fiat  seicento.

1) θερμοκρασία κινητήρα . όταν είμαι σε κίνηση  η θερμοκρασία φτάνει στους 97 βαθμούς όπου μπαινει σε λειτουργία το βερτιλαντερ και την ρίχνει στους 92. Όταν είμαι σε ανοιχτό δρόμο χωρίς να σταματάω λόγω κίνησης η φαναριών η θερμοκρασία είναι στους 90-92. Είναι φυσιολογικό αυτό;

2) όταν ο κινητήρας ζεσταθεί αρκετά και το αμάξι είναι στο ρελαντί ανάβει το λαμπάκι του λαδιού οταν πατάω έστω και λίγο γκάζι σβήνει. Λάδια έχει μέσα τα άλλαξα πρόσφατα. 

Οποία βοήθεια δεκτή πριν πάω σε μηχανικό.

 

Δημοσ.

1) Φυσιολογικό είναι, όταν είσαι σε κίνηση η ψύξη του κινητήρα είναι ελλιπής επειδή δεν περνάει αρκετός αέρας από το ψυγείο.

2) Κατά 99% φταίει η βαλβίδα πίεσης λαδιού, είναι συνηθισμένο πρόβλημα σε seicento.

Ίσως στο ρελαντί να μην έχει ο κινητήρας σου αρκετή πίεση στο λάδι, αλλά αυτό είναι μάλλον απίθανο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις , η αληθεια ειναι οτι το προβλημα με το λαμπακι το παρουσιασε μετα την αλλαγη  λαδιων και πλυσιμο του κινητηρα, επισης διαβασα και καπου αλλου οτι μπορει να φταινε τα λαδια και το φιλτρο.

θα παθει κατι αν  το αφησω ετσι η να παω να αλλξω λαδια?

Δημοσ.
  Στις 9/10/2021 στις 7:24 ΠΜ, pkout είπε

ευχαριστω για τις απαντησεις , η αληθεια ειναι οτι το προβλημα με το λαμπακι το παρουσιασε μετα την αλλαγη  λαδιων και πλυσιμο του κινητηρα, επισης διαβασα και καπου αλλου οτι μπορει να φταινε τα λαδια και το φιλτρο.

θα παθει κατι αν  το αφησω ετσι η να παω να αλλξω λαδια?

Σωστό είναι αυτό που διάβασες, τα λάδια και το φίλτρο είναι πιθανές αιτίες για χαμηλή πίεση στο λάδι, η χαμηλή πίεση όμως δεν είναι τόσο συνηθισμένη όσο η δυσλειτουργία της βαλβίδας πίεσης.

Και όχι, είναι απίθανο να πάθει κάτι αν το αφήσεις έτσι, επίσης η αλλαγή λαδιών δεν είναι σίγουρο πως θα το διορθώσει. Αν ανησυχείς καλύτερα πήγαινε στο συνεργείο να το δουν.

Δημοσ.
  Στις 9/10/2021 στις 6:34 ΠΜ, pkout είπε

Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις για το Fiat  seicento.

1) θερμοκρασία κινητήρα . όταν είμαι σε κίνηση  η θερμοκρασία φτάνει στους 97 βαθμούς όπου μπαινει σε λειτουργία το βερτιλαντερ και την ρίχνει στους 92. Όταν είμαι σε ανοιχτό δρόμο χωρίς να σταματάω λόγω κίνησης η φαναριών η θερμοκρασία είναι στους 90-92. Είναι φυσιολογικό αυτό;

2) όταν ο κινητήρας ζεσταθεί αρκετά και το αμάξι είναι στο ρελαντί ανάβει το λαμπάκι του λαδιού οταν πατάω έστω και λίγο γκάζι σβήνει. Λάδια έχει μέσα τα άλλαξα πρόσφατα. 

Οποία βοήθεια δεκτή πριν πάω σε μηχανικό.

 

Επέκταση  

Αν έχεις μόνιμα λαμπάκι λαδιού όταν είναι ζεστό και σβήνει μόνο όταν πατάς γκάζι καλό είναι να το κοιτάξεις άμεσα. Φυσικά δεν αποκλείετε να είναι ηλεκτρολογικό αφού έγινε πλύσιμο αλλά η συμπεριφορά που λες δείχνει κάτι άλλο.

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 9/10/2021 στις 7:24 ΠΜ, pkout είπε

ευχαριστω για τις απαντησεις , η αληθεια ειναι οτι το προβλημα με το λαμπακι το παρουσιασε μετα την αλλαγη  λαδιων και πλυσιμο του κινητηρα, επισης διαβασα και καπου αλλου οτι μπορει να φταινε τα λαδια και το φιλτρο.

θα παθει κατι αν  το αφησω ετσι η να παω να αλλξω λαδια?

     Αν πρόκειται για το Seicento με το παλιό μπλοκ του 127 και τα 903 κυβικά , εφόσον πέσει η στάθμη του λαδιού θα ακούσεις αμέσως μετά το ξεκίνημα να χτυπάνε οι βαλβίδες για λίγο , χαρακτηριστικός απαίσιος ήχος , μέχρι να ανέβει το λάδι κι' αυτό διότι του φόρεσαν κυλινδροκεφαλή με υδραυλικές βαλβίδες ! 

    Εφόσον δεν χτυπάνε αμέσως μόλις βάλεις μπρος δεν έχεις ζήτημα με τα λάδια , τουλάχιστον σε ότι αφορά την στάθμη τους . Μόνο για το 903 .

   

Δημοσ.
  Στις 9/10/2021 στις 8:09 ΜΜ, babisskg είπε

     Αν πρόκειται για το Seicento με το παλιό μπλοκ του 127 και τα 903 κυβικά , εφόσον πέσει η στάθμη του λαδιού θα ακούσεις αμέσως μετά το ξεκίνημα να χτυπάνε οι βαλβίδες για λίγο , χαρακτηριστικός απαίσιος ήχος , μέχρι να ανέβει το λάδι κι' αυτό διότι του φόρεσαν κυλινδροκεφαλή με υδραυλικές βαλβίδες ! 

    Εφόσον δεν χτυπάνε αμέσως μόλις βάλεις μπρος δεν έχεις ζήτημα με τα λάδια , τουλάχιστον σε ότι αφορά την στάθμη τους . Μόνο για το 903 .

   

Επέκταση  

Ειναι μοντέλο του 2002 1100cc.,

Σκέφτομαι να πάρω ένα χημικό (oil leak stop) θα κάνει δουλειά;

Δημοσ.
  Στις 9/10/2021 στις 6:34 ΠΜ, pkout είπε

Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις για το Fiat  seicento.

1) θερμοκρασία κινητήρα . όταν είμαι σε κίνηση  η θερμοκρασία φτάνει στους 97 βαθμούς όπου μπαινει σε λειτουργία το βερτιλαντερ και την ρίχνει στους 92. Όταν είμαι σε ανοιχτό δρόμο χωρίς να σταματάω λόγω κίνησης η φαναριών η θερμοκρασία είναι στους 90-92. Είναι φυσιολογικό αυτό;

2) όταν ο κινητήρας ζεσταθεί αρκετά και το αμάξι είναι στο ρελαντί ανάβει το λαμπάκι του λαδιού οταν πατάω έστω και λίγο γκάζι σβήνει. Λάδια έχει μέσα τα άλλαξα πρόσφατα. 

Οποία βοήθεια δεκτή πριν πάω σε μηχανικό.

 

Επέκταση  

Για την υπερθέρμανση το έχουν. Το ίδιο κάνει και της συζύγου το καλοκαίρι σε υψηλές θερμοκρασίες και ειδικά σε κίνηση. Ανεβάζει πολύ υψηλή θερμοκρασία. Έχουν πολύ μικρό ψυγείο και δεν προλαβαίνει να ψύξει το βεντιλατέρ το νερό. Το 900αράκι έχει του 2001. Λέμε να το αλλάξει αλλά για να πάρεις κάτι μικρό μεταχειρισμένο πρέπει να διαθέσεις πάνω από 4.000 ευρώ οπότε το κρατάει και όσο πάει.

Για τα λάδια μήπως είναι χαμηλό το ρελαντί και δεν μπορεί η αντλία να ανεβάσει σωστά λάδι γιατί όπως λες όταν γκαζώνεις σβήνει;;;

Δημοσ.
  Στις 10/10/2021 στις 4:57 ΠΜ, pkout είπε

Ειναι μοντέλο του 2002 1100cc.,

Σκέφτομαι να πάρω ένα χημικό (oil leak stop) θα κάνει δουλειά;

    Το 1100 δεν είχε τέτοιο ζήτημα , όχι στα leak stop είναι άγνωστο που θα καταλήξουν , εφόσον υπάρχουν κι' άλλα ζητήματα στον κινητήρα . Πρώτα τα γνωστά , φλάντζες κλπ συν τακτικό έλεγχο στην τάπα επάνω για γλύτζα που σημαίνει ότι το λάδι πέρασε στο κύκλωμα ψύξης . 

  Αν πάλι πρόκειται για τυπική κατανάλωση λαδιού που δεν οφείλεται σε διαρροές , μαθαίνεις να ζεις μαζί του , κουβαλώντας λάδι και κάνοντας τακτικούς ελέγχους , συμπλήρωμα ...... 

  Μην φανταστείς , υπάρχουν κι' άλλα αυτοκίνητα , ικανά να καταπιούν έως και 3 λίτρα στα 1000χλμ ....... όχι κάθε μέρα βέβαια , αλλά τα πιάνει το γινάτι τους .

  

Δημοσ.

Βλέπω το λάδι όπως κοιτάμε τον κινητήρα αριστερά πάνω και έχω την εντύπωση ότι είναι από την φλάντζα του ψευτοκαπακου για αυτό είπα να πάρω ένα oil leak stop. 

Δημοσ.

Αν δεν είναι ότι είπαν οι άπω πάνω που ξέρουν το αμάξι, να έχεις το νου σου γιατί αρχίζει και χαιρετάει η τρόμπα λαδιού. Αν είναι όντως η τρόμπα και απλά συνεχίσει αυτή τη συμπεριφορά, μακροχρόνια στάση στο ρελαντί θα φέρει και το τέλος στα μέταλλα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...