Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και αυτό πρέπει να είναι πρώτο πρώτο στο insomnia ?

Κάπου μου φαίνεται αυτό το site έχει χάσει τον προσανατολισμό του. Αν και εγώ ένας απλός χρήστης είμαι , δεν μπορώ να ξέρω....

  • Like 3
Δημοσ.

Όπως ανέφεραν αρκετοί και νωρίτερα τα Tesla έχουν καταφέρει να γίνουν τα πιό iconic ηλεκτρικά αυτοκίνητα (όπως πολύ σωστά ανέφεραν αρκετοί οτί τα iphone έγιναν τα πιό iconic smartphones).

Σαφώς έχουν παιδικές ασθένειες, σαφώς δεν είναι τα πιό vfm, σαφώς μπορεί να υπάρξουν αρκετά ανταγωνιστικά μοντέλα απέναντι τους, όμως για την ώρα παραμένουν τα πιό iconic στην κατηγορία τους και αυτό γιά πολλούς αγοραστές μετράει.

Δεν ξέρω αν μπορούμε να πούμε οτι είναι status symbol αναλογιζόμενοι οτι με το model 3 οι τιμές έχουν πέσει αλλά σίγουρα είναι ένα αναγνωρίσιμο "gadget".

Πάντως και στην Ελλάδα φαίνεται οτι αυξάνεται η δημοφιλία τους αν σκεφτείς οτι πρίν κανά χρόνο, προσωπικά πετύχαινα ένα κάθε 2-3 μήνες ενώ τώρα πετυχαίνω από ένα σχεδόν κάθε μέρα (συνήθως Model 3).

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Όχι και μούρη ρε φίλε. Ένα συνηθισμένο καθημερινό αυτοκίνητο με τη διαφορά ότι αντί για καύσιμο κινείται με ρεύμα. Έτυχε να δω ένα μια μέρα κάπου στην Πεντέλη και του έδωσα σημασία μόνο όταν πέρασε αθόρυβα δίπλα μου και είδα ότι είναι tesla . Από μακριά καμία εντύπωση και καμία σχέση με τα Γερμανικά μουράτα αυτοκίνητα ή τα τζιπ sub κ.λ.π.

Ο μόνος λόγος να το πάρει ένας Έλληνας είναι επειδή έχει λεφτά να λέει ότι πήρε tesla που κάποιοι λόγω διαφήμισης το βλέπουν σαν κάτι διαφορετικό.

Όσο για τα καύσιμα εκεί που προβλέπεται να φτάσει και το ρεύμα με τις επερχόμενες αυξήσεις που έρχονται σαν αστροπελέκια  μη νομίζεις πως θα σου έρχεται πολύ φθηνότερα να το φορτίζεις στο δρόμο από ένα αυτοκίνητο πετρελαίου. Με τι νομίζεις ότι παράγεται το ρεύμα. Με τους ανεμιστήρες που γέμισαν τα βουνά  από τα οποία κονομάνε μόνο οι Γερμανοί που τους  κατασκευάζουν και αυτοί που τους τοποθετούν όχι από το ρεύμα που πουλάνε αλλά από τις επιδοτήσεις που αρπάζουν και τις οποίες εμείς πληρώνουμε;;;;

Όσο για φόρτιση στο σπίτι αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ που θα το φορτίζεις. Θα αμολάς μπαλαντέζα στη Μεσογείων  στην Κηφισίας ή στο κάθε στενάκι που παρκάρεις με κίνδυνο να προκαλέσεις ατύχημα;;;

Χωρίς να έχεις απαραίτητα λάθος σε κάποια πράγματα από αυτά που λες, η τοποθέτησή σου είναι 3-4 χρόνια πίσω. Καλώς ή κακώς η εμπορική πραγματικότητα σε έχει ξεπεράσει.

Για οποιονδήποτε λόγο και αν συμβαίνει, η τάση έχει πάει ανεπιστρεπτί στα ηλεκτρικά και εμείς θα κληθούμε να προσαρμοστούμε στην αγορά. Επίσης μην κρίνεις την παγκόσμια αγορά από το τι συμβαίνει στη Μεσογείων και την Εθνική Αθηνών - Λαμίας.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NickTG είπε

 

Εδώ δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι θες να πεις. 

 

Είπε ο φίλος φτηνό ρεύμα αλλά το ρεύμα στο μεγαλύτερο ποσοστό παράγεται από καύσιμα (φυσικό αέριο - πετρέλαιο) τα οποία είναι ακριβά οπότε θα ανεβαίνει και η τιμή του ρεύματος.

2 λεπτά πριν, apos είπε

Χωρίς να έχεις απαραίτητα λάθος σε κάποια πράγματα από αυτά που λες, η τοποθέτησή σου είναι 3-4 χρόνια πίσω. Καλώς ή κακώς η εμπορική πραγματικότητα σε έχει ξεπεράσει.

Για οποιονδήποτε λόγο και αν συμβαίνει, η τάση έχει πάει ανεπιστρεπτί στα ηλεκτρικά και εμείς θα κληθούμε να προσαρμοστούμε στην αγορά. Επίσης μην κρίνεις την παγκόσμια αγορά από το τι συμβαίνει στη Μεσογείων και την Εθνική Αθηνών - Λαμίας.

 

Σήμερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως και να το κάνουμε είναι για λεφτάδες και για χομπίστες .

Από την άλλη θα συμφωνήσω ότι μετά από 5-10 χρόνια ενδεχομένως να αλλάξουν τα πράγματα τα ηλεκτρικά να εξελιχθούν και να δούμε να κυριαρχούν. Ο χρόνος θα δείξει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όπως ακριβαίνουν όλα θα ακριβυνει κ το ρευμα φορτισης αναλογικά ειναι , ε παλι θα νε πιο οικονομικο  

αυτη τη στιγμή το τεσλα model 3 των 45 κ και οχι των 300 κ που ειπε κάποιος με αυτονομία 400κμ κ οχι 200  όπως τα πρώτα, γεμίζει στους εξω φορτιστες (και ειναι αρκετοι αν ανοιξετε τα ματια σας λιγο, ακομα κ σε AB υπάρχουν φτανει να μη παρκάρουν άκυροι με θερμικα.)  με 0.5/kw που σημαινει περίπου 40 ε τα 400 κμ. Αν κάποιος είναι τυχερος κ εχει παρκινγκ δικο του προφανώς θα είναι στο 1/3 το κόστος. 

Βγάλτε εξω σημα service κ κόστος βενζίνης , στα δικα μου δεδομένα ειναι κάπου 900-1100 λιγότερα το ετος. 

Επίσης έχετε ιδέα τι προτερήματα δίνουν σε εταιρικά? Αφήστε το 5-6κ επιδότηση που το 45κ πάει 40κ. Το δηλώνεις 150% της αξίας του στα έξοδα κ το κάνεις απόσβεση στην 6ετια με το μισο του επιπλέον 50% το πρώτο ετος. πρακτικά σου δινουν τζάμπα όχημα + bonus + οτι απο τα 45 το 1 ετος παίρνεις πισω σχεδόν 20 κ (σαν εταιρεία) 

 Δείξτε μου θερμικο με 40κ (με την επιδότηση)  να χει τις ανέσεις κ επιδόσεις  που εχει το τεσλα , πως να μη αυξηθούν οι πωλήσεις ?

ναι στα μεγάλα ταξίδια θες οργάνωση που θα σταματήσεις για φόρτιση αλλά δεν ειναι τόσο τραγικο οσο παρουσιάζεται καθώς στις πόλεις υπάρχουν αρκετά σημεία κ επιδοτούνται κ φτιάχνονται συνέχεια κ αλλα

δείτε κ το deh blue ποσα βρίσκεις που είναι 1 εταιρεία , υπάρχουν αλλα ποσα απο blink κ το ev loader κ avin που δε φαινονται στο συγκεκριμένο 

image.png.782627c2f867c56f3ac2390c0587b7a3.png

 

καλα για εξωτερικη εμφάνιση περι ορέξεως κολοκυθόπιτα κ μενα το ενα μου βρωμαει κ το αλλο μου μυρίζει σε ολα τα οχηματα αλλα τι να κάνεις.

οσο για την ποιότητα αν το ψαξετε λιγο καλυτερα τα περισσότερα θεματα ειναι απο Αμερική, αυτα που ερχονται Ευρώπη είναι απο κινα κ δεν εχουν τόσο τα θεματα του εργοστασιου της αμερικης.  Λογικα οταν ξεκινησει κ του βερολινου θα λυθούν ακόμα περισσότερα θέματα ποιότητας με τη τεχνογνωσία των γερμανων. 

 

μονο ανοδικα το βλεπω το θέμα της ηλεκτροκίνησης κ της τεσλα προσωπικά. την ηλεκτροκίνηση λογο πολλων επιδοτήσεων απο τα κρατη παγκοσμια κ της τεσλα λογο του οτι ειναι ένα gadget αμαξι με πολλές ανέσεις σε λογική τιμη για αυτά που δίνει (για την ωρα)  

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
  • Thanks 4
Δημοσ.

Όλη η μαγκιά είναι στον προγραμματισμό παίδες. Όταν έχει καλούς προγραμματιστές ότι τσιπ και να έχει επάνω η δουλειά γίνεται. Τι να το κάνεις το hardware αν δεν υπάρχει το software και η υποστήριξη. Και αυτά τα έχει η Tesla.

Λογικό να κερδίζει συνεχώς έδαφος. Και φυσικά ακόμη ποιο λογικό γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση που πλέον όλοι ξέρουμε ότι είναι το μέλλον. Η τέσλα έχει δώσει έμφαση σε επιδόσεις, αυτονομία, λογισμικό και κόστος προς απόδοση. ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ σε κανένα από αυτούς τους τομείς. Οπότε τέτοιες ειδήσεις είναι αναμενόμενες και απόλυτα λογικές.

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Είπε ο φίλος φτηνό ρεύμα αλλά το ρεύμα στο μεγαλύτερο ποσοστό παράγεται από καύσιμα (φυσικό αέριο - πετρέλαιο) τα οποία είναι ακριβά οπότε θα ανεβαίνει και η τιμή του ρεύματος.

Σήμερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως και να το κάνουμε είναι για λεφτάδες και για χομπίστες .

Από την άλλη θα συμφωνήσω ότι μετά από 5-10 χρόνια ενδεχομένως να αλλάξουν τα πράγματα τα ηλεκτρικά να εξελιχθούν και να δούμε να κυριαρχούν. Ο χρόνος θα δείξει.

Τα ηλεκτρικά οχήματα και βασικά να κάνουμε σημαντική διόρθωση γιατί πολλοί μπερδεύονται. Εδώ δεν μιλάμε για ηλεκτρικά οχήματα και ηλεκτροκίνηση. Μιλάμε για TESLA. Τα ηλεκτρικά οχήματα TESLA Λοιπόν δεν είναι για χομπίστες και πλούσιους όπως λες. Είναι για ΕΞΥΠΝΟΥΣ ευκατάστατους χρήστες. Αυτό και τίποτε άλλο.

Οι πλούσιοι και χομπίστες δεν αγοράζουν Tesla. Αγοράζουν λάμπο φεραρι πόρσε αστον μαρτιν κλπ. Άντε και κάποιοι από αυτούς που είναι καυλωμένοι με την επιτάχυνση και ταχύτητα να πάρουν και το plaid στην ανώτερη του έκδοση. 

Αν όλα αυτά τα σκεφτείς λιγάκι θα δεις ότι με 200κ αγοράζεις όχημα (άσε τον όρο ηλεκτρικό απέξω) που είναι ποιο γρήγορο και ποιο άνετο από λάμπο του εκατομμυρίου. Και μάλιστα για εμάς των κατωτέρων στρωμάτων με μηδενικό σχεδόν κόστος ετήσιο σε σχέση με μια λάμπο. 

Σε 5 δεκα χρόνια που γράφεις όπως δείχνουν τα πράγματα θα έχουν καταργηθεί εντελώς τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Και δεν είναι "ενδεχομένως" είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή.

Θέλουμε δε θέλουμε.

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Όπως ανέφεραν αρκετοί και νωρίτερα τα Tesla έχουν καταφέρει να γίνουν τα πιό iconic ηλεκτρικά αυτοκίνητα (όπως πολύ σωστά ανέφεραν αρκετοί οτί τα iphone έγιναν τα πιό iconic smartphones).

Σαφώς έχουν παιδικές ασθένειες, σαφώς δεν είναι τα πιό vfm, σαφώς μπορεί να υπάρξουν αρκετά ανταγωνιστικά μοντέλα απέναντι τους, όμως για την ώρα παραμένουν τα πιό iconic στην κατηγορία τους και αυτό γιά πολλούς αγοραστές μετράει.

Δεν ξέρω αν μπορούμε να πούμε οτι είναι status symbol αναλογιζόμενοι οτι με το model 3 οι τιμές έχουν πέσει αλλά σίγουρα είναι ένα αναγνωρίσιμο "gadget".

Πάντως και στην Ελλάδα φαίνεται οτι αυξάνεται η δημοφιλία τους αν σκεφτείς οτι πρίν κανά χρόνο, προσωπικά πετύχαινα ένα κάθε 2-3 μήνες ενώ τώρα πετυχαίνω από ένα σχεδόν κάθε μέρα (συνήθως Model 3).

Για πες ένα ηλεκτροκίνητο ιδίων επιδόσεων και ποιο vfm από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ tesla. Έτσι από περιέργεια ρωτάω.

Η ερώτηση μου καλύπτει και τις 2 επισημάνσεις που σου έκανα στο κείμενο σου.

Και όχι... τα tesla δεν είναι gadget. Μόλις οδηγήσεις για μισή ώρα ένα ντέμο θα πας στον καθρέπτη του σπιτιού σου όταν επιστρέψεις με εντελώς αλλαγμένα μυαλά και θα μουτζώνεσαι για ΩΡΕΣ :D

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ελλάδα έχει ακόμα δρόμο.

Στην κεντρική ευρώπη πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια. Oι μικρομεσαίες εταιρίες πλέον παίρνουν ηλεκτρικά φορτηγάκια.

Γενικά κυκλοφορεί πολύ ηλεκτρικό στον δρόμο, VW, Mercedes, Renault, Τesla κλπ.

Προφανώς γιατί υπάρχουν υποδομές.

Επεξ/σία από Sugizo
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, georgetsl είπε

ναι οκ , πιο πολυ για gadget πουλαει σε τιποτα πλουσιους γόνους οι οποιοιι εχουν και αλλα αμαξια σαφως ....αλλα για καποιον που δεν του περισσευουν το να σκασει 60 χιλιαρικα και να αγορασει προβληματα , Ναι ,στον τομεα βλαβων δεν εχει ανταγωνιστη ...... https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ereuna_aksiopistias_rixnei_sta_sxoinia_tin_tesla_kai_premium_kataskeuastes-7777051/

Αυτό είναι ένα γεγονός, όμως τα προβλήματα που αναφέρονται είναι όλα μικροπροβλήματα αισθητικής φύσης στην συντρηπτική τους πλειοψηφία. Σε επίπεδο πραγματικής αξιοπιστίας, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι πολύ καλύτερα από τα παραδοσιακά με ΜΕΚ.

13 ώρες πριν, dieksodo είπε

ερωτηξις: γιατι καποιος να δωσει 300 000 να παρει ενα τεσλα οταν με 30 000 παιρνει ενα τουοτα ή ενα bmw? τι καλυτερο εχει ακριβως περα απο γατζετς?

Βασικά, ένα Tesla Model 3 κάνει 45-50k και σε σχέση με ένα Toyota ή BMW των 30k είναι περίπου 1000€ οικονομικότερο το χρόνο (αναλόγως το που μένεις και τις υποδομές, βέβαια). Οπότε σε βάθος 15ετίας έχει πληρώσει τα ίδια, αλλά έχει ένα πολύ καλύτερο σε επιδόσεις, πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο και σχετικά πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

11 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ελάτε ρε παιδιά τα συμβατικά καύσιμα κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει. Μετά από 4-5  χρόνια όλοι θα τα πουλάνε και κανείς δεν θα τα αγοράζει.

Στις χώρες που κυκλοφορούν εδώ και 10 χρόνια, πάντως, (πχ Ολλανδία) η τιμή τους πέφτει πολύ λιγότερο από τα αντίστοιχα ΜΕΚ (δυστυχώς, γιατί πολύ θα ήθελα να πάρω ένα μεταχειρισμένο).

10 ώρες πριν, papoys1 είπε

Όχι και μούρη ρε φίλε. Ένα συνηθισμένο καθημερινό αυτοκίνητο με τη διαφορά ότι αντί για καύσιμο κινείται με ρεύμα. Έτυχε να δω ένα μια μέρα κάπου στην Πεντέλη και του έδωσα σημασία μόνο όταν πέρασε αθόρυβα δίπλα μου και είδα ότι είναι tesla . Από μακριά καμία εντύπωση και καμία σχέση με τα Γερμανικά μουράτα αυτοκίνητα ή τα τζιπ sub κ.λ.π.

Να ξέρεις ότι αυτό που αναφέρεις για αρκετό κόσμο στο εξωτερικό είναι πλεονέκτημα. Το ότι παίρνεις ένα αυτοκίνητο που τα λεφτά τα δίνεις κυρίως για να το χαρείς ως τεχνολογικό επίτευγμα και όχι για να γυρίζουν να σε βλέπουν στο δρόμο θεωρείται προνόμιο και όχι μειονέκτημα. Ιδίως στη βόρεια Ευρώπη η λογική είναι ότι ο κόσμος δεν αρέσκεται τόσο πολύ στα κραχτά και κιτς πράγματα, αλλά στα πιο διακριτικά αλλά καλή ποιότητας (όπως ορίζει ο καθένας την ποιότητα).

Όσο για το καύσιμο, στην Ελλάδα πράγματι είναι θέμα η φόρτιση. Αλλά θεωρητικά όσο βελτιώνονται οι υποδομές, θα σταματάνε να υπάρχουν αυτά τα μειονεκτήματα. Επίσης, το ηλεκτροκίνητο θα είναι πάντα πιο φθηνό γιατί απλούστατα είναι πιο αποδοτικό (χοντρικά, ένας ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 80-90%, ενώ ένας ΜΕΚ έχει μέγιστο 30-40%*).

* Τα νούμερα είναι λίγο χοντρικά. Αν θες ψάξ'το, αλλιώς μπορώ να σου ποστάρω και ένα σχετικό βίντεο.

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Βασικά, ένα Tesla Model 3 κάνει 45-50k και σε σχέση με ένα Toyota ή BMW των 30k είναι περίπου 1000€ οικονομικότερο το χρόνο (αναλόγως το που μένεις και τις υποδομές, βέβαια). Οπότε σε βάθος 15ετίας έχει πληρώσει τα ίδια, αλλά έχει ένα πολύ καλύτερο σε επιδόσεις, πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο και σχετικά πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

Μα στην Αμερική οι περισσότεροι τα νοικιάζουν (leasing) δεν τα αγοράζουν.:devil:

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Όσο για το καύσιμο, στην Ελλάδα πράγματι είναι θέμα η φόρτιση. Αλλά θεωρητικά όσο βελτιώνονται οι υποδομές, θα σταματάνε να υπάρχουν αυτά τα μειονεκτήματα. Επίσης, το ηλεκτροκίνητο θα είναι πάντα πιο φθηνό γιατί απλούστατα είναι πιο αποδοτικό (χοντρικά, ένας ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 80-90%, ενώ ένας ΜΕΚ έχει μέγιστο 30-40%*).

* Τα νούμερα είναι λίγο χοντρικά. Αν θες ψάξ'το, αλλιώς μπορώ να σου ποστάρω και ένα σχετικό βίντεο.

Εάν έχεις τη δυνατότητα να το φορτίζεις σπίτι σου σίγουρα είναι  φθηνό. Αλλά ποσοστιαία ας πούμε πόσοι από τα 6.000.000 εκατομμύρια του Νομού Αττικής έχουν αυτή τη δυνατότητα. Να πούμε το 20% . Οι υπόλοιποι δυστυχώς πρέπει να φορτίζουν σε σταθμούς φόρτισης άρα το κόστος πάει στα ύψη. Αν βάλουμε και μία αντικατάσταση μπαταρίας στα 7-8 χρόνια όπως λένε θα σου έρθει πολύ περισσότερο το κόστος από ένα πετρέλαιο ή υγραέριο που και εγώ. 

Οπότε ναι είναι ένα καλό αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας που θα απολαμβάνει ο κάτοχός του το οποίο στην Ελλάδα ένα πολύ μικρό ποσοστό ανθρώπων μπορεί να το έχει.

Αν είσαι ένας από αυτούς εύχομαι να το αποκτήσεις και να το χαρείς.🙂

Δημοσ.
32 minutes ago, liberostelios said:

Βασικά, ένα Tesla Model 3 κάνει 45-50k και σε σχέση με ένα Toyota ή BMW των 30k είναι περίπου 1000€ οικονομικότερο το χρόνο (αναλόγως το που μένεις και τις υποδομές, βέβαια)

τα 1000 απο που βγαινουν?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsarouc είπε

Όλη η μαγκιά είναι στον προγραμματισμό παίδες. Όταν έχει καλούς προγραμματιστές ότι τσιπ και να έχει επάνω η δουλειά γίνεται. Τι να το κάνεις το hardware αν δεν υπάρχει το software και η υποστήριξη. Και αυτά τα έχει η Tesla.

Λογικό να κερδίζει συνεχώς έδαφος. Και φυσικά ακόμη ποιο λογικό γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση που πλέον όλοι ξέρουμε ότι είναι το μέλλον. Η τέσλα έχει δώσει έμφαση σε επιδόσεις, αυτονομία, λογισμικό και κόστος προς απόδοση. ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ σε κανένα από αυτούς τους τομείς. Οπότε τέτοιες ειδήσεις είναι αναμενόμενες και απόλυτα λογικές.

Τα ηλεκτρικά οχήματα και βασικά να κάνουμε σημαντική διόρθωση γιατί πολλοί μπερδεύονται. Εδώ δεν μιλάμε για ηλεκτρικά οχήματα και ηλεκτροκίνηση. Μιλάμε για TESLA. Τα ηλεκτρικά οχήματα TESLA Λοιπόν δεν είναι για χομπίστες και πλούσιους όπως λες. Είναι για ΕΞΥΠΝΟΥΣ ευκατάστατους χρήστες. Αυτό και τίποτε άλλο.

Οι πλούσιοι και χομπίστες δεν αγοράζουν Tesla. Αγοράζουν λάμπο φεραρι πόρσε αστον μαρτιν κλπ. Άντε και κάποιοι από αυτούς που είναι καυλωμένοι με την επιτάχυνση και ταχύτητα να πάρουν και το plaid στην ανώτερη του έκδοση. 

Αν όλα αυτά τα σκεφτείς λιγάκι θα δεις ότι με 200κ αγοράζεις όχημα (άσε τον όρο ηλεκτρικό απέξω) που είναι ποιο γρήγορο και ποιο άνετο από λάμπο του εκατομμυρίου. Και μάλιστα για εμάς των κατωτέρων στρωμάτων με μηδενικό σχεδόν κόστος ετήσιο σε σχέση με μια λάμπο. 

Σε 5 δεκα χρόνια που γράφεις όπως δείχνουν τα πράγματα θα έχουν καταργηθεί εντελώς τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Και δεν είναι "ενδεχομένως" είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα γίνει αυτό κάποια στιγμή.

Θέλουμε δε θέλουμε.

Για πες ένα ηλεκτροκίνητο ιδίων επιδόσεων και ποιο vfm από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ tesla. Έτσι από περιέργεια ρωτάω.

Η ερώτηση μου καλύπτει και τις 2 επισημάνσεις που σου έκανα στο κείμενο σου.

Και όχι... τα tesla δεν είναι gadget. Μόλις οδηγήσεις για μισή ώρα ένα ντέμο θα πας στον καθρέπτη του σπιτιού σου όταν επιστρέψεις με εντελώς αλλαγμένα μυαλά και θα μουτζώνεσαι για ΩΡΕΣ :D

Παραπλήσιο με το X είναι το i-Pace και με το S το Taycan.

Για να σε προλάβω, είναι σαφές οτι κάπου υπερέχει το μεν και κάπου το δε, αναλόγως τι ψάχνεις.

Τώρα με τα Model 3 και Υ υπάρχουν πολλοί επίδοξοι ανταγωνιστές.

ΥΓ. Φαντάζομαι αυτά για τον καθρέπτη τα λες λόγω επιταχύνσεων κλπ (αναλογιζόμενος οτι δεν μπαίνεις σε supercar αλλά σε ένα σχετικά απλό sedan), και σαφώς τα έχω και αυτά στα υπόψιν μου.

Επεξ/σία από agnostos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...