Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οτι λέει ο τίτλος βασικά

Αναφέρομαι σε polo 1.4 80hp 

Τώρα έχω continental eco 6 

Είχα πριν hankook kinergy eco 2 

Γενικά κάνω καμιά 15000 το χρόνο. Το οποίο παίζει να αυξηθεί λόγω δουλειάς αλλά δεν ξέρω οπότε δεν το υπολογίζω.

Το παράπονο που εχω και από τα 2 λάστιχα είναι πως έχουν μαλάκα πλαϊνά, οπότε σε γρήγορες στροφές "μαγουλιαζει"

Τα continental άμα ζεσταθούν πολύ, χάνουν πρόσφυση ειδικά το καλοκαίρι. Παίζει ρόλο και η άσφαλτος. Τα χανκουκ δε θυμάμαι.

Επίσης και με τα 2 λάστιχα το abs σε μέτριο ή κακό οδόστρωμα πιάνει για πλάκα. Ίσως φταίνε και τα αμορτισέρ (πολύ μαλακά??). Νομίζω οτι και ο πίσω άξονας (ταμπούρα) δεν φρενάρει αρκετά. (Έχω δοκιμάσει να κάνω 1-2 κλικ στο χειρόφρενο και να πατήσω τερμα φρένο, και είχε τεράστια διαφορά)

(Το οτι πιάνει εύκολα το συγκρίνω με άλλο αυτοκίνητο με pireli p7 205/55/16. Θα μου πεις άλλο μέγεθος δισκοπλακας, ζάντας κτλ αλλά πιστεύω πως λόγω βάρους των δύο αμαξιών (300+ κιλά διαφορά) λίγο πολύ το ίδιο θα έπρεπε να σταματάνε.)

(Τα πιρελι στη 205 διάσταση αργούν να ζεσταθούν, αλλά δε με πειράζει γιατί εκείνο το αμάξι κάνει 30.000+ χλμ σε εθνική οδό κτλ.)

 

Δημοσ.

Σε skoda fabia 101 μετα απο  20 χρονια ατελειωτου σκισιματος  και στριψιματος μονο michelin....τεράστια αντοχη στο χρόνο,απιστευτο κράτημα,τα πισω τα εχω 5 χρόνια σχεδον...Καμια σχεση με τα bridgestone.....δοκιμασα τωρα τελευται 2 μπροστινα continental ecocontact 6 και απογοητευτηκα.Με τρακαρανε και φορεσα μπροστα 2 michelin... οτι πληρωνεις παιρνεις....Εαν εχεις τελειωμενα αμορτισερ χανεις σε φρενο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, fabiawrc είπε

Σε skoda fabia 101 μετα απο  20 χρονια ατελειωτου σκισιματος  και στριψιματος μονο michelin....τεράστια αντοχη στο χρόνο,απιστευτο κράτημα,τα πισω τα εχω 5 χρόνια σχεδον...Καμια σχεση με τα bridgestone.....δοκιμασα τωρα τελευται 2 μπροστινα continental ecocontact 6 και απογοητευτηκα.Με τρακαρανε και φορεσα μπροστα 2 michelin... οτι πληρωνεις παιρνεις....Εαν εχεις τελειωμενα αμορτισερ χανεις σε φρενο.

Δεν είναι τελειωμένα τα αμορτισέρ. Απλα λέω μηπως δεν είναι κατάλληλα για το αμάξι.

Τι σχέση έχει το τρακάρισμα με το οτι άλλαξες λάστιχα;  Michelin πιο βάζεις;

Πώς είναι; Σκληρά πλαϊνά; Σκληρή γόμα; Βρεγμένο; Ζεσταμα;

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Πήγαινε στα κλασικά και δοκιμασμένα Bridgestone Turanza T005

Δεν έχω άποψη 

Σε ένα fiat sceicento είχα κάτι bridgestone 13αρα ζάντα  

Πώς είναι; Σκληρά πλαϊνά; Σκληρή γόμα; Βρεγμένο; Ζεσταμα;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fabiawrc είπε

μονο michelin....τεράστια αντοχη στο χρόνο,απιστευτο κράτημα,τα πισω τα εχω 5 χρόνια σχεδον...

Δεν θέλει λάστιχα με μαλακά πλαϊνά. Δεν τον ενδιαφέρει η άποψή σου (και η δικιά μου) γενικώς για λάστιχα αλλά προτάσεις σχετικά με αυτό που ζήτησε.  Κι εγώ είχα michelin, pirelli, dunlop. Τα καλύτερα από άποψη κρατήματος τα michelin αλλά o ts ψάχνει άλλο πράγμα

Δημοσ.

Φοραγα μπροστα τα ecocontact 6 και οταν με τρακαραν,ξεπαρκαρε φορτηγακι και επεσε πανω στην ζαντα και εσκισε το λαστιχο.Οποτε εβαλα 2 καινουργια michelin energy saver +.Τα πλαινα ειναι μαλακα και θελουν προσοχη.Δεν με ενδιαφερει ομως γιατι το κρατημα που εχουν ειναι τοπ και δεν ειναι και σπορ λαστιχο.....Σκεψου τα πισω που ειναι 5ετιας και τα μπροστινα φρεσκα,οδηγω το αμαξι στα ορια και τα λαστιχα ακομα κρατανε και οταν ξεκολησει η προσφυση ειναι προδευτικα μετα απο τοση φθορα...

Σε βρεγμενο επισης πολυ καλο.Τα bridgestone κλασσικα σκληρα πλανια δεν χαμπαριαζουν καλο κρατημα αλλα θελει να ζεσταθει....δεν θα τα ξαναεβαζα...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δεν θέλει λάστιχα με μαλακά πλαϊνά. Δεν τον ενδιαφέρει η άποψή σου (και η δικιά μου) γενικώς για λάστιχα αλλά προτάσεις σχετικά με αυτό που ζήτησε.  Κι εγώ είχα michelin, pirelli, dunlop. Τα καλύτερα από άποψη κρατήματος τα michelin αλλά o ts ψάχνει άλλο πράγμα

Με ενδιαφέρει η άποψη σας

Αλλά θέλω να καταλάβω και το περιβάλλον. Άλλο να κάνεις 60 χλμ σε εθνική όπου δεν σε νοιάζει να αργεί να ζεστάνει. Και άλλο να κάνεις 30 σε μεικτό. 

Τα πιρελι που αναφέρω στην αρχή μετά τα 25 χλμ πιάνουν 

Ωστόσο τα κοντινενταλ πιάνουν κατευθείαν, αλλά άμα τα ζοριζεις το καλοκαίρι γλυστρανε

Μαλάκα πλαϊνά όντως δεν θα ήθελα. Ωστόσο πως γίνεται τα μισελιν να έχουν το καλύτερο κράτημα αλλά να είναι μαλάκα στο πλάι;;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Πώς είναι; Σκληρά πλαϊνά; Σκληρή γόμα; Βρεγμένο; Ζεσταμα;

 σκληρά πλαϊνά. πιο σκληρό από τα μισελέν. Εξαιρετικό κράτημα σε βρεγμένο. Με 80 άλογα ρε άνθρωπε τι ζέσταμα να κάνεις και πόσο να πας? που κινείσαι? σε εθνική? επαρχία? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fabiawrc είπε

Φοραγα μπροστα τα ecocontact 6 και οταν με τρακαραν,ξεπαρκαρε φορτηγακι και επεσε πανω στην ζαντα και εσκισε το λαστιχο.Οποτε εβαλα 2 καινουργια michelin energy saver +.Τα πλαινα ειναι μαλακα και θελουν προσοχη.Δεν με ενδιαφερει ομως γιατι το κρατημα που εχουν ειναι τοπ και δεν ειναι και σπορ λαστιχο.....Σκεψου τα πισω που ειναι 5ετιας και τα μπροστινα φρεσκα,οδηγω το αμαξι στα ορια και τα λαστιχα ακομα κρατανε και οταν ξεκολησει η προσφυση ειναι προδευτικα μετα απο τοση φθορα...

Σε βρεγμενο επισης πολυ καλο.Τα bridgestone κλασσικα σκληρα πλανια δεν χαμπαριαζουν καλο κρατημα αλλα θελει να ζεσταθει....δεν θα τα ξαναεβαζα...

Τα μαλάκα πλαϊνά δεν τα θέλω για να μη μαγουλιαζει στις στροφές και μήπως κερδίσω στο φρένο κάτι, όχι επειδή καβαλάω πεζοδρόμια και ούτε επειδή δε ξέρω να παρκάρω οπότε θα τα εγδερνα

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

 σκληρά πλαϊνά. πιο σκληρό από τα μισελέν. Εξαιρετικό κράτημα σε βρεγμένο. Με 80 άλογα ρε άνθρωπε τι ζέσταμα να κάνεις και πόσο να πας? που κινείσαι? σε εθνική? επαρχία? 

Και το άλλο αυτοκίνητο με τα 205 πιρελι μη νομίζεις. 110 άλογα είναι. 

Το θέμα είναι αφού αναπτύξεις ταχύτητα να τη κρατήσεις στη στροφή.

Κινούμαι και σε εθνική / παράδρομο / παλιά εθνική και σε αστικό δίκτυο. Δεν εννοώ κέντρο αλλά Πχ Κηφισίας, Τατοίου, Κύμης, Αλεξάνδρας, Μαραθώνος, Χελμού. 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Το θέμα είναι αφού αναπτύξεις ταχύτητα να τη κρατήσεις στη στροφή.

Σόρρυ ρε φίλε αλλά σε φαντάζομαι μέσα στο πολάκι με τα 80 άλογα και ταυτόχρονα διαβάζω αυτό που γράφεις και δεν κρατήθηκα, με έπιασαν τα γέλια, ακόμα γελάω και τώρα που γράφω. Χωρίς παρεξήγηση.  

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Οτι λέει ο τίτλος βασικά

Αναφέρομαι σε polo 1.4 80hp 

Τώρα έχω continental eco 6 

Είχα πριν hankook kinergy eco 2 

Γενικά κάνω καμιά 15000 το χρόνο. Το οποίο παίζει να αυξηθεί λόγω δουλειάς αλλά δεν ξέρω οπότε δεν το υπολογίζω.

Το παράπονο που εχω και από τα 2 λάστιχα είναι πως έχουν μαλάκα πλαϊνά, οπότε σε γρήγορες στροφές "μαγουλιαζει"

Τα continental άμα ζεσταθούν πολύ, χάνουν πρόσφυση ειδικά το καλοκαίρι. Παίζει ρόλο και η άσφαλτος. Τα χανκουκ δε θυμάμαι.

Επίσης και με τα 2 λάστιχα το abs σε μέτριο ή κακό οδόστρωμα πιάνει για πλάκα. Ίσως φταίνε και τα αμορτισέρ (πολύ μαλακά??). Νομίζω οτι και ο πίσω άξονας (ταμπούρα) δεν φρενάρει αρκετά. (Έχω δοκιμάσει να κάνω 1-2 κλικ στο χειρόφρενο και να πατήσω τερμα φρένο, και είχε τεράστια διαφορά)

(Το οτι πιάνει εύκολα το συγκρίνω με άλλο αυτοκίνητο με pireli p7 205/55/16. Θα μου πεις άλλο μέγεθος δισκοπλακας, ζάντας κτλ αλλά πιστεύω πως λόγω βάρους των δύο αμαξιών (300+ κιλά διαφορά) λίγο πολύ το ίδιο θα έπρεπε να σταματάνε.)

(Τα πιρελι στη 205 διάσταση αργούν να ζεσταθούν, αλλά δε με πειράζει γιατί εκείνο το αμάξι κάνει 30.000+ χλμ σε εθνική οδό κτλ.)

 

    Αν επιτρέπεται , τι θα πει " μαγουλιάζει " και πως το καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο ?

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, babisskg είπε

    Αν επιτρέπεται , τι θα πει " μαγουλιάζει " και πως το καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο ?

Εγώ το καταλαβαίνω είτε σε στροφές όπου τις παίρνεις με 30-40 max, είτε στην εθνική πάλι στη στροφη όταν πας πολυ πάνω απο το όριο
Όταν τα πλαϊνά=μάγουλο (του ελαστικού) είναι μαλακά έχει μεγάλη ελαστικότητα. Τότε κερδίζεις στις λακούβες αλλά χάνεις στο κράτημα και στην αίσθηση που εχεις.

 

Σκέψου ένα λάστιχο με χαμηλό προφιλ, ειναι πιο σκληρό και κρατάει καλύτερα. Γιατι;

Κάπως αντίστοιχα είναι όταν το προφίλ (=μάγουλο / πλαϊνό) είναι σκληρό ή μαλακό.
 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εγώ το καταλαβαίνω είτε σε στροφές όπου τις παίρνεις με 30-40 max, είτε στην εθνική πάλι στη στροφη όταν πας πολυ πάνω απο το όριο
Όταν τα πλαϊνά=μάγουλο (του ελαστικού) είναι μαλακά έχει μεγάλη ελαστικότητα. Τότε κερδίζεις στις λακούβες αλλά χάνεις στο κράτημα και στην αίσθηση που εχεις.

 

Σκέψου ένα λάστιχο με χαμηλό προφιλ, ειναι πιο σκληρό και κρατάει καλύτερα. Γιατι;

Κάπως αντίστοιχα είναι όταν το προφίλ (=μάγουλο / πλαϊνό) είναι σκληρό ή μαλακό.
 

    Πριν οτιδήποτε άλλο , όντως τα Michelin έχουν μαλακά πλαϊνά , κάτι που κάποιοι λαστιχάδες το δείχνουν σαν μειονέκτημα λέγοντας " δες πόσο ψιλόφλουδα " είναι , ώστε να σε πείσουν να πάρεις κάτι άλλο . Από αυτό καταλαβαίνεις ότι έχουν καλύτερη έκπτωση από τα άλλα . Φυσικά αν επιμένεις θα σου βάλουν ότι θες .

  Για το ζήτημα του προφίλ και των πλαϊνών , το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να γνωρίζει κανείς είναι πως το αυτοκίνητο κρατιέται από τα πλαϊνά του ελαστικού σε ότι αφορά την συμπεριφορά του , όχι το βάρος του . Το πέλμα και ο σχεδιασμός του , έχει να κάνει με το νερό σε βρεγμένο και πόσο εύκολα μπορεί να το διώξει , αναλόγως συνθηκών . Αν δλδ δεν έβρεχε ποτέ θα έφταναν φαλακρά λάστιχα , χωρίς τακούνια .

  Τα πλαϊνά και το ύψος τους ( προφίλ ) έχουν να κάνουν με την ευκολία που ακούει το λάστιχο όταν πάει να στρίψει , να επιταχύνει , να επιβραδύνει και όσο πιο μαλακά είναι τα πλαϊνά , τόσο πιο γρήγορα συμβαίνουν κάποια πράγματα . Αν για παράδειγμα χρειάζεται κάποιος να αλλάξει κατεύθυνση πχ προσπέραση , ένα μαλακό πλαϊνό θα ακούσει πιο γρήγορα την εντολή από το τιμόνι και το σύστημα διεύθυνσης συνολικά , ενώ όσο πιο χαμηλό προφίλ έχει αυτό θα συμβεί ακόμη πιο γρήγορα , πάντα αναλόγως ταχύτητας .

  Εδώ να σημειώσουμε πως , όταν λέμε να ακολουθήσει ένα ελαστικό την εντολή από το τιμόνι , πρέπει να μην ξεχνάμε πως τα μηχανικά μέρη που είναι άμεσα συνδεδεμένα μεταξύ τους είναι όλο το σύστημα , εκτός από τα ελαστικά , τα οποία από την φύση τους δλδ το υλικό , εμφανίζουν μία καθυστέρηση στην απόκριση , η οποία μεγαλώνει ανάλογα με την ταχύτητα . Όταν στρίβουμε το τιμόνι , πρώτα στρίβουν άμεσα οι ζάντες , όχι όμως το ελαστικό , το οποίο όμως επειδή είναι " ελαστικό " , προσπαθεί να ακολουθήσει τα μεταλλικά μέρη . Στην προσπάθεια του , συμβάλλουν η ταχύτητα , όπου όσο μεγαλύτερη τόσο μεγαλώνει ο χρόνος απόκρισης , όσο και το προφίλ , όπου ένα υψηλότερο έχει μεγαλύτερη καθυστέρηση .

 Ευνόητο είναι πως κάποια πράγματα θυσιάζονται πχ όταν θέλουμε την καλύτερη απόκριση σε αλλαγή κατεύθυνσης , που μόνον ένα χαμηλό προφίλ μπορεί να μας δώσει , δεν μπορεί να ζητάμε την ίδια ώρα και την άνεση ενός υψηλότερου προφίλ .

  Ένα ακόμη σημαντικό για όσους ενδιαφέρονται για απόκριση , υπό όρους και αναλόγως αυτοκινήτου πχ δεν έχει αξία να συζητάμε για αμεσότητα στην απόκριση στα 150 + χλμ σε αυτοκίνητο με 80 άλογα ιπποδύναμη , με την λογική πως κανείς δεν θα ζητήσει υπερβολικά πράγματα από κάτι τέτοιο ( εξαιρούνται κάποιοι ναχαμε να λέγαμε ) είναι το μη φερόμενο βάρος , ένας εχθρός του κρατήματος . Το μη φερόμενο βάρος είναι όλα όσα βρίσκονται έξω από την πλήμνη του τροχού και ένα βαρύτερο ελαστικό , με χοντρά πλαϊνά δεν προσφέρει σ' αυτή την κατεύθυνση . 

  

Δημοσ.

ωραια τα λες. συμφωνω

 

ωστοσο

ψαχνω ενα ελαστικο με σκληρα πλαινα, μετρια ή μαλακη γομα (όχι σκληρη), καλο στη βροχη

αποψεις και εμπειριες θελω να μαθω
απο οτι καταλαβαινω τα Bridgestone εχουν σκληρα πλαινα αλλα και σκληρη γομα, οπότε Χ

τα μισελιν εχουν μαλακα πλαινα οποτε Χ

κοντινενταλ και χανκουκ επισης Χ

good year? καποιο αλλο της κοντινενταλ; πιρελι σε αυτη τι διασταση μηπως εχει μετρια γομα;

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

ωραια τα λες. συμφωνω

 

ωστοσο

ψαχνω ενα ελαστικο με σκληρα πλαινα, μετρια ή μαλακη γομα (όχι σκληρη), καλο στη βροχη

αποψεις και εμπειριες θελω να μαθω
απο οτι καταλαβαινω τα Bridgestone εχουν σκληρα πλαινα αλλα και σκληρη γομα, οπότε Χ

τα μισελιν εχουν μαλακα πλαινα οποτε Χ

κοντινενταλ και χανκουκ επισης Χ

good year? καποιο αλλο της κοντινενταλ; πιρελι σε αυτη τι διασταση μηπως εχει μετρια γομα;

    Φίλτατε , θα ήταν εύκολο να σου προτείνω μάρκα και τύπο , όμως πρέπει να μας εξηγήσεις τον λόγο για τέτοια γκάμα απαιτήσεων , σε ένα απολύτως συμβατικό αυτοκίνητο σαν αυτό που έχεις .

  Μίλησες ήδη για ζέσταμα των ελαστικών , σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει τέτοιες απαιτήσεις , σαν να επρόκειτο να κάνεις δοκιμαστικά για το Χοκενχάϊμ . Αν δλδ ένα πρωί αργήσεις να ξυπνήσεις για να πας στην δουλειά , θα κάθεσαι να γυρίζεις γύρω γύρω τα τετράγωνα , για να ζεσταθούν τα λάστιχα σε ένα αυτοκίνητο με 80 άλογα ιπποδύναμη , αντί να φύγεις άρον άρον για να προλάβεις .

  Τι να ζεστάνεις δλδ ...... μια τετράδα συμβατικά λάστιχα σε ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει ανάμεσα 80 και 110 χλμ/ώρα όταν βρει ευθεία για κάτι τέτοιο .

 Αν χάνω κάτι , παρακαλώ να μου το εξηγήσεις !

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...