Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενδιαφερθηκα να μεταφερθω στην Wind για ιντερνετ και σταθερη τηλεφωνια. Μιλησα με καποια εταιρεια πωλησεων που μεσολαβει και μου εστειλαν το συμβολαιο να υπογραψω.

Ζητανε να υπογραφει παραιτηση απο το δικαιωμα υπαναχωρησης !!!!! Πανε καλα οι ανθρωποι; Η ΕΕΤΤ τι κανει; Οι αλλοι παροχοι κανουν το ιδιο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγαινε σε ένα κατάστημα wind και μην ασχολείσαι με μεσάζοντες. Στο κατάστημα θα σου λύσουν ότι απορία έχεις, και αν δεν συμφωνίες, απλά δεν υπογράφεις. Επίσης, το γνωστοποίησες στην ΕΕΤΤ και σε έγραψε, η περιμένεις να μπουν να το διαβάσουν στο insomnia;

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ.

Έχει αλλάξει η νομοθεσία ώστε να σταματήσει το "παιχνίδι" με τις προσφορές/αντιπροσφορές και πλέον όταν κάνεις αίτηση φορητότητας σου δίνεται η επιλογή είτε να ξεκινήση άμεσα η διαδικασία, όπου σου ζητάνε να παραιτηθείς από το δικαίωμα υπαναχώρησης, είτε να διατηρήσεις το δικαίωμα αλλά ο παλιός σου πάροχος θα ενημερωθεί μετά τις 14ημέρες. Και στις 2 περιπτώσεις αν λάβεις αντιπροσφορά και αποφασίσεις να παραμείνεις στον παλιό σου πάροχο, θα σε "βαραίνει" η πρόωρη ποινή αποχώρησης από τον νέο πάροχο. (Το αν το πληρώσεις ή κατά πόσο θα σε πάνε δικαστικώς είναι μια άλλη -μεγάλη- συζήτηση)

  • Like 2
Δημοσ.

Κι αν με συνδεσουν με ταχυτητες '90 δλδ, να μην μπορω εγω να φυγω.....

Εννοειται θα επικοινωνησω με ΕΕΤΤ απο Δευτερα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, stefanara είπε

Ζητανε να υπογραφει παραιτηση απο το δικαιωμα υπαναχωρησης !!!!! Πανε καλα οι ανθρωποι; Η ΕΕΤΤ τι κανει; Οι αλλοι παροχοι κανουν το ιδιο;

Ο νόμος προβλέπει ότι οι 14 ημερολογιακές μέρες ισχύουν εφόσον:
α. Δεν έχει παραληφθεί το φυσικό αγαθό και είναι η περίπτωση της sim κάρτας, όσον αφορά την κινητή τηλεφωνία.
β. Δεν έχει γίνει ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης μόλις ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.

Ο παραπάνω (β) όρος μέχρι σήμερα ακολουθείται και αναφέρεται στα συμβόλαια 2 μόνο εταιρειών (Cyta, Vodafone πλέον και η Wind όπως φαίνεται) από το σύνολο των 5 τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Μάλιστα ο Συνήγορος του Καταναλωτή τον έχει κρίνει καταχρηστικό, αλλά εξακολουθεί και μνημονεύεται κανονικά.

Έρχεται λοιπόν η ΕΕΤΤ (που δεν μπορεί να επέμβει στην υπαναχώρηση, καθώς δεν είναι δικό της αντικείμενο και δεν της πέφτει λόγος) στον κανονισμό φορητότητας και λέει ότι το δικαίωμα ακύρωσης θα ισχύει χρονικά όσο και το δικαίωμα υπαναχώρησης, με τις ίδιες παραπάνω προϋποθέσεις. Ορίζει λοιπόν ότι η ακύρωση, στην περίπτωση ρητής πρόβλεψης στο συμβόλαιο και συγκατάθεσης του πελάτη, θα ισχύει κανονικά αν το αίτημα γίνει πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (κι εντός των 14 ημερών).

 

ΕΕΤΤ: Σε ισχύ οι νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών

ΣτΚ από τέλος σελίδας 3

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, filip123go είπε

Πήγαινε σε ένα κατάστημα wind και μην ασχολείσαι με μεσάζοντες. Στο κατάστημα θα σου λύσουν ότι απορία έχεις, και αν δεν συμφωνίες, απλά δεν υπογράφεις. Επίσης, το γνωστοποίησες στην ΕΕΤΤ και σε έγραψε, η περιμένεις να μπουν να το διαβάσουν στο insomnia;

Αν κάνει αίτηση από κατάστημα δεν εχει δικαίωμα υπαναχώρησης όπως και να έχει. 

11 ώρες πριν, stefanara είπε

Ενδιαφερθηκα να μεταφερθω στην Wind για ιντερνετ και σταθερη τηλεφωνια. Μιλησα με καποια εταιρεια πωλησεων που μεσολαβει και μου εστειλαν το συμβολαιο να υπογραψω.

Ζητανε να υπογραφει παραιτηση απο το δικαιωμα υπαναχωρησης !!!!! Πανε καλα οι ανθρωποι; Η ΕΕΤΤ τι κανει; Οι αλλοι παροχοι κανουν το ιδιο;

Λογικά αυτό που σου έστειλαν είναι για άμεση ενεργοποίηση μπορείς να ακυρώσεις μέχρι να ενεργοποιηθεί το σταθερό.

Αν επιλέξεις το 14ημερο μπορείς να ακυρώσεις εντός 14 ημερών αλλά ο πάροχος θα στείλει την αίτηση στον παλιό πάροχο την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά το πέρας των 14 ημερών.

Οπότε ο τρόπος που σου έστειλαν είναι ο μόνος που μπορείς να ακυρώσεις σε περίπτωση αντιπροσφορας. 

Τώρα για την ταχύτητα οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να σου δίνουν μέγιστη, μέση και ελάχιστη ταχύτητα στο πρόγραμμα που επιλέγεις. Αν είσαι κάτω από την ελάχιστη μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς κόστος.

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, stefanara είπε

Κι αν με συνδεσουν με ταχυτητες '90 δλδ, να μην μπορω εγω να φυγω.....

Εννοειται θα επικοινωνησω με ΕΕΤΤ απο Δευτερα

Τι σχέση έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης σε νέα αίτηση - που ακόμα και όταν υπάρχει ισχύει μόνο αν δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή στον νέο πάροχο - με το τι θα κάνεις αν η ταχύτητα είναι χάλια όταν ενεργοποιηθείς;

Δημοσ.
On 03/10/2021 at 08:05, hln3 said:

Τι σχέση έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης σε νέα αίτηση - που ακόμα και όταν υπάρχει ισχύει μόνο αν δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή στον νέο πάροχο - με το τι θα κάνεις αν η ταχύτητα είναι χάλια όταν ενεργοποιηθείς;

Κανονικά το δικαίωμα υπαναχώρησης έπρεπε να ισχύει για 14 μέρες αφότου συνδεθείς σε μια εταιρεία.

Έτσι λειτουργούν όλες οι άλλες επί πληρωμή υπηρεσίες και προϊόντα.

Να μπορείς να δοκιμάσεις την υπηρεσία που προσφέρουν και αν δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου, να αποχωρεις,. πληρώνοντας τους για τις μέρες που έκανες χρήση αλλά χωρίς τέλη διακοπής κλπ.

Αυτό με την υπαναχώρηση πριν καν συνδεθείς δε καταλαβαίνω τι νόημα έχει, ειδικά πλέον που δεν υπάρχει δυνατότητα για παιχνίδι αντιπροσφορων.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, MikeJ είπε

Κανονικά το δικαίωμα υπαναχώρησης έπρεπε να ισχύει για 14 μέρες αφότου συνδεθείς σε μια εταιρεία.

Έτσι λειτουργούν όλες οι άλλες επί πληρωμή υπηρεσίες και προϊόντα.

Να μπορείς να δοκιμάσεις την υπηρεσία που προσφέρουν και αν δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου, να αποχωρεις,. πληρώνοντας τους για τις μέρες που έκανες χρήση αλλά χωρίς τέλη διακοπής κλπ.

Αυτό με την υπαναχώρηση πριν καν συνδεθείς δε καταλαβαίνω τι νόημα έχει, ειδικά πλέον που δεν υπάρχει δυνατότητα για παιχνίδι αντιπροσφορων.

 

Έτσι ήταν παλιότερα.

Για αυτό σταμάτησε το παιχνίδι των αντιπροσφορων επειδή δεν μπορεί να ακυρώσει ο άλλος όταν λάβει η παλιά εταιρία το αίτημα, την προσφορά θα την λάβει όμως.

Αυτό έγινε λογικά γιατί πίεσαν και οι εταιρίες. Σε βάρος του καταναλωτή βέβαια. Υπήρχαν ομως ατομα που το έκαναν αυτό μόνιμα και δεν μιλάμε σε λήξη συμβολαίου, αλλά μπορεί και κάθε μήνα, διμηνο. Οπότε πιστεύω αυτούς πήγε να σταματήσει. 

 

 

Δημοσ.
8 hours ago, kallonos said:

Έτσι ήταν παλιότερα.

Για αυτό σταμάτησε το παιχνίδι των αντιπροσφορων επειδή δεν μπορεί να ακυρώσει ο άλλος όταν λάβει η παλιά εταιρία το αίτημα, την προσφορά θα την λάβει όμως.

Αυτό έγινε λογικά γιατί πίεσαν και οι εταιρίες. Σε βάρος του καταναλωτή βέβαια. Υπήρχαν ομως ατομα που το έκαναν αυτό μόνιμα και δεν μιλάμε σε λήξη συμβολαίου, αλλά μπορεί και κάθε μήνα, διμηνο. Οπότε πιστεύω αυτούς πήγε να σταματήσει. 

 

 

Δεν ήταν ακριβώς έτσι ούτε παλαιότερα. Άπαξ και γινόταν ενεργοποίηση στο νέο πάροχο που έκανες αίτημα φορητότητας το είχες χάσει πλέον το καράβι.

Απλά τότε αφού έκανες αίτημα φορητότητας ο εν ενεργεία πάροχός σου, το μάθαινε σχεδόν αμέσως και είχε χρόνο (κάποιες μέρες) να σου κάνει αντιπρόταση να σε κρατήσει (εσύ να ακυρώσεις το αίτημα στον νέο) ενώ τώρα έχει σαν μερικές ώρες μόνο να δεχτεί το αίτημα.

Εγώ αναφέρομαι στο να έχεις δικαίωμα ουσιαστικά να δοκιμάσεις την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας και μετά να αποφασίσεις αν σου κάνει που θεωρώ θα ήταν το σωστό αλλά δεν υπάρχει σαν δυνατότητα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, MikeJ είπε

Δεν ήταν ακριβώς έτσι ούτε παλαιότερα. Άπαξ και γινόταν ενεργοποίηση στο νέο πάροχο που έκανες αίτημα φορητότητας το είχες χάσει πλέον το καράβι.

Απλά τότε αφού έκανες αίτημα φορητότητας ο εν ενεργεία πάροχός σου, το μάθαινε σχεδόν αμέσως και είχε χρόνο (κάποιες μέρες) να σου κάνει αντιπρόταση να σε κρατήσει (εσύ να ακυρώσεις το αίτημα στον νέο) ενώ τώρα έχει σαν μερικές ώρες μόνο να δεχτεί το αίτημα.

Εγώ αναφέρομαι στο να έχεις δικαίωμα ουσιαστικά να δοκιμάσεις την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας και μετά να αποφασίσεις αν σου κάνει που θεωρώ θα ήταν το σωστό αλλά δεν υπάρχει σαν δυνατότητα.

βάσει νομοθεσίας είχες 14 ημέρες από ημερομηνία υπογραφής. Οπότε και να είχες ενεργοποιηθεί μπορούσες να κάνεις αντίστροφη φορητότητα. 

Στην cosmote 100% σου έδινε 14 ημέρες από την ημέρα που θα ενεργοποιηθεί το σταθερό. Τώρα για τους άλλους παρόχους έχω ακούσει αρκετές απόψεις.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...