Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Fulgore είπε

Απο που το αγόρασες?

Κανονικά ελληνικό από Γερμανό. ( χιαομι μόνο από επίσημους αγοράζω για αυτόν εδώ τον λόγο ακριβώς) 

Δημοσ.

Αρα από την Infoquest δεν μπορεις να απαιτήσεις τίποτα άλλο από επισκευή ή αντικατάσταση αν δεν φτιάχνεται.

Για επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό,μόνο από το κατάστημα αγοράς ζητάς.

Εχε μόνο υπόψη σου ότι το Poco M3 βλέπω δεν υπάρχει/πωλειται πλέον από μεγάλες αλυσίδες,δεν ξέρω γιατί.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αρα από την Infoquest δεν μπορεις να απαιτήσεις τίποτα άλλο από επισκευή ή αντικατάσταση αν δεν φτιάχνεται.

Για επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό,μόνο από το κατάστημα αγοράς ζητάς.

Εχε μόνο υπόψη σου ότι το Poco M3 βλέπω δεν υπάρχει/πωλειται πλέον από μεγάλες αλυσίδες,δεν ξέρω γιατί.

 

Θενξ με βοήθησες αρκετά με αυτό, νόμιζα μπορώ να ζητήσω από την ινφο επιστροφή χρημάτων. Όπως και να έχει όταν έχω νεότερα θα επανέλθω 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greekbusters είπε

Θενξ με βοήθησες αρκετά με αυτό, νόμιζα μπορώ να ζητήσω από την ινφο επιστροφή χρημάτων. Όπως και να έχει όταν έχω νεότερα θα επανέλθω 

Δεν μπορεις να ζητησεις χρηματα απο την Infoquest γιατι δεν το αγορασες απευθειας απο αυτους(πχ You.gr).

Αυτο που μπορεις να ζητησεις αν δεν φτιαχνεται η συσκευη και δεν έχουν για αντικατασταση,να τους πεις να μιλήσουν με τον Γερμανο να σου κανουν επιστροφη χρημάτων.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έτσι για την ιστορία, το δεύτερο ποκο το επόμενο πρωί άνοιξε κρατώντας το power button για (χωρίς υπερβολές) 40 δευτερόλεπτα. Έκτοτε λειτουργεί κομπλέ. Στον πρώτο που βγήκε off, τελικά πήρα το μοτορολα και πραγματικά είναι αρκετά καλό παρόλο την HD οθόνη του και με καλύτερη μπαταρία (που ήταν το κύριο σημείο που θέλαμε). 

 

Τώρα όμως έχω και άλλο θέμα. Το realme 7 Pro του πατέρα μ εμφανισε burn in και ψάχνοντας βρήκα πως το επίσημο σέρβις είναι η smart4all. Αλλά εγώ το αγόρασα από eshop. Όλη η τύχη επάνω μ αυτές τις μέρες (γιατί δυστυχώς όταν χαλάει κάποιου το κινητό σε εμένα απευθύνονται όλοι) 

Δημοσ.

Αν καλύπτεται το burn in απο την εγγυηση ,δεν νομίζω το eshop να μην σε καλύψει αν ειναι δικη του εισαγωγη .Είναι απο τα αξιόπιστα καταστήματα 

Σε κάθε περιπτωση μπορεις να ρωτησεις και το επισημο σερβις.

 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Επανέρχομαι για μια νέα ερώτηση. Καταρχάς να πω πως το realme που πήγα στην αντιπροσωπία για αλλαγή οθόνης έγινε άμεσα σε 4 μέρες χωρίς πολλά πολλά με νέα, στην οποία έβαλαν και τζαμακι. Πρώτη μ εμπειρία με το σέρβις αυτό κ παραπάνω από καλή. 

Το ερώτημα μ είναι το εξής. Το δεύτερο ποκο μ3 π έχω παρέδωσε πνεύμα με τον ίδιο τρόπο κ δεν ανοίγει με τπτ ούτε φορτίζει. Είναι αγορασμένο από Γερμανό, αλλά επειδή το έχω πάρει από αγγελία τελικά είναι από επιδότηση συσκευής και στο σύνολο της απόδειξης γράφει 0€. Σε αυτό μπορώ να ζητήσω χρήματα πίσω; σήμερα αύριο θα το πάω στο σέρβις αλλά μάλλον πέθανε όπως το πρώτο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, greekbusters είπε

 

Το ερώτημα μ είναι το εξής. Το δεύτερο ποκο μ3 π έχω παρέδωσε πνεύμα με τον ίδιο τρόπο κ δεν ανοίγει με τπτ ούτε φορτίζει. Είναι αγορασμένο από Γερμανό, αλλά επειδή το έχω πάρει από αγγελία τελικά είναι από επιδότηση συσκευής και στο σύνολο της απόδειξης γράφει 0€. Σε αυτό μπορώ να ζητήσω χρήματα πίσω; σήμερα αύριο θα το πάω στο σέρβις αλλά μάλλον πέθανε όπως το πρώτο 

Πήγαινε με κουτί χαρτιά και τα σχετικά συν την ταυτότητα σου και πες ότι στο έκαναν δώρο.

Μην πεις ότι το πήρες από αγγελία.

Από εκεί και ύστερα θα δεις τη θα σου πούνε.

Επεξ/σία από GATE123
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...