Dalia25 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η διαδικασία μετά από λήξη συμβολαίου. Το συμβόλαιο σταθερού και Internet που έχω με τη cosmote λήγει σήμερα. Προχθές επικοινώνησα και ζήτησα να μην γίνει ανανέωση. Το μόνο που μου είπαν να επιστρέψω το ρουτερ. Από αύριο δεν θα έχω τηλέφωνο και ίντερνετ, ή θα μου χρεώνονται απλά ακριβά; Λίγο βοήθεια γιατί είμαι εντελώς άσχετη Μόλις τώρα, Dalia25 είπε Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η διαδικασία μετά από λήξη συμβολαίου. Το συμβόλαιο σταθερού και Internet που έχω με τη cosmote λήγει σήμερα. Προχθές επικοινώνησα και ζήτησα να μην γίνει ανανέωση. Το μόνο που μου είπαν να επιστρέψω το ρουτερ. Από αύριο δεν θα έχω τηλέφωνο και ίντερνετ, ή θα μου χρεώνονται απλά ακριβά; Λίγο βοήθεια γιατί είμαι εντελώς άσχετη Υπεγραψα με wind, αλλά μου είπαν ότι θα χρειαστούν 20-25 μέρες μέχρι την αποστολή ρουτερ και ενεργοποίηση
kallonos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Dalia25 είπε Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η διαδικασία μετά από λήξη συμβολαίου. Το συμβόλαιο σταθερού και Internet που έχω με τη cosmote λήγει σήμερα. Προχθές επικοινώνησα και ζήτησα να μην γίνει ανανέωση. Το μόνο που μου είπαν να επιστρέψω το ρουτερ. Από αύριο δεν θα έχω τηλέφωνο και ίντερνετ, ή θα μου χρεώνονται απλά ακριβά; Λίγο βοήθεια γιατί είμαι εντελώς άσχετη Υπεγραψα με wind, αλλά μου είπαν ότι θα χρειαστούν 20-25 μέρες μέχρι την αποστολή ρουτερ και ενεργοποίηση Θα έχεις κανονικά υπηρεσίες μέχρι την αλλαγή παροχου, μόλις αλλάξεις εταιρία εντός 10 ημερών πρέπει να επιστρέψεις το ρούτερ. Μπορεί να πληρώσεις κάτι παραπάνω λόγω τιμολόγησης εκτός συμβολαίου. 20-25 μέρες παίρνει αν επιλέξεις το 14ημερο. Στη θέση σου έπρεπε να επιλέξεις άμεση ενεργοποίηση για να μην καθυστερήσει. Επίσης με την άμεση σε πιθανή αντιπροσφορα ενδεχομένως να προλάβεις να ακυρώσεις. Ενώ με το 14ημερο θα στείλουν την αίτηση στον παλιό πάροχο την 15 ημέρα