Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

Θελω να αλλαξω μνημη στο εν λογο laptop. Επι τι ευκαιρια, να καθαρισω και τα φουρφουρια εσωτερικα. Θα χασω την εγγυηση αν το ανοιξω απο κατω? Δεν εχει καποιο αυτοκολλητο ασφαλειας, παρα μονο ενα "factory seal" σε μια βιδα απο τις πολλες. Τηλεφωνησα στο κααταστημα που το πηρα και δεν ξερουν με σιγουρια να μου απαντησουν. Νομιζουν πως οχι. Επισης τηλεφωνησα σε καταστημα επισκευης MSI laptop και αυτοι δεν μπορεσαν να μου δωσουν μια σιγουρη απαντηση. Ξερετε μηπως τιποτα? Θα εχω θεμα με την εγγυηση?

Ευχαριστω!

1632943434169.jpg

Δημοσ.

Παλια ήξερα οτι δεν υπηρχε καποιο προβλημα αν ανοιγε το καπακι ο πελατης. Πλεον δεν γνωριζω αν εχει αλλαξει αυτο.

Όμως μπορεις να στειλεις ενα μειλ στην MSI ή livechat (αν εχει) και να παρεις επισημη απαντηση (φυσικα το authorized service center θα επρεπε να γνωριζει κ αν οχι.. εφοσον έχουν καθημερινη επικοινωνια με την MSI να ρωτουσαν κ να εδιναν κ σε εσενα μια απαντηση..). Την απαντηση π θα λαβεις να την κρατησεις σε περιπτωση π θα σ χρειαστει

Δημοσ.

Εχω ενα παρομοιο laptop με εσενα, εστειλα mail στην msi και απαντησαν αυτο. Θα σου συνηστουσα να κανεις το ιδιο για να εχεις αποδειξεις αν χρειαστει

615144154_MSIrespond.PNG.4839073d3d0c962cc8cae6b59399ae99.PNG

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...