Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Gkns είπε

Το εβαλα στο αμαξι αλλα δεν φταίει αυτο. Ειμουν προσεκτικός και το γυαλι αυτο για να ραγίσει σε τοσο μεγάλο βαθμό θέλει μπουνία...

Δεν είναι ποτήρι.

όπως λέει ένα ρητό : Αν σε κοροϊδέψουν μια φορά ντροπή τους. Αν σε κοροϊδέψουν δεύτερη φορά ντροπή σου

Θα φροντίσω να μην υπάρξει δεύτερη φορά....

Δύσκολο να δικαιωθεις, θα μπορουσε να σπασει ανετα στην μεταφορα ακομα και απο καποια γουβα κλπ κατα την διαδρομη.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Gkns είπε

Θα κάνω καταγγελία αλλά είναι επαγγελματίες απατεώνες.

Δεν πιστεύω να δικαιωθώ. Απλά από εδώ και πέρα θα κάνω τον μακακα και θα τους βάζω να μου ανοίγουν κουτιά και να τα ξανακλεινουν πριν το αγοράσω.

Ωστοσο στην περίπτωσή μου, πρώτα πληρώνεις και μετά παίρνεις το κουτί επομένως απλά θα αγοράζω και από καλύτερα καταστήματα και ας είναι 20% ακριβότερα.  

Είναι πωλητές ελαττωματικών και είναι expert στην εξαπάτηση.

Όπως ξαναείδα πιο πριν : Αν σε κοροϊδέψουν μια φορά ντροπή τους. Αν σε κοροϊδέψουν δεύτερη φορά ντροπή σου.

Όταν σου έλεγε ο @Sheogorath να αποφύγεις τους χαρακτηρισμούς, αυτό εννοούσε ;)

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Όταν σου έλεγε ο @Sheogorath να αποφύγεις τους χαρακτηρισμούς, αυτό εννοούσε ;)

Σωστός γιατί τώρα αν πας σε καταγγελία και τα δουν αυτά σου κάνουν μήνυση για συκοφαντική.

Απλα δυσφημείς με την εμπειρία σου χωρίς να χαρακτηρίζεις την απέναντι πλευρά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aπο ποτέ η αλήθεια και η εμπειρία μου είναι συκοφαντία? 

Πάντως καταλαβαίνω τι λέτε. 

Θα πω απρόσωπα την εμπειρία μου χωρίς καταγγελία γιατί όπως διάβασα δεν έχω αρκετά αποδεικτικά στοιχεία.

Μην τους κατονομάσω και τους χαλάσω την επιχείρηση που με τόσο κόπο κρατάνε.  

Πήρα το μάθημά μου και όποτε θα αγοράζω κάτι σε κουτί θα κάνω τον μακάκα και θα τους λέω  να μου το ανοίγουνε και να μου το κλείνουν αυτοπροσώπως. Απλά σε άλλες εταιρείες δεν είχα παρόμοια προβλήματα με μη αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος.

Επεξ/σία από Gkns
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Gkns είπε

Aπο ποτέ η αλήθεια και η εμπειρία μου είναι συκοφαντία? 

Πάντως καταλαβαίνω τι λέτε. 

Θα πω απρόσωπα την εμπειρία μου χωρίς καταγγελία γιατί όπως διάβασα δεν έχω αρκετά αποδεικτικά στοιχεία.

Μην τους κατονομάσω και τους χαλάσω την επιχείρηση που με τόσο κόπο κρατάνε.  

Πήρα το μάθημά μου και όποτε θα αγοράζω κάτι σε κουτί θα κάνω τον μακάκα και θα τους λέω  να μου το ανοίγουνε και να μου το κλείνουν αυτοπροσώπως. Απλά σε άλλες εταιρείες δεν είχα παρόμοια προβλήματα με μη αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος.

Καλο θα είναι, ευπαθή προιόντα, που είναι εύκολο να σπάσουν κτλ, να μην τα μεταφέρεις εσύ. Αν τα μεταφέρεις εσύ, οπως σωστά αναφέρεις παραπάνω, να ζητάς, αφού τα πληρώσεις φυσικά, να ανοιχθούν στο κατάστημα. Εγώ έτσι κάνω για τα περισσότερα προιόντα τεχνολογίας κ ειδικά ακριβά. Εξασφαλίζω άμεσα το DOA, σε όποια καταστήματα μπορώ.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Gkns είπε

Θα κάνω καταγγελία αλλά είναι επαγγελματίες απατεώνες.

Δεν πιστεύω να δικαιωθώ. Απλά από εδώ και πέρα θα κάνω τον μακακα και θα τους βάζω να μου ανοίγουν κουτιά και να τα ξανακλεινουν πριν το αγοράσω.

Ωστοσο στην περίπτωσή μου, πρώτα πληρώνεις και μετά παίρνεις το κουτί επομένως απλά θα αγοράζω και από καλύτερα καταστήματα και ας είναι 20% ακριβότερα.  

Είναι πωλητές ελαττωματικών και είναι expert στην εξαπάτηση.

Όπως ξαναείδα πιο πριν : Αν σε κοροϊδέψουν μια φορά ντροπή τους. Αν σε κοροϊδέψουν δεύτερη φορά ντροπή σου.

Αυτό που έχω σε bold μπορεί να σε κάνει να πληρώσεις πολλαπλές φορές την καμπίνα που έσπασε οπότε καλύτερα να ανασκευάσεις.

Από εκεί και πέρα αν προσπαθούν να σου πετάξουν το μπαλάκι της ευθύνης (γιατί από ότι καταλαβαίνω θεωρούν οτι έγινε με δική σου ευθύνη η ζημιά), απευθύνσου στο συνήγορο του καταναλωτή αν και χωρίς φωτογραφίες-βίντεο κατά την παραλαβή δύσκολα θα βγει άκρη...

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. Μην βρεθώ να τους πληρώνω και τα σπασμένα και από πάνω. 

Το πάθημα έγινε μάθημα.Πρωτη και τελευταία φορά.

Αλλά το ξέρουν και οι ίδιοι και μου λέγαν στείλε φωτογραφίες κτλπ και μετά κάνανε τις πάπιες. Ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα. Έπρεπε να το φανταστώ ότι για να είναι οι πιο φτηνοί, κάπου βρωμάει.

 

Δημοσ.

Συνεχίζεις το ίδιο.

Δεν πειράζει.

Ιδανικά λες απρόσωπα «αγόρασα αυτό από το τάδε μαγαζί, συνέβη αυτό, μπλα μπλα». Χωρίς να βάζεις ταμπέλες.

Και το γραφεις στο φβ τους, σε άλλα σάιτ κτλ. Ετσι τους κανεις ζημιά.

Εννοειται επικοινωνείς με συνήγορο και στέλνεις φωτό αυτό και την συσκευασία κτλ. 

Δημοσ.

Με τον συνήγορο , βλέπεις φως στο τούνελ? Η τζάμπα θα ασχοληθώ?

Η μήπως μπλέξω στο τέλος? Αρκετά τράβηξα τις τελευταίες μέρες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...