Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους

 

Αγορασα μια καμπινα μπανιου απο το λερου μερλιν, και μολις εφτασα σπιτι και ανοιξα το κουτι ειδα οτι ηταν ραγισμενο το γυαλι σε μεγαλο ποσοστο (απο δικο τους λαθος 100%). Πηγα πισω και τους ειπα οτι ήταν να τους πω, και λεγανε οτι δεν γινετε τιποτα (ουτε αντικατασταση, ουτε επιδιορθωση ,ουτε εκπτωση για αγορα καινουριας). Μπορω να κανω κατι για αυτην την περιπτωση?

 

Μου εδωσαν κλειστο το κουτι με ταινιες κτλπ. Δεν νομιζω να ειχα την δυνατοτητα να το κοιταξω πριν φτασω σπιτι....

 

καθε γνωμη σεβαστη....

  • Sad 1
Δημοσ.

Email με φωτογραφίες στα κεντρικά της εταιρείας, με κοινοποίηση στο ΙΝΚΑ και στην ΓΓΚ.

Εξηγείς ακριβώς τι συνέβη και τι απαιτείς.

Καλή τύχη. Οπλίσου με υπομονή και επιμονή, και λογικά θα δικαιωθείς.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, UncleKim said:

Email με φωτογραφίες στα κεντρικά της εταιρείας, με κοινοποίηση στο ΙΝΚΑ και στην ΓΓΚ.

Εξηγείς ακριβώς τι συνέβη και τι απαιτείς.

Καλή τύχη. Οπλίσου με υπομονή και επιμονή, και λογικά θα δικαιωθείς.

Το έκανα , έστειλα εικονες και αποδείξεις. Τα υπόλοιπα που λές πως θα με βοηθήσουν? Ειμαι αρχαριος σε αυτα τα πραγματα...

Απλα θελω να μου εξηγησεις εαν θα γίνει κατι με το ΙΝΚΑ και την ΓΓΚ.

Με την εταιρία δεν ξαναμιλάω. Απλα θα χάσω τον χρόνο μου.

Επεξ/σία από paredwse
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Gkns said:

Το έκανα , έστειλα εικονες και αποδείξεις. Τα υπόλοιπα που λές πως θα με βοηθήσουν? Ειμαι αρχαριος σε αυτα τα πραγματα...

Απλα θελω να μου εξηγησεις εαν θα γίνει κατι με το ΙΝΚΑ και την ΓΓΚ.

Με την εταιρία δεν ξαναμιλάω. Απλα θα χάσω τον χρόνο μου.

Από την στιγμή που έχεις μια διαφωνία με κάποιο κατάστημα για το οτιδήποτε, υπεύθυνοι είναι οι παραπάνω φορείς.

Θα στείλεις σε αυτούς το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, και θα σε καθοδηγήσουν εκείνοι ανάλογα με το τι προβλέπει ο νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις.

Είναι δύσκολη περίπτωση από την στιγμή που ανέλαβες εσύ την μεταφορά και είναι δύσκολο να αποδείξεις οτι δεν την έσπασες εσύ.

Δεν χάνεις κάτι να απευθυνθείς σε αυτούς πάντως. 

Επεξ/σία από paredwse
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω.

Πάντως πρώτη φορά μου συμβαίνει. Στον κοτσόβολο και οπουδήποτε έχει τύχει να είχαν ελαττωματικο προιον, γινοταν αντικατάσταση. Πρωτη φορά πήρα απο μερλίν και τελευταία.

Δυστυχώς θα το πώ αλλα πρέπει να κανω τον μακακα στα μαγαζιά και να τους επιβάλω να μου ανοίγουν τα κουτιά , να τα βλέπω και να μου τα ξανακλείνουν μπροστά μου. Καθε πάθημα και μάθημα.

Επεξ/σία από paredwse
Δημοσ.
8 hours ago, Gkns said:

Σε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω.

Πάντως πρώτη φορά μου συμβαίνει. Στον κοτσόβολο και οπουδήποτε έχει τύχει να είχαν ελαττωματικο προιον, γινοταν αντικατάσταση. Πρωτη φορά πήρα απο μερλίν και τελευταία.

Δυστυχώς θα το πώ αλλα πρέπει να κανω τον μακακα στα μαγαζιά και να τους επιβάλω να μου ανοίγουν τα κουτιά , να τα βλέπω και να μου τα ξανακλείνουν μπροστά μου. Καθε πάθημα και μάθημα.

Γενικά συνήθεια όταν ανοίγει σφραγισμένο κουτί να γίνεται με κάμερα. ΠΑΝΤΑ.

Μας έχουν σώσει σε σπασμένες τηλεοράσεις, κινητά, λάπτοπ κτλ.

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sheogorath είπε

Γενικά συνήθεια όταν ανοίγει σφραγισμένο κουτί να γίνεται με κάμερα. ΠΑΝΤΑ.

Μας έχουν σώσει σε σπασμένες τηλεοράσεις, κινητά, λάπτοπ κτλ.

Μολις το πρωτοάνοιξα, εβγαλα φωτο. Ωστοσο έχεις δικιο, επρεπε βιντεο πριν το ανοίξω. Αλλα δεν μου είχε ξανατύχει αυτο ενώ το πήρα πρόσφατα να κάνουν τις πάπιες....

 

Καθε πάθημα και μάθημα.

Δημοσ.

Θα βγάλεις άκρη.

Αν ξαναμιλήσεις μαζί τους πες θα γράψω την εμπειρία μου σε ΚΑΘΕ φόρουμ της αγοράς.

Αν είναι αληθινή εμπειρία δεν είναι δυσφήμιση, μην φοβάσαι. Απλά μην χαρακτηρίζεις. Απλά περιγράφεις ;)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο θα κάνω που μου προτείνεις. Το δευτερο όμως, ουτε δυσφήμιση ούτε τίποτα, την αλήθεια λέω. Καλυτερα να χασω 100 ευρω και να σώσω αλλους 100 ανθρώπους. Αυτο που πέρασα τις τελευταίες μέρες ειναι κωμικοτραγικό.

Επεξ/σία από paredwse
Δημοσ.

Το εβαλα στο αμαξι αλλα δεν φταίει αυτο. Ειμουν προσεκτικός και το γυαλι αυτο για να ραγίσει σε τοσο μεγάλο βαθμό θέλει μπουνία...

Δεν είναι ποτήρι.

όπως λέει ένα ρητό : Αν σε κοροϊδέψουν μια φορά ντροπή τους. Αν σε κοροϊδέψουν δεύτερη φορά ντροπή σου

Θα φροντίσω να μην υπάρξει δεύτερη φορά....

Δημοσ.

Αν σου πουν ότι το χτύπησες κατά την μεταφορά να πεις το προφανές ότι το προϊόν έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα και πρέπει να είναι ανθεκτικό στις μεταφορές.  Επίσης να φαίνεται στις φωτογραφίες σου ότι δεν είναι χτυπημένη η κούτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα κάνω καταγγελία αλλά είναι επαγγελματίες απατεώνες.

Δεν πιστεύω να δικαιωθώ. Απλά από εδώ και πέρα θα κάνω τον μακακα και θα τους βάζω να μου ανοίγουν κουτιά και να τα ξανακλεινουν πριν το αγοράσω.

Ωστοσο στην περίπτωσή μου, πρώτα πληρώνεις και μετά παίρνεις το κουτί επομένως απλά θα αγοράζω και από καλύτερα καταστήματα και ας είναι 20% ακριβότερα.  

Είναι πωλητές ελαττωματικών και είναι expert στην εξαπάτηση.

Όπως ξαναείδα πιο πριν : Αν σε κοροϊδέψουν μια φορά ντροπή τους. Αν σε κοροϊδέψουν δεύτερη φορά ντροπή σου.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...