xronis Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους. Δέχθηκα ενδιαφέρουσα προσφορά για ολοκληρωμένο οικογενειακό πακέτο της Vodafone (2 κινητά, σταθερό και 100άρι ίντερνετ) και είναι περίπου ένα εικοσάρικο κάτω από ότι δίνω τώρα που έχω τα ίδια στην WIND. Κάτοικος επαρχιακής πόλης, το καφαο αν έχω καταλάβει καλά δεν είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 500 μέτρων. Ίσως είναι και πολύ πιο κοντά. Εγώ θέλω να ρωτήσω το εξής. Επειδή θυμάμαι που γενικά μέχρι πριν κάποιο διάστημα άκουγα πολύ γκρίνια για την Vodafone, αξίζει σαν υπηρεσίες αυτό που δίνει ή θα δινοπαθήσω αν πάω; Με ενδιαφέρει και η ποιότητα των υπηρεσιών (π.χ σήμα) αλλά και η τεχνική υποστήριξη.
bill27 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Για την κινητη ρωτα καποιον γνωστο σου απο την περιοχη να σ πει.Εγω ειμαι με adsl απο το 2009 (hol τοτε)μεχρι σημερα,σε γενικες γραμμες ευχαριστημενος,οσο για τεχνικη υποστηριξη μεσα σε 2 μερες απο την βλαβη ειχα τεχνικο σπιτι μου Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2021 από bill27
vagelis2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Και εγώ έχω vodafone adsl24 και από υποστήριξη είναι εντάξει.. οι ταχύτητες είναι χαμηλές επειδή μόνο adsl (συχρονιζω 20mbps πιάνω 13mbps) παρέχει στην περιοχή μου και αν θέλω vdsl πάω αναγκαστικά στον ΟΤΕ.. Όταν παρουσίασε πρόβλημα ή γραμμή μου και έπρεπε να έρθει τεχνικός (περασε καλώδιο από άλλη κολόνα εναέριο γιατί το υπόγειο είχε θέμα) δεν είχα τηλ/Internet για 3-4 μέρες αλλά λύθηκε το θέμα.. Τώρα είναι και ανάλογα την περίπτωση και το πρόβληματα που θα προκύψουν.. Και το βασικό δίνουν παράταση πληρωμής αν δεν μπορείς να πληρώσεις.. τώρα τελευταία το βάλανε και στο site και στο app αλλά μπορείς και τηλεφωνικά να τους ζητησεις αλλα πάει μήνα πάρα μήνα γιατί δεν το επιτρέπει το σύστημα μετά.. Αν πετύχεις καλό υπάλληλο και του εξήγησεις μπορεί και να στη βγάλει ομως..
VonLoutsos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Θεωρώ πως από την στιγμή που η HOL έγινε Vodafone έχει γίνει λίγο χειρότερη (πιστεύω στην εξυπηρέτηση πελατών) αλλά χωρίς να έχω συνεργαστεί με Wind θεωρώ πως είναι καλύτερη. Και ώς συνήθως πίσω από τον OTE όπου μετράει το οτι πληρώνεις παίρνεις και κυρίως πως ο ΟΤΕ είναι ο ιδιοκτήτης σχεδόν του δικτύου. 1
xronis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 21 ώρες πριν, bill27 είπε Για την κινητη ρωτα καποιον γνωστο σου απο την περιοχη να σ πει.Εγω ειμαι με adsl απο το 2009 (hol τοτε)μεχρι σημερα,σε γενικες γραμμες ευχαριστημενος,οσο για τεχνικη υποστηριξη μεσα σε 2 μερες απο την βλαβη ειχα τεχνικο σπιτι μου Παρόμοια καλά σχόλια έχω ακούσει και από άτομα που έχουν κινητή στην περιοχή που ζω. Είμαι ένα βήμα στο να κάνω την αλλαγή, αλλά παρατήρησα πως τελευταία ανανέωση συμβολαίου στην WIND έκανα τον Φεβρουάριο του 2021. Που σημαίνει πως έιναι λίγο έως πολύ χλωμό να γίνει αναίμακτα η δουλειά μου. Και δεν ξέρω αν θα με συμφέρει. Δεν ξέρω τι ρίτρες έχει το σπάσιμο συμβολαίου. Θα επικοινωνήσω αύριο μαζί τους και θα δω
anavgous Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Είναι ανάλογα πάντοτε την περιοχή, ακόμα και τα μέτρα από το καφάο. Εγώ από τη vodafone είμαι ευχαριστημένος γιατί έχω καφάο της στην είσοδο της πολυκατοικίας μου και από ταχύτητες δεν είχα ποτέ πρόβλημα, πιάνω παραπάνω από 50 σε 50αρα vdsl γραμμή. Επίσης από σήμα στα κινητά δεν είχα ιδιαίτερο θέμα, αλλά αυτό είναι ενώ κινούμαι σε περιοχές που κανένας πάροχος δεν έχει πρόβλημα. Επομένως είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στην εκάστοτε περίπτωση, τοποθεσία, πρόσβαση, απόσταση από καφάο κλπ..
xronis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Τελικά η wind μου ζήτησε τα άντερα της για σπάσιμο συμβολαίου και δεν έχει νόημα.Οπως και να'χει ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλων
Sudowoodo Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Είδα ότι ουσιαστικά έκλισες το thread, απλα μιας και ζητάς γνώμη και μπορεί και κάποιος άλλος να την θελει λέω να πω και τη δικη μου εμπειρία. Μπορώ να μιλήσω μόνο από την προσωπική μου εμπειρία με την Vodafone, η οποία είναι πολύ κακή, φυσικά θα υπάρχουν και άλλοι με θετικές εμπειρίες. Για να μην τα πολύ λεω είχα κάνει μια προσφορά για 50ρα τον Ιούλιο, τότε ήμουν σε 24ρα nova. Δέχτηκα την προσφορά μου στείλαν εξοπλισμό κτλ, βάζω το router και δεν συγχρόνιζε, δήλωσαν βλάβη στον ΟΤΕ η οποία ουδέποτε λύθηκε και απλα μου είπαν πριν 2-3 μέρες «φταίει ο ΟΤΕ, να φύγετε από την Vodafone» (δεν ξερω γιατί θέλαν να με ξεφορτωθούν έτσι, με την nova 10 χρόνια και τυπικότατος ήμουν στις πληρωμές και όλα). Στο μεταξύ η εξυπηρέτηση πελατών ηταν ΑΘΛΙΑ οι τεχνικοί δεν ξέραν που τους πάνε τα 4 (παράδειγμα, ξέραμε ότι δεν συγχρονίζει η γραμμή και στην βλάβη δήλωναν χαμηλή ταχύτητα.), λέγαν ότι θα σε πάρουν τηλέφωνο, δεν σε παίρνανε ποτέ. Τώρα στο τμήμα εξυπηρέτησης, έλεγαν ότι θα πιστωθούν οι μέρες τις βλάβης, και για αυτούς τους 3 μήνες (στους οποίους δεν είχα υπηρεσίες) οι λογαριασμοί εκδιδόντουσαν κανονικότατα. Προσωπικά πιστεύω ότι αν η Vodafone δεν έχει καμπίνες στην περιοχή σου (και μισθώνει γραμμές από άλλο πάροχο), σε συνδυασμό με την εξυπηρέτηση τους, στην 1η βλάβη θα σε τρελάνουν. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2021 από Sudowoodo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα