rudigarcia222 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 Καλημέρα. Έχουμε ένα σπρίντερ στην δουλειά. Ο εργοδότης μας λέει κάθε Παρασκευή που κλείνουμε μέχρι Δευτέρα να βγάζουμε τον πόλο της μπαταρίας με την λογική να μην ξεμείνει. Έχει και λίγο τα χρονάκια της η μπαταρία είναι ταλαιπωρημενη. Μετά το πρωί της Δευτέρας το βάζουμε και το χρησιμοποιούμε εδώ και καιρό έτσι. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια που μου γεννήθηκαν από την διαδικασία. 1)αρχικά μια υποθετική απορία. εστω ότι φεύγουμε ολοι σε άδεια 15πλας μέρες κάτι το όχημα θα έμενε ακίνητο. Εαν δεν βγάζαμε τον πόλο λογικά θα ξεμενε και δεν θα έπαιρνε μπροστά. Αν όμως κάνουμε πάλι την ίδια διαδικασία του εργοδότη βγάζοντας τον πόλο μπορεί να λειτουργεί μετά και από τόσες μέρες?? Δηλ ένα παρατημένο όχημα μπορεί να σωθεί η μπαταρία αν την βγάλω? 2)κατι σχετικό με το πολύ κρύο. Πέρσι θυμάμαι στα - 5 στα χιόνια, στην δεύτερη μέρα το αμάξι δεν έπαιρνε. Αυτή η διαδικασία με το βγάλσιμο του πόλου μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό??στα κρύα?? 3)μπορει να έχει κάποιο μειονέκτημα? Να μην είναι σωστό?? Ξέρω ότι κάποια σπρίντερ και κάποια φορτηγά έχουν δικό τους μηχανισμό που κάνει αυτό ακριβώς να νεκρωνει το ρεύμα απλά το έχουν σαν λειτουργία από τη μάνα τους με κάποιο μοχλό. Εμείς επειδή τον κάνουμε τύπου πατέντα μήπως δεν προβλέπεται?
bill_zaf Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 Αν δεν εχει καπου διαρροή, δεν παιζει σπουδαιο ρολο αν ειναι πανω η οχι ο πολος 2
Ribopaido Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Καλημέρα στην ομάδα. Η λογική του να βγάλεις τη μπαταρία ειναι πως αν εχει διαρροή καποιο κύκλωμα( αρα σταθερη κατανάλωση ρευματος) να μην ξεμείνει η μπαταρία. Γενικά ισχύει αυτο που δειχνει η εικόνα. Αρα καταλαβαίνεις οτι οσο η μπαταρία γερνάει + η θερμοκρασία μειώνεται , η μίζα τραβάει εκθετικά περισσότερο ρευμα . Βέβαια στα καινούργια η μπαταρία πρέπει να ειναι πάνω γιατι η ECU κάνει ΜΟΝΙΜΑ ελεγχο και πρέπει να υπάρχει τροφοδοσια 1
piiii Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Απο την μέχρι τώρα εμπειρία μου, κατά πρώτον θα συμφωνήσω με τον παραπάνω συνάδελφο περί διαρροής. Νομίζω όμως εν τέλει αυτό που καταπονεί παραπάνω την μπαταρία, είναι τα διάφορα σκαμπανεβάσματα στην θερμοκρασία. Το παραπάνω "βράζει" τις πλάκες, εξατμίζονται τα υγρά και στο τέλος τα cca που μένουν διαθέσιμα δεν επαρκούν για να ξεκινήσουν τον κινητήρα, και αναγκαστικά η μπαταρία θέλει αλλαγή. 2
babisskg Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 8 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Καλημέρα. Έχουμε ένα σπρίντερ στην δουλειά. Ο εργοδότης μας λέει κάθε Παρασκευή που κλείνουμε μέχρι Δευτέρα να βγάζουμε τον πόλο της μπαταρίας με την λογική να μην ξεμείνει. Έχει και λίγο τα χρονάκια της η μπαταρία είναι ταλαιπωρημενη. Μετά το πρωί της Δευτέρας το βάζουμε και το χρησιμοποιούμε εδώ και καιρό έτσι. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια που μου γεννήθηκαν από την διαδικασία. 1)αρχικά μια υποθετική απορία. εστω ότι φεύγουμε ολοι σε άδεια 15πλας μέρες κάτι το όχημα θα έμενε ακίνητο. Εαν δεν βγάζαμε τον πόλο λογικά θα ξεμενε και δεν θα έπαιρνε μπροστά. Αν όμως κάνουμε πάλι την ίδια διαδικασία του εργοδότη βγάζοντας τον πόλο μπορεί να λειτουργεί μετά και από τόσες μέρες?? Δηλ ένα παρατημένο όχημα μπορεί να σωθεί η μπαταρία αν την βγάλω? 2)κατι σχετικό με το πολύ κρύο. Πέρσι θυμάμαι στα - 5 στα χιόνια, στην δεύτερη μέρα το αμάξι δεν έπαιρνε. Αυτή η διαδικασία με το βγάλσιμο του πόλου μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό??στα κρύα?? 3)μπορει να έχει κάποιο μειονέκτημα? Να μην είναι σωστό?? Ξέρω ότι κάποια σπρίντερ και κάποια φορτηγά έχουν δικό τους μηχανισμό που κάνει αυτό ακριβώς να νεκρωνει το ρεύμα απλά το έχουν σαν λειτουργία από τη μάνα τους με κάποιο μοχλό. Εμείς επειδή τον κάνουμε τύπου πατέντα μήπως δεν προβλέπεται? Καλημέρα , καλή εβδομάδα , η διαδικασία λέγεται " Γιατροσόφια " και το γράφω χωρίς επικριτική διάθεση , μόνο και μόνο για την περίπτωση όπου υπάρχει τυχόν " οικονομική δυσχέρεια " , πράγμα όχι απίθανο . Στέκομαι σ' αυτό που λέτε πως τα έχει τα χρονάκια της η μπαταρία , άρα θέλει ξεκάθαρα αλλαγή με καινούργια . Οι ζημίες που μπορεί να προκύψουν στο Sprinter , από χαμηλά ρεύματα ίσως ξεπεράσουν το κόστος μιάς καινούργιας μπαταρίας , χώρια τα συνεχή βάλε βγάλε που έχουν κινδύνους , αν ας πούμε το Sprinter έχει κάπου εγκέφαλο έναν η περισσότερους . Από εκεί και πέρα , αυτός που το σκέφτηκε και σας έβαλε στην διαδικασία , ξέρει καλύτερα . 2
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε 3)μπορει να έχει κάποιο μειονέκτημα? Να μην είναι σωστό?? Ξέρω ότι κάποια σπρίντερ και κάποια φορτηγά έχουν δικό τους μηχανισμό που κάνει αυτό ακριβώς να νεκρωνει το ρεύμα απλά το έχουν σαν λειτουργία από τη μάνα τους με κάποιο μοχλό. Εμείς επειδή τον κάνουμε τύπου πατέντα μήπως δεν προβλέπεται? Στα φορτηγά κλπ που έχουν τον διακόπτη της μπαταρίας δεν κόβει τελείως το ρευμα,ρολόι και ταχογράφος πχ εχουν ρευμα συνέχεια. 1
Joshua21 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 10 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Καλημέρα. Έχουμε ένα σπρίντερ στην δουλειά. Ο εργοδότης μας λέει κάθε Παρασκευή που κλείνουμε μέχρι Δευτέρα να βγάζουμε τον πόλο της μπαταρίας με την λογική να μην ξεμείνει. Έχει και λίγο τα χρονάκια της η μπαταρία είναι ταλαιπωρημενη. Μετά το πρωί της Δευτέρας το βάζουμε και το χρησιμοποιούμε εδώ και καιρό έτσι. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια που μου γεννήθηκαν από την διαδικασία. 1)αρχικά μια υποθετική απορία. εστω ότι φεύγουμε ολοι σε άδεια 15πλας μέρες κάτι το όχημα θα έμενε ακίνητο. Εαν δεν βγάζαμε τον πόλο λογικά θα ξεμενε και δεν θα έπαιρνε μπροστά. Αν όμως κάνουμε πάλι την ίδια διαδικασία του εργοδότη βγάζοντας τον πόλο μπορεί να λειτουργεί μετά και από τόσες μέρες?? Δηλ ένα παρατημένο όχημα μπορεί να σωθεί η μπαταρία αν την βγάλω? 2)κατι σχετικό με το πολύ κρύο. Πέρσι θυμάμαι στα - 5 στα χιόνια, στην δεύτερη μέρα το αμάξι δεν έπαιρνε. Αυτή η διαδικασία με το βγάλσιμο του πόλου μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό??στα κρύα?? 3)μπορει να έχει κάποιο μειονέκτημα? Να μην είναι σωστό?? Ξέρω ότι κάποια σπρίντερ και κάποια φορτηγά έχουν δικό τους μηχανισμό που κάνει αυτό ακριβώς να νεκρωνει το ρεύμα απλά το έχουν σαν λειτουργία από τη μάνα τους με κάποιο μοχλό. Εμείς επειδή τον κάνουμε τύπου πατέντα μήπως δεν προβλέπεται? 1) Τα αυτοκίνητα πάντα καταναλώνουν ρεύμα από την μπαταρία έστω και ελάχιστο, συνεπώς ναι, το βγάλσιμο του πόλου ενδεχομένως να κάνει διαφορά, ειδικά όταν η μπαταρία είναι γερασμένη (άρα μειωμένη χωρητικότητα) και όταν υπάρχουν διαρροές πέραν του φυσιολογικού. 2) Στο πολύ κρύο έχουμε άλλα προβλήματα, πρώτον στην εκκίνηση με πολύ κρύο χρειάζεται περισσότερη ισχύ για να περιστραφεί ο στρόφαλος, και δεύτερο και κυριότερο στο κρύο η πυκνότητα των ηλεκτρολυτών της μπαταρίας αυξάνεται και η ισχύς του ρεύματος εκκίνησης μειώνεται. Και εδώ το βγάλσιμο πόλου ενδεχομένως να κάνει διαφορά. 3) Δεν έχει διαφορά, το ίδιο ακριβώς κάνει το βγάλσιμο του πόλου με τον διακόπτη. Εννοείται όταν το κάνεις σωστά. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Παντως το να βαλετε ενα τετοιο διακόπτη https://www.google.com/search?q=διακοπτησ+μπαταριασ+αυτοκινητου&rlz=1CAHNBM_enGB898&sxsrf=AOaemvJ__4drEAzsNc5LaTxsCuU4iVPUtQ:1632727363239&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiIo4C0z57zAhV2hf0HHXp3DjkQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1300&bih=580&dpr=1.05 δεν είναι κάτι δύσκολο . 1
Klausx Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 10 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Καλημέρα. Έχουμε ένα σπρίντερ στην δουλειά. Ο εργοδότης μας λέει κάθε Παρασκευή που κλείνουμε μέχρι Δευτέρα να βγάζουμε τον πόλο της μπαταρίας με την λογική να μην ξεμείνει. Έχει και λίγο τα χρονάκια της η μπαταρία είναι ταλαιπωρημενη. Μετά το πρωί της Δευτέρας το βάζουμε και το χρησιμοποιούμε εδώ και καιρό έτσι. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια που μου γεννήθηκαν από την διαδικασία. 1)αρχικά μια υποθετική απορία. εστω ότι φεύγουμε ολοι σε άδεια 15πλας μέρες κάτι το όχημα θα έμενε ακίνητο. Εαν δεν βγάζαμε τον πόλο λογικά θα ξεμενε και δεν θα έπαιρνε μπροστά. Αν όμως κάνουμε πάλι την ίδια διαδικασία του εργοδότη βγάζοντας τον πόλο μπορεί να λειτουργεί μετά και από τόσες μέρες?? Δηλ ένα παρατημένο όχημα μπορεί να σωθεί η μπαταρία αν την βγάλω? 2)κατι σχετικό με το πολύ κρύο. Πέρσι θυμάμαι στα - 5 στα χιόνια, στην δεύτερη μέρα το αμάξι δεν έπαιρνε. Αυτή η διαδικασία με το βγάλσιμο του πόλου μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό??στα κρύα?? 3)μπορει να έχει κάποιο μειονέκτημα? Να μην είναι σωστό?? Ξέρω ότι κάποια σπρίντερ και κάποια φορτηγά έχουν δικό τους μηχανισμό που κάνει αυτό ακριβώς να νεκρωνει το ρεύμα απλά το έχουν σαν λειτουργία από τη μάνα τους με κάποιο μοχλό. Εμείς επειδή τον κάνουμε τύπου πατέντα μήπως δεν προβλέπεται? Τσάμπα ταλαιπωρία, για δύο μέρες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα εκτός και αν υπάρχει διαρροή κάπου. Επίσης βγάζει εκτός τον συναγερμό που μάλλον δεν έχει και έτσι μπορεί να νομίζει ότι προστατεύει το όχημα από κλοπή. 1
rudigarcia222 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, bill_zaf είπε Αν δεν εχει καπου διαρροή, δεν παιζει σπουδαιο ρολο αν ειναι πανω η οχι ο πολος δεν υπαρχει διαρροη,το κανει για να μην καιει ουτε απο την ελαχιστη παθητικη καταναλωση οπως ο ηλεκτρονικος ταχογραφος και γιατι οπως ειπα ειναι παλια μπαταρια 2 ώρες πριν, babisskg είπε Καλημέρα , καλή εβδομάδα , η διαδικασία λέγεται " Γιατροσόφια " και το γράφω χωρίς επικριτική διάθεση , μόνο και μόνο για την περίπτωση όπου υπάρχει τυχόν " οικονομική δυσχέρεια " , πράγμα όχι απίθανο . Στέκομαι σ' αυτό που λέτε πως τα έχει τα χρονάκια της η μπαταρία , άρα θέλει ξεκάθαρα αλλαγή με καινούργια . Οι ζημίες που μπορεί να προκύψουν στο Sprinter , από χαμηλά ρεύματα ίσως ξεπεράσουν το κόστος μιάς καινούργιας μπαταρίας , χώρια τα συνεχή βάλε βγάλε που έχουν κινδύνους , αν ας πούμε το Sprinter έχει κάπου εγκέφαλο έναν η περισσότερους . Από εκεί και πέρα , αυτός που το σκέφτηκε και σας έβαλε στην διαδικασία , ξέρει καλύτερα . καλημερα εχει αγορασει καινουρια,ηταν προβληματικη και την επεστρεψε και του ειπαν θα αργησει η αντικατασταση γιαυτο και κανουμε αυτο το γιατροσοφι οπως σωστα προσδιορισες,καθως η παλια μας το ειχε ξανακανει(γιαυτο την αποκαλεσα ταλαιπωρημενη),απλα αυτο που αναφερεις στο δευτερο σκελος του σχολιου σου ειναι το 3ο ερωτημα μου,δηλ μπορει απο τα εβδομαδιαια βαλε βγαλε να παθει κατι ο εγκεφαλος η καποιο αλλο συστημα?????????? 51 λεπτά πριν, Joshua21 είπε 2) Στο πολύ κρύο έχουμε άλλα προβλήματα, πρώτον στην εκκίνηση με πολύ κρύο χρειάζεται περισσότερη ισχύ για να περιστραφεί ο στρόφαλος, και δεύτερο και κυριότερο στο κρύο η πυκνότητα των ηλεκτρολυτών της μπαταρίας αυξάνεται και η ισχύς του ρεύματος εκκίνησης μειώνεται. Και εδώ το βγάλσιμο πόλου ενδεχομένως να κάνει διαφορά. 3 ώρες πριν, piiii είπε μίζω όμως εν τέλει αυτό που καταπονεί παραπάνω την μπαταρία, είναι τα διάφορα σκαμπανεβάσματα στην θερμοκρασία. 3 ώρες πριν, Ribopaido είπε Γενικά ισχύει αυτο που δειχνει η εικόνα. Αρα καταλαβαίνεις οτι οσο η μπαταρία γερνάει + η θερμοκρασία μειώνεται , η μίζα τραβάει εκθετικά περισσότερο ρευμα συγνωμη joshua21 αλλα βαση και αυτων που λενε τα παιδια και στο σχεδιαγραμμα,αφου απο το κρυο δυσκολευεται ολη η κατασταση καθως απαιτειται περισσοτερη ενεργεια στην εκκινηση,ειτε τον βγαζω τον πολο ειτε οχι στην τελικη το ιδιο δεν ειναι??αφου το κρυο ετσι και αλλιως την επηρεαζει ειτε ον ειτε οφ
babisskg Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε δεν υπαρχει διαρροη,το κανει για να μην καιει ουτε απο την ελαχιστη παθητικη καταναλωση οπως ο ηλεκτρονικος ταχογραφος και γιατι οπως ειπα ειναι παλια μπαταρια καλημερα εχει αγορασει καινουρια,ηταν προβληματικη και την επεστρεψε και του ειπαν θα αργησει η αντικατασταση γιαυτο και κανουμε αυτο το γιατροσοφι οπως σωστα προσδιορισες,καθως η παλια μας το ειχε ξανακανει(γιαυτο την αποκαλεσα ταλαιπωρημενη),απλα αυτο που αναφερεις στο δευτερο σκελος του σχολιου σου ειναι το 3ο ερωτημα μου,δηλ μπορει απο τα εβδομαδιαια βαλε βγαλε να παθει κατι ο εγκεφαλος η καποιο αλλο συστημα?????????? συγνωμη joshua21 αλλα βαση και αυτων που λενε τα παιδια και στο σχεδιαγραμμα,αφου απο το κρυο δυσκολευεται ολη η κατασταση καθως απαιτειται περισσοτερη ενεργεια στην εκκινηση,ειτε τον βγαζω τον πολο ειτε οχι στην τελικη το ιδιο δεν ειναι??αφου το κρυο ετσι και αλλιως την επηρεαζει ειτε ον ειτε οφ Ένα από τα προβλήματα που δημιουργούνται είναι στον εγκέφαλο , εφόσον έχει , μάλλον έχει . Φυσικά δεν μιλάμε για το κακό σενάριο , όπου θα πάει κάποιος ακροδέκτης σε λάθος πόλο , διότι προφανώς βγάζετε μόνο τον ένα , αλλά για το συνεχές βάλε βγάλε .
Joshua21 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, rudigarcia222 είπε συγνωμη joshua21 αλλα βαση και αυτων που λενε τα παιδια και στο σχεδιαγραμμα,αφου απο το κρυο δυσκολευεται ολη η κατασταση καθως απαιτειται περισσοτερη ενεργεια στην εκκινηση,ειτε τον βγαζω τον πολο ειτε οχι στην τελικη το ιδιο δεν ειναι??αφου το κρυο ετσι και αλλιως την επηρεαζει ειτε ον ειτε οφ Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου, πως προκύπτει ότι είναι το ίδιο? Δύο προβλήματα μαζί είναι χειρότερο από ότι ένα πρόβλημα μόνο του. Το κρύο είναι πρόβλημα από μόνο του, και εάν η μπαταρία έχει εκφορτιστεί έστω και ελάχιστα λόγω καταναλώσεων/απωλειών από τον συνδεδεμένο πόλο τότε το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο. 1
nik0laus Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 27/9/2021 στις 8:33 ΠΜ, babisskg είπε Από εκεί και πέρα , αυτός που το σκέφτηκε και σας έβαλε στην διαδικασία , ξέρει καλύτερα . Το αφεντικό πάντα τα ξέρει όλα καλύτερα .....
tigergreg Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ειναι δυνατον να περιμενει καινουργια μπαταρια οταν η αγορα ειναι φουλ? Μιζερος και κακομοιρης μου δειχνει που δεν θελει να δωσει τα φραγκα.... Για δυο 24ωρα? Εαν χανει το ρευμα σε δυο 24ωρα πεστου να αφηνει να δουλευει η μηχανη συνεχεια....🤣 Απαραδεκτες καταστασεις για ψυχωσικους.... Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2021 από tigergreg 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα