Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, newlynx είπε

Αδυνατείς να καταλάβεις κάτι πολύ απλό. Για τις 50.000 τα στοιχεία δείχνουν ότι αποτελούν γυναικοκτονίες και για αυτό συζητούμε σε αυτό το νήμα.
Αν έχεις στοιχεία (νομίζω υπάρχουν) πχ ότι 30.000 οφείλονται σε τσαμπουκάδες μεταξύ ανδρών άνοιξε ένα θέμα να προτείνουμε λύσεις, δημιούργησε ένα κίνημα με εκπαιδευτικό προσανατολισμό, κάνε μια προσπάθεια στην ΕΕ και θα σε βοηθήσουμε.
Δεν μιλάμε εδώ γενικά για όλες τις δολοφορίες, πόσο δύσκολο είναι να το κατανοήσεις; Μην αναμειγνύεις τα πάντα.

Mα και εγώ για τις γυναικοκτονίες μιλάω. Όταν αποτελούν μια σταγόνα στον ωκεανό των δολοφονίων τότε το φτώχο μου το μυαλό κάπου θεωρεί ότι τα επιχειρήματα περί πατριωτικής οικογένιας και αντρών που θεωρούν τις γυναίκες κτήματα μπάζει. Αλλιώς τα ποσοστά θα ήταν τούμπα, δεν θα είχαμε το 80% των δολοφονιών να αφορούν άντρες

  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 605
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

30 minutes ago, AtiX said:

Ευχαριστώ…

οπότε και εσύ θα γνωρίζεις ότι το επιθετικός είναι κάτι που μαθαίνεται και όχι κάτι που δεν μπορεί να ελεγχθεί…

To be fair, διαφωνώ, αλλά όχι εντελώς. Γενικά οι άντρες από την φύση τους έχουν μια κλίση πρός την βία. Είναι και εγκεφαλικό το θέμα, από την σκοπιά του εγκεφάλου οι άντρες είναι των άκρων. Πολύ χαμηλό και πολύ υψηλό IQ. Ενώ για τις γυναίκες υπάρχει μια ισσοροπία, με τις περισσότερες να βρίσκονται στο median. Βλέπεις κάτι τέτοιο στους πλυθησμούς της φυλακής ας πούμε, που ο μέσος όρος IQ είναι 10 μονάδες κάτω από ότι των αντρών έξω από την φυλακή.

Δέχομαι και το impact που έχει η οικογένεια, αλλά τότε μοιραίως οδηγούμαστε σε ρατσιστικά μονοπάτια. Μην επεκτείνω, θα γίνω πάλι ρατσιστής, απλά μια ματιά στα βίαια εγκλήματα και ποιοί τα διάπραττουν λύνει πολλές απορίες. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Lucifer said:

Δεν πιστεύω με τίποτα ότι δεν καταλαβαίνετε τη διαφορά στο να σκοτώσεις κάποια επειδή πήγε να σε χωρίσει VS να σκοτώσεις κάποια επειδή θέλει να σου κλέψει το χωράφι

Σε επιπεδο πολιτειας και δικαιοσυνης δεν υπαρχει διαφορα, απεναντι στον νομο ειμαστε ισοι. 

Τα εγκληματα με θυματα ανηλίκους ειναι ατυχες παραδειγμα: οι ανηλικοι δεν εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις/δικαιωματα με τους ενηλικους, η συγχρονη δυτικη κοινωνια θεσπιζει πως μεχρι τα 18 εισαι junior ανθρωπος, και επομενως ειναι χρεος της να σε προστατεψει παραπανω. 

Εν τελει εσυ προσωπικα θελεις να εισαχθει/εξαπλωθει ο ορος γυναικοκτονια, και τελος; Καποιου ειδους ηθικη δικαιωση post-mortem για τα θυματα; Η θελεις νομοθετικα οταν αντρας σκοτωνει γυναικα λογω παθους να επιβαλλεται μεγαλυτερη ποινη απ'οτι αντρας σκοτωνει γυναικα λογω κληρονομιας; Αν θες το δευτερο, πως στοιχειοθετειται νομικα; Edit: Κατι το οποιο ηδη γινεται οταν αποδιδεται η κατηγορια της ανθρωποκτονιας και κρινεται ενοχος ο κατηγορουμενος. Οποτε η σωστη διατυπωση ειναι αν θελεις διαφορετικα μεγιστα ορια φυλακισης για τους παραβατες

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tzotzo είπε

Είναι ίδιος ο ρατσισμός που δέχεται μια λεσβία; Ένας γκέι; Η μία τρανς; Είναι ίδιος ο ρατσισμός λόγω φύλλου και ίδιος της σεξουαλικής ταυτότητας;

Όχι γιατί δεν είναι καθόλου ρατσισμός και γενικά ο "κοινωνικός ρατσισμός" είναι άλλη μια παράλογη πίπα που κυκλοφόρησε από τους απανταχού πυροβολημένους, ενώ έχουμε ήδη τόσες άλλες ταιριαστές λέξεις για να χτίζουμε  χαρακτηρισμούς, όπως βλέπεις και στο μήνυμά μου.

Αλλά όχι - ήθελαν να κυκλοφορήσουν και το "κοινωνικός ρατσισμός" ώστε να μπορείς να εννοείς κοινωνικός ρατσιστής και να λες σκέτο ρατσιστής και έτσι όποιος κρίνει τους γκέι (lifestyle σεξουαλική επιλογή/προτίμηση), όποιος διαπράττει γαστρονομικό ρατσισμό (δεν σε γουστάρω επειδή τρως παστίτσιο) είναι αυτόματα το ίδιο καθίκι με κάποιον που υποτιμά τους μαύρους (βιολογικό χαρακτηριστικό άνευ επιλογής)... και το κυκλοφόρησαν αφού υπάρχουν άπειρα χάπατα που δέχονται τέτοιους όρους αμάσητους.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Herald είπε

 

To be fair, διαφωνώ, αλλά όχι εντελώς. Γενικά οι άντρες από την φύση τους έχουν μια κλίση πρός την βία. Είναι και εγκεφαλικό το θέμα, από την σκοπιά του εγκεφάλου οι άντρες είναι των άκρων. Πολύ χαμηλό και πολύ υψηλό IQ. Ενώ για τις γυναίκες υπάρχει μια ισσοροπία, με τις περισσότερες να βρίσκονται στο median. Βλέπεις κάτι τέτοιο στους πλυθησμούς της φυλακής ας πούμε, που ο μέσος όρος IQ είναι 10 μονάδες κάτω από ότι των αντρών έξω από την φυλακή.

Δέχομαι και το impact που έχει η οικογένεια, αλλά τότε μοιραίως οδηγούμαστε σε ρατσιστικά μονοπάτια. Μην επεκτείνω, θα γίνω πάλι ρατσιστής, απλά μια ματιά στα βίαια εγκλήματα και ποιοί τα διάπραττουν λύνει πολλές απορίες. 

Δεν θα διαφωνήσω στα περισσότερα από αυτά που έγραψες…

Υπάρχει αντίλογος, το ξέρεις, απλά όπως και νωρίτερα, εγώ δεν βρίσκω ρατσιστικά αίτια, ούτε ρατσιστικό τον λόγο σου… περισσότερο προκλητικό και ταυτόχρονα μονόπλευρο θα τον έλεγα… 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, randomcat είπε

Όχι γιατί δεν είναι καθόλου ρατσισμός και γενικά ο "κοινωνικός ρατσισμός" είναι άλλη μια παράλογη πίπα που κυκλοφόρησε από τους απανταχού πυροβολημένους, ενώ έχουμε ήδη τόσες άλλες ταιριαστές λέξεις για να χτίζουμε  χαρακτηρισμούς, όπως βλέπεις και στο μήνυμά μου.

Αλλά όχι - ήθελαν να κυκλοφορήσουν και το "κοινωνικός ρατσισμός" ώστε να μπορείς να εννοείς κοινωνικός ρατσιστής και να λες σκέτο ρατσιστής και έτσι όποιος κρίνει τους γκέι (lifestyle σεξουαλική επιλογή/προτίμηση), όποιος διαπράττει γαστρονομικό ρατσισμό (δεν σε γουστάρω επειδή τρως παστίτσιο) είναι αυτόματα το ίδιο καθίκι με κάποιον που υποτιμά τους μαύρους (βιολογικό χαρακτηριστικό άνευ επιλογής)... και το κυκλοφόρησαν αφού υπάρχουν άπειρα χάπατα που δέχονται τέτοιους όρους αμάσητους.

Είναι επιλογή το να είσαι straight / gay? 

Μου φύγε coca cola με μύξα από την μύτη από τα γέλια. Πότε επιλέγαμε, γιατί εμένα δεν με ρώτησε κανείς

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Σε επιπεδο πολιτειας και δικαιοσυνης δεν υπαρχει διαφορα, απεναντι στον νομο ειμαστε ισοι. 

Τα εγκληματα με θυματα ανηλίκους ειναι ατυχες παραδειγμα: οι ανηλικοι δεν εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις/δικαιωματα με τους ενηλικους, η συγχρονη δυτικη κοινωνια θεσπιζει πως μεχρι τα 18 εισαι junior ανθρωπος, και επομενως ειναι χρεος της να σε προστατεψει παραπανω. 

Εν τελει εσυ προσωπικα θελεις να εισαχθει/εξαπλωθει ο ορος γυναικοκτονια, και τελος; Καποιου ειδους ηθικη δικαιωση post-mortem για τα θυματα; Η θελεις νομοθετικα οταν αντρας σκοτωνει γυναικα λογω παθους να επιβαλλεται μεγαλυτερη ποινη απ'οτι αντρας σκοτωνει γυναικα λογω κληρονομιας; Αν θες το δευτερο, πως στοιχειοθετειται νομικα; Edit: Κατι το οποιο ηδη γινεται οταν αποδιδεται η κατηγορια της ανθρωποκτονιας και κρινεται ενοχος ο κατηγορουμενος. Οποτε η σωστη διατυπωση ειναι αν θελεις διαφορετικα μεγιστα ορια φυλακισης για τους παραβατες

 

Στο πρώτο σου ερώτημα, δεν έχω καμιά κάψα να εξαπλωθεί ο όρος, για μένα είναι απλά μια λέξη. Αλλά αν η αποδοχή ή η συνήθεια αυτού του όρου μας το κάνει ευκολότερο σαν κοινωνία να αποδίδουμε διαφορετική βαρύτητα σε κάποια εγκλήματα, ναι θα το ήθελα. Αν μπορούμε να διαχωρίζουμε αυτή τη βαρύτητα και χωρίς τον όρο "γυναικοκτονία" ή όποιον άλλο, βεβαίως και να πάει άπατος και να μην τον ξανακούσουμε ποτέ.

Αντίστοιχα, αν εγώ παίξω μαζί σου μπουνιές επειδή έχουμε οικονομικές διαφορές μια χαρά και σε καλό να μας βγει, αλλά αν παίξω μαζί σου μπουνιές επειδή είσαι μαύρος ή κινέζος ή από το Κορωπί, εκεί αλλάζει το πράγμα και χρειάζεται κάπως να το πούμε για να καταλάβουμε ότι δεν πρόκειται για μια σύγκρουση συμφερόντων: έτσι το είπαμε ρατσισμό και το κυνηγάμε λίγο παραπάνω γιατί σου ασκώ βία για κάτι που απλώς είσαι και όχι για κάτι που έκανες.

Όσο για τη μεγαλύτερη ποινή, προσωπικά διαφωνώ. Όχι γιατί με πιάνει κανένας πόνος για τον δράστη, αλλά επειδή θεωρώ πως η αύξηση των ποινών οδηγεί, αργά ή γρήγορα, τα μεσαίας βαρύτητας εγκλήματα να καταλήγουν ευκολότερα μεγάλης: αν η ποινή για βιασμό είναι ισόβια και η ποινή για ανθρωποκτονία είναι πάλι ισόβια, εγώ ο βιαστής δεν έχω κανένα λόγο να αφήσω το θύμα μου ζωντανό. Φυσικά δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα στο θέμα που συζητάμε, αλλά ενώ θεωρώ μείζον ζήτημα το κίνητρο, δε θεωρώ ότι μπορεί να ποσοτικοποιηθεί και καλύτερα θα ήταν να κερνάμε ποινές βάσει του αποτελέσματος και μόνο.

 

tldr, δε θέλω τον όρο, θέλω το σκεπτικό μας να τον κάνει τόσο αυτονόητο που να καταντήσει αχρείαστος και δε θέλω διαφορετικές ποινές για κάθε κίνητρο, παρά μόνο για κάθε πράξη.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, randomcat είπε

Όχι γιατί δεν είναι καθόλου ρατσισμός και γενικά ο "κοινωνικός ρατσισμός" είναι άλλη μια παράλογη πίπα που κυκλοφόρησε από τους απανταχού πυροβολημένους, ενώ έχουμε ήδη τόσες άλλες ταιριαστές λέξεις για να χτίζουμε  χαρακτηρισμούς, όπως βλέπεις και στο μήνυμά μου.

Αλλά όχι - ήθελαν να κυκλοφορήσουν και το "κοινωνικός ρατσισμός" ώστε να μπορείς να εννοείς κοινωνικός ρατσιστής και να λες σκέτο ρατσιστής και έτσι όποιος κρίνει τους γκέι (lifestyle σεξουαλική επιλογή/προτίμηση), όποιος διαπράττει γαστρονομικό ρατσισμό (δεν σε γουστάρω επειδή τρως παστίτσιο) είναι αυτόματα το ίδιο καθίκι με κάποιον που υποτιμά τους μαύρους (βιολογικό χαρακτηριστικό άνευ επιλογής)... και το κυκλοφόρησαν αφού υπάρχουν άπειρα χάπατα που δέχονται τέτοιους όρους αμάσητους.

Ειλικρινά και με κάθε θετική διάθεση, κάνε ένα διάλειμμα και σταματά να είσαι ενοχικός στις σκέψεις σου… αν καταφέρεις και βγεις από τα κουτάκια που έχεις επιβάλει στον τρόπο σκέψης σου θα δεις ότι κανένας δεν θέλει το κακό σου, κανένας δεν είναι εχθρός σου και κανένας δεν θέλει να σου επιβληθεί… οι περισσότεροι απλά θέλουν να τους ακούσεις και να τους καταλάβεις έστω και για μια φορά…

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Αντίστοιχα, αν εγώ παίξω μαζί σου μπουνιές επειδή έχουμε οικονομικές διαφορές μια χαρά και σε καλό να μας βγει, αλλά αν παίξω μαζί σου μπουνιές επειδή είσαι μαύρος ή κινέζος ή από το Κορωπί, εκεί αλλάζει το πράγμα και χρειάζεται κάπως να το πούμε για να καταλάβουμε ότι δεν πρόκειται για μια σύγκρουση συμφερόντων: έτσι το είπαμε ρατσισμό και το κυνηγάμε λίγο παραπάνω γιατί σου ασκώ βία για κάτι που απλώς είσαι και όχι για κάτι που έκανες.

Κάτσε γιατί πριν τα είχαμε βρεί και συμφωνήσει, τώρα με μπέρδεψες. Δηλαδή θεωρείς ότι υπάρχει έστω και μια "γυναικοκτονία" που ο δράστης σκότωσε το θύμα γιατί ήταν γυναίκα?

Δηλαδή αν ο μπάμπης ήταν gay και ο σύντροφος του ήθελε να φύγει από το σπίτι και να πάρει το παιδί μαζί δεν θα τον σκότωνε? 

  • Like 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Herald είπε

Έχει σημασία το γιατί τους δολοφόνησαν ή ότι τους δολοφόνησαν? Είναι σαν να λές ότι σε ενδιαφέρουν τα αυτοκινηστικά δυστυχήματα αλλά ασχολείσαι μόνο αυτά που προκλήθηκαν από σκασμένο λάστιχο. Ειδικά όταν αυτά που προκαλούνται από σκασμένο λάστιχο είναι το 0,001% των αυτοκινηστικών. Ε δεν σε ενδιαφέρουν τα αυτοκινηστικά, λαστιχάς είσαι.

 

Εδω το χανεις στον συλλογισμό. Τον πρώτο τρακάρισμα έγινε αυτοκίνητο με δέντρο. Το δεύτερο αυτοκίνητο με άλογο. Το τρίτο αυτοκίνητο με άνθρωπο. Αρκετά μετά αυτοκίνητο με αυτοκινητο. Σήμερα τα τρακάρισματα οφείλονται σε παραβίαση σηματοδότη και κανόνων γενικότερα, σε οδήγηση υπό την επήρεια, και λόγω χρήσης κινητού. Ως μεγαλύτερες αιτίες αναφέρομαι πάντα.  Όλα αυτά στο νομικό σύστημα αναφέρονται και καλύπτονται.  ΣΉΜΕΡΑ. Πριν 30 χρόνια ούτε κινητά υπήρχαν, ούτε φυσικα το προβλημα που αναδύθηκε εξαιτιας αυτων. Η κοινωνία λοιπόν αναγνώρισε το προβλημα, και προσπάθησε να δώσει λύσεις. Είτε εκπαιδεύοντας είτε τιμωροντας. 

 

Έτσι λοιπόν στο σήμερα ένα φαινόμενο που πάντα υπήρχε και κανένας δεν μιλουσε, προσπαθούμε να το αναγνωρίσουμε και να το μειωσουμε. Σαφώς και δεν είναι 0.001 το ποσοστό. Είναι τουλάχιστον 60% των δολοφόνων γυναικών άνδρες.

 

Μη φέρνεις σε παρακαλώ άκυρα παράδειγματα. Είναι λίγο ενοχλητικό.

 

10 λεπτά πριν, Herald είπε

Κάτσε γιατί πριν τα είχαμε βρεί και συμφωνήσει, τώρα με μπέρδεψες. Δηλαδή θεωρείς ότι υπάρχει έστω και μια "γυναικοκτονία" που ο δράστης σκότωσε το θύμα γιατί ήταν γυναίκα?

Δηλαδή αν ο μπάμπης ήταν gay και ο σύντροφος του ήθελε να φύγει από το σπίτι και να πάρει το παιδί μαζί δεν θα τον σκότωνε? 

Αν η γιαγιά μου είχε Ρόδες θα ήταν καρούλι.

 

Επικοδομητικη συζήτηση δεν μπορεί να γίνει σε υποθετική βαση. Είναι στοιχειώδεις κανόνες για τον διάλογο.

Είναι σαν να λέμε αν ο Μπάμπης ήταν Ολυμπιακός, και είχε πάρει το πρωτάθλημα στο μπάσκετ το 2010 δεν θα είχε σκοτώσει την καρολαιν

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tzotzo είπε

Εδω το χανεις στον συλλογισμό. Τον πρώτο τρακάρισμα έγινε αυτοκίνητο με δέντρο. Το δεύτερο αυτοκίνητο με άλογο. Το τρίτο αυτοκίνητο με άνθρωπο. Αρκετά μετά αυτοκίνητο με αυτοκινητο. Σήμερα τα τρακάρισματα οφείλονται σε παραβίαση σηματοδότη και κανόνων γενικότερα, σε οδήγηση υπό την επήρεια, και λόγω χρήσης κινητού. Ως μεγαλύτερες αιτίες αναφέρομαι πάντα.  Όλα αυτά στο νομικό σύστημα αναφέρονται και καλύπτονται.  ΣΉΜΕΡΑ. Πριν 30 χρόνια ούτε κινητά υπήρχαν, ούτε φυσικα το προβλημα που αναδύθηκε εξαιτιας αυτων. Η κοινωνία λοιπόν αναγνώρισε το προβλημα, και προσπάθησε να δώσει λύσεις. Είτε εκπαιδεύοντας είτε τιμωροντας. 

 

Έτσι λοιπόν στο σήμερα ένα φαινόμενο που πάντα υπήρχε και κανένας δεν μιλουσε, προσπαθούμε να το αναγνωρίσουμε και να το μειωσουμε. Σαφώς και δεν είναι 0.001 το ποσοστό. Είναι τουλάχιστον 60% των δολοφόνων γυναικών άνδρες.

 

Μη φέρνεις σε παρακαλώ άκυρα παράδειγματα. Είναι λίγο ενοχλητικό.

 

Το δικό σου παράδειγμα είναι άκυρο γιατί απλά...δεν τιμωρείται το τρακάρισμα. Δεν χρειάζετια να τρακάρεις για να τιμωρηθείς αν οδηγείς μεθυσμένος η παραβιάζεις το φανάρι (ή το κινητό που ανέφερες). 

Από όλα τα τρακαρίσματα πιανόμαστε από την αιτία που αποτέλει το 1 στα 1000 (σκασμένο λάστιχο) και φταίει η κοινωνία που μεγαλώσαμε σε ένα πατριαρχικό περιβάλλον που δεν βάζει σωστά αέρα στα λάστιχα του. 

  • Like 2
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Herald είπε

Είναι επιλογή το να είσαι straight / gay?

Τελευταία φορά που κοίταξα το manual για το πέος φαινόταν να είναι σχεδιασμένο να προορίζεται για μνι, αλλά μπορείς να κάνεις τις δικές σου επιλογές και να έχεις τις δικές σου σεξουαλικές προτιμήσεις και lifestyle. Lifestyle και επιλογή, όπως και η θρησκεία σου, το τι φοράς και τι μουσικό όργανο παίζεις. Σε αντίθεση ας πούμε με τον Έλληνα μαύρο που δεν επέλεξε ούτε την εθνικότητα ούτε και το χρώμα του δέρματος. Οπότε ξαφνικά το να κρίνουμε μια θρησκεία έγινε το ίδιο με το να κρίνεις μια φυλή.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Herald είπε

Κάτσε γιατί πριν τα είχαμε βρεί και συμφωνήσει, τώρα με μπέρδεψες. Δηλαδή θεωρείς ότι υπάρχει έστω και μια "γυναικοκτονία" που ο δράστης σκότωσε το θύμα γιατί ήταν γυναίκα?

Δηλαδή αν ο μπάμπης ήταν gay και ο σύντροφος του ήθελε να φύγει από το σπίτι και να πάρει το παιδί μαζί δεν θα τον σκότωνε? 

Ειλικρινά στο απαντάω αυτό, δεν έχω ιδέα. Και δεν έχω ιδέα γιατί δεν είμαι gay. Αλλά αμφιβάλλω ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο γιατί μιλάμε για μια πληθυσμιακή ομάδα που έχει βιώσει και βιώνει ακόμα σε διαφορετικό βαθμό την καταπίεση. Μου αρέσει να πιστεύω ότι το μέσο gay άτομο έχει μια δυσανεξία απέναντι σε πράξεις αυταρχισμού.

Αλλά αυτή σου η ερώτηση κρύβει πολλή ουσία κατά τη γνώμη μου: εγώ πιστεύω πως υπάρχει μια φιλοσοφία κοινωνικά περί "αρρενωπότητας" και "ρόλων των φύλων" κτλ. Δεν ξέρω τι παίζει στις καινούριες γενιές, αλλά στη δική μου (30+) υπήρχε μια χαρά διαδεδομένη η άποψη ότι γυναίκα=μάνα+δουλειές σπιτιού, ή ότι δε μπορείς να βιάσεις τη σύζυγό σου αφού είστε παντρεμένοι και η δουλειά της είναι να κάθεται να τον τρώει όποτε έχεις εσύ καύλες. Και φυσικά αυτό δουλεύει και αντίστροφα: ο άντρας πρέπει να βγάζει Χ φράγκα και πάνω, όσο καλύτερο αμάξι τόσο καλύτερος, όσο πιο μακρύ τόσο πιο καλό και πάει λέγοντας.

Ε εγώ αυτά τα θεωρώ μαλακίες. Όμως υπάρχουν αιώνες στο σκεπτικό μας και θέλουν αρκετή σκέψη και δουλειά για να κριθούν και να αλλάξουν αν και εφ' όσον χρειάζεται. Οπότε ναι μεν διαφωνώ με τον μπάρμπα που θεωρεί τη γυναίκα δούλα και κυρά αλλά αν βρει κάποια με τα ίδια μυαλά δε θα πάω να τους τα αλλάξω. Αν όμως ο ίδιος μπάρμπας τραβήξει αυτό το σκεπτικό και αρχίσει να θεωρεί την άλλη ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ με δικαίωμα ζωής και θανάτου επάνω της, θα ήθελα να τον κάνουν κιμά αρχίζοντας από τα πόδια.

 

  

1 λεπτό πριν, randomcat είπε

Τελευταία φορά που κοίταξα το manual για το πέος φαινόταν να είναι σχεδιασμένο να προορίζεται για μνι

Αυτή είναι και η τραγωδία των υπόλοιπων, ότι δε χωράει στην πρίζα.

Επεξ/σία από Lucifer
  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, randomcat είπε

Τελευταία φορά που κοίταξα το manual για το πέος φαινόταν να είναι σχεδιασμένο να προορίζεται για μνι, αλλά μπορείς να κάνεις τις δικές σου επιλογές και να έχεις τις δικές σου σεξουαλικές προτιμήσεις και lifestyle. Lifestyle και επιλογή, όπως και η θρησκεία σου, το τι φοράς και τι μουσικό όργανο παίζεις. Σε αντίθεση ας πούμε με τον Έλληνα μαύρο που δεν επέλεξε ούτε την εθνικότητα ούτε και το χρώμα του δέρματος. Οπότε ξαφνικά το να κρίνουμε μια θρησκεία έγινε το ίδιο με το να κρίνεις μια φυλή.

Και η μπανάνα είναι σχεδιασμένη να προορίζεται για μνι, ίσως και το αγγούρι. Και κάτι τρύπες στην οικοδομή που χτίζεται δίπλα μου, χωράει, λές να σχεδιάστηκε για να το βάζω στα μπετά? 

Χάνεις και το point κιόλας. Εγώ σε ρώτησα πότε διάλεξα να γίνω straight, γιατί δεν θυμάμαι ποτέ να μου δώθηκε η επιλογή. Αν διαλέξω σήμερα να γίνω gay δηλαδή από αύριο το πρωί θα μου αρέσουν οι άντρες? Αυτό λές? Να το δοκιμάσω αν είναι

3 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Ειλικρινά στο απαντάω αυτό, δεν έχω ιδέα. Και δεν έχω ιδέα γιατί δεν είμαι gay. Αλλά αμφιβάλλω ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο γιατί μιλάμε για μια πληθυσμιακή ομάδα που έχει βιώσει και βιώνει ακόμα σε διαφορετικό βαθμό την καταπίεση. Μου αρέσει να πιστεύω ότι το μέσο gay άτομο έχει μια δυσανεξία απέναντι σε πράξεις αυταρχισμού.

Αλλά αυτή σου η ερώτηση κρύβει πολλή ουσία κατά τη γνώμη μου: εγώ πιστεύω πως υπάρχει μια φιλοσοφία κοινωνικά περί "αρρενωπότητας" και "ρόλων των φύλων" κτλ. Δεν ξέρω τι παίζει στις καινούριες γενιές, αλλά στη δική μου (30+) υπήρχε μια χαρά διαδεδομένη η άποψη ότι γυναίκα=μάνα+δουλειές σπιτιού, ή ότι δε μπορείς να βιάσεις τη σύζυγό σου αφού είστε παντρεμένοι και η δουλειά της είναι να κάθεται να τον τρώει όποτε έχεις εσύ καύλες. Και φυσικά αυτό δουλεύει και αντίστροφα: ο άντρας πρέπει να βγάζει Χ φράγκα και πάνω, όσο καλύτερο αμάξι τόσο καλύτερος, όσο πιο μακρύ τόσο πιο καλό και πάει λέγοντας.

Ε εγώ αυτά τα θεωρώ μαλακίες. Όμως υπάρχουν αιώνες στο σκεπτικό μας και θέλουν αρκετή σκέψη και δουλειά για να κριθούν και να αλλάξουν αν και εφ' όσον χρειάζεται. Οπότε ναι μεν διαφωνώ με τον μπάρμπα που θεωρεί τη γυναίκα δούλα και κυρά αλλά αν βρει κάποια με τα ίδια μυαλά δε θα πάω να τους τα αλλάξω. Αν όμως ο ίδιος μπάρμπας τραβήξει αυτό το σκεπτικό και αρχίσει να θεωρεί την άλλη ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ με δικαίωμα ζωής και θανάτου επάνω της, θα ήθελα να τον κάνουν κιμά αρχίζοντας από τα πόδια.

Ναι αλλά επίσης μεγαλώσαμε και με μια νοοτροπία του κοπέλα δεν χτυπάς ούτε με λουλούδι. 

Εγώ πάντως πιστεύω ότι έχει μεγάλη διαφορά ο άντρας που γυρνάει σπίτι και δέρνει την γυναίκα του και αυτός που προσχεδιασμένα για να ζήσει τον έρωτα του με την γκόμενα ή και εν βρασμώ την σκοτώνει. Ο πρώτος είναι τυπικά η κατηγορία που λες. Παλιάς αμόρφωτης νοοτροπίας που γυναίκα = αντικείμενο. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι στη νεολαία. Οι υπόλοιποι που το κανουν εν βρασμώ η για να ζήσουν με την γκόμενα  δεν εμπίπτουν στην κατηγορία πατριαρχική οικογένεια. Θα το έκαναν είτε είχαν γυναίκα είτε κάποιον άλλον απέναντι τους. 

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Herald είπε

Και η μπανάνα είναι σχεδιασμένη να προορίζεται για μνι, ίσως και το αγγούρι. Και κάτι τρύπες στην οικοδομή που χτίζεται δίπλα μου, χωράει, λές να σχεδιάστηκε για να το βάζω στα μπετά? 

Χάνεις και το point κιόλας. Εγώ σε ρώτησα πότε διάλεξα να γίνω straight, γιατί δεν θυμάμαι ποτέ να μου δώθηκε η επιλογή. Αν διαλέξω σήμερα να γίνω gay δηλαδή από αύριο το πρωί θα μου αρέσουν οι άντρες? Αυτό λές? Να το δοκιμάσω αν είναι

Ναι αλλά επίσης μεγαλώσαμε και με μια νοοτροπία του κοπέλα δεν χτυπάς ούτε με λουλούδι. 

 

η ομοφοβια παντως πηγαζει απο εσωτερικευμενη ομοφυλοφιλια. οποτε δεν θα ηταν και απιθανο να ανακαλυψεις αυριο οτι σου αρεσουν οι αντρες

  • Like 1
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...