Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη.

Είμαι διαχειρίστρια 3 eshops και 3 απλών ιστοσελίδων και ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια υπηρεσία hosting που θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει. Επειδή με τα hosting δεν το έχω καθόλου, για τα eshops έχω αγοράσει ένα πολύ ακριβό πακέτο Big Bang από την Tophost και για τις ιστοσελίδες ένα ακόμα ακριβό Shared Hosting πακέτο από την Tophost. Κάνω τη δουλειά μου, όμως επειδή όπως σας είπα είναι πολύ ακριβά τα πακέτα, το κέρδος που μένει σε εμένα είναι ελάχιστο. Θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εταιρεία που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μου με την αγορά ενός μόνο πακέτου. Κοίταζα και κάποια reseller πακέτα τα οποία ήταν ακόμα πιο ακριβά και δεν κατάλαβα τι μου προσφέρουν παραπάνω και το λόγο που είναι πιο ακριβά :). Δεν ξέρω αν έχω γίνει κατανοητή γιατί όπως σας είπα δεν είμαι και τόσο σχετική με το κομμάτι του hosting και για αυτό θα ήθελα τα φώτα σας!

 

 

Δημοσ.

Πόσο χώρο πιάνουν και τα 3 e-shops μαζί, πόσα προϊόντα έχουν, πόσα checkouts την ημέρα, πόσους περίπου μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα, γίνεται σύνδεση με κάποιο ERP;

Δημοσ.

Σε γενικές γραμμές, η ποιο οικονομική λύση, είναι ένα σερβεράκι στην Linode (π.χ. για $5 τον μήνα) ή άλλη αντίστοιχη εταιρεία φιλοξενίας, το οποίο θα τρέχει κάποια εφαρμογή ανοικτού λογισμικού διαχείρισης virtual hosting.

  • Like 1
Δημοσ.
On 24/09/2021 at 17:11, katerina.eleutheriou1985 said:

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη.

Είμαι διαχειρίστρια 3 eshops και 3 απλών ιστοσελίδων και ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια υπηρεσία hosting που θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει. Επειδή με τα hosting δεν το έχω καθόλου, για τα eshops έχω αγοράσει ένα πολύ ακριβό πακέτο Big Bang από την Tophost και για τις ιστοσελίδες ένα ακόμα ακριβό Shared Hosting πακέτο από την Tophost. Κάνω τη δουλειά μου, όμως επειδή όπως σας είπα είναι πολύ ακριβά τα πακέτα, το κέρδος που μένει σε εμένα είναι ελάχιστο. Θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εταιρεία που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μου με την αγορά ενός μόνο πακέτου. Κοίταζα και κάποια reseller πακέτα τα οποία ήταν ακόμα πιο ακριβά και δεν κατάλαβα τι μου προσφέρουν παραπάνω και το λόγο που είναι πιο ακριβά :). Δεν ξέρω αν έχω γίνει κατανοητή γιατί όπως σας είπα δεν είμαι και τόσο σχετική με το κομμάτι του hosting και για αυτό θα ήθελα τα φώτα σας!

 

 

Το hosting είναι πονεμένη ιστορία. Γενικά όμως από τι στιγμή που ήξερες τα έξοδα σου, θα έπρεπε να τα συμπεριλάβεις και στην τιμή της υποστήριξης που προσφέρεις.

Στο θέμα μας τώρα, αν έχεις γνώσεις και μπορείς να βρεις άκρη σε προβλήματα σέρβερ μπορείς να δεις μεγάλες γερμανικές εταιρείες που παίρνουν συνήθως και χονδρική οι ελληνικές εταιρείες (προσωπικά προτιμώ hetzner). Σε αυτή την περίπτωση το support δεν είναι άμεσο και βασίζεται σε μέιλ, που βέβαια απαντάνε σε ένα 24ωρο. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο θα χαρεί ο πελάτης σου αν είναι down το site του για 24 ώρες.

Αν δεν έχεις γνώσεις επαρκείς για να λύσεις έστω και απλά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στο σέρβερ, αναγκαστικά θα πας σε λύση στην Ελλάδα. Και πάλι προσωπικά και με βάση υποστήριξη/απόδοση/κόστος με τη σειρά που τα έγραψα έχω μείνει ικανοποιημένος από 2 εταιρείες στο χώρο. Την cretaforce και το domain market. Δεν έχω σχέση με καμιά από τις 2, απλά είναι από τους πιο σοβαρούς στο χώρο που μπορείς να τους βρεις σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Δυστυχώς από αυτές τις πρώην enartia δεν είχα καλή υποστήριξη εδώ και αρκετά χρόνια.

Τα reseller πακέτα είναι πιο ακριβά γιατί προορίζονται για μεταπώληση και θεωρητικά μπορείς να υποστηρίξεις ταυτόχρονα περισσότερα sites στον ίδιο σέρβερ. Το θέμα πάντα είναι τι παροχές σου δίνουν πραγματικά και όχι να λέει 6πύρινοι σέρβερ με γρήγορους δίσκους nvme και απεριόριστος χώρος με απεριόριστες βάσεις και να σου έχει κομμένα τα I/O στο 1mb με μνήμη 256mb και 1 vcore.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα,

Την hetzner δεν την προτείνω, γιατί εκτός από την άθλια υποστήριξη, έχει ένα πολύ σοβαρό ελάττωμα, το IP δίκτυο τους είναι για τα σκουπίδια.

Έτσι, τα IP block τους βρίσκονται διαρκώς σε μαύρες λίστες και ως αποτέλεσμα, τα email κόβονται αυτόματα, ή πηγαίνουν διαρκώς στα spam/junk του gmail/hotmail/outlook/κλπ.

Η hetzner αδιαφορεί που φιλοξενεί spammers και όταν πάρεις έναν server και στο ίδιο /24 block είναι και 5-6 spammers, τα email σου δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν αποδεκτά.
 

Δημοσ.
39 minutes ago, dovecotDev said:

Καλημέρα,

Την hetzner δεν την προτείνω, γιατί εκτός από την άθλια υποστήριξη, έχει ένα πολύ σοβαρό ελάττωμα, το IP δίκτυο τους είναι για τα σκουπίδια.

Έτσι, τα IP block τους βρίσκονται διαρκώς σε μαύρες λίστες και ως αποτέλεσμα, τα email κόβονται αυτόματα, ή πηγαίνουν διαρκώς στα spam/junk του gmail/hotmail/outlook/κλπ.

Η hetzner αδιαφορεί που φιλοξενεί spammers και όταν πάρεις έναν server και στο ίδιο /24 block είναι και 5-6 spammers, τα email σου δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν αποδεκτά.
 

Είχες τέτοιο πρόβλημα σε dedicated ή managed server? Εκτός και αν μιλάς για φθηνά shared πακέτα που όντως μπορεί να συμβαίνει. Μια χαρά είναι τα μέιλ σε αυτά που διαχειρίζομαι στη hetzner σε πακέτα που προανέφερα. Για Outlook - Hotmail σε πολλές εταιρείες, ελληνικές και μη, θέλανε φτιαξιμο τα records για να μην πηγαίνουν στα spam.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 24/09/2021 at 20:48, CyberCr33p said:

Πόσο χώρο πιάνουν και τα 3 e-shops μαζί, πόσα προϊόντα έχουν, πόσα checkouts την ημέρα, πόσους περίπου μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα, γίνεται σύνδεση με κάποιο ERP;

Με ERP δε γίνεται κάποια διασύνδεση. Το ένα eshop έχει 1000 προϊόντα, το άλλο 250 και το άλλο 50. Οι επισκέπτες εξαρτώνται πάντα από τις διαφημίσεις που τρέχω. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι όταν κάποιo από τα eshops βάζει influencer (πολύ γνωστό όνομα με 800000 followers), εκεί το click γίνεται σχεδόν ταυτόχρονα επειδή η διαφήμιση ανεβαίνει σε story με αποτέλεσμα ο server να κρεμάει και να πέφτει. Για αυτό το λόγο κυρίως πήγα σε big bang πακέτο της tophost. Μπορεί να γίνουν ταυτόχρονα από 2000-3000 clicks.

11 hours ago, vngls7 said:

Το hosting είναι πονεμένη ιστορία. Γενικά όμως από τι στιγμή που ήξερες τα έξοδα σου, θα έπρεπε να τα συμπεριλάβεις και στην τιμή της υποστήριξης που προσφέρεις.

Στο θέμα μας τώρα, αν έχεις γνώσεις και μπορείς να βρεις άκρη σε προβλήματα σέρβερ μπορείς να δεις μεγάλες γερμανικές εταιρείες που παίρνουν συνήθως και χονδρική οι ελληνικές εταιρείες (προσωπικά προτιμώ hetzner). Σε αυτή την περίπτωση το support δεν είναι άμεσο και βασίζεται σε μέιλ, που βέβαια απαντάνε σε ένα 24ωρο. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο θα χαρεί ο πελάτης σου αν είναι down το site του για 24 ώρες.

Αν δεν έχεις γνώσεις επαρκείς για να λύσεις έστω και απλά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν στο σέρβερ, αναγκαστικά θα πας σε λύση στην Ελλάδα. Και πάλι προσωπικά και με βάση υποστήριξη/απόδοση/κόστος με τη σειρά που τα έγραψα έχω μείνει ικανοποιημένος από 2 εταιρείες στο χώρο. Την cretaforce και το domain market. Δεν έχω σχέση με καμιά από τις 2, απλά είναι από τους πιο σοβαρούς στο χώρο που μπορείς να τους βρεις σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Δυστυχώς από αυτές τις πρώην enartia δεν είχα καλή υποστήριξη εδώ και αρκετά χρόνια.

Τα reseller πακέτα είναι πιο ακριβά γιατί προορίζονται για μεταπώληση και θεωρητικά μπορείς να υποστηρίξεις ταυτόχρονα περισσότερα sites στον ίδιο σέρβερ. Το θέμα πάντα είναι τι παροχές σου δίνουν πραγματικά και όχι να λέει 6πύρινοι σέρβερ με γρήγορους δίσκους nvme και απεριόριστος χώρος με απεριόριστες βάσεις και να σου έχει κομμένα τα I/O στο 1mb με μνήμη 256mb και 1 vcore.

Για την cretaforce εχω ακουσει και εγώ πολύ καλά λόγια. Και με την tophost είμαι ικανοποιημένη αλλά μου φαίνεται πάρα πολύ ακριβή και πλέον δεν απαντάνε και καθόλου στα τηλέφωνα. Όπως ανέφερα και πιο πάνω το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα και πήγα σε πολύ ακριβό πακέτο είναι ότι ένα από τα eshops έβαζε γνωστή influencer του χώρου με 800000 followers να διαφημίζει τα προϊόντα της. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να γίνονται ταυτόχρονα 2000-3000 clicks και ο server έπεφτε και η πρωηθητική καμπάνια όπως καταλαβαίνετε πήγαινε χαμένη. :(

Σχετικά με τα reseller αφού και στα πακέτα που δεν είναι reseller μπορείς να υποστηρίξεις ταυτόχρονα περισσότερα sites (στο γράφουν κιόλας, unlimited sites) ποια είναι η διαφορά; Αυτό δεν καταλαβαίνω....

Επεξ/σία από katerina.eleutheriou1985
Δημοσ.

Καλημέρα!

Εγώ πάντως θα κοιτούσα να προσάρμοζα την τιμή του Hosting. Δλδ να ζητούσα περισσότερα απο τον πελάτη.

Μπορεί να βρεις πιο οικονομικά αλλά θα είναι unmanaged. Αυτό σημαίνει οτι όλα πρέπει να τα στήσεις εσύ και να τα συντηρείς. Άρα χωρίς να αυξηθεί το ποσό που παίρνεις αναλαμβάνεις περισσότερη ευθύνη.

Δεν νομίζω οτι ένας πελάτης μπορεί να έχει την απαίτηση για 3000+ κλικ ταυτόχρονα και να πληρώνει μόνο 300€ που κάνει το hosting.

Και στη cretaforce να πας που είναι πολύ καλή και πάλι το κόστος θα είναι υψηλό.

Μια λύση είναι εφόσον το 1 απο τα 3 έχει πιο πολύ κίνηση να τα βάλεις σε ένα πακέτο hosting Και τα 3.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, vngls7 είπε

Είχες τέτοιο πρόβλημα σε dedicated ή managed server? Εκτός και αν μιλάς για φθηνά shared πακέτα που όντως μπορεί να συμβαίνει. Μια χαρά είναι τα μέιλ σε αυτά που διαχειρίζομαι στη hetzner σε πακέτα που προανέφερα. Για Outlook - Hotmail σε πολλές εταιρείες, ελληνικές και μη, θέλανε φτιαξιμο τα records για να μην πηγαίνουν στα spam.

Ναι δυστυχώς ήταν πολλά τα προβλήματα, σε dedicated αλλά και σε self-managed. Ανάλογα με τους οργανισμούς με τους οποίους έρχεσαι σε επικοινωνία, τα email από το AS της hetzner είναι πάντα blocked. Για παράδειγμα, spamhaus και abuseipdb την hetzner την blockαρουν διαρκώς.

Ακόμα χειρότερα είναι όταν στέλνεις σε microsoft (outlook, 365, hotmail, κλπ) όπου εκεί έχουν ένα πολύ επιθετικό policy, να μην επιστρέφουν σφάλμα και ως αποτέλεσμα να μην ξέρουμε αν τα email παραδόθηκαν ή όχι. Παρόλο που έχω SPF + DKIM + DMARC.

Τώρα είναι όλα περασμένα ξεχασμένα, γιατί μετέφερα 400 μηχανήματα από την hetzner στην linode και όλα μας τα προβλήματα λύθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά.
 

Δημοσ.

επι τη ευκαιρία, η 25 είναι ανοιχτή σε hetzner και linode?

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, a33k είπε

επι τη ευκαιρία, η 25 είναι ανοιχτή σε hetzner και linode?

Στην linode η 25 είναι αρχικά κλειστή για νέους λογαριασμούς, αλλά στην ανοίγουν μετά από συνεννόηση με ένα απλό ticket στην υποστήριξη.
 

Δημοσ.
1 hour ago, dovecotDev said:

Ναι δυστυχώς ήταν πολλά τα προβλήματα, σε dedicated αλλά και σε self-managed. Ανάλογα με τους οργανισμούς με τους οποίους έρχεσαι σε επικοινωνία, τα email από το AS της hetzner είναι πάντα blocked. Για παράδειγμα, spamhaus και abuseipdb την hetzner την blockαρουν διαρκώς.

Ακόμα χειρότερα είναι όταν στέλνεις σε microsoft (outlook, 365, hotmail, κλπ) όπου εκεί έχουν ένα πολύ επιθετικό policy, να μην επιστρέφουν σφάλμα και ως αποτέλεσμα να μην ξέρουμε αν τα email παραδόθηκαν ή όχι. Παρόλο που έχω SPF + DKIM + DMARC.

Τώρα είναι όλα περασμένα ξεχασμένα, γιατί μετέφερα 400 μηχανήματα από την hetzner στην linode και όλα μας τα προβλήματα λύθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά.
 

Παιδιά επειδή έχω μπερδευτεί λίγο με τις ορολογίες τα managed και τα unmanaged. Όλα τα dedicated unmanaged δεν είναι? Νόμιζα ότι managed θεωρούνται μόνο τα shared πακέτα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε dedicated της Hetzner η 25 είναι ανοιχτή από την αρχή. Σε νέους λογαριασμούς στα VPS τους είναι κλειδωμένη και αφού πληρώσεις το πρώτο τιμολόγιο μπορείς να τους στείλεις αίτημα να την ξεκλειδώσουν.

Εκτός από αυτά που ειπώθηκαν πιο πάνω, έχει σχέση και σε τι πλατφόρμα έχει στηθεί το e-shop. Για παράδειγμα σε ίδιο πακέτο φιλοξενίας με Woocommerce μπορείς να έχεις το 1/3 της ταυτόχρονης επισκεψιμότητας που μπορεί να έχει ένα αντίστοιχο Prestashop. Βέβαια με 1000 προϊόντα συνήθως δεν έχεις μεγάλη βάση και με ένα καλό semi-dedicated πακέτο μπορεί να αντέξει την κίνηση που φέρνει η συγκεκριμένη influencer (νομίζω κατάλαβα σε ποια αναφέρεσαι).

Σχετικά με το "έχω αγοράσει ένα πολύ ακριβό πακέτο" θα έλεγα ότι η τιμή από μόνη της δεν λέει κάτι. Μπορεί για έναν επιχειρηματία ένα ενοίκιο των 1000 ευρώ για να έχει το μαγαζί του σε κεντρικό σημείο να είναι προτιμότερο εάν κάνει πολλές πωλήσεις εξαιτίας της θέσης, από το να δίνει 100 ευρώ και να είναι σε σημείο που δεν περνάει ψυχή. Εάν μία επιχείρηση έχει να πληρώσει την συγκεκριμένη influencer (που έχω ακούσει ότι ζητάει υψηλά ποσά), σίγουρα θα μπορεί να διαθέσει και ένα λογικό ποσό για πάρει το hosting που χρειάζεται.

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, katerina.eleutheriou1985 είπε

Παιδιά επειδή έχω μπερδευτεί λίγο με τις ορολογίες τα managed και τα unmanaged. Όλα τα dedicated unmanaged δεν είναι? Νόμιζα ότι managed θεωρούνται μόνο τα shared πακέτα

Οποιοδήποτε πακέτο μπορεί να είναι managed/unmanaged.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σέβομαι τις γνώμες σας και διαβάζω για να μάθω άλλα έχω διαφορετικές εμπειρίες.

Στη Hetzner εξυπηρετούν την εταιρεία που συνεργάζομαι τηλεφωνικά 24/365 και ποτέ (πάνω από δεκαετία) δεν είχαμε πρόβλημα με blacklist IP, το λέω με βεβαιότητα γιατί τρία μηχανήματα τα χρησιμοποιώ αποκλειστικά εγώ και έχω κάνει πολλές καμπάνιες.  Ίσως βέβαια να υπάρχει άλλη σχέση λόγω πολλών μηχανημάτων, ίσως να έχουν πάρει όλο το block δεν ξέρω τι να πω γιατί κάτι παραπάνω θα ξέρετε και εσείς.

Επίσης ακόμα και αν η landing page είναι 100% static cached (με ένα ajax καλάθι) πιστεύω ότι χρειάζεται load balancing με 2-3 dedicated με απλά CPU (πχ 5950Χ) για να έχουν καλή εμπειρία 80.000 ταυτόχρονοι user* και όχι κάποιο απλό hosting, μπορεί να κάνω λάθος φυσικά αλλά όσο και να το ψάχνουμε δεν έχουμε καταφέρει κάτι καλύτερο.

*Βέβαια όλα τα eshop μας με σοβαρό traffic έχουν 5ψήφιο αριθμό από κωδικούς προϊόντων.

Επεξ/σία από elpenor

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...