kabamaru80 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την νέα σύνδεση μου και θα ήθελα τις γνώμες σας για το τι μπορώ να κάνω Στις 9 Σεπτεμβρίου ήρθε το συνεργείο του ΟΤΕ (Cosmote) για να κάνει την φυσική σύνδεση της γραμμής. Έδωσαν το ΟΚ ότι όλα έγιναν σωστά και κανονίσαμε το ραντεβού με τον τεχνικό της Νόβα. Ο οποίος ήρθε στις 13/9 για να διαπιστώσει ότι έχει βλάβη η γραμμή (αυτή για την οποία το συνεργείο στις 9/9 είπε ότι ήταν οκ). Από τότε 13 Σεπτεμβρίου περνάνε οι μέρες χωρίς να έχω καμία ενημέρωση παρά τις συνεχόμενες οχλήσεις μου. Έχω επικοινωνήσει με την ίδια την εταιρία (Νόβα) μέσω τηλεφώνου, μέσω e-mail καθώς επίσης και με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη τους. Στις 23 /9 κανείς δεν μπορεί να μου απαντήσει πότε θα γίνει η σύνδεση, γιατί έχουμε τέτοια καθυστέρηση και γιατί η αρμόδια εταιρία (που έχει και το μονοπώλιο είναι η αλήθεια) δεν δίνει την γραμμή στην Νόβα για να εξυπηρετηθούμε. Η βλάβη στην γραμμή αυτή την στιγμή έχει κλείσει τουλάχιστον 9 ημερολογιακές ημέρες. Αν όμως συνηπολογίσουμε πως δεν έκαναν εξαρχής την δουλειά τους τότε μιλάμε για τουλάχιστον 14 ημέρες εργάσιμες!! Είναι λυπηρό εν έτη 2021 να έχουμε τέτοια προβλήματα. Τι μπορώ να κάνω; Να κάνω υπαναχώρηση στο συμβόλαιο και να πάω αλλού; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα