Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, piiii είπε

Αν ίσχυε αυτό που λες αδερφέ, δεν θα βάζανε κλωβούς ασφαλείας στα αγωνιστικά, αφού θα άντεχε ένα ντεραπάρισμα.

Σε όλα τα Manual που έχουν περάσει απο το χέρια μου αναφέρουν 75 το πολύ 90 μέγιστος βάρος στην οροφή.

Mythbusters ρε εσύ; Που και αυτοί πάνω τους χέστηκαν και βάλανε στήριγμα ξύλο για να μην τους έρθει στο κεφάλι....

Δεν είπα οτι δίνουν όριο βάρους 3 αυτοκίνητα στην οροφή. Αλλά οτι οι δοκιμές που κάνουν είναι αυτές. Φυσικά και δίνουν ως όριο βάρους ενα σχετικά ασφαλές όριο ακόμα και αρχάριους στις μεταφορές. 

Αν η οροφή άντεχε μόνο 75-90 , σε ενα πάτημα μου, θα γινόταν σαν χαρτοπετσέτα πατημένη.

 

Δημοσ.

Οτι αποφασισεις να κανεις δεστα ΚΑΛΑ γιατι μπροστα μου ειδα  ΙΧ με φορτωμενο ενα ντουλαπι που ηταν οσο το αυτοκινητο και ξαφνικα το βλεπω να φευγει μαζι με τη σχαρα  να φερνει 2 τουμπες στον αερα και να σκαει στο δρομο ευτυχως δεν ηταν κανενας ακριβως πισω του  καταλαβαινεις τι θα παθεις αν συμβει κατι τετοιο και παρεις κανεναν στο λαιμο σου πιθανωτατα να μην σε καλυψει η ασφαλεια σου και να χασεις τα αυγα και τα πασχαλια

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, piiii είπε

Mythbusters ρε εσύ; Που και αυτοί πάνω τους χέστηκαν και βάλανε στήριγμα ξύλο για να μην τους έρθει στο κεφάλι....

Υπόψιν στην οροφή είχαν βάλει μόλις 2300 λίβρες (κάπου 1.050 κιλά), όσο ακριβώς ζυγίζει και το Jetta, καμία σχέση με το - τουλάχιστον αστείο - "σηκώνει 3 φορές το βάρος του".

Δημοσ.

Στατικά μπορει να αντέξει η οροφή αρκετά παραπάνω από το βαρος του οχήματος. Αν γυρίσεις ένα αυτοκίνητο ανάποδα και το ακουμπήσεις στο έδαφος ίσως να μην παραμορφωθει και καθόλου....

Κλωβούς ασφαλείας χρησιμοποιούν στα αγωνιστικα αυτοκίνητα για το λογο ότι η δύναμη που ασκείται κατά μια συγκρουση/ανατροπή με πολλά χιλιόμετρα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχει υπολογιστεί να αντέχει η δομή του αυτοκινήτου.

Το βαρος που επιτρέπουν οι κατασκευαστές να φορτώνουμε στην οροφή των οχημάτων μας (και που συνήθως είναι γύρω στα 70-90 Kg) έχει να κάνει κυρίως με την αντοχή των σημείων και του τροπου σύνδεσης της σχάρας σε αυτά (οι πιο ποιοτικές σχάρες αλλωστε aka Thule-MontBlanc δίνουν σαν μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος τα 120 Κg και σε μερικά μοντέλα τους τα 150Kg για κάποιες επαγγελματικές εφαρμογές) . Eπίσης οι κατασκευαστές τα 70-80-90 Κg ως μέγιστο βάρος το δίνουν και για λόγους κυρίως ενεργητικής ασφάλειας καθώς με το φόρτωμα της οροφής αλλάζει το κέντρο βάρους του οχήματος και επηρεάζεται η δυναμική του συμπεριφορά.

Ενδεικτικά αναφέρω ένα περιστατικό που συνεβη μπροστά μου στην Ε.Ο Κορίνθου- Τριπόλεως με έναν τύπο που κουβάλαγε μια μπανιέρα και ο παπάρας την είχε τοποθετημένη κανονικά και όχι αναποδα πάνω στη σχάρα και με την τάπα της στη θέση της... φανταστειτε τι συνέβη μετά από λίγα λεπτά διαδρομής υπό καταρακτώδη βροχή.....

Δημοσ.
Στις 27/9/2021 στις 4:46 ΜΜ, Joshua21 είπε

Υπόψιν στην οροφή είχαν βάλει μόλις 2300 λίβρες (κάπου 1.050 κιλά), όσο ακριβώς ζυγίζει και το Jetta, καμία σχέση με το - τουλάχιστον αστείο - "σηκώνει 3 φορές το βάρος του".

Με 1050 κιλά το έκαναν και βόλτα! Και με 3050 κιλά θα άντεχε η οροφή, άσχετα αν δεν άντεχαν τα λάστιχα ή δεν μπορούσε να ξεκινήσει ο τροχός.

Δημοσ.
Στις 23/9/2021 στις 11:06 ΜΜ, nitro912gr είπε

μιλάμε τώρα για ένα ημίδιπλο κρεβάτι μόνο τίποτα τρελό

Χάρισέ το ή πούλα το και πάρε άλλο. 

Δημοσ.

Πάντως πέρα απο την πλάκα τώρα που το θυμήθηκα αυτό το καλοκαίρι κουβάλησα ένα διπλό κρεβάτι για κάμποση απόσταση αλλά μέσα στην πόλη

για να μην χρειαστεί να αναπτύξω μεγάλη ταχύτητα.

Βέβαια το επέτρεψε και ο χώρος του πλοίου της αγάπης όπως το αποκαλώ(octavia 5).

Ολα τα μαδέρια χωρέσαν μέσα στο πορτμπαγκάζ με κατεβασμένο καθίσματα, και το στρώμα το έβαλα πάνω στην οροφή, αφού το πέρασα 2-3 στώσεις ταινία εσωτερικά και απο τα παράθυρα για να μην έχουμε απώλειες στο δρόμο. Αλλά εντάξει 10-15 κιλά πράγμα ήταν και διαμερισμένο σε όλη την οροφή.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

καλά οκ... έμπλεξα με διπλή μετακόμιση και δεν είχα βάλει ειδοποίηση email για το thread και το ξέχασα εντελώς :P

Τελικά δεν μπήκα στην διαδικασία αν και από ότι κατέληξα ήταν εντός νομίμων ορίων και αντοχών τόσο για τις σχάρες όσο και για το αμάξι, αλλά είχα και άλλα πράγματα που θα καλούσα μεταφορική έτσι και αλλιώς. Απλά σαφώς όσα περισσότερα πράγματα τόσα περισσότερα τα λεφτά που θέλει η μεταφορική. Αλλά η διαφορά ήταν 30€ και οκ είπα δεν αξίζει το ρίσκο, άλλωστε το υπόλοιπο αμάξι το είχα γεμίσει πράγματα με ριγμένα καθίσματα και στην θέση του συνοδηγού (όχι μέχρι επάνω για λόγους ορατότητας) και το να βάλω και στρώμα νομίζω ότι θα το παρά ζόριζα.

Δεν θέλω να σπάσω και το αμάξι στην τελική.

 

ΥΓ αυτό που λέτε για τις οροφές των οχημάτων και πόσο αντέχουν είναι ανάλογα τον κατασκευαστή, ή τουλάχιστον ήταν πριν από χρόνια που το είδα και ίσχυε για την εποχή του jetta που δοκιμάζουν οι τρελάρες του Mythbuster. Οι Αμερικανοί κατασκευαστές έβαζαν ενίσχυση τότε μόνο τις μεσαίες κολόνες των οχημάτων και όχι και τις πίσω/μπρος όπως οι Ευρωπαίοι/Γιαπωνέζοι, θυμάμαι που ήταν γενικά θέμα ασφαλείας λόγο του ότι σαφώς σε περίπτωση ανατροπής η ασφάλεια ήταν αρκετά μειωμένη για τους επιβάτες, οπότε αν το φόρτωναν σε κάποιο φόρντ η πίσω καμπίνα θα είχε γίνει σάντουιτς.

Νομίζω όμως ότι πλέον δεν ισχύει, τουλάχιστον στα μοντέλα που έρχονται προς τα μέρη μας. Τεσπα, ωραίο εγκυκλοπαιδικό θέμα, υποθέτω ότι ένα αμάξι γενικότερα πρέπει να αντέχει παραπάνω από το βάρος του γιατί αν ανατραπεί πρέπει να κρατήσει και την δύναμη της πρόσκρουσης, όχι μόνο το βάρος του οχήματος αν το αφήσεις με αγάπη και προδέρμ τούμπα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...