SilentVoice Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 34 λεπτά πριν, piiii είπε Αν ίσχυε αυτό που λες αδερφέ, δεν θα βάζανε κλωβούς ασφαλείας στα αγωνιστικά, αφού θα άντεχε ένα ντεραπάρισμα. Σε όλα τα Manual που έχουν περάσει απο το χέρια μου αναφέρουν 75 το πολύ 90 μέγιστος βάρος στην οροφή. Mythbusters ρε εσύ; Που και αυτοί πάνω τους χέστηκαν και βάλανε στήριγμα ξύλο για να μην τους έρθει στο κεφάλι.... Δεν είπα οτι δίνουν όριο βάρους 3 αυτοκίνητα στην οροφή. Αλλά οτι οι δοκιμές που κάνουν είναι αυτές. Φυσικά και δίνουν ως όριο βάρους ενα σχετικά ασφαλές όριο ακόμα και αρχάριους στις μεταφορές. Αν η οροφή άντεχε μόνο 75-90 , σε ενα πάτημα μου, θα γινόταν σαν χαρτοπετσέτα πατημένη.
xp-user Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Οτι αποφασισεις να κανεις δεστα ΚΑΛΑ γιατι μπροστα μου ειδα ΙΧ με φορτωμενο ενα ντουλαπι που ηταν οσο το αυτοκινητο και ξαφνικα το βλεπω να φευγει μαζι με τη σχαρα να φερνει 2 τουμπες στον αερα και να σκαει στο δρομο ευτυχως δεν ηταν κανενας ακριβως πισω του καταλαβαινεις τι θα παθεις αν συμβει κατι τετοιο και παρεις κανεναν στο λαιμο σου πιθανωτατα να μην σε καλυψει η ασφαλεια σου και να χασεις τα αυγα και τα πασχαλια
Joshua21 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2021 52 λεπτά πριν, piiii είπε Mythbusters ρε εσύ; Που και αυτοί πάνω τους χέστηκαν και βάλανε στήριγμα ξύλο για να μην τους έρθει στο κεφάλι.... Υπόψιν στην οροφή είχαν βάλει μόλις 2300 λίβρες (κάπου 1.050 κιλά), όσο ακριβώς ζυγίζει και το Jetta, καμία σχέση με το - τουλάχιστον αστείο - "σηκώνει 3 φορές το βάρος του".
nik0laus Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Στατικά μπορει να αντέξει η οροφή αρκετά παραπάνω από το βαρος του οχήματος. Αν γυρίσεις ένα αυτοκίνητο ανάποδα και το ακουμπήσεις στο έδαφος ίσως να μην παραμορφωθει και καθόλου.... Κλωβούς ασφαλείας χρησιμοποιούν στα αγωνιστικα αυτοκίνητα για το λογο ότι η δύναμη που ασκείται κατά μια συγκρουση/ανατροπή με πολλά χιλιόμετρα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχει υπολογιστεί να αντέχει η δομή του αυτοκινήτου. Το βαρος που επιτρέπουν οι κατασκευαστές να φορτώνουμε στην οροφή των οχημάτων μας (και που συνήθως είναι γύρω στα 70-90 Kg) έχει να κάνει κυρίως με την αντοχή των σημείων και του τροπου σύνδεσης της σχάρας σε αυτά (οι πιο ποιοτικές σχάρες αλλωστε aka Thule-MontBlanc δίνουν σαν μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος τα 120 Κg και σε μερικά μοντέλα τους τα 150Kg για κάποιες επαγγελματικές εφαρμογές) . Eπίσης οι κατασκευαστές τα 70-80-90 Κg ως μέγιστο βάρος το δίνουν και για λόγους κυρίως ενεργητικής ασφάλειας καθώς με το φόρτωμα της οροφής αλλάζει το κέντρο βάρους του οχήματος και επηρεάζεται η δυναμική του συμπεριφορά. Ενδεικτικά αναφέρω ένα περιστατικό που συνεβη μπροστά μου στην Ε.Ο Κορίνθου- Τριπόλεως με έναν τύπο που κουβάλαγε μια μπανιέρα και ο παπάρας την είχε τοποθετημένη κανονικά και όχι αναποδα πάνω στη σχάρα και με την τάπα της στη θέση της... φανταστειτε τι συνέβη μετά από λίγα λεπτά διαδρομής υπό καταρακτώδη βροχή.....
SilentVoice Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 27/9/2021 στις 4:46 ΜΜ, Joshua21 είπε Υπόψιν στην οροφή είχαν βάλει μόλις 2300 λίβρες (κάπου 1.050 κιλά), όσο ακριβώς ζυγίζει και το Jetta, καμία σχέση με το - τουλάχιστον αστείο - "σηκώνει 3 φορές το βάρος του". Με 1050 κιλά το έκαναν και βόλτα! Και με 3050 κιλά θα άντεχε η οροφή, άσχετα αν δεν άντεχαν τα λάστιχα ή δεν μπορούσε να ξεκινήσει ο τροχός.
Nabuko Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 23/9/2021 στις 11:06 ΜΜ, nitro912gr είπε μιλάμε τώρα για ένα ημίδιπλο κρεβάτι μόνο τίποτα τρελό Χάρισέ το ή πούλα το και πάρε άλλο.
piiii Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Πάντως πέρα απο την πλάκα τώρα που το θυμήθηκα αυτό το καλοκαίρι κουβάλησα ένα διπλό κρεβάτι για κάμποση απόσταση αλλά μέσα στην πόλη για να μην χρειαστεί να αναπτύξω μεγάλη ταχύτητα. Βέβαια το επέτρεψε και ο χώρος του πλοίου της αγάπης όπως το αποκαλώ(octavia 5). Ολα τα μαδέρια χωρέσαν μέσα στο πορτμπαγκάζ με κατεβασμένο καθίσματα, και το στρώμα το έβαλα πάνω στην οροφή, αφού το πέρασα 2-3 στώσεις ταινία εσωτερικά και απο τα παράθυρα για να μην έχουμε απώλειες στο δρόμο. Αλλά εντάξει 10-15 κιλά πράγμα ήταν και διαμερισμένο σε όλη την οροφή.
nitro912gr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2021 καλά οκ... έμπλεξα με διπλή μετακόμιση και δεν είχα βάλει ειδοποίηση email για το thread και το ξέχασα εντελώς Τελικά δεν μπήκα στην διαδικασία αν και από ότι κατέληξα ήταν εντός νομίμων ορίων και αντοχών τόσο για τις σχάρες όσο και για το αμάξι, αλλά είχα και άλλα πράγματα που θα καλούσα μεταφορική έτσι και αλλιώς. Απλά σαφώς όσα περισσότερα πράγματα τόσα περισσότερα τα λεφτά που θέλει η μεταφορική. Αλλά η διαφορά ήταν 30€ και οκ είπα δεν αξίζει το ρίσκο, άλλωστε το υπόλοιπο αμάξι το είχα γεμίσει πράγματα με ριγμένα καθίσματα και στην θέση του συνοδηγού (όχι μέχρι επάνω για λόγους ορατότητας) και το να βάλω και στρώμα νομίζω ότι θα το παρά ζόριζα. Δεν θέλω να σπάσω και το αμάξι στην τελική. ΥΓ αυτό που λέτε για τις οροφές των οχημάτων και πόσο αντέχουν είναι ανάλογα τον κατασκευαστή, ή τουλάχιστον ήταν πριν από χρόνια που το είδα και ίσχυε για την εποχή του jetta που δοκιμάζουν οι τρελάρες του Mythbuster. Οι Αμερικανοί κατασκευαστές έβαζαν ενίσχυση τότε μόνο τις μεσαίες κολόνες των οχημάτων και όχι και τις πίσω/μπρος όπως οι Ευρωπαίοι/Γιαπωνέζοι, θυμάμαι που ήταν γενικά θέμα ασφαλείας λόγο του ότι σαφώς σε περίπτωση ανατροπής η ασφάλεια ήταν αρκετά μειωμένη για τους επιβάτες, οπότε αν το φόρτωναν σε κάποιο φόρντ η πίσω καμπίνα θα είχε γίνει σάντουιτς. Νομίζω όμως ότι πλέον δεν ισχύει, τουλάχιστον στα μοντέλα που έρχονται προς τα μέρη μας. Τεσπα, ωραίο εγκυκλοπαιδικό θέμα, υποθέτω ότι ένα αμάξι γενικότερα πρέπει να αντέχει παραπάνω από το βάρος του γιατί αν ανατραπεί πρέπει να κρατήσει και την δύναμη της πρόσκρουσης, όχι μόνο το βάρος του οχήματος αν το αφήσεις με αγάπη και προδέρμ τούμπα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα