coffeman Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα. Έχω ένα θέμα με το Viber στο εταιρικό κινητό της γυναίκας μου. Της έδωσαν από την δουλεία μια συσκευή Xiaomi μαζί με αριθμό που προηγουμένος το χρησιμοποιούσε άλλος υπάλληλος. Προσπαθώ να βάλω το Viber και δεν μου στέλνει τον κωδικό ενεργοποίησης, αλλά ούτε κλήση από το viber μου έρχεται με τον κωδικό. Sms και κλήσεις γενικά δέχεται κανονικά. Προσπάθησα να το απ' εγκαταστήσω και να περιμένω 24ώρες μέχρι να ξανά δοκιμάσω όπως μου είπαν και στο support αλλά τίποτα... Μήπως γνωρίζει κανένας καμιά άλλη λύση? Φραγή εισερχομένων από 5ψύφιους δεν έχει απ' όσο ρωτήσαμε.
jim_p Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 Ο τυπος που ειχε πριν το viber σε αυτη τη συσκευη και με αυτο τον αριθμο, φροντισε να το απενεργοποιησει (deactivate) πριν το δωσει πισω? https://help.viber.com/en/article/deactivate-or-uninstall-viber-on-your-desktop
coffeman Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δεν το γνωρίζω αυτό, ούτε μπορούμε να το μάθουμε. Το έχω γράψει και σε ticket στο support ότι έχει ξανά χρησιμοποιηθεί ο αριθμός αλλά δεν βγάζω άκρη... Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2021 από coffeman
Montezuma Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2022 Παιδια, και εγω εχω το ιδιο θεμα, Μου μπλοκαρε το Viber και δεν μου ερχεται ουτε το SMS ουτε ο κωδικος ενεργοποιησεις, πριν δουλευε κανονικα, απλα κατι πατησε η μικρη μου και απο τοτε δεν μπορω να το χρησιμοποιήσω. Τι μπορω να κανω?????
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα