giorginho Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, venuets είπε Αρχικα εχει μια απο της καλυτερες εγγυησεις και απο τα καλυτερα after sale support ! Aυτο φιλε ειδικα για το ισπανικο αμαζον μην το ξαναπεις...! Ουσιαστικα πριν 2 χρονια το support τους μου ΕΚΛΕΨΕ το λαπτοπ και μετα απο μηνες με "αναγκασαν" να δεχθω επιστροφη χρηματων αντι για ...το λαπτοπ που ειχα και ηθελα! Τα ειχα τοσο παρει με αυτους που ηθελα οταν θα πηγαινα Μαδριτη να παω στην αστυνομια να δηλωσω κλοπη, αλλά μου ακυρωσε το ταξιδι η πανδημια εν τελει και ειπα να συνεχισω τελικα τη ζωη μου. Στο του θεματος εκτος του ισπανικου αμαζον ολα οκ, αλλά αυτο το 250αρι στην οθονη δυστυχως δεν...
Mandurang Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Κάτοχος της προηγούμενης έκδοσης, Lenovo Legion με 4800H και RTX2060 και αρκετά ευχαριστημένος, έχω να πω ότι το laptop είναι εξαιρετικό, όμως αν είσαι άτυχος, το customer support της Lenovo είναι το χειρότερο ίσως που υπάρχει στον κόσμο. Τρώνε πάρα πολύ κράξιμο και δικαιολογημένα. Ενδεικτικά αναφέρω ότι αγόρασα το Laptop από την Ελβετία σε μια τρελή έκπτωση με 670 ευρώ από το site της Lenovo, και ενώ έλεγε ετοιμοπαράδοτο, έπρεπε να περιμένω ενάμιση μήνα με καθημερινό διάλογο στο customer support για να το παραλάβω τελικά. Η ιστορία που μου πούλαγε το support ήταν διαφορετική κάθε φορά, μια τελείωσε το στοκ και περιμένουμε, μια χάθηκε στη μεταφορά, μία ότι έκανε λάθος το ταχυδρομείο. Μόνο ότι δεν το έφαγε ο σκύλος δεν μου είπαν! Κι επίσης οι ιστορίες που κυκλοφορούν για το support της lenovo είναι αδιανόητες για μεγάλη εταιρεία, έχει τύχει σε πάρα πολύ κόσμο, μέσα σε αυτούς και στην κοπέλα μου, να στείλει laptop για επισκευή και να παραλάβει άλλο μηχάνημα πίσω, ή με χειρότερη κάρτα γραφικών, και το λάθος τους να μην αναγνωρίζεται πουθενά και από κανέναν και να τρέχει και να μην φτάνει για εξάμηνο και πλέον. Το amazon support μόνο αν σε σώσει, αλλά δεν γνωρίζω πώς ακριβώς γίνεται η εκτέλεση του support και αν είναι lenovo ή μέσω amazon. Ουσιαστικά πάρτο για το μηχάνημα που είναι και ξέχνα το support. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2021 από Mandurang
venuets Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, Mandurang είπε Κάτοχος της προηγούμενης έκδοσης, Lenovo Legion με 4800H και RTX2060 και αρκετά ευχαριστημένος, έχω να πω ότι το laptop είναι εξαιρετικό, όμως αν είσαι άτυχος, το customer support της Lenovo είναι το χειρότερο ίσως που υπάρχει στον κόσμο. Τρώνε πάρα πολύ κράξιμο και δικαιολογημένα. Ενδεικτικά αναφέρω ότι αγόρασα το Laptop από την Ελβετία σε μια τρελή έκπτωση με 670 ευρώ, και ενώ έλεγε ετοιμοπαράδοτο, έπρεπε να περιμένω ενάμιση μήνα με καθημερινό διάλογο στο customer support για να το παραλάβω τελικά. Η ιστορία που μου πούλαγε το support ήταν διαφορετική κάθε φορά, μια τελείωσε το στοκ και περιμένουμε, μια χάθηκε στη μεταφορά, μία ότι έκανε λάθος το ταχυδρομείο. Μόνο ότι δεν το έφαγε ο σκύλος δεν μου είπαν! Κι επίσης οι ιστορίες όπως του φίλου giorginho παραπάνω δεν είναι από το μυαλό τους, έχει τύχει σε πάρα πολύ κόσμο να στείλει laptop για επισκευή και να παραλάβει άλλο μηχάνημα πίσω, ή με χειρότερη κάρτα γραφικών, και το λάθος τους να μην αναγνωρίζεται πουθενά και από κανέναν και να τρέχει και να μην φτάνει για εξάμηνο και πλέον. Το amazon support μόνο αν σε σώσει, αλλά δεν γνωρίζω πώς ακριβώς γίνεται η εκτέλεση του support και αν είναι lenovo ή μέσω amazon. εγω γιατι δεν ειχε ποτε θεμα με Lenovo support ; 1
kkatzos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Το 45% NTSC color gamut της οθόνης των 120Hz είναι για γέλια... Τρελό deal-breaker για laptop τέτοια τιμής. 1
agnostos13 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, giorginho είπε Aυτο φιλε ειδικα για το ισπανικο αμαζον μην το ξαναπεις...! Ουσιαστικα πριν 2 χρονια το support τους μου ΕΚΛΕΨΕ το λαπτοπ και μετα απο μηνες με "αναγκασαν" να δεχθω επιστροφη χρηματων αντι για ...το λαπτοπ που ειχα και ηθελα! Τα ειχα τοσο παρει με αυτους που ηθελα οταν θα πηγαινα Μαδριτη να παω στην αστυνομια να δηλωσω κλοπη, αλλά μου ακυρωσε το ταξιδι η πανδημια εν τελει και ειπα να συνεχισω τελικα τη ζωη μου. Στο του θεματος εκτος του ισπανικου αμαζον ολα οκ, αλλά αυτο το 250αρι στην οθονη δυστυχως δεν... Το είχες επιστρέψει για επισκευή και σου πρότειναν επιστροφή χρημάτων ή δεν σου παραδόθηκε ποτέ η αγορά; Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2021 από agnostos13
venuets Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Mandurang είπε Κάτοχος της προηγούμενης έκδοσης, Lenovo Legion με 4800H και RTX2060 και αρκετά ευχαριστημένος, έχω να πω ότι το laptop είναι εξαιρετικό, όμως αν είσαι άτυχος, το customer support της Lenovo είναι το χειρότερο ίσως που υπάρχει στον κόσμο. Τρώνε πάρα πολύ κράξιμο και δικαιολογημένα. Ενδεικτικά αναφέρω ότι αγόρασα το Laptop από την Ελβετία σε μια τρελή έκπτωση με 670 ευρώ από το site της Lenovo, και ενώ έλεγε ετοιμοπαράδοτο, έπρεπε να περιμένω ενάμιση μήνα με καθημερινό διάλογο στο customer support για να το παραλάβω τελικά. Η ιστορία που μου πούλαγε το support ήταν διαφορετική κάθε φορά, μια τελείωσε το στοκ και περιμένουμε, μια χάθηκε στη μεταφορά, μία ότι έκανε λάθος το ταχυδρομείο. Μόνο ότι δεν το έφαγε ο σκύλος δεν μου είπαν! Κι επίσης οι ιστορίες που κυκλοφορούν για το support της lenovo είναι αδιανόητες για μεγάλη εταιρεία, έχει τύχει σε πάρα πολύ κόσμο, μέσα σε αυτούς και στην κοπέλα μου, να στείλει laptop για επισκευή και να παραλάβει άλλο μηχάνημα πίσω, ή με χειρότερη κάρτα γραφικών, και το λάθος τους να μην αναγνωρίζεται πουθενά και από κανέναν και να τρέχει και να μην φτάνει για εξάμηνο και πλέον. Το amazon support μόνο αν σε σώσει, αλλά δεν γνωρίζω πώς ακριβώς γίνεται η εκτέλεση του support και αν είναι lenovo ή μέσω amazon. Ουσιαστικά πάρτο για το μηχάνημα που είναι και ξέχνα το support. Δυσκολευομαι να το πιστεψω 1
giorginho Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Το είχες επιστρέψει για επισκευή και σου πρότειναν επιστροφή χρημάτων... Ακριβώς είχε ελάττωμα και μου είπαν "φερτο να στο φτιάξουμε", τους ξεκαθάρισα πριν το στείλω ότι για να το στείλω ήθελα σε κάθε περίπτωση είτε επισκευή είτε αντικατάσταση είτε απλά να μου το στείλουν πίσω αν δε γινόταν και θα το έφτιαχνα εγώ (είχα αγοράσει δυνατό μηχάνημα σε σούπερ τιμή) και από τη στιγμή που πήγε Ισπανία κανένας μα κανένας δεν το ξαναειδε. Το σέρβις του ισπανικού αμαζον είναι μια 3η εταιρεία εντελώς "ύποπτη" χωρίς ξεκάθαρα στοιχεία και από εκεί ήρθε μια φορά μονο απάντηση ότι "το αμαζον ξέρει", το δε αμαζον ποτέ δεν ήξερε (υποτίθεται) τίποτα. Τους έστειλα εννοείται διαμαρτυρία για το τι νομοθεσία παραβιάζουν κλπ αλλά αυτοί σαν ένα "σκασε και παράτα μας" έβαλαν τα λεφτά της αγοράς πίσω (ούτε 800€ για gaming λαπτοπ με 120hz, i7 + gtx1070, μέσα 2019, πού να ξαναβρώ μετά τέτοια τιμή εγώ να πάρω?)... 💩💩💩 Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2021 από giorginho
venuets Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, giorginho είπε Ακριβώς είχε ελάττωμα και μου είπαν "φερτο να στο φτιάξουμε", τους ξεκαθάρισα πριν το στείλω ότι για να το στείλω ήθελα σε κάθε περίπτωση είτε επισκευή είτε αντικατάσταση είτε απλά να μου το στείλουν πίσω αν δε γινόταν και θα το έφτιαχνα εγώ (είχα αγοράσει δυνατό μηχάνημα σε σούπερ τιμή) και από τη στιγμή που πήγε Ισπανία κανένας μα κανένας δεν το ξαναειδε. Το σέρβις του ισπανικού αμαζον είναι μια 3η εταιρεία εντελώς "ύποπτη" χωρίς ξεκάθαρα στοιχεία και από εκεί ήρθε μια φορά μονο απάντηση ότι "το αμαζον ξέρει", το δε αμαζον ποτέ δεν ήξερε (υποτίθεται) τίποτα. Τους έστειλα εννοείται διαμαρτυρία για το τι νομοθεσία παραβιάζουν κλπ αλλά αυτοί σαν ένα "σκασε και παράτα μας" έβαλαν τα λεφτά της αγοράς πίσω (ούτε 800€ για gaming λαπτοπ με 120hz, i7 + gtx1070, μέσα 2019, πού να ξαναβρώ μετά τέτοια τιμή εγώ να πάρω?)... 💩💩💩 αν δεν επισκευαζεται και δεν υπαρχει το μηχάνημα γινετε επιστροφή χρημάτων ! κανε και ενα κόπο να διαβάζεις αυτα που αποδέχεσαι 2
agnostos13 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, giorginho είπε Ακριβώς είχε ελάττωμα και μου είπαν "φερτο να στο φτιάξουμε", τους ξεκαθάρισα πριν το στείλω ότι για να το στείλω ήθελα σε κάθε περίπτωση είτε επισκευή είτε αντικατάσταση είτε απλά να μου το στείλουν πίσω αν δε γινόταν και θα το έφτιαχνα εγώ (είχα αγοράσει δυνατό μηχάνημα σε σούπερ τιμή) και από τη στιγμή που πήγε Ισπανία κανένας μα κανένας δεν το ξαναειδε. Το σέρβις του ισπανικού αμαζον είναι μια 3η εταιρεία εντελώς "ύποπτη" χωρίς ξεκάθαρα στοιχεία και από εκεί ήρθε μια φορά μονο απάντηση ότι "το αμαζον ξέρει", το δε αμαζον ποτέ δεν ήξερε τίποτα. Τους έστειλα εννοείτε διαμαρτυρία για το τι νομοθεσία παραβιάζουν κλπ αλλά αυτοί σαν ένα "σκασε και παράτα μας" έβαλαν τα λεφτά της αγοράς πίσω (ούτε 800€ για gaming λαπτοπ με 120hz, i7 + gtx1070, μέσα 2019, πού να ξαναβρώ μετά τέτοια τιμή εγώ να πάρω?)... 💩💩💩 Αν δεν φτιαχνόταν είχαν συμβατική υποχρέωση να σου επιστρέψουν τα χρήματα και το έκαναν. Μικρή σημασία έχει που είναι το service και αν το πούλησαν μετά ως refurbished στη διπλή τιμή από ότι το πήρες, επειδή το χτύπησες κοψοχρονία στο black Friday. Να είμαστε και λογικοί...εδώ άλλοι θα σου έλεγαν πάρε refund μειωμένο 20-30% γιατί έχασε αξία στο μεσοδιάστημα και πες και ευχαριστώ! ΥΓ. Αν δεν ήθελες να στο φτιάξουν ας μην το έστελνες καν, δεν νομίζω οτι στέκει να στο γυρίσουν με το πρόβλημα μήπως μπορείς να το φτιάξεις εσύ. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2021 από agnostos13
venuets Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε Να είμαστε και λογικοί...εδώ άλλοι θα σου έλεγαν πάρε refund μειωμένο 20-30% γιατί έχασε αξία στο μεσοδιάστημα και πες και ευχαριστώ. όποιος στο πει αυτό ενημέρωσε τον ότι υπάρχει Νομοθεσία ! αν εχεις αγορασει 100 θα σου δωσει πισω 100 γιατι με την ιδια λογικη αν αγορασεις κατι σε προσφορα 80 και εχει 100 μόλις φύγει από την προσφορά ζητάς πίσω 100 ; !
stcp Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 10 λεπτά πριν, giorginho είπε Ακριβώς είχε ελάττωμα και μου είπαν "φερτο να στο φτιάξουμε", τους ξεκαθάρισα πριν το στείλω ότι για να το στείλω ήθελα σε κάθε περίπτωση είτε επισκευή είτε αντικατάσταση είτε απλά να μου το στείλουν πίσω αν δε γινόταν και θα το έφτιαχνα εγώ (είχα αγοράσει δυνατό μηχάνημα σε σούπερ τιμή) και από τη στιγμή που πήγε Ισπανία κανένας μα κανένας δεν το ξαναειδε. Το σέρβις του ισπανικού αμαζον είναι μια 3η εταιρεία εντελώς "ύποπτη" χωρίς ξεκάθαρα στοιχεία και από εκεί ήρθε μια φορά μονο απάντηση ότι "το αμαζον ξέρει", το δε αμαζον ποτέ δεν ήξερε (υποτίθεται) τίποτα. Τους έστειλα εννοείται διαμαρτυρία για το τι νομοθεσία παραβιάζουν κλπ αλλά αυτοί σαν ένα "σκασε και παράτα μας" έβαλαν τα λεφτά της αγοράς πίσω (ούτε 800€ για gaming λαπτοπ με 120hz, i7 + gtx1070, μέσα 2019, πού να ξαναβρώ μετά τέτοια τιμή εγώ να πάρω?)... 💩💩💩 Με την εδω Lenovo επικοινωνησες πριν το στειλεις Ισπανια? Η ελληνικη αντιπροσωπεια καλυπτει κανονικα απο την εγγυηση απο χωρα ΕΕ, τουλαχιστον για το δικο μου Legion αυτο ισχυει. 1
agnostos13 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 15 λεπτά πριν, venuets είπε όποιος στο πει αυτό ενημέρωσε τον ότι υπάρχει Νομοθεσία ! αν εχεις αγορασει 100 θα σου δωσει πισω 100 γιατι με την ιδια λογικη αν αγορασεις κατι σε προσφορα 80 και εχει 100 μόλις φύγει από την προσφορά ζητάς πίσω 100 ; ! Έχει γραφτεί σχετικό θέμα εδώ στο παρελθόν. Δεν διαφωνώ με την άποψη σου, απλά το αναφέρω.
giorginho Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, stcp είπε Με την εδω Lenovo επικοινωνησες πριν το στειλεις Ισπανια? Η ελληνικη αντιπροσωπεια καλυπτει κανονικα απο την εγγυηση απο χωρα ΕΕ, τουλαχιστον για το δικο μου Legion αυτο ισχυει. Δεν είπα ποτέ ότι ήταν Lenovo εκείνο (Lenovo Legion ειναι μάλιστα το τωρινό μου λαπτοπ και μέχρι τώρα όλα καλά). Asus ήταν και δεν ήθελαν να το επισκευασουν (και δεν πολυεπεμεινα γιατί πάντα έχεις περισσότερους νόμους με το μέρος σου όταν στείλεις ελαττωματικό προϊόν στον πωλητή), το είχα αναφέρει σε προσφορά αντίστοιχου μοντέλου στο παρελθόν εδώ, εννοείται έχουν φάει κι αυτοί μαύρο από μένα, τουλάχιστον για τα συγκεκριμένα μοντέλα. @ολους τους αλλους, σόρι αλλά από νομοθεσία περί ελαττωματικων προϊόντων και δικαιώματα ή υποχρεώσεις αγοραστή και πωλητή έχετε προφανώς μαύρα μεσάνυχτα. Καθίστε διαβάστε (δύο μικρές παράγραφοι είναι) και τα ξαναλέμε αν θέλετε (επίσης είπα είχε ελάττωμα όχι ότι ήταν άχρηστο και προφανέστατα μπορούσε να επισκευαστεί, μια αλλαγή του πάνελ της οθόνης θα αρκούσε, τώρα το επιχείρημα "να μην το στελνες" το αφήνω τελείως ασχολίαστο). Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2021 από giorginho
azuli Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 27 minutes ago, stcp said: Με την εδω Lenovo επικοινωνησες πριν το στειλεις Ισπανια? Η ελληνικη αντιπροσωπεια καλυπτει κανονικα απο την εγγυηση απο χωρα ΕΕ, τουλαχιστον για το δικο μου Legion αυτο ισχυει. ειναι εγκυρο 100% αυτο? Δηλαδη αν αγορασω εγω απο σκρουτζομαγαζο που τα φερνει απο Πολωνια/Ρουμανια θα δεχτει η ελληνικη Lenovo να το επισκευασει δωρεαν? (εντος εγγυησης παντα) Ρωταω γιατι ψαχνω για λαπτοπ τωρα και πετυχαινω και κατι σκρουτζομαγαζα που τα φερνουν απο οπου να ναι
Giama Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Απο Ελλαδα παντως για οσους εχουν Eurobank για να παρουν 20% επιστροφη: https://www.public.gr/product/laptop-lenovo-legion-15-ach6h-amd-ryzen-5-5600h16gb512gb-ssdnvidia-geforce-rtx-3060-6gb/prod14080738pp/?sn_ref=s&sn_cat=cat1831145pp&sn_id=prod14080738pp Μετα την επιστροφη βγαινει πρακτικα 1.080 Ευρω (1.350 Ευρω και 270 Ευρω επιστροφη για επομενη αγορα), με 16GB RAM, Win10, μπαταρια 80Wh. Παραπλησια τιμη θεωρω για τα λιγο ανεβασμενα χαρακτηριστικα του. (Χμμ... στα τεχνικα χαρακτηριστικα το public γραφει Win10 και στην περιγραφη Freedos... Προσοχη λοιπον)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα