Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του αυτοκινήτου,

Έχω ένα Opel Vectra GTS 07 140 PS. Είμαι σε αλλαγή αμορτισερ διότι πέρασαν τα χρόνια, θα βάλω και κοτσαδούρα και όλα μαζί επηρεάζουν.

Το αυτοκινήτο το έχω άψογα συντηρημένο και είναι σαν καινούργιο. Σκέφτομαι την σειρά Bilstein, αλλά έχει τρεις εκδόσης, την B6, B8, B12. Έχει κάποιος εμπειρία να μου πει την άποψή του; Φυσικά και θα πάρω τη γνώμη του ειδικού αλλά συζήτηση να κάνουμε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επεξ/σία από SMF
Δημοσ.

καλημερα φιλε μ,

γνωμη προσωπικη και εμπειριες με διαφορες μαρκες, για να πεις οτι θα ησυχασεις μια και καλη, καλυτερα να δωσεις λιγο λιγο παραπανω και να πας σε ΚΟΝΙ, ειδικα εαν ειναι ρυθμιζομενα, θα μπορεις ανα 2-3 χρονια να τα κανεις ενα σερβις και θα εχεις πολυ καλα αμορτισερ για παντα.

β6 δεν εβαζα ουτε στον τσιγκο που εχω, σπανε. Β8 στο λαντσια εχω διαλυσει 3 ζευγαρια με τους ελληνικους δρομους, εβαλα κονι και ησυχασα εδω και μια τετραετια, στα 3 χρονια σερβις με 50 ευρω το καθε αμορτισερ.

στα συν οτι εαν ειναι σωστο το ελατηριο, συνεργαζεται αψογα με το αμορτισερ, οποτε καλυτερο bound/rebound, φρενα, ανεση, ασφαλεια γενικα. και αφου θα μπεις που θα μπεις απο κατω , αλλαζεις και τοπ μαουντ/συνεμπλοκ/ζυγαριες κτλ και θα ειναι ακομα πιο σωστο το αυτοκινητο

αμα εισαι και θεσσαλονικη, για κονι ενας ειναι και ειναι μονοδρομος

Δημοσ.
6 ώρες πριν, bezan είπε

καλημερα φιλε μ,

γνωμη προσωπικη και εμπειριες με διαφορες μαρκες, για να πεις οτι θα ησυχασεις μια και καλη, καλυτερα να δωσεις λιγο λιγο παραπανω και να πας σε ΚΟΝΙ, ειδικα εαν ειναι ρυθμιζομενα, θα μπορεις ανα 2-3 χρονια να τα κανεις ενα σερβις και θα εχεις πολυ καλα αμορτισερ για παντα.

β6 δεν εβαζα ουτε στον τσιγκο που εχω, σπανε. Β8 στο λαντσια εχω διαλυσει 3 ζευγαρια με τους ελληνικους δρομους, εβαλα κονι και ησυχασα εδω και μια τετραετια, στα 3 χρονια σερβις με 50 ευρω το καθε αμορτισερ.

στα συν οτι εαν ειναι σωστο το ελατηριο, συνεργαζεται αψογα με το αμορτισερ, οποτε καλυτερο bound/rebound, φρενα, ανεση, ασφαλεια γενικα. και αφου θα μπεις που θα μπεις απο κατω , αλλαζεις και τοπ μαουντ/συνεμπλοκ/ζυγαριες κτλ και θα ειναι ακομα πιο σωστο το αυτοκινητο

αμα εισαι και θεσσαλονικη, για κονι ενας ειναι και ειναι μονοδρομος

Ευχαριστω για την απαντηση, ποιος ειναι ο αντιπροσωπος στη Θεσσαλονικη;

Δημοσ.
Στις 22/9/2021 στις 6:28 ΜΜ, SMF είπε

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του αυτοκινήτου,

Έχω ένα Opel Vectra GTS 07 140 PS. Είμαι σε αλλαγή αμορτισερ διότι πέρασαν τα χρόνια, θα βάλω και κοτσαδούρα και όλα μαζί επηρεάζουν.

Το αυτοκινήτο το έχω άψογα συντηρημένο και είναι σαν καινούργιο. Σκέφτομαι την σειρά Bilstein, αλλά έχει τρεις εκδόσης, την B6, B8, B12. Έχει κάποιος εμπειρία να μου πει την άποψή του; Φυσικά και θα πάρω τη γνώμη του ειδικού αλλά συζήτηση να κάνουμε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

8 ώρες πριν, bezan είπε

καλημερα φιλε μ,

γνωμη προσωπικη και εμπειριες με διαφορες μαρκες, για να πεις οτι θα ησυχασεις μια και καλη, καλυτερα να δωσεις λιγο λιγο παραπανω και να πας σε ΚΟΝΙ, ειδικα εαν ειναι ρυθμιζομενα, θα μπορεις ανα 2-3 χρονια να τα κανεις ενα σερβις και θα εχεις πολυ καλα αμορτισερ για παντα.

β6 δεν εβαζα ουτε στον τσιγκο που εχω, σπανε. Β8 στο λαντσια εχω διαλυσει 3 ζευγαρια με τους ελληνικους δρομους, εβαλα κονι και ησυχασα εδω και μια τετραετια, στα 3 χρονια σερβις με 50 ευρω το καθε αμορτισερ.

στα συν οτι εαν ειναι σωστο το ελατηριο, συνεργαζεται αψογα με το αμορτισερ, οποτε καλυτερο bound/rebound, φρενα, ανεση, ασφαλεια γενικα. και αφου θα μπεις που θα μπεις απο κατω , αλλαζεις και τοπ μαουντ/συνεμπλοκ/ζυγαριες κτλ και θα ειναι ακομα πιο σωστο το αυτοκινητο

αμα εισαι και θεσσαλονικη, για κονι ενας ειναι και ειναι μονοδρομος

     Μαζί με την καλησπέρα μου , ως πρώην κάτοχος Vectra C , σε ότι αφορά τα Koni και άσχετα από το κόστος , πρέπει να γνωρίζετε ότι , πριν τα αγοράσετε , πως πρέπει να κρατήσετε το παλιό σετ , το οποίο θα χρειαστεί όταν πάτε να κάνετε συντήρηση τα Koni . Θα πρέπει δλδ να φορέσετε τα παλιά έστω , μέχρι να ξαναφτιαχτουν τα Koni .

   Επιπλέον καλό είναι να βεβαιωθειτε ότι μετά την επισκευή , τα Koni θα έχουν την ίδια διάρκεια ζωής , όχι απόδοσης , διότι η αγορά τους κοστίζει αρκετά .

   Δεν νομίζω πως το Vectra , άσχετα με την τοποθέτηση κοτσαδορου η όχι , χρειάζεται Koni .

   

  • Like 2
Δημοσ.

Μια διευκρίνιση για να ξέρεις τι παιζει με τα Bilstein.

B6 - Αμορτισέρ για κανονικο ελατήριο

Β8 - Αμορτισερ για ελατηριο χαμηλώματος

Β12 - Ειναι τα ιδια με τα Β8 απλα βγαίνουν σετακι με ελατηρια χαμηλώματος

Αν δεν θες να χαμηλωσεις οπως καταλαβαίνω πας για τα Β6 αν επιλέξεις Bilstein απλα ειναι πιο σπορ και θα είναι σχετικα σκληρα και δεν ξερω αν ψαχνεις κατι τέτοιο

Αλλιως πας στα Β4 τα μαύρα που ειναι αμορτισερ αντικατάστασης δηλαδη σχεδόν σαν τα εργοστασιακά.

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Μια διευκρίνιση για να ξέρεις τι παιζει με τα Bilstein.

B6 - Αμορτισέρ για κανονικο ελατήριο

Β8 - Αμορτισερ για ελατηριο χαμηλώματος

Β12 - Ειναι τα ιδια με τα Β8 απλα βγαίνουν σετακι με ελατηρια χαμηλώματος

Αν δεν θες να χαμηλωσεις οπως καταλαβαίνω πας για τα Β6 αν επιλέξεις Bilstein απλα ειναι πιο σπορ και θα είναι σχετικα σκληρα και δεν ξερω αν ψαχνεις κατι τέτοιο

Αλλιως πας στα Β4 τα μαύρα που ειναι αμορτισερ αντικατάστασης δηλαδη σχεδόν σαν τα εργοστασιακά.

 

 

 

Ακριβώς αυτό θα έγραφα κι εγώ . Επίσης σε παλιότερο αμάξι που είχα , έβαλα τα b6 με εργοστασιακά ελατήρια και ήταν κούτσουρο . Τα άντεξα 5 μήνες και τα άλλαξα με τα b4 (μαύρα) και ήταν μια χαρά .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/9/2021 στις 6:28 ΜΜ, SMF είπε

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του αυτοκινήτου,

Έχω ένα Opel Vectra GTS 07 140 PS. Είμαι σε αλλαγή αμορτισερ διότι πέρασαν τα χρόνια, θα βάλω και κοτσαδούρα και όλα μαζί επηρεάζουν.

Το αυτοκινήτο το έχω άψογα συντηρημένο και είναι σαν καινούργιο. Σκέφτομαι την σειρά Bilstein, αλλά έχει τρεις εκδόσης, την B6, B8, B12. Έχει κάποιος εμπειρία να μου πει την άποψή του; Φυσικά και θα πάρω τη γνώμη του ειδικού αλλά συζήτηση να κάνουμε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Είχα τα Β6 με ελατήρια eibach pro kit 30mm,για 10 χρόνια περίπου,σκληρή ανάρτηση, αλλά εμένα δεν με ενοχλούσε.Θυμαμαι τότε πολλές συζητήσεις σε γερμανικά φόρουμ,για  ποια να έβαζα, Β6 ή Β8. Τελικά πήγα στα Β6.

Πριν 2 χρόνια έβαλα τα Β8,για να τα δοκιμασω έγινε πιο σφιχτό το αμάξι,και αρκετά πιο σκληρό.Το ψιλό μετάνιωσα,για γερμανικούς δρόμους είναι καλά, για ελληνικούς όχι. Το σκέφτομαι να ξαναβάλω τα Β6. 

Τα Β8 είναι στην ουσία τα Β6, αλλά με πιο κοντό έμβολο, ώστε να συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος. 

Τα Β12 είναι kit ανάρτησης που περιλαμβάνει Β8 αμορτισέρ με eibach pro kit ελατήρια,αυτό που έχω τώρα δηλαδή. 

Εφοσων δεν θα χαμηλώσεις το αμάξι ξεχνάς τα Β8, τα Β12 όπως είπα είναι σετ με ελατήρια,

και πας σε Β6,αν το θες σκληρό το αμαξι ή Β4, για να είσαι το ίδιο με τα εργοστασιακά. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Επειδή δεν έχω τρέλα με τα αυτοκίνητα, αλλά έχω τρέλα με τις συντηρήσεις (ως μηχ. μηχανικός), θέλω απλά να έχω ένα άριστα συντηρημένο αυτοκίνητο.

Ένα από τα θέματα που βλέπω είναι η πίσω ανάρτηση έχει κάτσει ένα δάχτυλο μετά από μία και δεκαετία του αυτοκινήτου, επειδή θα βάλω και κοτσαδούρα, απλά θέλω να έχω στο σωστό ύψος το αμάξωμα.

Και πάλι, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, SMF είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Επειδή δεν έχω τρέλα με τα αυτοκίνητα, αλλά έχω τρέλα με τις συντηρήσεις (ως μηχ. μηχανικός), θέλω απλά να έχω ένα άριστα συντηρημένο αυτοκίνητο.

Ένα από τα θέματα που βλέπω είναι η πίσω ανάρτηση έχει κάτσει ένα δάχτυλο μετά από μία και δεκαετία του αυτοκινήτου, επειδή θα βάλω και κοτσαδούρα, απλά θέλω να έχω στο σωστό ύψος το αμάξωμα.

Και πάλι, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

      Ελέγξτε τα πίσω " πάνω " ψαλίδια , γνωστό ζήτημα στα Vectra , χωρίς όμως να σημαίνει πως ευθύνονται αυτά για την απόσταση . 

     Σημαντική βοήθεια θα βρείτε στο Vectra-c.com στην Αγγλία , όπου είμαι ακόμη γραμμένος , με βοήθησαν σε μεγάλο βαθμό για διάφορα ζήτηματα , μην ξεχάσετε αν γραφτείτε να τους απευθύνετε έναν τυπικό χαιρετισμό , δίνουν μεγάλη βαρύτητα σε κάτι τέτοια και στην συνέχεια εφόσον δεν βρείτε να έχει απαντηθεί ήδη το ζήτημα , ανοίγετε νέο νήμα ζητώντας απάντηση . 

   Σε περίπτωση που τα πίσω " πάνω " ψαλίδια αποκτήσουν πρόβλημα , κυκλοφορούν άλλα , μαζί με silent block σε after market έκδοση , που λύνουν το θέμα σχεδόν οριστικά . 

   Για μηχανικούς Θεσσαλονίκη , ανταλλακτικά κλπ μεταχειρισμένα η καινούργια , πείτε μου και θα σας δώσω λύσεις τις οποίες φυσικά μπορεί να γνωρίζετε ήδη .

  Για τον κοτσαδορο και ανάλογα με το ρυμουλκούμενο φορτίο , ίσως χρειαστεί να σκεφτείτε την αλλαγή του δίσκου με άλλον , βαρέως τύπου . 

   Και το δικό μου , είχε ανοίξει λίγο πίσω , μειώνοντας ελάχιστα την απόσταση , χωρίς όμως να φταίνε τα ψαλίδια που ανέφερα , τα οποία έβλεπα τακτικά . Ένα πλύσιμο στο κάτω μέρος , σ' εκείνο το σημείο συγκεκριμένα , βοηθάει . 

  

   

5 λεπτά πριν, babisskg είπε

      Ελέγξτε τα πίσω " πάνω " ψαλίδια , γνωστό ζήτημα στα Vectra , χωρίς όμως να σημαίνει πως ευθύνονται αυτά για την απόσταση . 

     Σημαντική βοήθεια θα βρείτε στο Vectra-c.com στην Αγγλία , όπου είμαι ακόμη γραμμένος , με βοήθησαν σε μεγάλο βαθμό για διάφορα ζήτηματα , μην ξεχάσετε αν γραφτείτε να τους απευθύνετε έναν τυπικό χαιρετισμό , δίνουν μεγάλη βαρύτητα σε κάτι τέτοια και στην συνέχεια εφόσον δεν βρείτε να έχει απαντηθεί ήδη το ζήτημα , ανοίγετε νέο νήμα ζητώντας απάντηση . 

   Σε περίπτωση που τα πίσω " πάνω " ψαλίδια αποκτήσουν πρόβλημα , κυκλοφορούν άλλα , μαζί με silent block σε after market έκδοση , που λύνουν το θέμα σχεδόν οριστικά . 

   Για μηχανικούς Θεσσαλονίκη , ανταλλακτικά κλπ μεταχειρισμένα η καινούργια , πείτε μου και θα σας δώσω λύσεις τις οποίες φυσικά μπορεί να γνωρίζετε ήδη .

  Για τον κοτσαδορο και ανάλογα με το ρυμουλκούμενο φορτίο , ίσως χρειαστεί να σκεφτείτε την αλλαγή του δίσκου με άλλον , βαρέως τύπου . 

   Και το δικό μου , είχε ανοίξει λίγο πίσω , μειώνοντας ελάχιστα την απόσταση , χωρίς όμως να φταίνε τα ψαλίδια που ανέφερα , τα οποία έβλεπα τακτικά . Ένα πλύσιμο στο κάτω μέρος , σ' εκείνο το σημείο συγκεκριμένα , βοηθάει . 

  

   

     Και τα παιδιά στο Opel-club.gr , μπορούν να βοηθήσουν , για Θεσσαλονίκη αν συνεχίζουν να συναντιούνται κάθε Τετάρτη βράδυ , μπορείτε να τους δείτε από κοντά .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν βάζεις KYB Excel G να βρεις την ησυχία σου. Κατηγορία εργοστασιακών ελαφρώς σκληρότερα με μεγάλη αντοχή. Μακριά από μαύρα Bilstein δεν θα έπρεπε καν να έχουν τον όνομα της φίρμας μιας και είναι σκ@τ@ αμορτισέρ. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...