Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta ST2 vs Hyundai i20N


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

 

Kι όμως όπως το λες fact των τελευταίων ημερών, έχουν γεμίσει αναφορές στα forums ότι μόλις ζεστένεται λόγω πίεσης σε πίστες το αυτοκίνητο παύει να είναι 4κίνητο.

*Εdit: Αναφέρομαι στο Yaris GR

Δε το ειχα δει μεχρι τωρα αυτο.Οντως συμβαινει.Υπερθερμαινεται το διαφορικο.

Και αλλα το παθαινουν(και στη Julia το εχω διαβασει) αλλα δε περιμενα να το παθαινει αυτοκινητο που υποτιθεται οτι ειναι και για πιστα και το χρυσοπληρωνεις κιολας.

  • Like 1
  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Δε το ειχα δει μεχρι τωρα αυτο.Οντως συμβαινει.Υπερθερμαινεται το διαφορικο.

Και αλλα το παθαινουν(και στη Julia το εχω διαβασει) αλλα δε περιμενα να το παθαινει αυτοκινητο που υποτιθεται οτι ειναι και για πιστα και το χρυσοπληρωνεις κιολας.

Γενικά όπως το λες έχει παρατηρηθεί πολλές φορές αυτό το πρόβλημα, όπως και στο focus RS αν θυμάμαι καλά. Αλλά ναι χρησοπληρώνεις την Gazoo στην ουσία γι' αυτό το σύστημα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Το ST έχει μια ιδιαιτερότητα με την πίσω ανάρτηση στις στροφές να μην πατάει ο ένας τροχός. Στην αρχή το είδα σαν μεγάλο μείον, αλλά όταν διάβασα καλύτερα για κάποιο λόγο στις στροφές η ουρά ακολουθεί πάντα και έχεις καλύτερη αίσθηση. Σ αυτό το κομμάτι πολλοί το κατατάσουν κορυφαίο στην κατηγορία του.

Πραγματικά δεν έχω βρει κουσούρι.

Γι' αυτό ανοίχτηκε το θέμα για να ακουστούν άλλες απόψεις. Γενικά το κοινό αυτών των αυτοκινήτων (και εγώ μαζί) είμαστε λίγο κολλημένοι. Εγώ προσωπικά λατρεύω τα punto και τα opc. Αν υπήρχαν στην αγορά μάλλον εκεί θα πήγαινα.

 

Αυτό το σκεπτικό περίπου έχω και εγώ, όπως είπατε και οι περισσότεροι το Fiestaki θα γεράσει καλύτερα.

Kι όμως όπως το λες fact των τελευταίων ημερών, έχουν γεμίσει αναφορές στα forums ότι μόλις ζεστένεται λόγω πίεσης σε πίστες το αυτοκίνητο παύει να είναι 4κίνητο.

*Εdit: Αναφέρομαι στο Yaris GR

    Το ανασήκωμα του πίσω τροχού , σε ακραίες συνθήκες , οφείλεται σε χοντρές αντιστρεπτικές , εμφανίζεται στο όριο , εκεί που διατηρώ τις αντιρρήσεις μου για τέτοια ιπποδύναμη σε τόσο κοντά μεταξόνια , χωρίς να προηγηθούν άλλες εργασίες . Μην βλέπετε μόνο το θέαμα , αφού έχει χαθεί σημαντική ποσότητα πρόσφυσης . Το επιθυμητό είναι να έχουν και οι τέσσερις τροχοί πρόσφυση .

   Επίσης εμφανίζεται διότι το αμάξωμα έχει υποστεί στρέβλωση και χάριν των αντιστρεπτικών . Ένα roll cage , μπορεί να διορθώσει τέτοια φαινόμενα , ως ένα βαθμό .

   Ένα καλό τεστ για το αμάξωμα , είναι να ανεβάσετε μόνον έναν από τους μπροστινούς τροχούς σε πεζοδρόμιο και στη συνέχεια να ανοίξετε την απέναντι πόρτα για να δείτε αν βρίσκει στην κάσα και γενικά αν εμποδίζεται το άνοιγμα της αλλά και το κλείσιμο . 

37 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλα προφανως ειναι και θεμα γουστου,δε το συζηταμε.

Να μας ελεγε οτι θελω το πιο γρηγορο σε πιστα,θα του πεταγαμε τους χρονους και θα επαιρνε το πιο γρηγορο και τελος.Στους αριθμους δεν υπαρχει κατι να αμφισβητησεις.Σε ολα τα αλλα ναι.

     Για το Hyundai ποντάρω στην μεγαλύτερη προσπάθεια που ΥΠΟΘΕΤΩ πως έχουν δώσει για μια καλύτερη παρουσίαση και εδραίωση σε τέτοια κατηγορία .

    Δεν θα διαφωνήσω πως και οι δύο κατασκευές θα έχουν μικροζητήματα σε επίπεδο ρυθμίσεων , πράγματα που θα βγουν από τις ζημίες των αρχικών χρηστών , ίσως η Hyundai να δώσει μεγαλύτερη προσοχή και υποστήριξη και μακάρι να κάνει το ίδιο και η Ford η οποία πατάει σε άλλου είδους ιστορικό . Αν βγεί κάποιος και πει ότι δεν μου αρέσει η Ford , θα έχει σαν απάντηση ένα Mexico RS 1800 , όμως εκείνες ήταν άλλες εποχές . 

   Το απεριόριστο των χλμ που προσφέρει η Hyundai είναι αξιόλογο και είναι αυτό που μου κάνει να πιστεύω ότι θα δείξουν μεγαλύτερη βαρύτητα και προσοχή , αφού οι κατασκευές τους θα φτάσουν σε χέρια ........ από ...... έως ....... με ότι αυτό συνεπάγεται .

  • Like 3
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, purif είπε

Αν και είναι το παλιό ST, για χαβαλέ και μόνο.

https://youtu.be/tT9equ-M_3Q

Κακής ποιότητας δοκιμές ο άλλος τρέχει και φρενάρει μόνιμα πάνω στην άσπρη γραμμή νομίζω το fiesta ήταν. Γενικά το συγκεκριμένο κανάλι το έχω ξαναδεί συγκρίνει AMG με yaris GR και το βγάζει καλύτερο το yaris. Αλλά στην ουσία έχει και αυτός yaris GR. Γενικά πάντως δεν είναι αντικειμενικό κανάλι πιστεύω. Αλλά όπως είπες για χαβαλέ.

13 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Το ανασήκωμα του πίσω τροχού , σε ακραίες συνθήκες , οφείλεται σε χοντρές αντιστρεπτικές , εμφανίζεται στο όριο , εκεί που διατηρώ τις αντιρρήσεις μου για τέτοια ιπποδύναμη σε τόσο κοντά μεταξόνια , χωρίς να προηγηθούν άλλες εργασίες . Μην βλέπετε μόνο το θέαμα , αφού έχει χαθεί σημαντική ποσότητα πρόσφυσης . Το επιθυμητό είναι να έχουν και οι τέσσερις τροχοί πρόσφυση .

   Επίσης εμφανίζεται διότι το αμάξωμα έχει υποστεί στρέβλωση και χάριν των αντιστρεπτικών . Ένα roll cage , μπορεί να διορθώσει τέτοια φαινόμενα , ως ένα βαθμό .

   Ένα καλό τεστ για το αμάξωμα , είναι να ανεβάσετε μόνον έναν από τους μπροστινούς τροχούς σε πεζοδρόμιο και στη συνέχεια να ανοίξετε την απέναντι πόρτα για να δείτε αν βρίσκει στην κάσα και γενικά αν εμποδίζεται το άνοιγμα της αλλά και το κλείσιμο . 

     Για το Hyundai ποντάρω στην μεγαλύτερη προσπάθεια που ΥΠΟΘΕΤΩ πως έχουν δώσει για μια καλύτερη παρουσίαση και εδραίωση σε τέτοια κατηγορία .

    Δεν θα διαφωνήσω πως και οι δύο κατασκευές θα έχουν μικροζητήματα σε επίπεδο ρυθμίσεων , πράγματα που θα βγουν από τις ζημίες των αρχικών χρηστών , ίσως η Hyundai να δώσει μεγαλύτερη προσοχή και υποστήριξη και μακάρι να κάνει το ίδιο και η Ford η οποία πατάει σε άλλου είδους ιστορικό . Αν βγεί κάποιος και πει ότι δεν μου αρέσει η Ford , θα έχει σαν απάντηση ένα Mexico RS 1800 , όμως εκείνες ήταν άλλες εποχές . 

   Το απεριόριστο των χλμ που προσφέρει η Hyundai είναι αξιόλογο και είναι αυτό που μου κάνει να πιστεύω ότι θα δείξουν μεγαλύτερη βαρύτητα και προσοχή , αφού οι κατασκευές τους θα φτάσουν σε χέρια ........ από ...... έως ....... με ότι αυτό συνεπάγεται .

Εννοείτε αυτό που λέτε για την πρόσφυση και εγώ για αρνητικό το θεωρώ. Απλά σαν reviews από οδηγούς λένε ότι έχει πολύ σωστή συμπεριφορά στις στροφές νιώθεις πάντα ότι η ουρά σε ακολουθεί.

Περί εγγύησης και εγώ το πιστεύω για την hyundai αλλά θα βγάλει παιδικές ασθένειες είναι φυσικό πιστεύω. Πέρα από αυτό είναι και η ποιότητα κατασκευής γενικά της hyundai (δεν είναι μηχανικό) σίγουρα αλλά παίζει το ρόλο του. Δηλαδή δεν έχει αποδείξει ακόμη τι έχει κάνει μηχανικά για να παραβλέψεις τυχόν κακής ποιότητας εσωτερικό.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Κακής ποιότητας δοκιμές ο άλλος τρέχει και φρενάρει μόνιμα πάνω στην άσπρη γραμμή νομίζω το fiesta ήταν. Γενικά το συγκεκριμένο κανάλι το έχω ξαναδεί συγκρίνει AMG με yaris GR και το βγάζει καλύτερο το yaris. Αλλά στην ουσία έχει και αυτός yaris GR. Γενικά πάντως δεν είναι αντικειμενικό κανάλι πιστεύω. Αλλά όπως είπες για χαβαλέ.

Όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι όταν δε ξέρεις ποιος  οδηγεί, όταν ο παρουσιαστής οδηγεί μόνο το ένα αυτοκίνητο, τι παίζει με τις χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων με κάθε οδηγό, τα λάστιχα, το βρεγμένο οδόστρωμα, τις λακούβες με το νερό κλπ. Γενικά είναι κανάλι για να περάσεις την ώρα  σου ευχάριστα και τίποτα παραπάνω.

  • Like 2
Δημοσ.

Θεωρώ ότι το φιέστα στην πιο πλούσια έκδοση είναι καλύτερη επιλογή θα γεράσει καλύτερα από το ι20n γιατί η Φορντ έχει μεγαλύτερο όνομα στην αγορά.Αν και αν ήθελα να αγοράσω το φιέστα ίσως περίμενα για το facelift για να μην το μετανιώσω μετά αλλά δεν γνωρίζω καθόλου ποτέ βγαίνει κλπ κλπ..

7 ώρες πριν, purif είπε

Όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι όταν δε ξέρεις ποιος  οδηγεί, όταν ο παρουσιαστής οδηγεί μόνο το ένα αυτοκίνητο, τι παίζει με τις χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων με κάθε οδηγό, τα λάστιχα, το βρεγμένο οδόστρωμα, τις λακούβες με το νερό κλπ. Γενικά είναι κανάλι για να περάσεις την ώρα  σου ευχάριστα και τίποτα παραπάνω.

Παρακολουθώ car wow 3 χρόνια είναι ακριβώς αυτό που είπατε είναι κανάλι για χαβαλε αφού και στο τέλος στο brake test είπανε ότι το φιέστα ίσως να ήταν σε λίγο πιο βρεγμένη επιφάνεια παίζουν πολλά ρόλο αν και πιστεύω ότι το χιουνται φρενάρει όντως μισό αμάξι λιγότερο από το φιέστα επειδή έχει λίγο μεγαλύτερα φρένα και 60 κιλά λιγότερα λογικό είναι.Υπαρχουν άπειρα big brake kitakia στην αγορά όμως για το st

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

 

Απ' το συμφορά? 😅🤣

      Συμφορά από το συμφόρουμ 🤣🤣🤣 ......... λατινικό ........ συμπόσιουμ ...... και άλλα τέτοια ...... 

Δημοσ.

Το μοτερ του ι20Ν ειναι αυτο που φοραει το Veloster στα 1.6 το Kia Ceed GT(εχει φορεθει Ελλαδα) και το Elantra.
Αρκετα βελτιωσιμο στο εξωτερικο,για οποιον ψαχνεται

  • Thanks 2
Δημοσ.

για μένα Fiesta, το ecoboost μοτερ είναι διαμάντι και σε θέμα βελτίωσης και σε θέμα αντοχής. Θα βρείς πολλά πράγματα για αυτό το μοτέρ καθώς το sell out του ειναι πολλαπλάσιο του i20n

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Θεωρώ ότι το φιέστα στην πιο πλούσια έκδοση είναι καλύτερη επιλογή θα γεράσει καλύτερα από το ι20n γιατί η Φορντ έχει μεγαλύτερο όνομα στην αγορά.Αν και αν ήθελα να αγοράσω το φιέστα ίσως περίμενα για το facelift για να μην το μετανιώσω μετά αλλά δεν γνωρίζω καθόλου ποτέ βγαίνει κλπ κλπ..

To facelift θα περιμένω και εγώ δεν γίνεται διαφορετικά. Δυστυχώς άνοιξη περιπου η παραλαβη.

 

5 ώρες πριν, Nabuko είπε

Απ' το συμφορά? 😅🤣

Χαχα, έχεις δίκιο. Από εδώ και πέρα θα λέω Συμινσομνιακ.!

Δημοσ.

Με 25-28 παιρνεις Golf 8 R LINE

Στις 17/9/2021 στις 12:34 ΜΜ, armagedwnn είπε

Δεν είπα ότι είναι το ίδιο, αλλά νομίζω το αδικείς (και εγώ δεν είμαι φαν των Κορεάτικων) αλλά πριν το δω δεν ξέρω πόσο κατώτερο ποιοτικά είναι. Και σχετικά με το golf εμένα μου φαίνεται κατώτερο το fiesta. Απλά όταν μιλάμε γενικά για εσωτερικό έχει πολλά plus το hyundai εκτός αν μοιάζουν όλα πλαστικά και ψεύτικα.

Στο ST είχα καταλήξει αν είχα το 40% θα το είχα παραγγείλει <1% επιτόκιο μεγάλο plus. 

Πιο πολύ για ανταλλαγή απόψεων άνοιξα το θέμα.

Με 26-27 παιρνεις Golf 8 Rline  1.5 150 που με το πιο safe remap πας στα 180 ultra safe ... Επειδή τα εχω δει τα αυτοκίνητα ...μαλλον δεν εχεις εμπειρια απο το golf το οποιο ειναι αλλη κατηγορια απο το πλαισιο μεχρι την ηχομονωση και την ποιοτητα κυλησης. Ο 1,5 tsi δεν εχει κανει κιχ γενικοτερα μετα τους νεους tsi απο το 2013 και μετα ειναι διαμαντια. Επισης το fiesta ειναι overall πιο ποιοτικό ειδικα στο αμαξωμα και στα μηχανικα μερη.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, fsbmaniac είπε

Με 25-28 παιρνεις Golf 8 R LINE

Με 26-27 παιρνεις Golf 8 Rline  1.5 150 που με το πιο safe remap πας στα 180 ultra safe ... Επειδή τα εχω δει τα αυτοκίνητα ...μαλλον δεν εχεις εμπειρια απο το golf το οποιο ειναι αλλη κατηγορια απο το πλαισιο μεχρι την ηχομονωση και την ποιοτητα κυλησης. Ο 1,5 tsi δεν εχει κανει κιχ γενικοτερα μετα τους νεους tsi απο το 2013 και μετα ειναι διαμαντια. Επισης το fiesta ειναι overall πιο ποιοτικό ειδικα στο αμαξωμα και στα μηχανικα μερη.

Γενικά όπως τα λες συμφωνώ απόλυτα για την ποιότητα των golf και οπτικά είναι πανέμορφα. Αλλά:

1) Δεν θα έκανα ποτέ remap, είμαι της λογικής ότι σου δίνει ο κατασκευαστής.

2) Δεν είναι hothatch! Επειδή το Golf GTI ξεφεύγει για την δική μου τσέπη, στην κατηγορία που μιλάμε είναι το Polo GTI, που δεν ξέρω αν έρχεται Ελλάδα. Από την άλλη για εμένα είναι όχι και να ερχόταν και ο λόγος, ο 2λιτρος κινητήρας.

Στο υπογραμμισμένο φαντάζομαι αναφέρεσαι στο VS?

  • Like 1
Δημοσ.

Να πω κι εγώ μία κάπως πιο προσγειωμένη άποψη.

Δεδομένου πως ανέφερες πως δεν έχεις ούτε τη μισή αξία του οχήματος να δώσεις μπροστά:

Στις 17/9/2021 στις 12:34 ΜΜ, armagedwnn είπε

Στο ST είχα καταλήξει αν είχα το 40% θα το είχα παραγγείλει <1% επιτόκιο μεγάλο plus. 

Βεβαιώσου πως το μηνιαίο εισόδημά σου είναι επαρκές για να καλύψει όχι μόνο τη δόση και τα έξοδα συντήρησης του οχήματος, αλλά και για να μένει στην άκρη ένα ποσό της τάξεως των €100-200 για τυχόν απρόοπτες επισκευές ή εργασίες φανοποιού που θα χρειαστούν. Αυτά βέβαια επιπλέον της "καβάτζας" που κρατάς ούτως ή άλλως για άλλα επείγοντα περιστατικά της προσωπικής σου ζωής. Είναι κρίμα να βρεθείς μπροστά στην πιθανότητα κατάσχεσης του οχήματος επειδή για τον Α ή τον Β λόγο δεν μπόρεσες να ανταποκριθείς σε μερικές δόσεις, ή να μένει ακίνητο το όχημα λόγω ζημιάς και να μην μπορείς να το επισκευάσεις επειδή προτεραιότητα έχει να εξοφληθεί το δάνειο.

Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, δεν θα προχωρούσα στην αγορά οχήματος τέτοιας αξίας μέχρι να είχα τουλάχιστον το 75-80% της αξίας του στην άκρη, ώστε να δώσω ένα 50-60% μπροστά και να έχω ένα ποσό στην άκρη για όσα προανέφερα. Υπήρξα κι εγώ νέος, με θερμό κεφάλι, και θέλοντας να αγοράσω ένα hot hatch, αλλά βάζοντας τα κουκιά κάτω απλά δεν έβγαινε το σενάριο με ασφάλεια, και τελικά συμβιβάστηκα με κάτι φθηνό και αξιόπιστο για τις καθημερινές μου ανάγκες, μέχρις ώτου να μαζέψω αρκετά χρήματα για κάτι καλύτερο.

  • Like 2
Δημοσ.

επειδη ημουν ετοιμος να κλεισω το fiesta st3 με μπλοκε κλπ φουλ εξτρα να πω απλα οτι το αμαξι δεν εχει αντιπαλο.

εαν οι αντιπροσωποι ηταν σοβαροτεροι κ με μεγαλυτερη θεληση για πωληση & φυσικα νορμαλ χρονο παραδοσης θα το ειχα παρει. 

θα ψαχτω και για το i20n αλλα νομιζω οτι υστερει σε ποιοτητα κυλησης & εσωτερικης ποιοτητας.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...