Camal Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζετε brands από εξαρτήματα υπολογιστών που να καλύπτουν απευθείας τα προιόντα τους που είναι σε εγγύηση, ώστε να αποφεύγουμε την όποια ταλαιπωρία των καταστημάτων που μεσολαβούν. Τρoφοδοτικά: Μητρικές: GPU: EVGA RAM: SSD: Samsung HDD: και επίσης από περιφερειακά: Monitors: Keyboards: Mice: Headsets: Έχω σημειώσει δύο που ξέρω. Αν υπάρχει και άλλη εταιρεία στην ίδια κατηγορία , αυξάνει τις επιλογές μας. Ευχαριστώ.
filip123go Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Τι ακριβώς εννοείς; Όλα τα προϊόντα, όταν έχουν εγγύηση κατασκευαστή, την κάλυψη την κάνει ο κατασκευαστής. Το κατάστημα είναι απλά ο μεσάζοντας. Αν θέλεις μάλιστα , σε περίπτωση που χαλάσει κάτι (και έχει εγγύηση αντιπροσωπείας) , μπορείς (και πολλές φορές είναι καλύτερο) να μιλήσεις εσύ κατευθείαν με την αντιπροσωπεία.
Camal Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 16/9/2021 στις 7:37 ΜΜ, filip123go είπε Τι ακριβώς εννοείς; Όλα τα προϊόντα, όταν έχουν εγγύηση κατασκευαστή, την κάλυψη την κάνει ο κατασκευαστής. Το κατάστημα είναι απλά ο μεσάζοντας. Αν θέλεις μάλιστα , σε περίπτωση που χαλάσει κάτι (και έχει εγγύηση αντιπροσωπείας) , μπορείς (και πολλές φορές είναι καλύτερο) να μιλήσεις εσύ κατευθείαν με την αντιπροσωπεία. Όχι δεν είναι έτσι. Σε πολλά προιόντα σου λένε να επιστρέψεις εκεί όπου το αγόρασες. Επίσης κάποιοι κατασκευαστές δίνουν μεγαλύτερη εγγύηση από τα 2 χρόνια, την οποία κάποιες φορές τα καταστήματα αρνούνται να την καλύψουν. 1
filip123go Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Camal είπε Όχι δεν είναι έτσι. Σε πολλά προιόντα σου λένε να επιστρέψεις εκεί όπου το αγόρασες. Επίσης κάποιοι κατασκευαστές δίνουν μεγαλύτερη εγγύηση από τα 2 χρόνια, την οποία κάποιες φορές τα καταστήματα αρνούνται να την καλύψουν. Πότε καμία αντιπροσωπεία, ενώ έχει εγγύηση το προϊόν από την αντιπροσωπεία, δεν θα σου πει στειλ'το στο κατάστημα. Αφού και το κατάστημα στην αντιπροσωπεία θα το στείλει. Επίσης, καλά κάνουν τα καταστήματα και δεν την καλύπτουν. Δεν είναι δική τους η εγγύηση. Είναι της αντιπροσωπείας (δηλαδή της μαμάς εταιρείας). Αυτή την έδωσε, αυτή πρέπει να την καλύψει.
Nik1239 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, filip123go είπε Πότε καμία αντιπροσωπεία, ενώ έχει εγγύηση το προϊόν από την αντιπροσωπεία, δεν θα σου πει στειλ'το στο κατάστημα. Αφού και το κατάστημα στην αντιπροσωπεία θα το στείλει. Επίσης, καλά κάνουν τα καταστήματα και δεν την καλύπτουν. Δεν είναι δική τους η εγγύηση. Είναι της αντιπροσωπείας (δηλαδή της μαμάς εταιρείας). Αυτή την έδωσε, αυτή πρέπει να την καλύψει. Για δες αυτό εδώ το θέμα
Camal Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 21/9/2021 στις 12:15 ΠΜ, filip123go είπε Πότε καμία αντιπροσωπεία, ενώ έχει εγγύηση το προϊόν από την αντιπροσωπεία, δεν θα σου πει στειλ'το στο κατάστημα. Αφού και το κατάστημα στην αντιπροσωπεία θα το στείλει. Επίσης, καλά κάνουν τα καταστήματα και δεν την καλύπτουν. Δεν είναι δική τους η εγγύηση. Είναι της αντιπροσωπείας (δηλαδή της μαμάς εταιρείας). Αυτή την έδωσε, αυτή πρέπει να την καλύψει. Το κάθε κατάστημα στέλνει στον προμηθευτή του και όχι στην αντιπροσωπεία. Επίσης πολλές εταιρείες δεν έχουν καν αντιπροσωπεία στην Ελλάδα. Όσες αντιπροσωπείες υπάρχουν στην Ελλάδα, καλύπτουν σε εγγύηση μόνο τα προιόντα που έχουν εισάγει οι ίδιοι. Κάποιες λοιπόν εταιρείες έχουν πανευρωπαική εγγύηση και δεν τους νοιάζει πόσο το πήρες και από που το πήρες. Αυτό εξυπηρετεί αρκετά, ειδικά αν τα προιόντα έχουν και 2+ χρόνια εγγύηση, και όχι μόνο.
filip123go Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Camal είπε Το κάθε κατάστημα στέλνει στον προμηθευτή του και όχι στην αντιπροσωπεία. Επίσης πολλές εταιρείες δεν έχουν καν αντιπροσωπεία στην Ελλάδα. Όσες αντιπροσωπείες υπάρχουν στην Ελλάδα, καλύπτουν σε εγγύηση μόνο τα προιόντα που έχουν εισάγει οι ίδιοι. Κάποιες λοιπόν εταιρείες έχουν πανευρωπαική εγγύηση και δεν τους νοιάζει πόσο το πήρες και από που το πήρες. Αυτό εξυπηρετεί αρκετά, ειδικά αν τα προιόντα έχουν και 2+ χρόνια εγγύηση, και όχι μόνο. 1 ώρα πριν, Camal είπε Πότε καμία αντιπροσωπεία, ενώ έχει εγγύηση το προϊόν από την αντιπροσωπεία Σοβαρά τώρα, διαβάζεις το γράφω η απλά γράφεις για να ανέβει το count των μηνυμάτων.; ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΎΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑΣ, ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ, ΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΕΊΛΕΙ Ο ΠΕΛΆΤΗΣ ΕΊΤΕ ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤΕ ΆΛΛΟΣ. ΑΝ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΚΟΥΜΠΉΣΕΙ ΠΡΟΪΌΝ ΣΕ ΕΓΓΎΗΣΗ , ΑΥΤΌΜΑΤΑ ΑΥΤΉ ΧΆΝΕΤΑΙ.
Silverage Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 16/9/2021 στις 7:16 ΜΜ, Camal είπε Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζετε brands από εξαρτήματα υπολογιστών που να καλύπτουν απευθείας τα προιόντα τους που είναι σε εγγύηση, ώστε να αποφεύγουμε την όποια ταλαιπωρία των καταστημάτων που μεσολαβούν. Τρoφοδοτικά: Corsair Μητρικές: GPU: EVGA RAM: SSD: Samsung HDD: και επίσης από περιφερειακά: Monitors: Dell Keyboards: Mice: Logitech Headsets: Έχω σημειώσει δύο που ξέρω. Αν υπάρχει και άλλη εταιρεία στην ίδια κατηγορία , αυξάνει τις επιλογές μας. Ευχαριστώ. 1
Camal Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 25/9/2021 στις 2:47 ΜΜ, Silverage είπε Ευχαριστώ φίλε. Μακάρι να υπάρχουν κι άλλες εταιρείες. Η Logitech στα keyboard και στα headsets δεν καλύπτει όπως στα ποντίκια; Στις 24/9/2021 στις 12:39 ΠΜ, filip123go είπε Σοβαρά τώρα, διαβάζεις το γράφω η απλά γράφεις για να ανέβει το count των μηνυμάτων.; ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΎΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑΣ, ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ, ΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΕΊΛΕΙ Ο ΠΕΛΆΤΗΣ ΕΊΤΕ ΟΠΟΙΟΣΔΉΠΟΤΕ ΆΛΛΟΣ. ΑΝ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΈΝΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΚΟΥΜΠΉΣΕΙ ΠΡΟΪΌΝ ΣΕ ΕΓΓΎΗΣΗ , ΑΥΤΌΜΑΤΑ ΑΥΤΉ ΧΆΝΕΤΑΙ. Αν δεν έχεις κάτι ουσιώδες να γράψεις , καλύτερα μη γράφεις. Και ειδικά με τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις.
Silverage Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Camal είπε Ευχαριστώ φίλε. Μακάρι να υπάρχουν κι άλλες εταιρείες. Η Logitech στα keyboard και στα headsets δεν καλύπτει όπως στα ποντίκια; Ναι, σε οτιδήποτε logitech, είτε είναι headset είτε ποντίκια/πληκτρολόγια. Το ίδιο και η corsair που βγάζει τροφοδοτικά, ram, υδροψύξεις και κουτιά υπολογιστών. Για τα κουτιά και τα τροφοδοτικά έχω προσωπική εμπειρία. Κάποια στιγμή έκανα πίσω την καρέκλα να σηκωθώ και είχε μπερδευτεί το καλώδιο απο τα ακουστικά οπότε ξήλωσε μαζί και τη θύρα των ακουστικών απο το κουτί. Όταν τους το είπα στείλανε αντικατάσταση το front panel του κουτιού δωρεάν παρόλο που τους είχα γράψει ότι ήταν φταίξιμό μου. Ένα τροφοδοτικό επίσης που χάλασε, στείλανε καινούριο και μάλιστα ήταν περισσότερα watt απο το παλιό (650W -> 750W). Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2021 από Silverage 1
7nisiotis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Περιφερειακά: HyperX, Razer, Logitech ( αυτές με κάλυψαν όταν χρειάστηκα rma ) Cases/Κουτιά υπολογιστών: NZXT ( χρειάστηκα κάλυψη εγγύησης το 2016-2017 - άριστοι τότε ) 1
gianniz_k Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Η microsoft επίσης έχει αποκλειστικά δικό της support. Από τα ποντικακια μέχρι κονσόλες ο πελάτης μιλάει αποκλειστικά με microsoft
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα