Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τσιπ υπαρχουν, μαζευουμε ολο το χαρτι απο τα αμαξια. λενε οι παπαγαλοι αρθρογραφοι πολυ χρημα κλπ

πανε κ αγοραζουν μετοχες , κονομαει ο ντελ

11 λεπτά πριν, dasimo είπε

Όποτε το παιχνίδι θα είναι μεταξύ κατασκευαστών κλίμακας ΜΟΝΟ. Η AMD δεν έχει το capacity να έχει τέτοια παραγωγή η TSMC έχει ήδη δείξει τις προθέσεις τις σε ότι αφορά τις τιμές…..

Οποτε η AMD θα παλεύει για την καρδιά των ευτραφών παιδιών στα gaming chairs άντε και καμία κονσόλα. Η TSMC θα δουλεύει με την apple και τίποτα φασόν από εδώ και από εκεί….και η Intel μας κουνάει το μαντήλι σαν μια σύγχρονη Texas Instruments που θα φτιάχνει τσιπάκια για ABS…..άντε να κάνει και η Qualcomm κανένα…

μια χαρά μοιράστηκε η πίτα……

αυτο ακριβως θελει να μας πεισει ο ιντελ, κ πολυ περισσοτερο τους μετοχους, τραπεζιτες κλπ

 

σκεψου αν καταφερουν να μαγκωνουν 20 % απο τα λεφτα των αμαξιων με τα τσιπ τι κότσους που μας πιανουν..

τοτε αστο, καλυτερα επιστροφη σε τρικυκλα 250 κυβικα των 2000 ευρω με βενζινη παρα αμαξι τσιπατο οικολογικο 35χιλιαρικα πληρης

57 λεπτά πριν, armitatz είπε

Με λιγα λογια λεει οτι θελει και θα παρει το 20% του τζιρου της αυτοκινητοβιομηχανιας. Και μια και δεν θα μειωσουν αυτες το κερδος τους μας λεει οτι θα φαμε καπελο 20% και αμα μας αρεσει...

δηλαδη τρελη ανοδος τιμων..

αμ δε.. ινδια κινα παραγουν πολυ φτηνοτερα, σιγα μη δινουν 20% για τσιπ

Επεξ/σία από peiraiask
  • Like 1
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.
30 minutes ago, dasimo said:

Όποτε το παιχνίδι θα είναι μεταξύ κατασκευαστών κλίμακας ΜΟΝΟ. Η AMD δεν έχει το capacity να έχει τέτοια παραγωγή η TSMC έχει ήδη δείξει τις προθέσεις τις σε ότι αφορά τις τιμές…..

Οποτε η AMD θα παλεύει για την καρδιά των ευτραφών παιδιών στα gaming chairs άντε και καμία κονσόλα. Η TSMC θα δουλεύει με την apple και τίποτα φασόν από εδώ και από εκεί….και η Intel μας κουνάει το μαντήλι σαν μια σύγχρονη Texas Instruments που θα φτιάχνει τσιπάκια για ABS…..άντε να κάνει και η Qualcomm κανένα…

μια χαρά μοιράστηκε η πίτα……

Η AMD δεν έχει κανένα capacity, fabless είναι, όπως κι η Qualcomm. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, pao13 είπε

θέλει αλλά θα πάρει ... άντε δεν το λέω γιατί είμαστε σε τεχνολογικό φορουμ (τρομάρα μας)

Δεν γράφει πουθενά οτι θέλει. Γράφει πως τα αυτοκίνητα εκεί που ζητούσαν Χ αριθμό ημιαγωγών (αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ). Πλέον θα ζητούν 100άδες περισσότερα πράγματα αρα εκεί που για ένα αμάξι χρειάζονταν Χ ευρώ για ημιαγωγους, τώρα θα χρειάζονται Χ++ 

 

1 ώρα πριν, pao13 είπε

σωστά τα σκέφτηκαν όλα στην intel απλά δεν σκέφτηκαν οτι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα κάνουν επενδύσεις για να παράγουν τα δικά τους chip 

εξάλλου το πήραν το μάθημα τους  (βλέπε Έλον)

 Μα δεν λεει ο CEO οτι θα χεστούνε στο χρήμα ούτε ότι θα κάνουν μονοπώλιο.

Αναφέρει απλά και μόνο ότι με έρευνες αποδεικνύεται πως θα υπάρξει ζήτηση. Το ποιος θα κερδίσει σε κάτι τέτοιο; Εδώ είναι τα κάστανα εδώ και η φουφού που λέει και ο λαός :) θα δείξει. Αλλά δεν λέει αυτή τη στιγμή κάτι για την Intel ο τύπος. Γενικά μιλάει οτι θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση.

  • Like 4
Δημοσ.

Μέχρι να φτιάξει κάποιος ένα αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρονικά, ευχάριστο στην οδήγηση και... 20% φτηνότερο από τον ανταγωνισμό.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Volga είπε

Δεν γράφει πουθενά οτι θέλει. Γράφει πως τα αυτοκίνητα εκεί που ζητούσαν Χ αριθμό ημιαγωγών (αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ). Πλέον θα ζητούν 100άδες περισσότερα πράγματα αρα εκεί που για ένα αμάξι χρειάζονταν Χ ευρώ για ημιαγωγους, τώρα θα χρειάζονται Χ++ 

 

 Μα δεν λεει ο CEO οτι θα χεστούνε στο χρήμα ούτε ότι θα κάνουν μονοπώλιο.

Αναφέρει απλά και μόνο ότι με έρευνες αποδεικνύεται πως θα υπάρξει ζήτηση. Το ποιος θα κερδίσει σε κάτι τέτοιο; Εδώ είναι τα κάστανα εδώ και η φουφού που λέει και ο λαός :) θα δείξει. Αλλά δεν λέει αυτή τη στιγμή κάτι για την Intel ο τύπος. Γενικά μιλάει οτι θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση.

Θα συμφωνουσα μαζι σου σε μια πρωτη αναγνωση. Αλλα δε θεωρω τετοιες κουβεντες αθωες. Οντως θα θελουν παραπανω εξαρτηματα. Οποτε παταει σε αυτο και βγαζει ενα νουμερο που τον βολευει και φτιαχνει ατμοσφαιρα.

Το μονοπωλιο ειναι δεδομενο. Ποιος εχει τις πατεντες και ποιος εχει τη δυναμη να επιβαλλει τους δικους του κανονες? Η intel και οι λοιποι. Προφανως και θα υπαρξει χωρος και για τον πιο φτηνο οπως υπαρχει εδω και χρονια με τα γνωστα σε ολους ιμιτασιον...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thresh είπε

Η AMD δεν έχει κανένα capacity, fabless είναι, όπως κι η Qualcomm. 

Νομίζω ότι έχει μεγάλη παραγωγή στη Δρέσδη και το Τέξας.

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, dasimo said:

Νομίζω ότι έχει μεγάλη παραγωγή στη Δρέσδη και το Τέξας.

H AMD "ήταν" κάποτε ένα με την Global Foundries, αλλά έγινε διάσπαση κι ύστερα πώληση.

H Qualcomm πάντα ήταν fabless αν δεν κάνω λάθος, Nvidia style.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Volga είπε

..Δηλαδή θεωρείς πως τα αυτοκίνητα δεν θα έχουν αυξημένη ζήτηση για chipsets μέσα στα επόμενα χρόνια; Τι λάθος σκέφτονται στην Intel;

Δεν θα είναι αυξανόμενη η χρήση ηλεκτρονικών εις βάρος των μηχανικών μερών ενός αυτοκινήτου;

Ποντάρουν στην αυτόνομη οδήγηση η οποία σύμφωνα με τον Elon μας έρχεται το 2019. :lol: 

Εγώ πάλι προβλέπω μείωση των chipsets για λόγους κόστους τουλάχιστον στα αυτοκίνητα κάτω των 20.000€. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ζουν στον κόσμο τους όπως η Silicon Valley.

Επεξ/σία από michael92
Δημοσ.
8 ώρες πριν, panther_512 είπε

Η ιντελ απλά ανέφερε το προφανές. Σύντομα τα αυτοκίνητα θα είναι τίγκα στα chips. 

Το αυτοκίνητο του αύριο σήμερα :

image.png.f3adadf9664177ea9a15745ede66d1d2.png

Scalper !!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κύριε CEO, οι "λάτρεις των αυτοκινήτων" παίζει να μην ασχολούνται καν με την τεχνολογία... λέτε κάποιος που γουστάρει τα αμάξια να κοιτάει τι επεξεργαστή έχει η οθόνη μέσα και πόσο σκορ βγάζει στο geekbench?

Με απλά λόγια πάντε τα και 50%... κανείς δεν θα αγοράσει. Τι άλλο θα διαβάσω... μεγάλη ιδέα έχουν μερικοί... λες και όλα γυρνάνε γύρο από τα πατατάκια... εεε σορρυ τσιπς.

7 hours ago, michael92 said:

Ποντάρουν στην αυτόνομη οδήγηση η οποία σύμφωνα με τον Elon μας έρχεται το 2019. :lol: 

Εγώ πάλι προβλέπω μείωση των chipsets για λόγους κόστους τουλάχιστον στα αυτοκίνητα κάτω των 20.000€. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ζουν στον κόσμο τους όπως η Silicon Valley.

Ούτε οι ίδιοι τα πιστεύουν. Απλά θέλουν να διατηρήσουν ένα κλίμα τεχνητής έλλειψης για να πουλάνε κάρτες στα 5000 ευρώ. 

Επεξ/σία από NotAliki177
  • Confused 1
Δημοσ.

Ότι να'ναι τα σχόλια!

Η όλη ιστορία είναι ότι τα αυτοκίνητα θα έχουν τόσα πολλά Chips σε μερικά χρόνια για να μπορούν να λειτουργούν αυτόνομα που το κόστος τους θα είναι 20% της τιμής του ηλεκτρικού. Δεν μιλάει ούτε για τις εμπορικές στρατηγικες της Intel ούτε για τις τιμές των ημιαγωγών. Διαβάστε λίγο! 

Όταν από 3 εγκεφάλους και μερικούς αισθητήρες που έχουν τώρα, θα πάμε σε αυτοκίνητα που πάνε μόνα τους, έχουν συνδεσιμότητα με τα πάντα (IoT), και παίζει να έρχονται να σε βρουν να σε μαζέψουν απ'το δρόμο αντί να πηγαίνεις εσύ να τα πάρεις απ'το παρκινγκ, εννοείται ότι θα έχουν ένα σκασμό ημιαγωγούς και ότι το κόστος τους θα είναι συγκριτικά μεγαλύτερο απ'ότι τώρα. 

Προφανώς όμως άλλες τεχνολογίες θα έχουν εξεληχθεί και θα είναι πιο οικονομικές (μπαταρίες π.χ.). Πουθενά δεν λέει ότι το κόστος των αυτοκινήτων θα είναι 20% μεγαλύτερο...

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Διαβάσατε το άρθρο ρε παιδιά; Διάολε, διαβάσατε έστω τον τίτλο; Λένε μονο οτι το 20% του κόστους των ηλεκτρικών κάρων θα είναι μόνο τα ολοκληρωμένα. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Εσεις που είδατε γραμμένο οτι η intel θέλει να τους πάει μονοτερμα (που στα όνειρα της θέλει και παγκόσμια κυριαρχία) και να τα παράγει ολα αυτη; Jesus...

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...