Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα τελευταία 2 χρόνια εχουν γίνει τρομερές βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα. Θυμάμαι πριν χρονια για φορολογική και ασφ/κη ενημερώτα πηγαίναμε και καθομασταν σε ουρά στην εφορια/ικα... Και άμα πήγαινες αργά κατα τις 13.00 σου λέγανε φυγε και ξαναελα αυριο. Τώρα ολα ηλεκτρονικά... Γνώμη μου μονο η πολεοδομία εχει μείνει πίσω....

Αντε να προσθέσουν και εορτολόγιο :)  

  • Like 1
  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, sstratos είπε

Τα τελευταία 2 χρόνια εχουν γίνει τρομερές βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα. Θυμάμαι πριν χρονια για φορολογική και ασφ/κη ενημερώτα πηγαίναμε και καθομασταν σε ουρά στην εφορια/ικα... Και άμα πήγαινες αργά κατα τις 13.00 σου λέγανε φυγε και ξαναελα αυριο. Τώρα ολα ηλεκτρονικά... Γνώμη μου μονο η πολεοδομία εχει μείνει πίσω....

Αντε να προσθέσουν και εορτολόγιο :)  

Είμαστε ακόμα 15 χρόνια πίσω όμως.

Δυστηχώς μόνο άτομα που δουλεύουν το taxis καθημερινά (λογιστές) καταλαβαίνουν τα προβλήματα. Πχ. την εφαρμογή των μισθωτηρίων την έφτιαξε άτομο που ξεκάθαρα δεν έχει ιδέα από υπολογιστές και μηχανογράφηση. Δοκίμασε να συμπληρώσεις Ε2 σε πελάτη που νοικιάζει 15-20 ακίνητα, ειδικά φέτος με 120 δηλώσεις COVID. 

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Τζάμπα σε ταλαιπώρησα, και είχα κάνει σήμερα το πρωί Υ.Δ, εμείς τα συμπληρώνουμε.

Θα έβαζα στοίχημα ότι η ενημέρωση της ταυτότητας γίνεται άμεσα, αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος, πάντως δεν έχει χρειαστεί να αλλάξω ταυτότητα πελάτη μου στην εφορία από τότε που έχει αρχίσει η ηλεκτρονική ενημέρωση και θα έλεγα ότι το βλέπω σχεδόν άμεσα. Υποτίθεται ενημερώνεται και το σύστημα του ΑΜΚΑ, Άμα έχεις όρεξη και εκεί μπορείς να δοκιμάσεις στο amka.gr να βρεις το ΑΜΚΑ σου, ζητάει Α.Φ.Μ. και Ταυτότητα να δεις αν είναι θέμα μόνο της εφορίας ή έχεις κάποιο πρόβλημα του στυλ να είναι και οι 2 ταυτότητες ενεργές.

Άλλαξα ταυτότητα πριν από 2 εβδομάδες. Παίρνοντας τηλέφωνο στην ΑΑΔΕ, είπαν πως ενημερώνεται αυτόματα το πολύ σε 10 μέρες. Στην περίπτωσή μου, ενημερώθηκε σε 2 ημέρες στο taxisnet και κατ' επέκταση σε διάφορα άλλα (π.χ. πιστοποιητικό εμβολιασμού)

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Silverage είπε

Καλά, εσύ και μερικοί άλλοι καθίστε και μιζεριάστε, το  δεύτερο πιο δημοφιλές σπορ του έλληνα. Εμείς οι υπόλοιποι χαιρόμαστε που κάτι γίνεται σωστά πια.

Φίλε μου δεν είναι μιζέρια αυτό που λέει ο άνθρωπος. Είμαι λογιστής και σίγουρα χαίρομαι για την πρόοδο. Όμως πρέπει επιτέλους όταν γίνεται κάτι να γίνεται σωστά, να είναι αποτελεσματικό και λειτουργικό. Η πρόοδος προς το παρόν είναι στο ότι δεν πηγαίνουμε πέρα δώθε σε υπηρεσίες αλλά στέλνουμε mail. Και αυτό βέβαια όχι πάντα. Δεν γίνεται να μπορούμε εγώ και εσύ να σκεφτούμε κάτι απλό και λειτουργικό και να μην έχεις αυτή την απαίτηση από τους εκάστοτε κυβερνώντες. 

Δεν λέγεται μιζέρια. Απορία και αγανάκτηση λέγεται.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dthomaidis είπε

Φίλε μου δεν είναι μιζέρια αυτό που λέει ο άνθρωπος. Είμαι λογιστής και σίγουρα χαίρομαι για την πρόοδο. Όμως πρέπει επιτέλους όταν γίνεται κάτι να γίνεται σωστά, να είναι αποτελεσματικό και λειτουργικό. Η πρόοδος προς το παρόν είναι στο ότι δεν πηγαίνουμε πέρα δώθε σε υπηρεσίες αλλά στέλνουμε mail. Και αυτό βέβαια όχι πάντα. Δεν γίνεται να μπορούμε εγώ και εσύ να σκεφτούμε κάτι απλό και λειτουργικό και να μην έχεις αυτή την απαίτηση από τους εκάστοτε κυβερνώντες. 

Δεν λέγεται μιζέρια. Απορία και αγανάκτηση λέγεται.

Θύμαμαι ακόμα τις εξαγγελίες του 2019. Απλοποίηση και ψηφιοποίηση και λύνουμε τα χέρια στους λογιστές. Αφορούσε τις δηλώσεις παρακρατούμενων φόρων. Παλιά στέλναμε 12 δηλώσεις το έτος + 1 οριστική στο τέλος του χρόνου, σύνολο 13. Μετά το 2019 και την "ψηφιοποίηση και την απλοποίηση της δουλειάς των λογιστών" για την ΙΔΙΑ ακριβώς δουλειά στέλνουμε....25 δηλώσεις το έτος :P 

Μας διπλασίασαν την δουλειά ουσιαστικά και μας είπανε ότι μας λύσανε τα χέρια...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dthomaidis είπε

Φίλε μου δεν είναι μιζέρια αυτό που λέει ο άνθρωπος. Είμαι λογιστής και σίγουρα χαίρομαι για την πρόοδο. Όμως πρέπει επιτέλους όταν γίνεται κάτι να γίνεται σωστά, να είναι αποτελεσματικό και λειτουργικό. Η πρόοδος προς το παρόν είναι στο ότι δεν πηγαίνουμε πέρα δώθε σε υπηρεσίες αλλά στέλνουμε mail. Και αυτό βέβαια όχι πάντα. Δεν γίνεται να μπορούμε εγώ και εσύ να σκεφτούμε κάτι απλό και λειτουργικό και να μην έχεις αυτή την απαίτηση από τους εκάστοτε κυβερνώντες. 

Δεν λέγεται μιζέρια. Απορία και αγανάκτηση λέγεται.

Μιζέρια είναι γιατί ποτέ δεν λέμε μπράβο σε κάτι καλό απλά συγκρίνουμε πάντα με άλλες χώρες. Όλοι ξέρουμε ότι στην Ελλάδα είμαστε 20+ χρόνια πίσω, δεν χρειάζεται να το λέμε συνέχεια. Καλό είναι να λέμε και ένα μπράβο που και που.

  • Like 1
Δημοσ.
18 hours ago, Mpegleris said:

Για το ΤΖΑΜΠΑ προφανώς αναφέρεσε σε αυτόν με τα 36 ακίνητα και του άνω του 1 εκ δανεισμό απο τις τράπεζες. Αν όμως χρωστάει κάποιος φουκαράς που έχασε την δουλειά του, για ψίχουλα του το βγάζουν στο σφυρί. Βλεπεις λοιπόν ποιοι είναι οι πραγματικοί τζαμπαζηδες ? 

α μπραβο,για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι.

Δημοσ.

Δε θέλω να είμαι αυτός ο τύπος, αλλά γενικά θεωρώ πολύ κακοφτιαγμένο, άσχημο και δυσχρηστο το νέο interface. Δεν καταλαβαίνω τη λογική του, ειλικρινά. Προσωπικά, ίσως επειδή το είχα συνηθίσει, προτιμούσα το παλιό taxis (που ήταν επίσης δύσχρηστο, αλλά τουλάχιστον είχε μία σχετική δομή). Η αίσθησή μου είναι ότι φτιάξανε πρόχειρα ένα UI βασισμένο σε ad-hoc λύσεις προκειμένου να υποστηρίξουν ότι είναι συμβατό με κινητά τηλέφωνα. Αν αυτό είναι προσωρινή λύση, τότε καλοδεχούμενο. Αλλά αν είναι μόνιμη, θεωρώ πίσω βήμα τη συγκεκριμένη αλλαγή.

Να μην παρεξηγηθώ, έχει γίνει τρομερή δουλειά από το συγκεκριμένο υπουργείο και το συγκεκριμένο υπουργό. Εδώ, όμως, με απογοήτευσε το αποτέλεσμα προσωπικά. Ήλπιζα ότι θα έφτιαχναν κάτι πιο πρακτικό και συμμαζεμένο. Ας ελπίσουμε να βελτιωθεί.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, nepomuk είπε

Πρωτη κατοικια ... χμ  πολυ αοριστο αυτο καλυπτει  καλυβα μεχρι και παλατι ...  Οι αγγλοσαξωνες λενε  η υποθηκη μου και

οχι το σπιτι  μου ..  εφ οσον  μιλαμε για κατοικια αποκτηθεισα εναντι ενυποθηκου στεγαστικου δανειου απο τραπεζα , δηλ απο τον

καταθετη - αποταμιευτη της τραπεζας που θεωρει "Σιγουρες" τις καταθεσεις του , εγγυημενες και απο αυτα τα υποθηκευμενα ακινητα.

Οταν δεν πληρωνει και για οποιοδηποτε λογο ο δανειοληπτης το (στεγαστικο) του δανειο και συγχρονως του καταθετη δεν κουρευονται

οι αποταμιευσεις , τοτε τη διαφορα , τη λυπητερη και το μαρμαρο αποπληρωνει το κοινωνικο συνολο πχ  με  μνημονια εις το διηνεκες.

Ειναι παρα πολυ ομορφο να κατοικεις  ΤΖΑΜΠΑ  στο καλυβι η παλατι σου, η τεσπα  να  σε σιγονταρει ο  "νομος Κατσελη" δαπαναις ολων ημων .

 

Παρόλο που είναι διαδεδομένη άποψη, είναι τελείως λάθος. Τα δάνεια (όλα) είναι νέο χρήμα που δημιουργείται από τη ζήτηση και βασίζονται στην ικανότητα του εκάστοτε δανειολήπτη να τα ξεπληρώσει. Οι καταθέσεις δεν εμπλέκονται καθόλου.

  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, The_Judas είπε

Αν τα είχαμε εφαρμόσει όλα αυτά εγκαίρως -αν δεν υπάρχαν αντιμνημονιακοί και δραχμολάγνοι- δεν θα χρειαζόταν 2ο-3ο μνημόνιο ή ακόμη και 1ο.

Δηλαδή οι τράπεζες δεν θα έδιναν θαλασσοδάνεια στα ΜΜΕ, σε κόμματα και σε λοιπούς κρατικοδίαιτους παρατρεχάμενους που κατά τα άλλα κόπτονται για τη δυσλειτουργία του δημοσίου.

Ρε τι μαθαίνει κανείς μέσα στο insomnia... το taxis έφταιγε για τα μνημόνια.

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Δε θέλω να είμαι αυτός ο τύπος, αλλά γενικά θεωρώ πολύ κακοφτιαγμένο, άσχημο και δυσχρηστο το νέο interface. Δεν καταλαβαίνω τη λογική του, ειλικρινά. Προσωπικά, ίσως επειδή το είχα συνηθίσει, προτιμούσα το παλιό taxis (που ήταν επίσης δύσχρηστο, αλλά τουλάχιστον είχε μία σχετική δομή). Η αίσθησή μου είναι ότι φτιάξανε πρόχειρα ένα UI βασισμένο σε ad-hoc λύσεις προκειμένου να υποστηρίξουν ότι είναι συμβατό με κινητά τηλέφωνα. Αν αυτό είναι προσωρινή λύση, τότε καλοδεχούμενο. Αλλά αν είναι μόνιμη, θεωρώ πίσω βήμα τη συγκεκριμένη αλλαγή.

Να μην παρεξηγηθώ, έχει γίνει τρομερή δουλειά από το συγκεκριμένο υπουργείο και το συγκεκριμένο υπουργό. Εδώ, όμως, με απογοήτευσε το αποτέλεσμα προσωπικά. Ήλπιζα ότι θα έφτιαχναν κάτι πιο πρακτικό και συμμαζεμένο. Ας ελπίσουμε να βελτιωθεί.

τα ιδια ελεγαν καποιοι και για το insomnia οταν αλλαξε layout ....

θεμα συνηθειας και εξοικείωσης με την νεα (σαφως απλοποιμενη) πλατφορμα 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, anergos13 είπε

τα ιδια ελεγαν καποιοι και για το insomnia οταν αλλαξε layout ....

θεμα συνηθειας και εξοικείωσης με την νεα (σαφως απλοποιμενη) πλατφορμα 

Προσωπικά, δεν ήμουν ένας από αυτούς. Ελάχιστες φορές έχω δυσαρεστηθεί με αλλαγή σε κάποιο UI και πάντα μου φαινόταν περίεργο το πόσος κόσμος γρκινιάζει με τις αλλαγές. Ίσα-ισα, όταν υπάρχει αλλαγή σε κάποια εμφάνιση τρέχω να τη δοκιμάσω. Απλά εδώ, πραγματικά, η νέα εμφάνιση είναι κακοφτιαγμένη!

Το ότι θα το συνηθίσουμε ισχύει, το ερώτημα είναι αν είναι όντως πιο εύχρηστη και λογική. Η άποψη μου είναι ότι δεν είναι.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Silverage είπε

Μιζέρια είναι γιατί ποτέ δεν λέμε μπράβο σε κάτι καλό απλά συγκρίνουμε πάντα με άλλες χώρες. Όλοι ξέρουμε ότι στην Ελλάδα είμαστε 20+ χρόνια πίσω, δεν χρειάζεται να το λέμε συνέχεια. Καλό είναι να λέμε και ένα μπράβο που και που.

Μάλλον δεν σε ενδιαφέρει τι έχω σχολιάσει ή δεν το κατάλαβες ή ;όλα διαφωνείς. Όπως και να έχει, το να μην απλοποιείς τις διαδικασίες και απλά να τις ψηφιοποιείς διατηρώντας τις χρονιές αγκυλώσεις είναι, κατά την ταπεινή μου προσωπική και επαγγελματική γνώμη, φαιδρό και άξιο χλευασμού.

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, dthomaidis είπε

Μάλλον δεν σε ενδιαφέρει τι έχω σχολιάσει ή δεν το κατάλαβες ή ;όλα διαφωνείς. Όπως και να έχει, το να μην απλοποιείς τις διαδικασίες και απλά να τις ψηφιοποιείς διατηρώντας τις χρονιές αγκυλώσεις είναι, κατά την ταπεινή μου προσωπική και επαγγελματική γνώμη, φαιδρό και άξιο χλευασμού.

Ναι, άσε, απλά διαφωνούμε, δεν έχει νοήμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...