Προς το περιεχόμενο

Suzuki Celerio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 16/9/2021 στις 5:46 ΜΜ, babisskg είπε

   Ίσως να μην είπα εγώ κάτι καλά , δεν καίει τόσο αυτό το αυτοκίνητο , δύσκολα ξεπερνάει τα 4.5 λίτρα/100

Η καταναλωση εχει να κανει με πολλους παραγοντες! Καποιος μπορει να παρει το αυτοκινητο αυτο και να το φανταζεται ετσι οπως το περιγραφεις..

Αλλα σε συνθηκες χειμωνα 8-10β να κανει μικρες αποστασεις 5-10χλμ συν να βαζει απο φθηνα βενζιναδικα.. και να βλεπει μεχρι και 7,5λ!!!

 

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Η καταναλωση εχει να κανει με πολλους παραγοντες! Καποιος μπορει να παρει το αυτοκινητο αυτο και να το φανταζεται ετσι οπως το περιγραφεις..

Αλλα σε συνθηκες χειμωνα 8-10β να κανει μικρες αποστασεις 5-10χλμ συν να βαζει απο φθηνα βενζιναδικα.. και να βλεπει μεχρι και 7,5λ!!!

 

 

    Να σου το δώσω να δοκιμάσεις , γιατί όχι !

Δημοσ.
Στις 16/9/2021 στις 9:17 ΠΜ, babisskg είπε

     Μιας και πολύς κόσμος ρωτάει κάθε τρείς και λίγο , τι είναι αυτό , τι κάνει το άλλο κλπ είπα να ανοίξω το θέμα , με την λογική του να δώσουν κι' άλλοι παρόμοια ενημέρωση ως κάτοχοι συγκεκριμένων αυτοκινήτων , άσχετα αν πρόκειται για καινούργια η μεταχειρισμένα ώστε όσοι ψάχνονται τυχόν , να έχουν μία εικόνα από " πρώτο χέρι " 

   Μία άτυπη παρουσίαση , όχι σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά , τα οποία μπορεί να βρει εύκολα ο καθένας , αλλά στοιχεία με βάση την καθημερινή χρήση .

   Σαφέστατα δεν πρόκειται για διαφημιστικό , αφού θα δοθούν λεπτομέρειες θετικές αλλά και αρνητικές , θα τις συμπληρώσω σε λίγα επεισόδια , αφού σε μιά μέρα δεν γίνεται , όμως θα φροντίσω να το τελειώσω σύντομα και θα επανέρχομαι εφόσον προκύψουν σοβαρές παρατηρήσεις και θέματα .

  Εύχομαι να γίνει ένα χρήσιμο στοιχείο στο φόρουμ , φυσικά ότι γραφτεί δεν παύει να είναι προσωπική άποψη η οποία δεν είναι δεσμευτική για κανέναν , ούτε και κάποιου είδους ευαγγέλιο .

IMG_20170807_192130.jpg

     Αγοράστηκε καινούργιο το 17 , για 10 και κάτι ψιλά χιλιάρικα και έχει φτάσει αισίως τα 100.800 χλμ . Ήταν ανάμεσα σ' αυτό και το i10 , το οποίο ήταν λίγο πιο χαμηλοτάβανο εσωτερικά . Αν δεν ήταν το i10 θα ήταν το ομόσταβλο Piccanto .

    Απορρίφθηκε το πιο πλούσιο μοντέλο , διότι ήταν 2 χιλιάρικα ακριβότερο με ζάντες αλουμινίου , τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα , εξωτερικούς καθρέφτες ηλεκτρικούς και βαμμένους , πράγματα τα οποία σε μένα δεν λένε τίποτα . Αγοράστηκε το σκέτο , σε λευκό όπου ήταν και το μοναδικό χρώμα χωρίς επιβάρυνση στην τιμή .

    Ο λόγος πίσω από την αγορά ήταν μολύβι και χαρτί , για ένα μικρό αυτοκίνητο που θα κυκλοφορεί εντός πόλης , καλύπτοντας τις ανάγκες μιάς τυπικής οικογένειας , όχι όμως με μικρά παιδιά . Είχε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας , όμως το υπουργείο αποφάσισε να μειώσει τον συντελεστή εκπομπής ρύπων από τα 100 στα 90 , το συγκεκριμένο είχε εκπομπές 99 , οπότε πληρώνει πλέον 89 ευρώ το χρόνο .

 

     Χώροι στο Celerio , τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο απ' ότι θα περίμενε κανείς για την κατηγορία . Για μεσαία αναστήματα τα πράγματα είναι καλά , παραμένει αρκετά ψηλοτάβανο εσωτερικά , πιο πάνω από την κατηγορία , ενώ υπάρχει μιά παραξενιά στις μπροστινές κάσες από τις πόρτες , όπου το ύψος ξεγελάει δίνοντας σου την αίσθηση πως δεν χρειάζεται να σκύψεις για να μπεις και το αποτέλεσμα είναι να χτυπάς το κεφάλι σου στην κάσα . 

   Χώρος αποσκευών 254 λίτρα , ίσως ο μεγαλύτερος στην κατηγορία , αρκετός για την καθημερινή χρήση , όχι όμως για φορτώματα τύπου καλοκαιρινών διακοπών η για οικογένειες με μικρά παιδιά , όπου οι ανάγκες είναι τελείως διαφορετικές . Στο πάτωμα του χώρου υπάρχει η φωλιά της ρεζέρβας , όχι όμως η ρεζέρβα , ενώ την θέση της πιάνει ένα κιτ επισκευής ελαστικού . Μελλοντικά μπορεί να μπει ρεζέρβα κανονική η ανάγκης , αλλά και στρογγυλή δεξαμενή για κίνηση με υγραέριο .

 Οι πόρτες ανοίγουν όλες έως κάθετα , κάτι που διευκολύνει το μπες βγες .

 Η θέση του οδηγού διαθέτει ένα μικρό foot rest για το αριστερό πόδι , το κάθισμα ρυθμίζεται σε ύψος και κλίση , οι εξωτερικοί καθρέφτες δεν βλέπουν με μεγάλη γωνία προς τα έξω , θέλει προσοχή διότι εμφανίστηκαν στιγμές που το πλαϊνό αυτοκίνητο δεν φαίνεται , ενώ οι μπροστινές κολώνες κρύβουν την θέα κάτω από ορισμένες συνθήκες . 

  Παρόλο που οι πόρτες στο πάνω μέρος τους δεν έχουν μεγάλη κλίση , ακόμη και ελάχιστο άνοιγμα αφήνει το νερό της βροχής να πέσει επάνω στα χειριστήρια στα πλαϊνά της πόρτας , ενώ οι ανεμοθραυστες που προστέθηκαν σαν αξεσουάρ δεν βοήθησαν τόσο πολύ , όσο θα περίμενε κανείς .

  Για την ηχομόνωση της καμπίνας , που ανέφερε φίλος κάτοχος πιο πάνω , κανείς δεν θα περίμενε σπουδαία πράγματα , όμως το μηχανάκι είναι σχετικά αθόρυβο , εφόσον δεν πιέζεται . Περισσότερο ενοχλούν αεροδυναμικοι θόρυβοι , ιδίως με ανοιχτά παράθυρα . 

  Για όσους τυχόν έχουν συνηθίσει σε κάτι τέτοιο , ένας τεμπέλης χρειαζόταν , αν και ο χώρος είναι μικρός για τέτοια πράγματα . 

     

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...