babisskg Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Μιας και πολύς κόσμος ρωτάει κάθε τρείς και λίγο , τι είναι αυτό , τι κάνει το άλλο κλπ είπα να ανοίξω το θέμα , με την λογική του να δώσουν κι' άλλοι παρόμοια ενημέρωση ως κάτοχοι συγκεκριμένων αυτοκινήτων , άσχετα αν πρόκειται για καινούργια η μεταχειρισμένα ώστε όσοι ψάχνονται τυχόν , να έχουν μία εικόνα από " πρώτο χέρι " Μία άτυπη παρουσίαση , όχι σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά , τα οποία μπορεί να βρει εύκολα ο καθένας , αλλά στοιχεία με βάση την καθημερινή χρήση . Σαφέστατα δεν πρόκειται για διαφημιστικό , αφού θα δοθούν λεπτομέρειες θετικές αλλά και αρνητικές , θα τις συμπληρώσω σε λίγα επεισόδια , αφού σε μιά μέρα δεν γίνεται , όμως θα φροντίσω να το τελειώσω σύντομα και θα επανέρχομαι εφόσον προκύψουν σοβαρές παρατηρήσεις και θέματα . Εύχομαι να γίνει ένα χρήσιμο στοιχείο στο φόρουμ , φυσικά ότι γραφτεί δεν παύει να είναι προσωπική άποψη η οποία δεν είναι δεσμευτική για κανέναν , ούτε και κάποιου είδους ευαγγέλιο . 7 λεπτά πριν, babisskg είπε Μιας και πολύς κόσμος ρωτάει κάθε τρείς και λίγο , τι είναι αυτό , τι κάνει το άλλο κλπ είπα να ανοίξω το θέμα , με την λογική του να δώσουν κι' άλλοι παρόμοια ενημέρωση ως κάτοχοι συγκεκριμένων αυτοκινήτων , άσχετα αν πρόκειται για καινούργια η μεταχειρισμένα ώστε όσοι ψάχνονται τυχόν , να έχουν μία εικόνα από " πρώτο χέρι " Μία άτυπη παρουσίαση , όχι σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά , τα οποία μπορεί να βρει εύκολα ο καθένας , αλλά στοιχεία με βάση την καθημερινή χρήση . Σαφέστατα δεν πρόκειται για διαφημιστικό , αφού θα δοθούν λεπτομέρειες θετικές αλλά και αρνητικές , θα τις συμπληρώσω σε λίγα επεισόδια , αφού σε μιά μέρα δεν γίνεται , όμως θα φροντίσω να το τελειώσω σύντομα και θα επανέρχομαι εφόσον προκύψουν σοβαρές παρατηρήσεις και θέματα . Εύχομαι να γίνει ένα χρήσιμο στοιχείο στο φόρουμ , φυσικά ότι γραφτεί δεν παύει να είναι προσωπική άποψη η οποία δεν είναι δεσμευτική για κανέναν , ούτε και κάποιου είδους ευαγγέλιο . Αγοράστηκε καινούργιο το 17 , για 10 και κάτι ψιλά χιλιάρικα και έχει φτάσει αισίως τα 100.800 χλμ . Ήταν ανάμεσα σ' αυτό και το i10 , το οποίο ήταν λίγο πιο χαμηλοτάβανο εσωτερικά . Αν δεν ήταν το i10 θα ήταν το ομόσταβλο Piccanto . Απορρίφθηκε το πιο πλούσιο μοντέλο , διότι ήταν 2 χιλιάρικα ακριβότερο με ζάντες αλουμινίου , τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα , εξωτερικούς καθρέφτες ηλεκτρικούς και βαμμένους , πράγματα τα οποία σε μένα δεν λένε τίποτα . Αγοράστηκε το σκέτο , σε λευκό όπου ήταν και το μοναδικό χρώμα χωρίς επιβάρυνση στην τιμή . Ο λόγος πίσω από την αγορά ήταν μολύβι και χαρτί , για ένα μικρό αυτοκίνητο που θα κυκλοφορεί εντός πόλης , καλύπτοντας τις ανάγκες μιάς τυπικής οικογένειας , όχι όμως με μικρά παιδιά . Είχε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας , όμως το υπουργείο αποφάσισε να μειώσει τον συντελεστή εκπομπής ρύπων από τα 100 στα 90 , το συγκεκριμένο είχε εκπομπές 99 , οπότε πληρώνει πλέον 89 ευρώ το χρόνο . 1
korakios Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Νομίζω έκανε ~9000€ ? Έτοιμος να το παραγγείλω πριν 2 χρόνια ήμουν και έφαγα άκυρο γιατί φύγαν τα τελευταία για νοικιάρικα Κρίμα μιας και δεν έβγαζε προβλήματα όσο το είχα ψάξει ,βέβαια (για μένα) αρνητικό ήταν οτι θα με παίδευε αν του έβαζα υγραέριο αργότερα Σε φόρουμ και παρουσιάσεις λέγαν οτι δεν καίει πολύ , 5λ/100χλμ , ισχύει ? Το μόνο κράξιμο ήταν το τιμόνι και η επαναφορά του , το έχεις παρατηρήσει ? Μια χαρά επιλογή έκανες πάντως 1
babisskg Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 9 λεπτά πριν, korakios είπε Νομίζω έκανε ~9000€ ? Έτοιμος να το παραγγείλω πριν 2 χρόνια ήμουν και έφαγα άκυρο γιατί φύγαν τα τελευταία για νοικιάρικα Κρίμα μιας και δεν έβγαζε προβλήματα όσο το είχα ψάξει ,βέβαια (για μένα) αρνητικό ήταν οτι θα με παίδευε αν του έβαζα υγραέριο αργότερα Σε φόρουμ και παρουσιάσεις λέγαν οτι δεν καίει πολύ , 5λ/100χλμ , ισχύει ? Το μόνο κράξιμο ήταν το τιμόνι και η επαναφορά του , το έχεις παρατηρήσει ? Μια χαρά επιλογή έκανες πάντως Θα έχεις όλες τις απαντήσεις !
babisskg Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, babisskg είπε Μιας και πολύς κόσμος ρωτάει κάθε τρείς και λίγο , τι είναι αυτό , τι κάνει το άλλο κλπ είπα να ανοίξω το θέμα , με την λογική του να δώσουν κι' άλλοι παρόμοια ενημέρωση ως κάτοχοι συγκεκριμένων αυτοκινήτων , άσχετα αν πρόκειται για καινούργια η μεταχειρισμένα ώστε όσοι ψάχνονται τυχόν , να έχουν μία εικόνα από " πρώτο χέρι " Μία άτυπη παρουσίαση , όχι σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά , τα οποία μπορεί να βρει εύκολα ο καθένας , αλλά στοιχεία με βάση την καθημερινή χρήση . Σαφέστατα δεν πρόκειται για διαφημιστικό , αφού θα δοθούν λεπτομέρειες θετικές αλλά και αρνητικές , θα τις συμπληρώσω σε λίγα επεισόδια , αφού σε μιά μέρα δεν γίνεται , όμως θα φροντίσω να το τελειώσω σύντομα και θα επανέρχομαι εφόσον προκύψουν σοβαρές παρατηρήσεις και θέματα . Εύχομαι να γίνει ένα χρήσιμο στοιχείο στο φόρουμ , φυσικά ότι γραφτεί δεν παύει να είναι προσωπική άποψη η οποία δεν είναι δεσμευτική για κανέναν , ούτε και κάποιου είδους ευαγγέλιο . Αγοράστηκε καινούργιο το 17 , για 10 και κάτι ψιλά χιλιάρικα και έχει φτάσει αισίως τα 100.800 χλμ . Ήταν ανάμεσα σ' αυτό και το i10 , το οποίο ήταν λίγο πιο χαμηλοτάβανο εσωτερικά . Αν δεν ήταν το i10 θα ήταν το ομόσταβλο Piccanto . Απορρίφθηκε το πιο πλούσιο μοντέλο , διότι ήταν 2 χιλιάρικα ακριβότερο με ζάντες αλουμινίου , τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα , εξωτερικούς καθρέφτες ηλεκτρικούς και βαμμένους , πράγματα τα οποία σε μένα δεν λένε τίποτα . Αγοράστηκε το σκέτο , σε λευκό όπου ήταν και το μοναδικό χρώμα χωρίς επιβάρυνση στην τιμή . Ο λόγος πίσω από την αγορά ήταν μολύβι και χαρτί , για ένα μικρό αυτοκίνητο που θα κυκλοφορεί εντός πόλης , καλύπτοντας τις ανάγκες μιάς τυπικής οικογένειας , όχι όμως με μικρά παιδιά . Είχε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας , όμως το υπουργείο αποφάσισε να μειώσει τον συντελεστή εκπομπής ρύπων από τα 100 στα 90 , το συγκεκριμένο είχε εκπομπές 99 , οπότε πληρώνει πλέον 89 ευρώ το χρόνο . Έχουμε λοιπόν ένα 3κυλινδρο χιλιαρι παρά δύο κυβικά εκατοστά , με καδένα , ούτε καλό , ούτε κακό το τελευταίο , δισκόφρενα με ταμπούρα , χωρίς να φοράει Μακφέρσον ανάρτηση γύρω γύρω κι' αυτό μειώνει το κόστος αλλαγής αμορτισέρ . Μια φθηνή και ελαφριά κατασκευή , για απλές μετακινήσεις εντός πόλης , με κόστη 89 ευρώ τέλη κυκλοφορίας , κάποιο 100ευρο το εξάμηνο για ασφαλιστήριο ίσον 200 το χρόνο , με πλήρη οδική βοήθεια συν κάποια βασικά όπως θραύση κρυστάλλων και ένα ετήσιο σέρβις περίπου στο 150αρι στην αντιπροσωπεία . Έχουμε φτάσει λοιπόν αισίως τα 450 ευρώ το χρόνο , χωρίς καύσιμα δλδ 37.5 το μήνα , πες 40 για την στρογγυλοποίηση κι' εδώ πρέπει να σταθεί όποιος θέλει να αντιληφθεί πως ένα αυτοκίνητο δεν καίει απλά τόσα λίτρα ανά 100χλμ αλλά πολύ περισσότερα . Τουλάχιστον όσοι έχουν λόγους για να πρέπει νά κινούνται οικονομικά . Ας προσθέσουμε καύσιμα ( απλή αμόλυβδη ) , το συγκεκριμένο διατηρεί μετά τέσσερα χρόνια το 3.3 έως και 4 ανάμεσα στα 90 με 110 χλμ/ώρα και θα βάλουμε το δικό μου κόστος που φτάνει τα 120 ευρώ το μήνα λόγω χιλιομέτρων , φτάνουμε τα 160 ευρώ το μήνα επί 12 ίσον πάγιο ετήσιο έξοδο 2.000 ευρώ . Το ποσό αυτό θα μειωθεί αντίστοιχα , αν κάποιος κάνει λιγότερα χλμ σε ετήσια βάση . 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, babisskg είπε Έχουμε λοιπόν ένα 3κυλινδρο χιλιαρι παρά δύο κυβικά εκατοστά , με καδένα , ούτε καλό , ούτε κακό το τελευταίο , δισκόφρενα με ταμπούρα , χωρίς να φοράει Μακφέρσον ανάρτηση γύρω γύρω κι' αυτό μειώνει το κόστος αλλαγής αμορτισέρ . Μια φθηνή και ελαφριά κατασκευή , για απλές μετακινήσεις εντός πόλης , με κόστη 89 ευρώ τέλη κυκλοφορίας , κάποιο 100ευρο το εξάμηνο για ασφαλιστήριο ίσον 200 το χρόνο , με πλήρη οδική βοήθεια συν κάποια βασικά όπως θραύση κρυστάλλων και ένα ετήσιο σέρβις περίπου στο 150αρι στην αντιπροσωπεία . Έχουμε φτάσει λοιπόν αισίως τα 450 ευρώ το χρόνο , χωρίς καύσιμα δλδ 37.5 το μήνα , πες 40 για την στρογγυλοποίηση κι' εδώ πρέπει να σταθεί όποιος θέλει να αντιληφθεί πως ένα αυτοκίνητο δεν καίει απλά τόσα λίτρα ανά 100χλμ αλλά πολύ περισσότερα . Τουλάχιστον όσοι έχουν λόγους για να πρέπει νά κινούνται οικονομικά . Ας προσθέσουμε καύσιμα ( απλή αμόλυβδη ) , το συγκεκριμένο διατηρεί μετά τέσσερα χρόνια το 3.3 έως και 4 ανάμεσα στα 90 με 110 χλμ/ώρα και θα βάλουμε το δικό μου κόστος που φτάνει τα 120 ευρώ το μήνα λόγω χιλιομέτρων , φτάνουμε τα 160 ευρώ το μήνα επί 12 ίσον πάγιο ετήσιο έξοδο 2.000 ευρώ . Το ποσό αυτό θα μειωθεί αντίστοιχα , αν κάποιος κάνει λιγότερα χλμ σε ετήσια βάση . Ειχα ρωτησει ενα μελος μας που το εχει οτι μεσα στην πολη,του καιει 6-6.2λ! Επειδη και γω εχω στην κατοχη μου αυτη την κατηγορια αλλα λογω παλαιοτητας ελεγα μηπως το αλλαζα και επαιρνα κατι τετοιο τελικα μονο οικονομια δεν θα εκανα! Εμενα καιει εντος 7λ αλλα εκτος 5.2λ!!! Ανταλλακτικα σαν να αγοραζεις πατατακια απο περιπτερο ενω φοραει κινητηρα διαμαντι!
babisskg Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Ειχα ρωτησει ενα μελος μας που το εχει οτι μεσα στην πολη,του καιει 6-6.2λ! Επειδη και γω εχω στην κατοχη μου αυτη την κατηγορια αλλα λογω παλαιοτητας ελεγα μηπως το αλλαζα και επαιρνα κατι τετοιο τελικα μονο οικονομια δεν θα εκανα! Εμενα καιει εντος 7λ αλλα εκτος 5.2λ!!! Ανταλλακτικα σαν να αγοραζεις πατατακια απο περιπτερο ενω φοραει κινητηρα διαμαντι! Ίσως να μην είπα εγώ κάτι καλά , δεν καίει τόσο αυτό το αυτοκίνητο , δύσκολα ξεπερνάει τα 4.5 λίτρα/100 .
GeorgeHellas Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Εχω το ίδιο αυτοκίνητο, αλλα την πλούσια εκδοση. Εχω από το 17, 50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Κανένα παράπονο, δεν εχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Κατανάλωση, 3.5 με 5 εκτός(αναλόγως πως θα πας). 5.5 με 6 εντός. Πάνω απο 6.2 δεν εχω δει ποτέ. (Μετρημένα απο γέμισμα σε γέμισμα στα βενζινάδικα). Έχω βαρύ πόδι Το μόνο αρνητικό θα έλεγα η ηχομόνωση, που στηνν κυριολεξία είναι ανύπαρκτη. Σίγουρα οι καταναλώσεις που αναφέρει ο φιλος είναι αληθινές, και το 5 εντός πόλης το πιάνεις πολύ εύκολα. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2021 από GeorgeHellas 1
babisskg Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 16/9/2021 στις 11:12 ΠΜ, babisskg είπε Έχουμε λοιπόν ένα 3κυλινδρο χιλιαρι παρά δύο κυβικά εκατοστά , με καδένα , ούτε καλό , ούτε κακό το τελευταίο , δισκόφρενα με ταμπούρα , χωρίς να φοράει Μακφέρσον ανάρτηση γύρω γύρω κι' αυτό μειώνει το κόστος αλλαγής αμορτισέρ . Μια φθηνή και ελαφριά κατασκευή , για απλές μετακινήσεις εντός πόλης , με κόστη 89 ευρώ τέλη κυκλοφορίας , κάποιο 100ευρο το εξάμηνο για ασφαλιστήριο ίσον 200 το χρόνο , με πλήρη οδική βοήθεια συν κάποια βασικά όπως θραύση κρυστάλλων και ένα ετήσιο σέρβις περίπου στο 150αρι στην αντιπροσωπεία . Έχουμε φτάσει λοιπόν αισίως τα 450 ευρώ το χρόνο , χωρίς καύσιμα δλδ 37.5 το μήνα , πες 40 για την στρογγυλοποίηση κι' εδώ πρέπει να σταθεί όποιος θέλει να αντιληφθεί πως ένα αυτοκίνητο δεν καίει απλά τόσα λίτρα ανά 100χλμ αλλά πολύ περισσότερα . Τουλάχιστον όσοι έχουν λόγους για να πρέπει νά κινούνται οικονομικά . Ας προσθέσουμε καύσιμα ( απλή αμόλυβδη ) , το συγκεκριμένο διατηρεί μετά τέσσερα χρόνια το 3.3 έως και 4 ανάμεσα στα 90 με 110 χλμ/ώρα και θα βάλουμε το δικό μου κόστος που φτάνει τα 120 ευρώ το μήνα λόγω χιλιομέτρων , φτάνουμε τα 160 ευρώ το μήνα επί 12 ίσον πάγιο ετήσιο έξοδο 2.000 ευρώ . Το ποσό αυτό θα μειωθεί αντίστοιχα , αν κάποιος κάνει λιγότερα χλμ σε ετήσια βάση . Ας πάμε να δούμε τι συνέβη σε επίπεδο συντήρησης και ζημιών σε τέσσερα χρόνια , όπου φυσικά το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης . Κάηκε μία λάμπα πίσω , παρουσιάστηκε ένας θόρυβος στο σύστημα διεύθυνσης αν και είναι δυσδιάκριτο αν έρχεται από μέσα η έξω , μόνον από θέση στάσης , ο ήχος έμοιαζε σαν να γκρινιάζει η κρεμαγιέρα , ελέγχθηκε , αλλάχτηκε μία πλεξούδα που τυλίγεται γύρω από την κολώνα του τιμονιού , πολύ ελαφρύς ήχος και μόνο από θέση στάσης . Δεν είδα βελτίωση , όμως δεν δείχνει κάτι τρομακτικό . Αυτά και τίποτε άλλο μέχρι τα 100.800 χλμ , τα σέρβις γίνονται στην επίσημη αντιπροσωπεία , ούτε φθηνά , ούτε ακριβά , πάντως συνοδεύονται με την σχετική εγγύηση για την εργασία , ενώ έχω διαπιστώσει πως είναι ιδιαίτερα σχολαστικοί σε όλες τις εργασίες . Από αναλώσιμα , πριν μία εβδομάδα αλλάχτηκε η μπαταρία , λογικό μετά τέσσερα χρόνια , ενώ στην διετία είχαν αλλαχτεί τα ελαστικά λόγω χιλιομέτρων συν ένα σετ τακάκια εμπρός . Τα αμορτισέρ δείχνουν σημεία κόπωσης πλέον , δεν έχουν δακρύσει ακόμη , μάλλον θα χρειαστεί να αλλαχτούν , είναι της KYB και δύσκολα θα βρούμε άξιο αντικαταστάτη σε άλλη μάρκα . Η τιμή της αντιπροσωπείας για τα ίδια σαν γνήσια ανταλλακτικά είναι τουλάχιστον εξωφρενική . Αν έχετε αξιόπιστη οικονομική λύση πείτε μου . 1
kalmik Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 13 λεπτά πριν, babisskg είπε Ας πάμε να δούμε τι συνέβη σε επίπεδο συντήρησης και ζημιών σε τέσσερα χρόνια , όπου φυσικά το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης . Κάηκε μία λάμπα πίσω , παρουσιάστηκε ένας θόρυβος στο σύστημα διεύθυνσης αν και είναι δυσδιάκριτο αν έρχεται από μέσα η έξω , μόνον από θέση στάσης , ο ήχος έμοιαζε σαν να γκρινιάζει η κρεμαγιέρα , ελέγχθηκε , αλλάχτηκε μία πλεξούδα που τυλίγεται γύρω από την κολώνα του τιμονιού , πολύ ελαφρύς ήχος και μόνο από θέση στάσης . Δεν είδα βελτίωση , όμως δεν δείχνει κάτι τρομακτικό . Αυτά και τίποτε άλλο μέχρι τα 100.800 χλμ , τα σέρβις γίνονται στην επίσημη αντιπροσωπεία , ούτε φθηνά , ούτε ακριβά , πάντως συνοδεύονται με την σχετική εγγύηση για την εργασία , ενώ έχω διαπιστώσει πως είναι ιδιαίτερα σχολαστικοί σε όλες τις εργασίες . Από αναλώσιμα , πριν μία εβδομάδα αλλάχτηκε η μπαταρία , λογικό μετά τέσσερα χρόνια , ενώ στην διετία είχαν αλλαχτεί τα ελαστικά λόγω χιλιομέτρων συν ένα σετ τακάκια εμπρός . Τα αμορτισέρ δείχνουν σημεία κόπωσης πλέον , δεν έχουν δακρύσει ακόμη , μάλλον θα χρειαστεί να αλλαχτούν , είναι της KYB και δύσκολα θα βρούμε άξιο αντικαταστάτη σε άλλη μάρκα . Η τιμή της αντιπροσωπείας για τα ίδια σαν γνήσια ανταλλακτικά είναι τουλάχιστον εξωφρενική . Αν έχετε αξιόπιστη οικονομική λύση πείτε μου . Πας σε εξωτερικό συνεργείο απλά. Τα KYB Excel G γι αυτό το αμάξι πρέπει να είναι γύρω στα 200-250 και κανένα 50άρι τοποθέτηση
babisskg Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, kalmik είπε Πας σε εξωτερικό συνεργείο απλά. Τα KYB Excel G γι αυτό το αμάξι πρέπει να είναι γύρω στα 200-250 και κανένα 50άρι τοποθέτηση Μάλλον πρέπει να ξαναψαξω , ευχαριστώ για την ενημέρωση . Excel G να θυμάμαι .
phanispal Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Εγώ δεν κατάλαβα, στο παρόν θα συζητάμε γενικά για όποιο θέλει ο καθένας ή αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο Celerio της Suzuki;
korakios Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, phanispal είπε Εγώ δεν κατάλαβα, στο παρόν θα συζητάμε γενικά για όποιο θέλει ο καθένας ή αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο Celerio της Suzuki; απο τον τίτλο και το πρώτο ποστ τι καταλαβαίνεις ? Τελικά απο επαναφορά τιμονιού έπασχε ή όχι ?
babisskg Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 10 λεπτά πριν, korakios είπε απο τον τίτλο και το πρώτο ποστ τι καταλαβαίνεις ? Τελικά απο επαναφορά τιμονιού έπασχε ή όχι ? Καμία σχέση με επαναφορά , αν ποτέ χαλάσει κάτι κάπου εκεί θα το καταλάβουμε . 19 λεπτά πριν, phanispal είπε Εγώ δεν κατάλαβα, στο παρόν θα συζητάμε γενικά για όποιο θέλει ο καθένας ή αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο Celerio της Suzuki; Ανοίγεις ένα καινούργιο νήμα με θέμα το αυτοκίνητο που έχεις , μάρκα , μοντέλο , καινούργιο , μεταχειρισμένο .........
korakios Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, babisskg είπε Καμία σχέση με επαναφορά , αν ποτέ χαλάσει κάτι κάπου εκεί θα το καταλάβουμε . δεν ρωτάω αν έβγαλε πρόβλημα , αλλά αν η επαναφορά του τιμονιού είχε την ίδια συμπεριφορά πάντα ή άλλοτε ήταν γρήγορη ,άλλοτε αργή ή σχεδόν καθόλου ? το αναφέρανε σε όλα τα reviews στο ιντερνετ Άσχετο το βάζεις σε αγγελία και είπες να κάνεις review ? 😂
babisskg Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2021 15 λεπτά πριν, korakios είπε δεν ρωτάω αν έβγαλε πρόβλημα , αλλά αν η επαναφορά του τιμονιού είχε την ίδια συμπεριφορά πάντα ή άλλοτε ήταν γρήγορη ,άλλοτε αργή ή σχεδόν καθόλου ? το αναφέρανε σε όλα τα reviews στο ιντερνετ Άσχετο το βάζεις σε αγγελία και είπες να κάνεις review ? 😂 Δεν εμφανίστηκε πρόβλημα στην επαναφορά ποτέ , όσο για την αγγελία καμία σχέση !
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα