Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Chevrolet Spark LS που παίρνει μπροστά όποτε θέλει!


Milanezos777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορει να ναι οπως λένε τα παιδιά αντλία μεχρι ο πομπός για το immobilizer. Δηλαδη τα κλειδια λειτουργουν κανονικά αλλα δεν παίρνει το καταλληλο σημα το αυτοκινητο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ιστορία ο δεύτερος μάστορας ήταν κατηγορηματικός όταν του είπα τι συμβαίνει και μ είπε πως θα το βρει το πρόβλημα….Μου άλλαξε αισθητήρα κέντρο φόρου κ προς το παρόν όλα δουλεύουν ρολόι….ο χρόνος θα δείξει αν τελικά ήταν αυτό το πρόβλημα….θα επανέλθω σύντομα να  σας πω αν όλα είναι οκ,έτσι για το γαμωτο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αυτό που σου είπα για τον ελληναρά τον μηχανικό...Σου αλλαξα αισθητηρα στροφαλου, αλλα σε καμία βδομάδα πάλι τα ίδια..Μεχρι να σου αλλαξει ολο το αυτοκίνητο και να σου πει ,τωρα το επισκευασαμε...Ελπιζω αυτη την φορα να επεσες σε σωστο μηχανικο και το προβλημα να λυθηκε οριστικά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα Chevrolet Spark του 2010 που εμφανίζει περίπου ιδια συμπτώματα (σβήνει όταν είναι στο ρελαντί και παίρνει μπροστά συνήθως μετά από 1-2 ώρες) και μηχανικός μου άλλαξε τον αισθητήρα στροφαλου εχθές το απόγευμα και σήμερα το απόγευμα το αυτοκίνητο ξαναεμεινε. Ίσως να με βοηθούσε αν μου έλεγες αν λύθηκε το πρόβλημα που είχες και τι τελικά έφταιγε μήπως είναι το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου, γιατί τώρα ο μηχανικός μου λέει ότι μάλλον φταίει η πεταλούδα του γκαζιού και για να την αλλάξει θέλει ένα σκασμό λεφτά.

Επεξ/σία από AnnaFit
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, AnnaFit είπε

Έχω ένα Chevrolet Spark του 2010 που εμφανίζει περίπου ιδια συμπτώματα (σβήνει όταν είναι στο ρελαντί και παίρνει μπροστά συνήθως μετά από 1-2 ώρες) και μηχανικός μου άλλαξε τον αισθητήρα στροφαλου εχθές το απόγευμα και σήμερα το απόγευμα το αυτοκίνητο ξαναεμεινε. Ίσως να με βοηθούσε αν μου έλεγες αν λύθηκε το πρόβλημα που είχες και τι τελικά έφταιγε μήπως είναι το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου, γιατί τώρα ο μηχανικός μου λέει ότι μάλλον φταίει η πεταλούδα του γκαζιού και για να την αλλάξει θέλει ένα σκασμό λεφτά.

Αυτό πάλι μα το θεό με εκνευρίζει αφάνταστα. Και εγώ γίνομαι μηχανικός εαν είναι να αλλάξω όλο το αυτοκίνητο για να βρω την βλάβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, AnnaFit είπε

Έχω ένα Chevrolet Spark του 2010 που εμφανίζει περίπου ιδια συμπτώματα (σβήνει όταν είναι στο ρελαντί και παίρνει μπροστά συνήθως μετά από 1-2 ώρες) και μηχανικός μου άλλαξε τον αισθητήρα στροφαλου εχθές το απόγευμα και σήμερα το απόγευμα το αυτοκίνητο ξαναεμεινε. Ίσως να με βοηθούσε αν μου έλεγες αν λύθηκε το πρόβλημα που είχες και τι τελικά έφταιγε μήπως είναι το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου, γιατί τώρα ο μηχανικός μου λέει ότι μάλλον φταίει η πεταλούδα του γκαζιού και για να την αλλάξει θέλει ένα σκασμό λεφτά.

το σίγουρο είναι ότι έχει άλλη βλάβη από αυτή που έχει ανοίξει το θέμα

Α)σβήνει πάντα πλέον στο ρελαντί;

Β)στο ότι δεν παίρνει αμέσως εμπρός, δοκίμασε να έχεις ταχύτητα με σβηστή τη μηχανή, και λύνοντας το χειρόφρενο σπρώξε το όχημα μπρος πίσω, κρατώντας το κολονάκι για να κοντράρει τα γρανάζια, και μετά βάλε μπρος, εάν πάρει, θες επισκευή την μίζα, άλλο πράγμα το ρελαντί, που συνήθως είναι μια βαλβίδα υποπίεσης, το ότι αλλάζουν με την μια το μάτι του στροφάλου, δεν είναι λάθος, αρκεί να μην σε χρεώνουν, πράγμα που δεν ισχύ πλέον σε αυτόν τον μάταιο κόσμο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιστορικό σφαλμάτων διάβασε ο μηχανικος στο διαγνωστικό? Η πεταλούδα γκαζιού βγάζει χαρακτηριστικοτατο σφάλμα αν δυσλειτουργει. Δύσκολο να μην βγάλει check engine. Ο μηχανικός λόγω του ότι έχει μαλλον αλλάξει εκατοντάδες χαλασμένους αισθητήρες στροφαλου σε kia chevrolet hyundai είπε να στον αλλάξει...το καλώς η κακώς τώρα δεν έχει σημασία. Η ζημιά να βρεθεί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, esykas είπε

το σίγουρο είναι ότι έχει άλλη βλάβη από αυτή που έχει ανοίξει το θέμα

Α)σβήνει πάντα πλέον στο ρελαντί;

Β)στο ότι δεν παίρνει αμέσως εμπρός, δοκίμασε να έχεις ταχύτητα με σβηστή τη μηχανή, και λύνοντας το χειρόφρενο σπρώξε το όχημα μπρος πίσω, κρατώντας το κολονάκι για να κοντράρει τα γρανάζια, και μετά βάλε μπρος, εάν πάρει, θες επισκευή την μίζα, άλλο πράγμα το ρελαντί, που συνήθως είναι μια βαλβίδα υποπίεσης, το ότι αλλάζουν με την μια το μάτι του στροφάλου, δεν είναι λάθος, αρκεί να μην σε χρεώνουν, πράγμα που δεν ισχύ πλέον σε αυτόν τον μάταιο κόσμο 

Δεν σβήνει πάντα στο ρελαντί, κάνει μερικά χιλιόμετρα και δουλεύει κανονικά 2-3 μέρες και, χωρίς να ανάψει το check engine, ξαφνικά καταλαβαινω ότι η μηχανή δεν ρολαρει κανονικά και μόλις αφήσω το γκάζι και μείνει στο ρελαντί 1-2 δευτερόλεπτα, τότε σβήνει. Αφού σβήσει η μηχανή, μερικές ώρες μετά ή την επόμενη μέρα (αφού έχει μετακινηθεί με την οδική βοήθεια στον μηχανικό), πάει ο μηχανικός να το ελέγξει και παίρνει μπροστά κανονικά. Μου το είχε παρουσιάσει ξανά μία φορά πριν από 4-5 μήνες αλλά νομίζαμε ότι ήταν κάτι τυχαίο (κάνα σκουπιδακι στο καύσιμο ή νερό από την βροχή γιατί έβρεχε εκείνη την ημέρα). Ομως, την προηγούμενη εβδομάδα πήγα ένα ταξίδι περίπου 300 χλμ (δεν είχα ξαναπάει ταξίδι), έφτασα κανονικά στον προορισμό μου και τις επόμενες 6 μέρες μου έμεινε 4 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Επίσης, φυσικά και με χρέωσαν για το μάτι στροφαλου. Θα δοκιμάσω αυτό που πρότεινες την επόμενη φορά που θα μείνει, να δούμε αν είναι η μίζα και θα επανέλθω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, AnnaFit είπε

Δεν σβήνει πάντα στο ρελαντί, κάνει μερικά χιλιόμετρα και δουλεύει κανονικά 2-3 μέρες και, χωρίς να ανάψει το check engine, ξαφνικά καταλαβαινω ότι η μηχανή δεν ρολαρει κανονικά και μόλις αφήσω το γκάζι και μείνει στο ρελαντί 1-2 δευτερόλεπτα, τότε σβήνει. Αφού σβήσει η μηχανή, μερικές ώρες μετά ή την επόμενη μέρα (αφού έχει μετακινηθεί με την οδική βοήθεια στον μηχανικό), πάει ο μηχανικός να το ελέγξει και παίρνει μπροστά κανονικά. Μου το είχε παρουσιάσει ξανά μία φορά πριν από 4-5 μήνες αλλά νομίζαμε ότι ήταν κάτι τυχαίο (κάνα σκουπιδακι στο καύσιμο ή νερό από την βροχή γιατί έβρεχε εκείνη την ημέρα). Ομως, την προηγούμενη εβδομάδα πήγα ένα ταξίδι περίπου 300 χλμ (δεν είχα ξαναπάει ταξίδι), έφτασα κανονικά στον προορισμό μου και τις επόμενες 6 μέρες μου έμεινε 4 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Επίσης, φυσικά και με χρέωσαν για το μάτι στροφαλου. Θα δοκιμάσω αυτό που πρότεινες την επόμενη φορά που θα μείνει, να δούμε αν είναι η μίζα και θα επανέλθω.

 

Το αμάξι έχει υγραεριο μήπως ; 

Πίεση καυσίμου έχει μετρηθεί , μήπως δε κρατάει η αντλία καυσίμου σταθερή πίεση καυσίμου και τη επόμενη μέρα πας να βάλεις μπροστά και σου δείχνει τα σημάδια αυτά . Φίλτρο καυσίμου το έχει μέσα στη αντλία καυσίμου ή εξωτερικά και αλλάζει ; Ρώτησε το μηχανικό σου που αναλαμβάνει τη συντήρηση του.

Σε διαγνωστικό μπήκε το αμάξι ;  Πολλές φορές είναι και σημάδι ο αισθητήρας στροφαλου πάντως για τη εκκίνηση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/5/2024 στις 11:39 ΠΜ, AnnaFit είπε

Δεν σβήνει πάντα στο ρελαντί, κάνει μερικά χιλιόμετρα και δουλεύει κανονικά 2-3 μέρες και, χωρίς να ανάψει το check engine, ξαφνικά καταλαβαινω ότι η μηχανή δεν ρολαρει κανονικά και μόλις αφήσω το γκάζι και μείνει στο ρελαντί 1-2 δευτερόλεπτα, τότε σβήνει. Αφού σβήσει η μηχανή, μερικές ώρες μετά ή την επόμενη μέρα (αφού έχει μετακινηθεί με την οδική βοήθεια στον μηχανικό), πάει ο μηχανικός να το ελέγξει και παίρνει μπροστά κανονικά. Μου το είχε παρουσιάσει ξανά μία φορά πριν από 4-5 μήνες αλλά νομίζαμε ότι ήταν κάτι τυχαίο (κάνα σκουπιδακι στο καύσιμο ή νερό από την βροχή γιατί έβρεχε εκείνη την ημέρα). Ομως, την προηγούμενη εβδομάδα πήγα ένα ταξίδι περίπου 300 χλμ (δεν είχα ξαναπάει ταξίδι), έφτασα κανονικά στον προορισμό μου και τις επόμενες 6 μέρες μου έμεινε 4 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Επίσης, φυσικά και με χρέωσαν για το μάτι στροφαλου. Θα δοκιμάσω αυτό που πρότεινες την επόμενη φορά που θα μείνει, να δούμε αν είναι η μίζα και θα επανέλθω.

 

επειδή όλοι έχουμε από μια, ελπίζω ο μηχανικός να το βάζει στο διαγνωστικό, όταν είναι σβηστό με την βλάβη, διότι μετά εάν πάρει μόνο εάν αποθηκεύει κάτι θα δει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/5/2024 στις 8:57 ΠΜ, piiii είπε

Αυτό πάλι μα το θεό με εκνευρίζει αφάνταστα. Και εγώ γίνομαι μηχανικός εαν είναι να αλλάξω όλο το αυτοκίνητο για να βρω την βλάβη.

Άμα έχεις μια βλάβη που είναι intermittent, δεν έχει σφάλματα καταγεγραμμένα ο εγκέφαλος και ο οδηγός δεν μπορεί να βρει ένα pattern με το οποίο συμβαίνει το πρόβλημα (ή να δώσει στοιχεία στο τεχνικό π.χ. ακούω την αντλία να δουλεύει), τότε θα αλλάξεις κάποια ανταλλακτικά που κλασσικά χαλάνε σε αυτά τα μοντέλα  (εφόσον και ο πελάτης γνωρίζει ότι το πρόβλημα ενδέχεται να μην λυθεί). 
Ούτε ο τεχνικός θέλει να κάνει μέρες ολόκληρες δοκιμή ένα αυτοκίνητο χωρίς να πληρώνεται (ποιος θα πληρώσει τόσο χαμένο χρόνο?) ούτε ο ιδιοκτήτης θέλει να μείνει χωρίς αυτοκίνητο τόσες μέρες.

Επεξ/σία από giannos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε και ένα καλό έλεγχο δυναμό σε καλό ηλεκτρολόγο. Βούιζε ο δικός μου πάω σε ένα σχιτζή που ελεγε ότι είναι ηλεκτρολόγος μου κάνει λέει επισκευή δίνω 150 μέσα σε τρεις μηνες με άφησε τρεις φορές στό δρόμο. Οδική συνεργείο την άλλη μέρα έπαιρνε. Την τρίτη πάω σε καλό ηλεκτρολόγο και του λέω να δει το δυναμό. Το μετράει δύο μέρες και ενώ έπρεπε να φορτίζει 13,8 έως 14,2 φορτιζε τη μία 10 και την άλλη 15. Μου λέει σου άδειαζε τη μπαταρία όταν ήταν χαμηλά και έμενες. Βάζει πάνω καινούργιο δυναμό 2-3 μηνες οκ το αυτοπκίνητο.

Προσέχτε το μάστορα που πάτε. Αν δειτε οτι σας λέει βλακείες αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Κάνε και ένα καλό έλεγχο δυναμό σε καλό ηλεκτρολόγο. Βούιζε ο δικός μου πάω σε ένα σχιτζή που ελεγε ότι είναι ηλεκτρολόγος μου κάνει λέει επισκευή δίνω 150 μέσα σε τρεις μηνες με άφησε τρεις φορές στό δρόμο. Οδική συνεργείο την άλλη μέρα έπαιρνε. Την τρίτη πάω σε καλό ηλεκτρολόγο και του λέω να δει το δυναμό. Το μετράει δύο μέρες και ενώ έπρεπε να φορτίζει 13,8 έως 14,2 φορτιζε τη μία 10 και την άλλη 15. Μου λέει σου άδειαζε τη μπαταρία όταν ήταν χαμηλά και έμενες. Βάζει πάνω καινούργιο δυναμό 2-3 μηνες οκ το αυτοπκίνητο.

Προσέχτε το μάστορα που πάτε. Αν δειτε οτι σας λέει βλακείες αλλού.

Δεν έχω παρατηρήσει να βουΐζει το δυναμό μου, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι μάλλον είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα οπότε εχω προγραμματίσει να το πάω μεθαύριο σε ηλεκτρολόγο, τον οποίο μέχρι τώρα εμπιστεύομαι. Να δω τι θα μου πει κι αυτός. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, AnnaFit είπε

Δεν έχω παρατηρήσει να βουΐζει το δυναμό μου, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι μάλλον είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα οπότε εχω προγραμματίσει να το πάω μεθαύριο σε ηλεκτρολόγο, τον οποίο μέχρι τώρα εμπιστεύομαι. Να δω τι θα μου πει κι αυτός. 

Το δυναμό δε θα το ακούσεις με γυμνό αυτί . Υπάρχει ειδικό ακουστικό που έχουν για να δουν τα ρουλεμάν δυναμό . Συνήθως μετά τις 150,000 χιλιόμετρα ξεκινάνε θέματα σε δυναμό /μίζα.

Θέλει ψάξιμο με πολύμετρο στους αισθητήρες να δει τις τιμές αναφοράς και έλεγχο στις πρίζες και καλωδίωση γενικά και έλεγχο με διαγνωστικό να δει τις τιμές live data .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AnnaFit είπε

Δεν έχω παρατηρήσει να βουΐζει το δυναμό μου, αλλά ο μηχανικός μου είπε ότι μάλλον είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα οπότε εχω προγραμματίσει να το πάω μεθαύριο σε ηλεκτρολόγο, τον οποίο μέχρι τώρα εμπιστεύομαι. Να δω τι θα μου πει κι αυτός. 

Μπορεί να έχει βλάβη μόνο στον αυτόματο αν το λέω καλά και δε βουίζει. Εμένα είχε και το ρουλεμαν το οποίο βγάζει βουητό. Και όχι πρόχειρες επισκευές στο δυναμό από ηλεκτρολόγους. Αγορά επισκευασμένου από επίσημο μαγαζί ή καινούργιο καλύτερα. Τα στέλνουν κάπου δυτικά έχω ακούσει άρπα κόλα δουλειά και έτσι την πάτησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...