Προς το περιεχόμενο

Dell S2721DGFA και εγγύηση της dell...


camel555

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, έχω το S2721DGFA το οποίο εδώ και καιρό έχει οσμή καμένου πλαστικού-ηλεκτρονικών. Μετά από επικοινωνία με την Dell, μου έστειλαν ένα άθλιο refurbished μόνιτορ με γρατζουνιές στο πάνελ και λοιπά σημάδια κακομεταχείρισης (μέχρι και πούπουλα είχε μέσα το κιβώτιο...). Το μόνιτορ έχει αγοραστεί πριν 6 μήνες από Ελλάδα. Η μυρωδιά καμένου πλαστικού - ηλεκτρονικών έχει αναφερθεί και στο εξωτερικό, όπου υπάρχει αντίστοιχο thread το reddit με το ίδιο ακριβώς θέμα υγείας και κακής κατασκευής-ποιότητας...

https://www.reddit.com/r/buildapcmonitors/comments/oql9hd/dell_s2721dgf_smell/

Σε τέτοια σοβαρά θέματα, αυτή είναι η περιβόητη εγγύηση και εξυπηρέτηση πελατών της dell??  Όχι μόνον δεν μπήκε στο κόπο να πάρει το προβληματικό μόνιτορ και να δει αν επισκευάζεται (καλώδιο, πυκνωτής, κόλλα, κλπ), αλλά η μόνη της πρεμούρα ήταν να μου στείλει ένα refurbished μόνιτορ.... Ίσως έτσι της έρχεται φθηνότερα....

Όσοι από εσάς χρειάστηκε να κάνουν επιστροφή λόγω πχ καμένων-κολλημένων pixels (εντός εγγύησης προφανώς),  σας έστειλαν καινούργιο ή ανακαινισμένο μόνιτορ?

rsz_img_20210903_170443.jpg

rsz_img_20210903_170106.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση ότι φέρονται πολύ καλά στις επιχειρήσεις και αρκετά άσχημα στους ιδιώτες.

Όσο αφορά για τα καμμένα pixel αν δεν κάνω λάθος σχεδόν καμία εταιρεία δεν καλύπτει για πάνω από 30 μέρες και η Dell δίνει 3 χρόνια μόνο στα Ultrasharp/Profesional και Alienware.

Κάνε μία προσπάθεια ακόμα πάντως μήπως καταφέρεις τίποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, elpenor είπε

Έχω την εντύπωση ότι φέρονται πολύ καλά στις επιχειρήσεις και αρκετά άσχημα στους ιδιώτες.

Όσο αφορά για τα καμμένα pixel αν δεν κάνω λάθος σχεδόν καμία εταιρεία δεν καλύπτει για πάνω από 30 μέρες και η Dell δίνει 3 χρόνια μόνο στα Ultrasharp/Profesional και Alienware.

Κάνε μία προσπάθεια ακόμα πάντως μήπως καταφέρεις τίποτα.

Ως προς την συμπεριφορά, έχεις απόλυτο δίκιο. Παρακάτω παραθέτω την απάντηση της dell:

Κατόπιν της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, σας μεταφέρω την επίσημη πολιτική της Dell όσων αφορά το θέμα των refurbished εξαρτημάτων κατά την επισκευή.
Βάσει νομοθεσίας, οποιαδήποτε συσκευασία εξαρτήματος ή συνόλου εξαρτημάτων ανοιχθεί κατά την επισκευή, είτε για δοκιμή του/των εξαρτήματος/ων, είτε χωρίς χρήση αυτών, οφείλει να φέρει αυτοκόλητη σήμανση, η οποία αναγράφει "refurbished", έννοια η οποία δεν αντιστοιχεί στην ακριβή μετάφραση "ανασκευασμένο" αλλά -πιο σωστά- "ανασυσκευασμένο", διότι τα εξαρτήματα αυτά ουδέποτε έχουν ληφθεί από προηγούμενο μηχάνημα που είχε βλάβη, ουδέποτε έχουν επισκευαστεί για να αποσταλούν αλλού, ούτε είναι ανακατασκευασμένα.
Πρόκειται για εξαρτήματα που έχουν ληφθεί από την αποθήκη της Dell με σκοπό να δοκιμαστούν πάνω σε κάποιο μηχάνημα και έχουν επιστραφεί ξανά στην αποθήκη, εφόσον αποδείχθηκε πως η χρήση τους δεν ήταν απαραίτητη ή δεν επέλυε τη βλάβη. Ακόμη, ενδέχεται να αποτελούσαν μέρος συνόλου συσκευασμένων ανταλλακτικών των οποίων η γενική συσκευασία ανοιχτηκε για τους παραπάνω δοκιμαστικούς λόγους, χωρίς καν να παραβιαστεί η δική τους συσκευασία.
Επίσης, κάποια από αυτά ενδέχεται να είναι ανταλλακτικά που η συσκευασία τους έχει ήδη ανοιχτεί όσο ακόμη βρίσκονταν στις κεντρικές αποθήκες, για δειγματοληπτικούς ελέγχους διασφάλισης ποιότητας.
Κάθε "ανασκευασμένο" ανταλλακτικό είναι είτε ίδιας είτε νεότερης ηλικίας των αντιστοίχων εντός του μηχανήματος και η εγγύησή τους ακολουθεί την εγγύηση του μηχανήματος εκτός κι αν η δεύτερη λήγει, οπότε η εγγύηση τους ισούται με 90 ημέρες μείον το υπόλοιπο της εγγύησης του μηχανήματος.
Τα χαλασμένα εξαρτήματα ενός επισκευασμένου μηχανήματος της Dell, ποτέ δεν επισκευάζονται ώστε να αναδιοχετευθούν στη κυκλοφορία, παρά μόνο αποσυναρμολογούνται και οδηγούνται σε ανακύκλωση των επιμέρους υλικών τους.
Επίσης, σε καμία περίπτωση η Dell δεν αποστέλλει προς πώληση ή για επισκευή από τα εργοστάσιά της μηχανήματα/εξαρτήματα τα οποία έχουν ανακατασκευαστεί.
Ευελπιστώ να ξεκαθάρισα τις απορίες σας και είμαι στη διάθεσή σας για ο,τιδήποτε άλλο σχετικό με χρειαστείτε.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

 

Σύμφωνα με αυτούς, το μόνιτορ που μου έστειλαν είτε περιήλθε σε αυτή την κατάσταση κατά την διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων διασφάλισης ποιότητας.... Ή κατά την δοκιμή του πάνω σε κάποιο μηχάνημά τους....

Εν ολίγοις αν σου παρουσιαστεί βλάβη στο μόνιτορ κατά την διάρκεια της εγγυήσεως, δεν θα έρθουν να πάρουν και να σου επισκευάσουν το δικό σου αλλά θα σου δώσουν ένα ανακαινισμένο/ανακατασκευασμένο (και όχι ανασυσκευασμένο όπως αναληθώς ισχυρίζονται). Κανονική ανακύκλωση ανακαινισμένων προϊόντων και με μειωμένα έξοδα αφού δεν γίνεται παραλαβή-επισκευή-επιστροφή του μόνιτορ....

Αυτά γιατί έχω κουραστεί να διαβάζω για το κορυφαίο customer care και εγγύηση της dell... Και είμαι και πρώην κάτοχος ultrasharp....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δε κάνω λάθος κάθε Tier έχει και διαφορετική πολιτική στην αντιμετώπιση των πελατών. Όσο ανεβαίνεις τόσο και πιο premium θεωρητικά είναι η after sales services αντιμετώπιση. Αυτό έχω διαβάσει στο reddit. 

S για gaming, U-Ultrasharp/P-Profesional πιο επαγγελματικές & AW για Alienware ( premium gaming )

Πάντως αντίστοιχο περιστατικό έχω περιγράψει και εγώ στο θέμα της 'AOC 24G2U'.

Τη πρώτη φορά που χρειάστηκα RMA μου έστειλαν καινούρια οθόνη. Η οποία είχε 3 dead pixels & 1 red bright. Τη γύρισα πίσω και έμεινα με την αρχική περιμένοντας να στείλουν αν γίνεται τρίτο. Το τρίτο ήταν χρησιμοποιημένο σε πολύ κακή κατάσταση. Έκτοτε έμεινα με το αρχικό και δεν ασχολήθηκα ξανά. Χρησιμοποιώ το μόνιτορ με 3 dead pixels τα οποία ευτυχώς είναι δίπλα δίπλα (...) και δε φαίνεται εύκολα. Α και σε backlight bleeding το αρχικό είναι σχεδόν άριστο σε σχέση με τα άλλα έχοντας μόνο στην αριστερή πλευρά πάνω.

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Να ενημερώσω ότι έχω ήδη επιστρέψει την αθλιότητα που η Dell ονομάζει ανακριβώς ως ανασυσκευασμένο, καθώς πρόκειται αδιαμφισβήτητα για μόνιτορ refurbished, το οποίο μάλιστα δεν έφερε καμία διαβάθμιση κατάστασης (Grade A, B ή C).

Η Dell συνεχίζει να σφυρίζει αδιάφορα αρνούμενη να παραλάβει το ελαττωματικό και επιβλαβές για την υγεία μου μόνιτορ και να το επισκευάσει στα πλαίσια της εγγυήσεως, είτε, σε σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής είτε λόγω τεχνικού θέματος είτε διότι αυτή καθίσταται ασύμφορη οικονομικά, να το αντικαταστήσει με άλλο καινούργιο (σφραγισμένο) ή να πιστώσει το τίμημα στο κατάστημα αγοράς.

Αυτά για να γνωρίζουμε όλοι πως συμπεριφέρονται μερικές εταιρίες στον καταναλωτή και πόσο τον σέβονται...

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρκετοί έχουν πάρει πιστωτικό(έτσι λένε τουλάχιστον) δεν ξέρω γιατί σε εσένα δεν το κάνουν φίλε μου να σφυρίζουν αδιάφορα περίεργο φαίνεται,αν δεν είσαι ευχαριστημένος κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταλωτη, τόσο καιρό τι περιμένεις να σε πάρουν από το χεράκι για να κάνεις τα προβλεπόμενα

Επεξ/σία από ICE-T
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ICE-T είπε

Αρκετοί έχουν πάρει πιστωτικό(έτσι λένε τουλάχιστον) δεν ξέρω γιατί σε εσένα δεν το κάνουν φίλε μου να σφυρίζουν αδιάφορα περίεργο φαίνεται,αν δεν είσαι ευχαριστημένος κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταλωτη, τόσο καιρό τι περιμένεις να σε πάρουν από το χεράκι για να κάνεις τα προβλεπόμενα

Εντάξει, δεν είμαι και τόσο μεγάλος να χρειάζομαι να με παίρνουν από το χεράκι😜 Πίστεψέ με, έχω κάνει συγκεκριμένες ενέργειες, τόσο Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, στο ανώτερο επίπεδο. Η αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή είναι μια διαδικασία αρκετά χρονοβόρα, ήδη εκκρεμεί αναφορά μου για ζήτημα τηλεπικοινωνιακού παρόχου εδώ και 2 μήνες κοντά...

Πριν από λίγο έλαβα mail από την Dell ότι θα μου στείλει καινούργιο μόνιτορ και ότι "η διαδικασία κρατάει απο 4-6 εβδομάδες μιας και γίνεται η κατασκευή του στο εργοστάσιο της Dell".

Μιας και μιλάμε για την εγγύηση της Dell, μήπως έχει κάποιος τους όρους κάλυψης αυτής? Μιλάω για το έντυπο αυτό καθαυτό. Νομίζω θα ήταν χρήσιμο για υπάρχοντες αλλά και μελλοντικούς αγοραστές και θα ήταν καλό να γίνει sticky για να μην χωρούν παρερμηνείες στο τι καλύπτει αυτή και τι όχι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, camel555 είπε

Εντάξει, δεν είμαι και τόσο μεγάλος να χρειάζομαι να με παίρνουν από το χεράκι😜 Πίστεψέ με, έχω κάνει συγκεκριμένες ενέργειες, τόσο Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, στο ανώτερο επίπεδο. Η αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή είναι μια διαδικασία αρκετά χρονοβόρα, ήδη εκκρεμεί αναφορά μου για ζήτημα τηλεπικοινωνιακού παρόχου εδώ και 2 μήνες κοντά...

Πριν από λίγο έλαβα mail από την Dell ότι θα μου στείλει καινούργιο μόνιτορ και ότι "η διαδικασία κρατάει απο 4-6 εβδομάδες μιας και γίνεται η κατασκευή του στο εργοστάσιο της Dell".

Μιας και μιλάμε για την εγγύηση της Dell, μήπως έχει κάποιος τους όρους κάλυψης αυτής? Μιλάω για το έντυπο αυτό καθαυτό. Νομίζω θα ήταν χρήσιμο για υπάρχοντες αλλά και μελλοντικούς αγοραστές και θα ήταν καλό να γίνει sticky για να μην χωρούν παρερμηνείες στο τι καλύπτει αυτή και τι όχι...

Δυστυχώς δεν το έχω φίλε μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/9/2021 στις 12:32 ΜΜ, camel555 είπε

Μιας και μιλάμε για την εγγύηση της Dell, μήπως έχει κάποιος τους όρους κάλυψης αυτής? Μιλάω για το έντυπο αυτό καθαυτό. Νομίζω θα ήταν χρήσιμο για υπάρχοντες αλλά και μελλοντικούς αγοραστές και θα ήταν καλό να γίνει sticky για να μην χωρούν παρερμηνείες στο τι καλύπτει αυτή και τι όχι...

Στο internet μπορεί κάποιος να βρει μόνο τους όρους για US/Canada.

https://www.dell.com/learn/us/en/uscorp1/terms-conditions/art-limited-hardware-warranties

Ουσιαστικά γράφει αυτό που σου απάντησαν.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...