Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με την παρουσίαση του πρωτότυπου ID.Life, το οποίο πρόκειται να λανσαριστεί στην Ευρωπαϊκή ήπειρο το 2025, η Volkswagen διευρύνει τα σχέδια εξηλεκτρισμού του στόλου της με ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο πόλης.

Αν και αμφιβάλλουμε ότι θα εισέλθει στη γραμμή παραγωγής χωρίς σημαντικές αλλαγές, το φουτουριστικό ID.Life για κάποιο λόγο δείχνει «προσιτό» και οικείο, με την Volkswagen να αποφεύγει να υϊοθετήσει ακραίες λύσεις για την κατασκευή του. «Κάτω από το καπό» διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 231 hp και ένα battery pack χωρητικότητας 57 kWh και όπως και το ID.3 υπόσχεται αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων.

dims.jpg

Το πρωτότυπο της VW μπορεί να αντικατοπτρίζει το όραμα της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση, συμβολίζει ωστόσο και το όραμα της όσον αφορά την ανακύκλωση, την βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία και επομένως για την κατασκευή του έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα υλικά με την εταιρεία να χρησιμοποιεί κατάλοιπα ξυλείας ως φυσικό χρωματικό παράγοντα για το φινίρισμα ενώ το ύφασμα της οροφής είναι κατασκευασμένο πλήρως από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET. Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει ξύλο στην κεντρική κονσόλα και στο ταμπλό, καθίσματα ArtVelours Eco, φυσικό καουτσούκ, βιο-λάδι και φλοιούς ρυζιού στα ελαστικά.

dims2.jpg

Αξιοποιώντας την ανοικτή πλατφόρμα MEB, το εσωτερικό μπορεί να μεταμορφωθεί με το δίπλωμα τόσο των πίσω όσο και των εμπρός καθισμάτων, επιτρέποντας μια ποικιλία διαφορετικών δυνατοτήτων, από ένα μεγάλο κρεβάτι μήκους σχεδόν δύο μέτρων, μέχρι τη δημιουργία καθισμάτων κινηματογράφου μέχρι την μεγιστοποίηση του ωφέλιμου όγκου για την μεταφορά αποσκευών κ.ά. Εξάλλου το όχημα εξοπλίζεται με βιντεοπροβολέα ή παιχνιδοκονσόλα, με σύστημα ηχείων, σύστημα πλοήγησης κ.ά.

dims3.jpg

Όπως αναφέραμε, το ID.Life πρόκειται να λανσαριστεί μέσα στο 2025 σύμφωνα με την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και στην βασική έκδοση θα στοιχίζει περίπου €20.000. Με τα ID.Life, ID.3 και άλλα, η Volkswagen ευελπιστεί να αυξήσει το μερίδιο της στις πωλήσεις αμιγών ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρη την Ευρώπη κατά τουλάχιστον 70% μέχρι το 2030.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Είδα τυχαία ένα id.3 σε μια έκθεση, και το περιεργαζόμουν (κυρίως λόγω του πόσο κακή εντύπωση μου έκανε σαν όχημα). Όταν είδα τα 35.000 ευρώ στο καρτελάκι κατάλαβα ότι ήταν ηλεκτρικό.

Εκτός της εξωφρενικής τιμής, ο χώρος της μηχανής τεράστιος (εκεί έχουν τις μπαταρίες; ) και η καμπίνα στριμωγμένη...

Αν πραγματικά έχουν δυνατότητα να ρίξουν την τιμή στα 20.000, γιατί δεν την εφάρμοσαν και στο id.3, που λίγο πολύ έχει τις ίδιες δυνατότητες;

Δημοσ.

Πολλά αρνητικά σχόλια διαβάζω.Προσωπικά μου αρέσει πολύ.

Τυχαία έβλεπα το βίντεο του Carwow πρίν κάνα δυο μέρες όπου είχε πάει στην έκθεση και ξεχώρησα αυτό και το Audi A8 ( ψιλο concept ) 

Πρέπει να έχουμε υπόψιν πως πρόκειται για αμάξι πόλης και είναι μικρό.

Spoiler

VWcarwowo.jpg

 

Δημοσ.

Μέχρι να αποφασίσουν να βγάλουν, οι γνωστές μεγάλες αυτοκίνητοβιομηχανίες, ηλεκτρονικα μοντέλα που να αξίζουν, η Tesla και η Κίνα θα έχουν πάρει όλη την αγορά. Όλο concept βγάζουν τα τελευταία 20 χρόνια. Βλέπεις κάτι που αξίζει και σου λέει concept ή το 2025. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, lefteriskmail είπε

Εξόφθαλμο Clopy - paste του Honda e  (σε εμφάνιση)

…Το οποίο Honda e με την σειρά του ήταν copy paste του Vw Golf I…Όποτε καταλαβαίνουμε ποιος αντιγράφει ποιον…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JOVI7826 είπε

…Το οποίο Honda e με την σειρά του ήταν copy paste του Vw Golf I…Όποτε καταλαβαίνουμε ποιος αντιγράφει ποιον…

Δεν βρίσκω καμία ομοιότητα του golf με το honda. Στα δικά μου μάτια πολύ ανώτερο το ehonda σε εμφάνιση.

 

Id.3 χαλιά εμφάνιση σε αντίθεση με το skoda που είναι κουκλί (πάντα στα δικά μου μάτια)

Γενικά πισω στο ποστ, τρομερή πατέντα αυτό με τα καθίσματα. Πραγματικά με εντυπωσίασε. Καιρό έχω να δω τέτοιο inovation.

Υγ. Ωραίο εμφανισιακά!

 

Επεξ/σία από pW
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, pW είπε

Δεν βρίσκω καμία ομοιότητα του golf με το honda. Στα δικά μου μάτια πολύ ανώτερο το ehonda σε εμφάνιση.

 

Id.3 χαλιά εμφάνιση σε αντίθεση με το skoda που είναι κουκλί (πάντα στα δικά μου μάτια)

Γενικά πισω στο ποστ, τρομερή πατέντα αυτό με τα καθίσματα. Πραγματικά με εντυπωσίασε. Καιρό έχω να δω τέτοιο inovation.

Υγ. Ωραίο εμφανισιακά!

 

Αυτό έλειπε να μην είναι ανώτερο εμφανισιακά  από την στιγμή που το Golf βγήκε το 1975 στην αγορά…Μισό αιώνα πριν το Honda…Συμφωνώ για το Id3 αν και τα ηλεκτρικά μάλλον έχουν περιορισμούς στο design…Μάλλον εξαιρείται το Tesla Model 3 πιστεύω…Το οποίο βλέπω στους δρόμους όλο και πιο συχνά…

Δημοσ.
Στις 11/9/2021 στις 12:15 ΜΜ, petasis είπε

Είδα τυχαία ένα id.3 σε μια έκθεση, και το περιεργαζόμουν (κυρίως λόγω του πόσο κακή εντύπωση μου έκανε σαν όχημα). Όταν είδα τα 35.000 ευρώ στο καρτελάκι κατάλαβα ότι ήταν ηλεκτρικό.

Εκτός της εξωφρενικής τιμής, ο χώρος της μηχανής τεράστιος (εκεί έχουν τις μπαταρίες; ) και η καμπίνα στριμωγμένη...

Αν πραγματικά έχουν δυνατότητα να ρίξουν την τιμή στα 20.000, γιατί δεν την εφάρμοσαν και στο id.3, που λίγο πολύ έχει τις ίδιες δυνατότητες;

Επειδή δεν έχω ασχοληθεί με το id.3, έχουν βάλει τις μπαταρίες στο χώρο της μηχανής; Ποιος νους το σκέφτηκε αυτό; Γιατί δεν τις έβαλαν στο πάτωμα όπως π.χ η Tesla; Χάνεις αποθηκευτικό χώρο και ανεβάζεις και το κέντρο βάρους πολύ ψηλά χωρίς λόγο.

3 ώρες πριν, JOVI7826 είπε

…Το οποίο Honda e με την σειρά του ήταν copy paste του Vw Golf I…Όποτε καταλαβαίνουμε ποιος αντιγράφει ποιον…

Βασικά το Honda-e βασίστηκε ακριβώς πάνω στο Honda City του 1982. Ίδιο στυλ, ίδιο κοινό, ίδιο (πάνω-κάτω) μέγεθος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...