polemikos Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Με την παρουσίαση του πρωτότυπου ID.Life, το οποίο πρόκειται να λανσαριστεί στην Ευρωπαϊκή ήπειρο το 2025, η Volkswagen διευρύνει τα σχέδια εξηλεκτρισμού του στόλου της με ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο πόλης. Αν και αμφιβάλλουμε ότι θα εισέλθει στη γραμμή παραγωγής χωρίς σημαντικές αλλαγές, το φουτουριστικό ID.Life για κάποιο λόγο δείχνει «προσιτό» και οικείο, με την Volkswagen να αποφεύγει να υϊοθετήσει ακραίες λύσεις για την κατασκευή του. «Κάτω από το καπό» διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 231 hp και ένα battery pack χωρητικότητας 57 kWh και όπως και το ID.3 υπόσχεται αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων. Το πρωτότυπο της VW μπορεί να αντικατοπτρίζει το όραμα της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση, συμβολίζει ωστόσο και το όραμα της όσον αφορά την ανακύκλωση, την βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία και επομένως για την κατασκευή του έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα υλικά με την εταιρεία να χρησιμοποιεί κατάλοιπα ξυλείας ως φυσικό χρωματικό παράγοντα για το φινίρισμα ενώ το ύφασμα της οροφής είναι κατασκευασμένο πλήρως από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET. Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει ξύλο στην κεντρική κονσόλα και στο ταμπλό, καθίσματα ArtVelours Eco, φυσικό καουτσούκ, βιο-λάδι και φλοιούς ρυζιού στα ελαστικά. Αξιοποιώντας την ανοικτή πλατφόρμα MEB, το εσωτερικό μπορεί να μεταμορφωθεί με το δίπλωμα τόσο των πίσω όσο και των εμπρός καθισμάτων, επιτρέποντας μια ποικιλία διαφορετικών δυνατοτήτων, από ένα μεγάλο κρεβάτι μήκους σχεδόν δύο μέτρων, μέχρι τη δημιουργία καθισμάτων κινηματογράφου μέχρι την μεγιστοποίηση του ωφέλιμου όγκου για την μεταφορά αποσκευών κ.ά. Εξάλλου το όχημα εξοπλίζεται με βιντεοπροβολέα ή παιχνιδοκονσόλα, με σύστημα ηχείων, σύστημα πλοήγησης κ.ά. Όπως αναφέραμε, το ID.Life πρόκειται να λανσαριστεί μέσα στο 2025 σύμφωνα με την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και στην βασική έκδοση θα στοιχίζει περίπου €20.000. Με τα ID.Life, ID.3 και άλλα, η Volkswagen ευελπιστεί να αυξήσει το μερίδιο της στις πωλήσεις αμιγών ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρη την Ευρώπη κατά τουλάχιστον 70% μέχρι το 2030. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
korakios Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 άλογα&αυτονομία/τιμή* τσεκ εμφάνιση failed *αν φυσικά τιμή θα είναι και στα 20Κ και χωρίς επιδότηση
petasis Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Είδα τυχαία ένα id.3 σε μια έκθεση, και το περιεργαζόμουν (κυρίως λόγω του πόσο κακή εντύπωση μου έκανε σαν όχημα). Όταν είδα τα 35.000 ευρώ στο καρτελάκι κατάλαβα ότι ήταν ηλεκτρικό. Εκτός της εξωφρενικής τιμής, ο χώρος της μηχανής τεράστιος (εκεί έχουν τις μπαταρίες; ) και η καμπίνα στριμωγμένη... Αν πραγματικά έχουν δυνατότητα να ρίξουν την τιμή στα 20.000, γιατί δεν την εφάρμοσαν και στο id.3, που λίγο πολύ έχει τις ίδιες δυνατότητες;
Chocobo Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Πολλά αρνητικά σχόλια διαβάζω.Προσωπικά μου αρέσει πολύ. Τυχαία έβλεπα το βίντεο του Carwow πρίν κάνα δυο μέρες όπου είχε πάει στην έκθεση και ξεχώρησα αυτό και το Audi A8 ( ψιλο concept ) Πρέπει να έχουμε υπόψιν πως πρόκειται για αμάξι πόλης και είναι μικρό. Spoiler
Kostasallinone Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Εμείς περιμένουμε το e.go made in Greece. Spoiler
kekos123 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Έχει και κουμπί για το YOUTUBE !!!😍😍😆😛
VasiliSung Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Μέχρι να αποφασίσουν να βγάλουν, οι γνωστές μεγάλες αυτοκίνητοβιομηχανίες, ηλεκτρονικα μοντέλα που να αξίζουν, η Tesla και η Κίνα θα έχουν πάρει όλη την αγορά. Όλο concept βγάζουν τα τελευταία 20 χρόνια. Βλέπεις κάτι που αξίζει και σου λέει concept ή το 2025.
lefteriskmail Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Εξόφθαλμο Clopy - paste του Honda e (σε εμφάνιση) Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2021 από lefteriskmail
JOVI7826 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 10 ώρες πριν, lefteriskmail είπε Εξόφθαλμο Clopy - paste του Honda e (σε εμφάνιση) …Το οποίο Honda e με την σειρά του ήταν copy paste του Vw Golf I…Όποτε καταλαβαίνουμε ποιος αντιγράφει ποιον…
pW Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, JOVI7826 είπε …Το οποίο Honda e με την σειρά του ήταν copy paste του Vw Golf I…Όποτε καταλαβαίνουμε ποιος αντιγράφει ποιον… Δεν βρίσκω καμία ομοιότητα του golf με το honda. Στα δικά μου μάτια πολύ ανώτερο το ehonda σε εμφάνιση. Id.3 χαλιά εμφάνιση σε αντίθεση με το skoda που είναι κουκλί (πάντα στα δικά μου μάτια) Γενικά πισω στο ποστ, τρομερή πατέντα αυτό με τα καθίσματα. Πραγματικά με εντυπωσίασε. Καιρό έχω να δω τέτοιο inovation. Υγ. Ωραίο εμφανισιακά! Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2021 από pW
JOVI7826 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 20 λεπτά πριν, pW είπε Δεν βρίσκω καμία ομοιότητα του golf με το honda. Στα δικά μου μάτια πολύ ανώτερο το ehonda σε εμφάνιση. Id.3 χαλιά εμφάνιση σε αντίθεση με το skoda που είναι κουκλί (πάντα στα δικά μου μάτια) Γενικά πισω στο ποστ, τρομερή πατέντα αυτό με τα καθίσματα. Πραγματικά με εντυπωσίασε. Καιρό έχω να δω τέτοιο inovation. Υγ. Ωραίο εμφανισιακά! Αυτό έλειπε να μην είναι ανώτερο εμφανισιακά από την στιγμή που το Golf βγήκε το 1975 στην αγορά…Μισό αιώνα πριν το Honda…Συμφωνώ για το Id3 αν και τα ηλεκτρικά μάλλον έχουν περιορισμούς στο design…Μάλλον εξαιρείται το Tesla Model 3 πιστεύω…Το οποίο βλέπω στους δρόμους όλο και πιο συχνά…
MikeKata Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 Στις 11/9/2021 στις 12:15 ΜΜ, petasis είπε Είδα τυχαία ένα id.3 σε μια έκθεση, και το περιεργαζόμουν (κυρίως λόγω του πόσο κακή εντύπωση μου έκανε σαν όχημα). Όταν είδα τα 35.000 ευρώ στο καρτελάκι κατάλαβα ότι ήταν ηλεκτρικό. Εκτός της εξωφρενικής τιμής, ο χώρος της μηχανής τεράστιος (εκεί έχουν τις μπαταρίες; ) και η καμπίνα στριμωγμένη... Αν πραγματικά έχουν δυνατότητα να ρίξουν την τιμή στα 20.000, γιατί δεν την εφάρμοσαν και στο id.3, που λίγο πολύ έχει τις ίδιες δυνατότητες; Επειδή δεν έχω ασχοληθεί με το id.3, έχουν βάλει τις μπαταρίες στο χώρο της μηχανής; Ποιος νους το σκέφτηκε αυτό; Γιατί δεν τις έβαλαν στο πάτωμα όπως π.χ η Tesla; Χάνεις αποθηκευτικό χώρο και ανεβάζεις και το κέντρο βάρους πολύ ψηλά χωρίς λόγο. 3 ώρες πριν, JOVI7826 είπε …Το οποίο Honda e με την σειρά του ήταν copy paste του Vw Golf I…Όποτε καταλαβαίνουμε ποιος αντιγράφει ποιον… Βασικά το Honda-e βασίστηκε ακριβώς πάνω στο Honda City του 1982. Ίδιο στυλ, ίδιο κοινό, ίδιο (πάνω-κάτω) μέγεθος.
JOVI7826 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2021 …Το οποίο με την σειρά του βγήκε μετά το Vw Golf I κ.ο.κ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα