Προς το περιεχόμενο

Uncharted: Legacy of Thieves Collection [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, optimus prime είπε

Ελα τωρα το Motion blur που βαζουν αυτοι ειναι κινηματογραφικο,μην υπερβαλεις..

 

Το κλείνω παντού ρε συ, πολύ άσχημο φίλτρο, πρέπει να πάρει πόδι απ'όλα τα παιχνίδια. Ενοχλεί, δε προσφέρει τίποτα.

15 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν αντέχετε παιδιά να γυρνάς την κάμερα και να θολώνει η οθόνη. Motion blur συν depth of field τα πρώτα που περνουν δρόμο. Μετά έχουμε chromatic aberration και ίσως grain. Lens flare μου αρέσουν. Μετά αν είναι πολύ βαρύ το performance ρίχνουμε λιγο volumetric και shadows συνήθως το volumetric ρίχνει αρκετά το performance.

 

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Motion blur, chromatic aberration και vignette τα θεωρώ καρκίνους που θέλουν disable επιτόπου. Το DoF εντάξει δίνει κινηματογραφικότητα, δεν με χαλάει ιδιαίτερα.

ότι είπαν^

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Το κλείνω παντού ρε συ, πολύ άσχημο φίλτρο, πρέπει να πάρει πόδι απ'όλα τα παιχνίδια. Ενοχλεί, δε προσφέρει τίποτα.

ότι είπε^

Kαι εγω το κλεινω ρε αλλα τις Naughty Dog μου αρεσει,ειναι κινηματογραφικο.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Το κλείνω παντού ρε συ, πολύ άσχημο φίλτρο, πρέπει να πάρει πόδι απ'όλα τα παιχνίδια. Ενοχλεί, δε προσφέρει τίποτα.

Κι όμως, σε racing games για παράδειγμα δίνει sense of speed, ή μπορεί να θολώνει τους τροχούς καθώς περιστρέφονται.

Ή σε άλλα να κάνει πιο ομαλή την αίσθηση σε ανεμιστήρες/έλικες.

Σε γενικές γραμμές εννοείται ότι είναι άθλιο, αλλά είναι περίεργο παρόλα αυτά να μην υπάρχει σαν toggle, πόσο μάλλον σε έναν τίτλο που είχε καλή υλοποίηση.

  • Like 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Xωρις depth of field χανεται η μιση ατμοσφαιρα σε κινηματογραφικους single player τιτλους. 

Για τα cutscenes άμα δίνετε η επιλογή το αφήνω ανοιχτό, αλλα στο gameplay είναι αντιρεαλιστικό και δεν την μπορώ την βαζελίνη στην οθόνη μου. Επίσης πάντα κλείνω on-screen effects και μερικές φορες και bloom άμα είναι connected αυτά τα δυο, Dishonored για παράδειγμα που κάθε φορα που κοιτάς τον ήλιο δεν βλέπεις χριστό.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Για τα cutscenes άμα δίνετε η επιλογή το αφήνω ανοιχτό, αλλα στο gameplay είναι αντιρεαλιστικό και δεν την μπορώ την βαζελίνη στην οθόνη μου. Επίσης πάντα κλείνω on-screen effects και μερικές φορες και bloom άμα είναι connected αυτά τα δυο, Dishonored για παράδειγμα που κάθε φορα που κοιτάς τον ήλιο δεν βλέπεις χριστό.

Φυσιολογικα depth of field θα εχεις μονο στα cutscenes και οταν ζουμαρεις καπου(π.χ με το scope  σε ενα οπλο) . Ειδαλλως εχουν κανει πατατια με το φιλτρο

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε

Φυσιολογικα depth of field θα εχεις μονο στα cutscenes και οταν ζουμαρεις καπου(π.χ με το scope  σε ενα οπλο) . Ειδαλλως εχουν κανει πατατια με το φιλτρο

Παίζει πολύ πατατιά όμως, αυτό που λες δεν με ενοχλεί, το ότι θολώνει τα μακρινά με ενοχλεί, μονο άμα το game έχει κάκιστο ΑΑ το υποφέρω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια, αν θελετε Depth of Field, επικεντρωθειτε ακριβως στο σημειο που θελετε. Τα ματια σας θα σας προσφερουν απο μονα τους το Depth of Field, μα πλεον οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν μεγαλες οθονες/monitors κι οχι 17αρες :P :P (αρα ειναι πιο ευκολο να εστιασεις εκει που θελεις πλεον :P )

Επεξ/σία από john2gr
Δημοσ.

Εγώ κλείνω πάντα chromatic aberration και vignette. Δεν ξέρω καν γιατι υπάρχουν στα παιχνίδια. Και το dirty lens effects όπου δίνεται η δυνατότητα. 

Depth of field και bloom αφηνω ανοιχτά. Το motion blur κατά περίπτωση, αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι τόσο κακό που πρέπει να απενεργοποιηθει. 

  • Like 2
Δημοσ.

Το port ειναι αψογο μεχρι τωρα απο θεμα performance.

Oυτε ενα stutter και πολυ δυνατο hdr.

Μερικα cutscenes εχουν λιγο θεμα αλλα με ενα patch θα στρωσουν και αυτα..

Δημοσ.
19 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Xωρις depth of field χανεται η μιση ατμοσφαιρα σε κινηματογραφικους single player τιτλους. 

Έτσι είναι. Το DoF δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα φίλτρα (πλην του motion blur που προσδίδει αίσθηση ταχύτητας όταν πρέπει σε fast paced scenes). Και όντως το DoF κανονικά πρέπει να εμφανίζεται σε συγκεκριμένες προοπτικές αλλιώς δεν έχει υλοποιηθεί σωστα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...