pkout Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος. Έχω ένα seat ibiza 1.2 του 2003 και ο δείκτης θερμοκρασίας είναι κολλημένος στους 130. Να πω ότι δεν παίζει θέμα με το ψυγείο , τον θερμοστάτη κτλ. Το πρόβλημα είναι ο δείκτης γιατί όταν σβηνω τον κινητήρα ο δείκτης πέφτει στο 90 και όταν το ανάβω πάει στους 130. Καμμία γνώμη;
Ribopaido Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Είτε έχει χαλασει το διμεταλλικο στο δείκτη του οργάνου είτε ο ECT τα έχει παιξει 1
Ribopaido Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, pkout είπε Το ETC είναι ο εγκέφαλος; Engine coolant temperature -ο αισθητήρας που διαβάζει τη θερμοκρασία του ψυκτικου υγρου. Είναι συνήθως πάνω στο μπλόκ του κινητήρα ή ακριβώς μετα τη τρομπα νερού χωρις να ειναι απαραίτητο. π.χ \ Βέβαια αν εφταιγε ο συγκεκριμένος ή το PCM(το κομμάτι του εγκεφάλου αφορα τη μηχανη) θα υπήρχαν αλλα προβλήματα. Οποτε μάλλον ειναι θέμα στο δείκτη σου θεωρω 1
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Ψυχρή κόλληση στον πίνακα οργάνων? 1
meletis_m Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 17 ώρες πριν, pkout είπε Μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος. Έχω ένα seat ibiza 1.2 του 2003 και ο δείκτης θερμοκρασίας είναι κολλημένος στους 130. Να πω ότι δεν παίζει θέμα με το ψυγείο , τον θερμοστάτη κτλ. Το πρόβλημα είναι ο δείκτης γιατί όταν σβηνω τον κινητήρα ο δείκτης πέφτει στο 90 και όταν το ανάβω πάει στους 130. Καμμία γνώμη; Έχεις κάποιο διαγνωστικό να δείς live data τη θερμοκρασία . Θα ξεκινούσα με την ect όπως γράφτηκε , είναι φθηνή ως ανταλλακτικό . 1
pkout Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν είναι ο ETC μάλλον κάτι με τον δείκτη παίζει. Από θερμοκρασίες όπως έγραψα πιο πάνω είναι μια χαρά . Τσεκαρισμενο και με OBD. Το θέμα είναι ότι οπότε θελει λειτουργεί σωστα. Ο μηχανικός πρότεινε αλλαγή καντράν η ξεχωριστό δείκτη θερμοκρασίας. Προς το παρόν το παρακολουθώ γιατί εδώ και 2 μέρες λειτουργεί σωστά.
meletis_m Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2021 7 ώρες πριν, pkout είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν είναι ο ETC μάλλον κάτι με τον δείκτη παίζει. Από θερμοκρασίες όπως έγραψα πιο πάνω είναι μια χαρά . Τσεκαρισμενο και με OBD. Το θέμα είναι ότι οπότε θελει λειτουργεί σωστα. Ο μηχανικός πρότεινε αλλαγή καντράν η ξεχωριστό δείκτη θερμοκρασίας. Προς το παρόν το παρακολουθώ γιατί εδώ και 2 μέρες λειτουργεί σωστά. Σε αλλαγή καντράν έχε υπ' οψιν οτι πρέπει να διορθώσεις και τα χιλιόμετρα. Σε μερικά διορθώνονται μέσω διαγνωστικού αλλιώς πρέπει να ρωτήσεις και σε μαγαζί που ασχολείται με κοντέρ και ταχογράφους
pkout Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Τελικά πάλι δεν δείχνει σωστά και ο δείκτης φαίνεται λες και "απομαγνητιζεται" και αντί να πάει τέρμα αριστερά στο 0 πάει στο 90. Ξέρω ότι αν αλλάξω το κοντέρ πρέπει να φτιάξω και τα χιλιόμετρα και το κόστος είναι 60€ από ότι έχω μάθει + το κοντέρ + την τοποθέτηση. Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να το βγάλω μόνος μου;
nik0laus Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, pkout είπε Τελικά πάλι δεν δείχνει σωστά και ο δείκτης φαίνεται λες και "απομαγνητιζεται" και αντί να πάει τέρμα αριστερά στο 0 πάει στο 90. Ξέρω ότι αν αλλάξω το κοντέρ πρέπει να φτιάξω και τα χιλιόμετρα και το κόστος είναι 60€ από ότι έχω μάθει + το κοντέρ + την τοποθέτηση. Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να το βγάλω μόνος μου; Και γιατί να αλλάξεις τα χιλιόμετρα σε αυτοκίνητο 20-ετίας ; Μήπως για ,όταν θελήσεις να το πουλήσεις σε 15 χρόνια, να είναι για τον υποψήφιο αγοραστή "ευκαιρία" ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα