polemikos Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2021 Κατά καιρούς, το τμήμα Motorrad της BMW έχει παρουσιάσει ορισμένα ενδιαφέροντα… και κάποιες φορές εξωφρενικά κόνσεπτ. Με την μητρική εταιρεία επικεντρωμένη στην ηλεκτροκίνηση, επόμενο ήταν να βλέπουμε ηλεκτρικά κόνσεπτ όπως το mini-bike CE 02. Το mini-bike CE 02 έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο της Γερμανίας και είναι ένα μικρό δίτροχο που φέρει ορισμένες φουτουριστικές ιδέες που έχουμε δει και στις μεγαλύτερες ηλεκτρικές μηχανές της BMW, συμπεριλαμβανομένης της CE O4 που μάλιστα μπαίνει στην παραγωγή. Το CE 02 διαθέτει εμφάνιση και πλαίσιο που μοιάζει να «βγήκε» από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας (σαν το Ghost in the Cell για παράδειγμα) και ενσωματώνει έναν belt-drive κινητήρα 11kW που επιτρέπει στο μικρό δίτροχο να πιάσει ταχύτητα 90 χλμ./ ώρα. Αν και η BMW δεν αναφέρει την χωρητικότητα της μπαταρίας του, εντούτοις υποστηρίζει ότι η μπαταρία παρέχει στο όχημα αυτονομία 90 περίπου χιλιομέτρων εφόσον είναι πλήρως φορτισμένη. Στο μπροστινό τμήμα υπάρχει ένα στρογγυλό φανάρι τεχνολογίας LED ενώ στο κέντρο του τιμονιού υπάρχει μία μικρή οθόνη που παρέχει πληροφόρηση για την κατάσταση της μπαταρίας, την ταχύτητα κ.ά. Το βάρος της μικρής ηλεκτρικής μοτοσικλέτας είναι 120 κιλά. Για την ώρα, η Βαυαρική φίρμα δεν έχει ακόμα αποφασίσει αν θα βγάλει στην παραγωγή το CE 02. Αν ωστόσο αποφασίσει τελικά να το φέρει στα… χέρια των καταναλωτών οι τελευταίοι θα χρειαστεί να βάλουν αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη, αν και όχι τόσο βαθιά όσο για να αγοράσουν την CE 04 που στοιχίζει περίπου $16.000. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
bele Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Αμαν με αυτα τα καινουργια κονσέπτα. Να αγορασω ενα τετοιο στο παιδι μου να παιζει στη βεραντα
T64 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς... 5
korakios Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 27 λεπτά πριν, T64 είπε 16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς... τα μικρά σκουτεράκια πάντως καλά πάνε σε πωλήσεις και χαίρομαι να τα βλέπω αντί καγκουρό σε πάπιες ή φορητά τηγανόλαδα Για μηχανές ή μεγάλα σκούτερ έχουμε ακόμα δρόμο 3
NickTG Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 43 minutes ago, T64 said: 16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς... Δεν είναι για αυτό τα 16 χιλιάρικα. Για αυτό είναι: 2 5
Gbax13 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Από τη στιγμή που άρχισαν να βγαίνουν ηλεκτρικά, το μόνο που θέλω είναι να αντικατασταθούν τα 50αράκια με ηλεκτροκίνητα... 3
seithan Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 58 minutes ago, T64 said: 16.000$ για 90χλμ αυτονομία με 90χλμ τελική ταχύτητα (υπό προϋποθέσεις, σίγουρα). Μάλλον θ' αργήσει η ηλεκτροκίνηση να γίνει de facto στους 2 τροχούς... και 120κ βάρους! 1
Rizogalos Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 16κ ??? Μπόμπος χωρίς Sebring χρυσοτάμπελη... Είναι μούφα μπόμπος
DrStein Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 βρε τι μου θυμιζει... τι μου θυμιζει... 7
nepomuk Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Για Delivery σε πολυ κοντινες αποστασεις και με καποιο extension - μπαγαζιερα ειναι ταμαμ και φυσικα να μην ξπερναει τα 2.5Κ ευρω. 1
basilis_k6 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 η βενζινη στα μηχανάκια θα κυριαρχει για τουλάχιστον 15 χρόνια ακομα. οι τιμες των ηλεκτρικων δεν φαινεται να πεφτουν αρκετα γρηγορα ωστε να εχει νοημα η αποκτηση τους. ενα καλο ηλεκτρικό πατίνι κανει οσο ενα 125cc σκουτερ ιαπωνέζικο κουτας.
jerry banana Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 μακαρι να μπορουσε και ο Ελληνας να το αγορασει.Το θεμα ειναι οτι μπορεί αλλα σε τι δρομους θα το βαλει.Στους ελληνικους?Που πας με το αμαξι και ειναι σαν δωρεαν μασαζ απο τις τρυπες?Βεβαια αναλογα με το που ζει ο καθενας.Πιστευω σε περιοχες της Ελλαδας με σωστους δρομους και οδικη παιδεια αξιζει το συγκεκριμενο.Αλλα σε περιοχες τις ΕΛλαδας με κακους δρομους και κακη οδικη παιδεια οχι.
profanes Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε η βενζινη στα μηχανάκια θα κυριαρχει για τουλάχιστον 15 χρόνια ακομα. οι τιμες των ηλεκτρικων δεν φαινεται να πεφτουν αρκετα γρηγορα ωστε να εχει νοημα η αποκτηση τους. ενα καλο ηλεκτρικό πατίνι κανει οσο ενα 125cc σκουτερ ιαπωνέζικο κουτας. Πολλά είναι 15, αν όλα τα τμήματα R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών ασχολούνται με ηλεκτρικά πλέον, θα πέσουν οι τιμές πιο σύντομα αρκεί να υπάρχει απορρόφηση από την αγορά. Αυτό είναι το πρόβλημα imo η φόρτιση, πως υιοθετείται από τις χώρες και κατ' επέκταση τους καταναλωτές.
basilis_k6 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, profanes είπε Πολλά είναι 15, αν όλα τα τμήματα R&D των αυτοκινητοβιομηχανιών ασχολούνται με ηλεκτρικά πλέον, θα πέσουν οι τιμές πιο σύντομα αρκεί να υπάρχει απορρόφηση από την αγορά. Αυτό είναι το πρόβλημα imo η φόρτιση, πως υιοθετείται από τις χώρες και κατ' επέκταση τους καταναλωτές. δεν θα πεσουν οι τιμες συντομα. δεν υπαρχει καμια τέτοια πρόβλεψη. για να εχεις συμφερον απο την αγορά ηλεκτρικου πρεπει να πεσουν σχεδον στο 1/4 της σημερινής τιμης. οι καταναλωτες αλλωστε δεν ενδιαφέρονται οπως στα αυτοκινητα. πιστευεις οτι το 2036 τα ηλεκτρικά θα πουλανε 51% της πιτας? το βλεπω αδυνατον.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα